Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Do Sýrie připluly ruské válečné lodě, tvrdí televize. Moskva to popírá

Na ruskou základnu v syrském přístavu Tartús připlula ruská válečná plavidla, z nichž jedno má údajně na palubě protiteroristickou jednotku. Oznámila to televize al-Arabíja s odvoláním na opoziční zdroje. Moskva ale přítomnost ruských vojenských lodí v Sýrii popírá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DieL

potvrzuji ...

zrovna na jedné takové lodi jsem :-)

0/0
20.3.2012 20:48

furtkecal@seznam.cz

jezus marjá, tak tam připlula ruská loď,

to je přece normální, že loď pluje a ruská vojenská na ruskou základnu, americké to tak taky dělají nebo se pletu ? 8-o8-o

0/0
20.3.2012 14:46

Roman Roubal

bravo

R^R^

0/0
20.3.2012 14:03

Nenic mi me triangly

az ty syrske kluky rusove vycvici na ty svy rachejtle

tak nechaji syrii selmam, aby v praxi proverili svoje vyrobky. Pokud si nekdo dela iluze ze je Rusko spojenec Syrie, jak to zapadni bajky popisuji tak se nejspise plete. Libye take vypadala ze se Rusko postavi. :-)

0/0
20.3.2012 14:02

ODSCSSD6

kdybychom meli cist pokazde clanek

ze nejaka USA lod nekam priplula tak by to bylo na vlastni rubriku ;-D

+3/0
20.3.2012 12:50

furtkecal@seznam.cz

Re: kdybychom meli cist pokazde clanek

R^;-D

0/0
20.3.2012 14:54

B_B_Lobo

to je zase vytvor

londynskeho gastarbaitra... no snad jen ze rusko neni v EU a tudiz si asi nebude delat hlavu s "embargem" ktere plati pro cleny EU... boooze me netrestej, co to tu mate za autory....

+1/0
20.3.2012 10:01

briza

To je zase senzace

At mi nikdo nerika, ze pri dnesni urovni pruzkumnych prostredku, druzicemi pocinaje, neni mozne tohle tvrzeni snadno overit (nebo vyvratit). :-/

Me to spis smrdi medialni masazi.

+1/0
20.3.2012 9:47

odborářský papaláš na golfu

Re: To je zase senzace

Máte pravdu, západní novináři běžně disponují špionážními družicemi. ;-D

0/0
20.3.2012 13:40

Nenic mi me triangly

Re: To je zase senzace

zapadni novinar v main stream mediich nedisponuje nicim, pise a zverejnuje co mu schvali editor a jeho corporacni sefove o nejake novinarine si muze nechat jen zdat. No nic prace je prace a taky musi prinest domu nejaky chechtak aby uzivil rodinu, tak napise treba i bajku. ;-D

0/0
20.3.2012 13:59

BrainWashingtonDreistein

Jsem zvědav, co dokážou ty ruské PLK, které předchází

dobrá pověst?

A, teď něco z pravěku:

Petrohradští archeologové našli na Kamčatce zkamenělinu. Vyšlo najevo, že se jedná o součásti mechanismu. Ruští archeologové se o svůj objev rozdělili s kolegy z USA a ti potvrdili, že jsou to skutečně zkamenělé součásti nějakého stroje.

stroj starý 400 milionů let.

Odborníci se domnívají, že mechanismus se mohl zachovat tak dlouhou dobu (asi 400 milionů let), například v bažině. Ve prospěch tohoto předpokladu hovoří i ta okolnost, že předměty zkameněly během poměrně krátké – podle geologického měřítka – doby. Vědci předpokládají, že nalezený mechanismus může být mimozemského původu.:-/

0/0
20.3.2012 7:46

DISK

Re:

Patrně HOAX - viz. http://www.thetruthbehindthescenes.org/2012/03/09/400-million-year-old-machine-found-in-russia/

0/0
20.3.2012 8:20

tuan4

Re: Jsem zvědav, co dokážou ty ruské PLK, které předchází

......................to jsi ty,Vašíčku?

Máš svůj blog,proč lezeš sem?Ale když jsi tady,mám dotaz : Jak se má Däniken?

+1/0
20.3.2012 8:25

třináctý vyšehradský jezdec

ruský imperialismus vždy byl a bude hrozba

+1/0
20.3.2012 7:35

Englishman

Re: ruský imperialismus vždy byl a bude hrozba

Naštěstí už není - už je jen k smíchu. Alespoň pro ty, kdo jsou vně ruského koloniálního iméria a pokud možno i dál než 100 km od hranic.

0/0
20.3.2012 7:37

Cenzorcz

Re: ruský imperialismus vždy byl a bude hrozba

Hmm, ty se vyznáš.   ;-D

0/0
20.3.2012 8:32

tuan4

Re: ruský imperialismus vždy byl a bude hrozba

.........................jen malá vsuvka - v dnešní době satelitní techniky nemůže být problém zjistit,jak se věci mají!

Loď není špendlík,aby se nedala najít!

0/0
20.3.2012 8:22

briza

Re: ruský imperialismus vždy byl a bude hrozba

Ja myslim, ze pokud by jednou doslo na lamani chleba v konfliktu s muslimskym svetem, budeme jeste radi mit Rusko na nasi strane.

0/0
20.3.2012 9:50

odborářský papaláš na golfu

Re: ruský imperialismus vždy byl a bude hrozba

Přesněji řečeno bude Rusko rádo pokud bude mít v konfliktu s islámským světem nebo s Čínou EU a USA na své straně, ačkoliv zatím pořád ve své prozíravé a opodstatněné doktríně považuje za svého hlavního protivníka NATO. :-)

0/0
20.3.2012 13:37

velitel mesta bugulmy

Amerika vs Rusko

Viděl jsem tu v diskusi spoustu hořkých dohadů o tom, jestli je Amerika lepší než Rusko či naopak. Víte, zahraniční politiku bych moc neřešil - tam se všichni chovají stejně pragmaticky a sledují jen své národní zájmy. Tak to dělají všechny vlády a je to i správné, protože nakonec je vždy bližší košile než kabát. Já kdybych byl americký občan, taky chci, aby mi vláda zajistila bezpečí a přísun ropy pro MOU zemi - stejně jako by se o to měla snažit každá vláda na světě, akorát s různými výsledky. Ale zapomeňme na chvíli na zahraniční politiku a srovnejme to, co je opravdu důležité pro každodenní život. Lidi hlasují nohama. Kolik lidí touží po životě v Americe? Celosvětově desítky a stovky milionů, snad bych mohl říct i miliardy. Kolik lidí touží po životě v Rusku? Pár pošuků. Pokud je tu někdo velký rusofil, ať se tam přestěhuje a zkusí tam pár měsíců žít jako já - ještě bude rád za fungující Západ (i když lidé jsou i v Rusku velmi milí).

+6/0
20.3.2012 7:33

Kicker

Re: Amerika vs Rusko

Ano, všichni se stěhují tam, kde je víc prachů. To není známka toho, že je ten stát lepší, je materiálně lepší, ale je materiální pohled na věc to nejlepší? A po životě v USA lidi často touží, kvůli tamním lidem a prostředí, ne kvůli politice. A btw, v té zahraniční politice se dost pletete, ta je pro nás totiž důležitá. K čemu nám je, že spousta lidí chce do USA? Nás ovlivňuje zahraniční politika, ne jejich imigrační politika.

0/0
20.3.2012 7:41

velitel mesta bugulmy

Re: Amerika vs Rusko

V zásadě potvrzujete, co říkám já. Amerika díky svému systému - na rozdíl od Ruska - dokázala vytvořit atraktivní životní model, po kterém prostě víc lidí touží. Je přinejmenším materiálně lepší, jak vy sám poněkud nemotorně říkáte. Tomu se na tomto světě říká úspěch, jakkoli to můžete mít za povrchní. A zkusím vám říct ještě jedno - naznačujete, že materiálno není to hlavní. Samozřejmě, není. Ale radši se budu svému duchovnímu rozvoji - nebo co pokládáte za hlavní - věnovat v Palm Springs než v Novosibirsku. Ono to totiž v hezkém prostředí taky jde. :-) Zahraniční politika je samozřejmě důležitá, ale hlavní je samozřejmě blaho naší rodiny - a tam se snažím být aktivním činitelem. Na penzi se přestěhujeme třeba do Austrálie nebo i do té Ameriky, pokud budeme mít pocit, že to tam pro nás bude příjemnější. A zatím ten pocit máme.

+2/0
20.3.2012 7:47

Kicker

Re: Amerika vs Rusko

Řeknu vám něco podobného, co kolegovi níže. Asi se lépe staví parádní čtvrť na místě jako v Palm Springs, než v Novosibirsku, no ne?

+3/0
20.3.2012 7:51

stagger

Re: Amerika vs Rusko

nejsou schopní ji postavit ani v Soči ...demagogu Rv

0/0
20.3.2012 10:21

Ajetak

Re: Amerika vs Rusko

a nebo ve Skandinávských zemích

0/0
20.3.2012 10:58

vadrak

Re: Amerika vs Rusko

Myslím, že mnoho lidí ani netuší, že kromě toho globálního vládnutí a mezinárodního poučování vláda USA vydává pomocí svých fondů peníze opravdu na cokoliv. Ať je to  činnost  zoologů a podpora přírodních rezervací  v Africe, podpora vzdělannosti a stavby škol v Indii,  financování mořských výzkumů, granty na vědu v Evropě. I toto je Amerika,  byť nemusím souhlasit s tím, co provádějí v Afgánistánu tak uznávám, že tato země   umožňuje i jiným národům a zemím jít dopředu. U Ruska mi tato  filantropie chybí.

+2/0
20.3.2012 7:49

Kicker

Re: Amerika vs Rusko

Ano, já pořád říkám, že občané USA jsou fajn lidi. To, co jmenujete, se děje díky tomu, jaké mají občany. Ale jejich zahraniční politika asi s názorem občanů moc nepočítá.

0/0
20.3.2012 7:55

B_B_Lobo

Re: Amerika vs Rusko

a nebude to tim, ze v rusku je zima..... no jak v rusku....

0/0
20.3.2012 10:03

DieL

Re: Amerika vs Rusko

Začal ste hezky, pobavil ste mě s tím fungujícím Západem, to si počkejte ještě pár let, jestli nežijete v jeskyni, tak jistě víte kam to vše směřuje.

Já osobně volím podle svého zdravého rozumu a nepotřebuji si vybírat mezi zlem a menším zlem. Pokud chce někdo žít v policejním státě, vyměnit svobodu za relativní bezpečí a je to pro něj atraktivní, tak je to jeho svobodná volba a třeba se z toho snu někdy probudí.

Mimochodem pokud si nějaká vláda na světě uzurpuje právo na nerostné bohatství v jiných státech, tak musí logicky počítat s důsledky jejich počínání.

0/0
20.3.2012 20:34

van de velwideeck

,,Letité" skúsenosti

pokiaľ niečo Moskva popiera, tak opak je pravdou;-)

0/0
20.3.2012 7:17

vadrak

Re: ,,Letité

Bek komentáře R^

0/0
20.3.2012 7:56

SN1P3R

Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

rehakkare: Stejný názor jsme dříve měl taky, je to už pár let, ale potom jsem se začal zajímat do hloubky a otevřeli se mi oči. USA jsou stejný jako Rusko nebo Čína. Je to jen o moci a zdrojích. Myslíte, že USA záleží na jiných národech? Na nějakém míru? USA válčí po celém světě a CIA operuje a vraždí snad v každé zemi. Začněte se více zajímat, přestaňte čerpat informace jen z televizních novin na Nově a pak se vyjadřujte ke světovému dění.

+16/0
20.3.2012 6:25

Kicker

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

R^

0/0
20.3.2012 6:45

Opričnik3

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Teď třeba USA vraždí a operuje v Sýrii, před rokem v Libyii a Egyptě a před 60ti lety zase v Koreji. ;-D

0/0
20.3.2012 6:55

..Zmuda..

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Jo, je to tak. A teď řekni,čemu se tak blbě telíš, to máš zřejmě vrozený, co?

+4/0
20.3.2012 7:05

Englishman

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Směje se tomu, čemu jsi schopen uvěřit, Zmundo. A já taky. ;-D

+2/0
20.3.2012 7:25

velitel mesta bugulmy

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

No, já bych mezi USA a Ruskem drobný rozdíl viděl. Zkuste si třeba někdy zaletět do LA, půjčit si v půjčovně třeba Ford Expedition a zajet si třeba po Highway 101 do SF. Lidi se k vám budou chovat slušně, služby budou perfektní a jejich pracovníci se budou usmívat, vše bude fungovat, uvidíte krásná sídla i normální komunity, které by z hlediska estetického zvládnutí prostoru a kvality života strčily do kapsy sebelepší čtvrť u nás. Pak si to samé zkuste v Rusku. Osobně mám jasno, který z těchto dvou systémů si vybrat - ale vaše volba je váš boj, samozřejmě.

+1/0
20.3.2012 7:24

OndraE

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

a zdroj techto informaci? Obavam se, ze sledovani serialu Beverly Hills 90210 vam moc pravdivy obraz neda...

+1/0
20.3.2012 7:32

velitel mesta bugulmy

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Zdroj těchto informací? Jsem v USA v průměru 3x do roka. Projel jsem tu zemi křížem krážem - naposledy právě tím Fordem Expedition. :-) Ale bože můj, co je to za otázku? Opravdu si myslíte, že třeba krásy Kalifornie a funkčnost tamních služeb jsou jen mediální mýty? Ach bože, tak to už je opravdu projev MČČ... Samozřejmě v USA není vše ideální (jako ostatně v žádné zemi na světě), ale kdybyste se aspoň měsíc setkával s jejich perfektním přístupem ke službám a pak se vrátil k českým úřednicím či ženským na poště, tak byste brečel. O ruských báryšňách ani nemluvím, tam je občan prakticky jen nepřítelem. V tom vidím snad největší rozdíl v kvalitě života v těchto zemích (vedle optimismu, lepších cest, lepších aut a lépe upravených rezidenčních čtvrtí).

+1/0
20.3.2012 7:38

Englishman

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Pro některé jedince je všechno jen propaganda. Nemá smysl jim cokoli vysvětlovat, protože silnější argument pro chápou jako důkaz proti.

0/0
20.3.2012 7:41

Modrý a zelený blesk

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Mno, mně spíš přijde rozplývání se nad sousedovým trávníkem a umělými úsměvy za přepážkama poněkud povrchní.

+1/0
20.3.2012 10:58

Kicker

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Já zas slyšel dost často, že rusové jsou v pohodě lidi a že v Rusku se někdo měl moc fajn. A víte co? Slyšel jsem to samé i o USA. :) Hulváti jsou všude, stejně jako v pohodě lidi. Takže ten váš argument se dá praktikovat i opačně.

+1/0
20.3.2012 7:35

velitel mesta bugulmy

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Nejde jen o to, že "Rusové jsou v pohodě". To Američani jsou v pohodě taky, a obvykle ve větší. Jde i o to, jak mají vaši sousedi zastřižený trávník kolem palem u domu, jestli domu přijíždíte po pěkné cestě nebo po tankodromu, jestli se na vás automaticky směje každý prodavač. Věř mi, tam drobné rozdíly mezi ruskou a americkou pohodou jsou. :-) Jinak lidé jsou milí či nemilí všude, v Somálsku jako v Rusku jako v Americe, ale kulisy, které si k tomu dokázali vytvořilt, jsou dost různé. A mně už jde i o ty kulisy... :-)

+1/0
20.3.2012 7:41

Kicker

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Asi jste si nevšiml, že Rusko je geograficky trošku jinde než USA, takže jsou tam asi i jiné podmínky pro život, mají trochu jiné finance atd.? To tak lehce souvisí např. s těmi jejich tankodromy. A rozdíly v kulturách jsou jasné. A co se kulis týče, navštívil jste i ty špatné čtvrti v USA? Nebo pouze ty dobré, které vypadají jako ve "výloze". :D Já si taky můžu u nás v ČR zajet do moc pěkné vesničky a nebo do vesnice, kde ty domy už vypadají poněkud ošuntěle. Jako vidět tam hezčí svět je fajn, ale musíte se ptát i proč tomu tak je. USA prostě dělá bordel po celém světě. Ale chápu, oni bojují v zemích, které jsou blíž k Evropě, než k USA, takže kdyby náhodou, tak oni jsou v pohodě.

+3/0
20.3.2012 7:49

Modrý a zelený blesk

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

V Rusku ti ale hlavně nikdo nedoporučí důrazně, aby ses jako běloch vyhýbal té a té a té čtvrti.

0/0
20.3.2012 10:49

kladivar3

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

zajedte si na americkej venkov, severozapad (Oregon a Washington) tam uvidite taky "krasna sidla" :-P

0/0
20.3.2012 9:39

rehakkarel

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

kdyby USA neválčilo pro své zájmy, které jsou také naše, to byste viděl co by s vámi udělali Rusáci nebo Číňani, neuvěřitelné co mají někteří za inteligenci ...;-€;-€;-€

+1/0
20.3.2012 8:07

Cenzorcz

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

A co by s námi udělali Číňani? Povídej, přeháněj inteligente.   :-/

0/0
20.3.2012 8:36

rehakkarel

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

opravdu jste na tom tak špatně, zkuste s něco zjistit o občanských právech v Číně, inteligente jak řemen ;-D;-D;-D

0/0
20.3.2012 9:29

Cenzorcz

Re: Žádný Antiamerikanismus, jen zdravý rozum

Já se tě neptám co je v Číně, já se tě ptám na to, co by s námi Čína udělala (jak jsi psal). Úroveň tvé inteligence se pozná také tím, jak jsi schopen pochopit otázku. No řeknu ti, marně u tebe pátrám alespoň po stopě IQ.

0/0
20.3.2012 9:52





Najdete na iDNES.cz