Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Video jako zbraň proti Asadovi. Syřané bojují proti režimu netradičně

Protesty v dusné atmosféře, která panuje v Sýrii, jsou na denním pořádku. Jak těžké může být pořízení jakýchkoli materiálů z protivládních akcí? "Učíme se za pochodu," říká jeden z místních, který pomáhá síti občanských žurnalistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

podotek

Sýrie: Západní propaganda – konec hry

Proč by měl Západ zasahovat v Sýrii, když se ukazuje, že nejen denní hlášení aktivistů, které je jediným podkladem pro neustále šplhající celkový počet mrtvých, je postaveno na lžích, ale i celé zinscenované rozhovory jsou doplňovány falešnou zákulisní střelbou.

http://jdem.cz/t8sx5

0/0
20.3.2012 22:23

LucyTarhuniah

Některé reakce z Izraele

http://www.jpost.com/DiplomacyAndPolitics/Article.aspx?id=262206

:)

0/0
19.3.2012 9:32

muad666

To je ovšem bomba

......................action together with the Arab League. Už vidím nějakého muslima a Araba, jak spolupracuje s Izraelem. Možná tajně, jako když přes ně prodávali Američani zbraně do Íránu během války s Irákem. Ale veřejně s nimi nikdo spolupracovat nebude.Rv

0/0
19.3.2012 13:18

galakticky

masakr nikde

fotky z obou táborů spíš ukazují na pokojná shromáždění....

0/0
19.3.2012 9:26

Kicker

Tak krvavé video už tu máme

Teď ještě video, kde je někde za rohem střelba a my přesně nevidíme, co se děje, ale přesto si bude idnes jistý, že se tam masakruje tisíce demonstrantů.

0/0
19.3.2012 7:51

naivka2

Píše babička z Jevíčka

No, páni mediální masseři, to jste se tímto článkem moc nepochlapili. Kdypak nás obšťastníte legendárním bílým pikapem s přikurtovaným DŠK, kterého se drží, aby nevypad, rozevlátý ručníkář. To jste ještě nesehnali nějakou další mediální markytánku Mařenu Žižkovic, Proč tam nevyšlete nějakou partu paparačiů, ti by ty rebely uhnali rychleji než celej krvelačný Asad. To byste ale měli po žížalkách a neměli by jste o čem mlžit.

0/0
19.3.2012 7:16

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Většina diskutujících upřímně miluje diktátora Asada

Jak dojemné, tolik českého fašismu pohromadě.;-)

0/0
19.3.2012 4:58

Kicker

Re: Většina diskutujících upřímně miluje diktátora Asada

Mě by zajímalo, kolik těch diskutujících, kteří tak stojí o svržení Asada a podporu rebelů, také stojí za tím, aby se svrhla naše vláda a podporují protesty i u nás.

0/0
19.3.2012 7:44

biggles

Pallywood je stará vesta - nic netradičního

Sýrowood zní blbě...

   co takhle Damawood? ;-D ;-D

0/0
19.3.2012 0:34

Lotras rudý peklič český

No vidíte v Syrii musí

psaát pravdu "citizen journalist " a  vy se toho diskutéři v ČR neujmete a arabské pohádky  vám nakonec musí vyprávět nakonec "ruský čepičář "

0/0
19.3.2012 0:15

rafton

Jsem moc rád,

že máme jasno kdo je hodný a kdo zlý. A kdy tam bude hrát Arnold nebo Silvestr?

0/0
19.3.2012 0:06

FreeBird

Boj muslimu o moc.

Na jedne strane Assad + Iran a na druhe rebelove + Saudska Arabie. Vyvoj bude rozhodne zajimavy a nejlepe by bylo kdyby se wahabiste a shiitove do sebe pustili doopravdy.

+2/0
18.3.2012 20:52

LucyTarhuniah

Re: Boj muslimu o moc.

Nejlepe by bylo kdyby zacali opravdu s mirumilovnym Islamem a opustili fanatismus...

0/0
18.3.2012 21:36

raso a xeno, nerozlučně spolu

Re: Boj muslimu o moc.

;-D

+1/0
18.3.2012 21:57

thuankhong

Re: Boj muslimu o moc.

Na strane rebelu se musi spocitat i Zapad+ Al QeadaRv

0/0
18.3.2012 23:44

Lotras rudý peklič český

Re: Boj muslimu o moc.

Zapad+ Al Qeada  to je nepřesné ..... ofiko název je CIA-Kajda

0/0
18.3.2012 23:59

B_B_Lobo

staci pane novotny

uz vas minuly clanek byl zprasek, stejne jako tento. po predcteni 2 odstavcu jsem zacal mit podezreni kdo tohle zase zplacal, a nemylil jsem se. pane novotny, zakladem zurnalistiky jsou fakta, byt i prekroucena. ze vy jste prispevoval do nejakeho svazackeho casopisu?

+1/0
18.3.2012 19:03

raso a xeno, nerozlučně spolu

Re: staci pane novotny

Zřejmě to bude nějaký užitečný itijot. Co nevidět mu přijde z Emirátů děkovný dopisEU

+1/0
18.3.2012 19:30

kars

Věta z článku

"...jen proto, že vzdorují totalitnímu režimu." Kdyby na ten režim neútočili, nemuseli by mu vzdorovat, ne? V čem je ten režim utlačoval? Že byl na 1. místě Assad a ne Mohamed? Že tam bylo jedno, je-li člověk muslim nebo křesťan?

+2/0
18.3.2012 18:47

raso a xeno, nerozlučně spolu

Re: Věta z článku

;-€R^

0/0
18.3.2012 19:28

Sharpe

Re: Věta z článku

No prave, bylo jedno, zda to byl muslim nebo krestan, kdyz nebyl allawita tak se k vlade nedostal

+2/0
18.3.2012 20:09

hanak44

Re: Věta z článku

takze az to Assad neudrzi a k moci pujdou muslimove, bude to omluva pro utisk krestanu a alevitu? nebo snad verite, ze tam bude demokracie tak jak ji chapeme v Evrope?

+1/0
18.3.2012 20:58

Sharpe

Re: Věta z článku

Drive kocka porodi stenata, nez v nejake arabske zemi bude demokracie. Vybudovat demokracii trva minimalne dve generace i v zemich,ktere jsou na ni pripraveny, treba jako Cesko. Takze co muzeme doufat je nejaky osviceny autokraticky system jako treba v Jordansku. Jenze Syrie byla priis dlouho pod diktaturou allawitu a to dost bezohlednou, takze kdyz se sunni dostanou k moci, tak to zrejme budou oplacet a hrstka allavitu nemuze udrzet vladu navzdy poti vetsine. Nakonec to tam skonci blbe.

0/0
19.3.2012 5:12

Mandelův_očař

Re: Věta z článku

LOL

0/0
18.3.2012 22:41

Moriarty-profesor

Asad se udrží - díky Bohu

!!

+2/0
18.3.2012 18:33

Janin

Režim

A u nás se stále najdou tací, kteří volají, že "dříve, za komunistů" bylo líp. Netvrdím, že je všechno fajn, ale v celosvětovém srovnání si žijeme ještě fajn.

Držím palce odpůrcům syrského režimu a, ano, jsem asi srab, přiznávám, že bych nechtěl být v jejich kůži. Proto přispívám aspoň nepřímo, prostřednictvím finančních darů (Oxfam, lékaři bez hranic...).

Jo, jsem ubožák, ale víc nesvedu

+4/0
18.3.2012 18:02

kaktusak

Re: Režim

Po 22 letech kapitalismu je u nás fajn právě už jen v celosvětovém srovnání.

0/0
18.3.2012 18:17

raso a xeno, nerozlučně spolu

Re: Režim

;-D

Zajímavé. Ono to jaksi vypadá, že protestuje jen určitá skupina lidí (rozuměj fanatiků), která vzhledem k onomu dění v okolních krajinách čuje šanci, jak se dostat k moci. A že by to byli milovníci demokracie se může zcela jistě pochybovat.

Tak si tedy naivko podporujteEU

+1/0
18.3.2012 18:33

Janin

Re: Režim

Máte pravdu, neprotestuje většina. To ale téměř nikdy a nikde. V každé obdobné ''rebelii'' je jen relativně malá skupina těch "rozhodnutých", nebo ovlivněných, kteří ne vždy dokáží strhnout masy na svou stranu. Většina populace chce víceméně to samé kdekoli na světě; prima práci, milující rodinu, velkou televizi, dovolenou, nový gauč..... A když to mají, nedemonstrují. Proč taky. Ale v Levantě už dnes jde o víc.

S poznámkou o fanaticích (Muslimské bratrstvo v Egyptě) stoprocentně souhlasím.

0/0
18.3.2012 18:53

raso a xeno, nerozlučně spolu

Re: Režim

A o co tam teda jde???

Jde o to, že právě oni fanatici (masulmanští) chtějí víc podofilního uctívače, než měli dosud. Pokud tedy souhlasíte s poznámkou k Bratrstvu, tak tedy musíte mít k oněm rádobypovstalcům odpor.

0/0
18.3.2012 19:37

kars

Svědectví od člověka z Homsu (část)

Škoda, že se pořádně nerozvířila akce kolem zabití francouzského novináře, zabili ho aktivisté pancéřovou pěstí ze střechy, když filmoval průvod na podporu Asada po jeho projevu. To vám redaktor Moláček určitě v televizi neřekl, pořád si prý jen stěžoval, že ho vozí po vojenských nemocnicích. Kdyby se nás Češek hoši z televize zeptali, co se tu děje, rádi bychom jim to sdělili a ještě by ušetřili peníze daňových poplatníků. Poslední dny vypadají u nás tak, že i 14 hodin denně nejde elektrika, protože aktivisté ve jménu demokracie shazují sloupy vysokého napětí , vyhazují do povětří ...vody všeho druhu. Lidi z tzv . aktivistických čtvrtí (jsou to tři sunnitské čtvrtě výrazně nábožensky zaměřené) si na CNN stěžovali, že nemají mazut na topení a ječeli jak diví, ale už neřekli, že ať tam přijel opravář na telefony, popelář či kdokoli jiný od státu, tak jej jednoduše zabili. Kdo by tam dobrovolně jel, že ?

0/0
18.3.2012 19:02

raso a xeno, nerozlučně spolu

Re: Svědectví od člověka z Homsu (část)

Vy jste přímo tam?8-o

Dík za zajímavé postřehy. Přesně takhle nějak jsem si myslel, že to tam vypadá;-€Rv

0/0
18.3.2012 19:33

kars

Re: Svědectví od člověka z Homsu (část)

Ne, zkopíroval jsem to ze starší diskuze na iHNed.

0/0
18.3.2012 19:35

raso a xeno, nerozlučně spolu

Re: Svědectví od člověka z Homsu (část)

;-)

Sranda je, že ta propagace jede i třeba na CNN. Ale není se čemu divit, tenhle možná kdysi vzor žernalistiky už dávno propadl do sféry vlivu masulmanské ideologie a jede na plné obrátky:-/

+1/0
18.3.2012 19:39

Mandelův_očař

Re: Svědectví od člověka z Homsu (část)

Pamatujete si, jak se ten novinář jmenoval? Já si na tu událost pamatuju (nebyl cílem, jenom měl smůlu, sluší se dodat), a pak jsem četl, že to bylo nějak jinak. Rád bych to dohledal, pamatujete si, na jeho jméno?

0/0
18.3.2012 22:43

Mandelův_očař

Re: Svědectví od člověka z Homsu (část)

Ach teď jsem si všiml že je to zkopírovaný příspěvek z ihnedu, včetně cancu o tom jak sunnité vraždí popeláře. ;-D

Tak já to vlastně ani vědět nepotřebuju.

0/0
18.3.2012 22:51

Moriarty-profesor

Re: Režim

bylo líp

0/0
18.3.2012 18:34

kars

Re: Režim

Opravdu si myslíte, že odpůrci syrského režimu jsou lepší, než syrský režim? Nepovažuji vás za ubožáka, ale spíš za idealistu...

0/0
18.3.2012 18:43

Janin

Re: Režim

Možná máte pravdu a ti, kteří teď brojí proti režimu, by, v případě výhry, byli horší, než Asad. To ale snad neznamená, že proti útlaku a zlovůli nebojujme, protože výsledek našeho úspěchu může být ještě horší.

0/0
18.3.2012 18:57

kars

Re: Režim

Asi záleží na míře pravděpodobnosti, že ten výsledek našeho snažení bude lepší / horší. V případě arabských revolucionářů za poslední rok už jsou výsledky vidět a není důvod se domnívat, že by syrští fousatí Aláhakbaři byli jiní, než jejich egyptští či libyjští bratři.

0/0
18.3.2012 19:09

kaktusak

Se zbraněmi vousáči neuspěli,

tak teď se pokoušejí o "sametovou revoluci".

+2/0
18.3.2012 17:28

Opričnik3

Re: Se zbraněmi vousáči neuspěli,

http://cloud.frontpagemag.com/wp-content/uploads/2011/01/ahmadinejad-assad-nasrallah_web.gif

;-D

0/0
18.3.2012 17:36

kaktusak

Re: Se zbraněmi vousáči neuspěli,

Ti se přece o žádný převrat nepokoušejí. A ve svých zemích, v Libanonu i v Íránu, mají parlamentní volby. Narozdíl od Kataru, Saúdské Arábie a dalších "prodemokratických sil".

0/0
18.3.2012 18:20

FreeBird

Re: Se zbraněmi vousáči neuspěli,

VY jste patrne bolsevik kdyz povazujete frasku v Iranu za "parlamentni volby". Komuniste byli vzdy pro "Narodni Frontu" a jen schvaleni kandidati se mohli zucastnit. Tak v Iranu vidite to co v Cechach nadobro zmizelo.

0/0
18.3.2012 20:55

Opričnik3

Záse nějaká lež.

V Íránu přece nikdy žádná revoluce nebyla a teokrati tam nevládnou. Jak jinak by mohli bojovat na straně nejsekulárnějšího a nejantiislamističtějšího režimu v arabských zemích, jako je Asadova Sýrie. :-)

+1/0
18.3.2012 17:28

Sharpe

Re: Záse nějaká lež.

No proto tam maji v ustave, ze presidentem muze byt jedine muslim. To jse muze stat jedine v skularnim systemu

+1/0
18.3.2012 17:37

Opričnik3

Re: Záse nějaká lež.

Celkem fuk, koho tam mají za prezidenta, když nejvyšší autoritou, u které i prezident šoupe podrážkama je ajatolláh a tomu poroučí do ouška rovnou Alláh.

0/0
18.3.2012 17:49

kars

Jak to bylo v Sýrii

http://www.cilichili.cz/archiv/index.shtml

Číslo 11/2008, str. 46 - 50

Neovlivněno dnešní politikou.

0/0
18.3.2012 18:54

raso a xeno, nerozlučně spolu

Soudruh Novotný

A jeho olbřímí propaganda:-/

+2/0
18.3.2012 16:51

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: Soudruh Novotný

tzv   V "čepicová" V

0/0
18.3.2012 16:59





Najdete na iDNES.cz