Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový řád chtěl i malíř pokojů v Německu, odsoudil Kalousek protesty

Ostrou municí měl v televizních Otázkách Václava Moravce nabito ministr financí Miroslav Kalousek. Protesty lidí v ulicích v posledních dnech nazval úsilím o rozvrácení demokratických institucí. "O novém spravedlivém řádu mluvil i jakýsi malíř pokojů v Německu," připomněl nástup Adolfa Hitlera v Německu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

brekebrekke

ti s vama teda zachazej, uff

Rv

0/0
27.3.2012 8:35

frotér z pojihlaví

Malíře Kalouska mohl volit jen duševně chorý člověk,

to je jisté. Ale kde vybírat jinde? Ne, že bych tím chtěl ospravedlnit ty, kteří jej volili, ale může ODS, KDU (nebo TOP09, nebo jak chcete), ČSSD, SZ volit někdo, kdo tu posledních 20 let žil? Může KSČ (a jejich soudruhy ve stranách vypsaných výše) volit někdo, kdo tu žil předtím?

Svobodní jsou nevolitelní - kdyby snad ne ničím jiným, tak tím, že je podporuje pan "neznám špinavé peníze", VV se totálně odrovnaly za poslední dva roky.

Lidi, ono je to jedno, koho do té urny hodíte, hlavně, ať je změna! K volbám jděte a dejte hlas KOMUKOLI KROMĚ výše uvedených!!!

0/0
27.3.2012 8:22

brekebrekke

Re: Malíře Kalouska mohl volit jen duševně chorý člověk,

on sam je psycho. to u ethylika byva docela normal stav

0/0
27.3.2012 8:36

zdenanek

Kalousek a spol.

Co to ten člověk jako vládní činitel blábolí za nesmysly. Ono ale skutečně není koho volit. TOP 09 - spící kníže tzv. Schlafenberg a ten poskok Kalousek a pár jeho pravověrných ?? Hlavně, že nacpal do chřátnu církvím. Úkol je splněn a za mnou potupa. Bravo !!!!! Je potřeba ožebračit občany, aby bylo zase z něčeho krást.

0/0
19.3.2012 20:16

Haluz-op

Kalousku ještě jsi nic nepochopil?

Mě by asi ani nevadilo co se chystá, ale musel bych vidět že se to myslí vážně.Dvacet let se tu demokraticky kradlo a teď už není co.Tak se zvednou daně a zase něco málo pro ně zbyde.Nevěřím žádný straně, která se podílela na rozkradení republiky, včetně ČSSD!Nejhorší na tom je že nevím koho volit???

0/0
19.3.2012 19:48

mousehr

Problém je v tom

že tady jsou lidé, co táhnou káru jménem Česká republika,  to jsou ti, co dávaj lidem práci, a ti co se na té káře vezou a ještě se jim to nelíbí. To jsi ti křiklouni na náměstích, u úřadu vlády apod.. Položili si otázku, co jsem já udělal pro druhé lidi, nebo pro republiku? Nebo jsem sobec, co myslí jen na svůj prospěch, a ostatní jsou mu ukradený?;-O

0/0
19.3.2012 18:31

hafusak2

Re: Problém je v tom

Ti co "dávají lidem práci" to nedělají pro lidi, ale pro sebe, aby si namastili kapsu. Lidi jsou jim ukradení. Rv

Co za ptákoviny to ty děti dnes učí?Rv

+1/0
19.3.2012 19:55

klobouk.emanuel

Re: Problém je v tom

Jak se ten proslov zrovna hodí k velikonoční době. Každý zaměstnavatel něco jako novodobý Ježíš...

0/0
9.4.2012 23:05

kecálek reloaded 2

Paraziti z odborů

Paraziti z odborů, které nikdo soudný nebere vážně zjistili, že lidé mají dost politické korupce a zlodějny (takový objev;-D) napříč politickými stranami a jsou ochotni se připojit k protestům, bez ohledu na důvěryhodnost či srozumitelnost jejich organizátorů - tak začínají rychle parazitovat na tzv. Holešovské výzvě - třeba se ještě dočkáme, kdy odbory podpoří protesty obyvatel Varnsdorfska proti cikánskému rasismu a teroru.

0/0
19.3.2012 18:30

brekebrekke

Re: Paraziti z odborů

znas vyznam slova parasit? ses si jistej?

0/0
27.3.2012 8:37

barbča53

Všimli jste si, jak se včera v poledne Kalouskovi

v OVM na ČT 1 třásly ruce? A hlavu taktak udržečl na krku! V duchu prosil Boha, aby pořad skončil To byla fakt síla!;-D;-D;-D

0/0
19.3.2012 14:37

Ratan Bumerangovič

Re: Všimli jste si, jak se včera v poledne Kalouskovi

ja bych chtel videt v Tebe kdybys mel tolik v krvi ty chytraku ... bys ani nestal na nohou ... si myslis, ze je to pianko vid tak si to di zkusit sam, malokdo by ustal jenom s nakym tresem a kejvanim hlavy to si pamatuj !

0/0
19.3.2012 15:17

mousehr

Re: Všimli jste si, jak se včera v poledne Kalouskovi

To se musel držet, aby Haškovi šaškovi nenafackoval.:-/

0/0
19.3.2012 18:33

čuk2gek

hleďme jak se nám

oranžobolševici odkopávají. Právě ti co zaťali sekeru tak přehluboko, tedy právě ti, proti nimž se tu ve skutečnosti tak bouřlivě protestuje.

Ale k věci. Na fejsbůku ČMKOS jsou uveřejněny výzvy jakési národní rady jakési holešovské výzvy bez komentáře kohokoli z ČMKOS. Tedy za napřímé podpory ČMKOS, krerá se tak přímo staví proti demokracii.

A druhak, pokud byste chtěli vědět, kteří lidé jsou současnými členy Rady ČMKOS, případně Vedení ČMKOS, tak to na jejich oficiálním webu nenajdete.

Zato na záběrech v davech křiklounů najdete mnoho známých odborářských činovníků.

Jak snadné je pokřikovat nesmysly u Václava namísto sledování práce svého poslance v parlamentu, svého zástupce v obecní radě a v krajském vedení. Sledujeme někdo aspoň občas záznamy ze zasedání Parlamentu ČR?

0/0
19.3.2012 13:37

bar.bu.do

Re: hleďme jak se nám

... kdo co kam zaťal?

0/0
19.3.2012 14:32

Bress

Ad Kalousek..

Má pravdu, nicméně jaký řád máme teď? A na jeho ministerstvu obzvlášť? Prostě dokud se nezačnou chovat k lidem jako k občanům, a ne jako k tupým kusům hadru, o které se budou pucovat a pak je ždímat, tak ty protesty končit nebudou!! Pan Kalousek by si měl nechat od cesty silná vyjádření, a radši se zamyslet, proč jeho auditní systém nefunguje, a proč se to EU nelíbí naproti tomu, že jí soustavně leze do p*dele!

+2/0
19.3.2012 12:58

pseudechis

Rozdíl?

Jaký je rozdíl mezi chemikem a malířem pokojů? Chemik je bývalý (a bude-li potřeba i budoucí) křesťanský demokrat.

0/0
19.3.2012 12:53

Diagnostik

Re: Rozdíl?

Hitler maloval pohlednice..... Chemik se zivi alchymii na ministerstvu financi.:-P

0/0
27.3.2012 15:36

kecálek reloaded 2

To zase byla dvojkombinace

Padákovému Kalouskovi oponoval spolustraník Dluhoše Sobotky. Vyčítal mu dluhy ;-D;-D;-D. Přitom se stačí podívat na finance Jm kraje, kde tento "zodpovědný" hospodář vládne - o kolik vzrostlo zadlužení.

Na rozdíl od vlády, která je aspoň pod dohledem médií a sleduje ji i veřejnost, na krajské úrovni se zadlužuje a tuneluje prakticky\ bez omezení (viz. také Bémovo hospodaření v Praze nebo Zimolovo v JČ).

+1/0
19.3.2012 12:51

surucucu

Re: To zase byla dvojkombinace

Sobotka + Kalousek = dluhy.Bývalý ministr financí + předseda rozpočtového výboru PS ČR,co dodat.

+1/0
19.3.2012 12:58

pali.č

Soudruhu

Kalousku, rodina tvého spícího předsedy s k tomu malíři pokujů zatraceně měla.

+1/0
19.3.2012 12:01

Dan Marino

ff

No když ten člověk z výzvy chce zrušit politické strany, a vládu že by určil on a jeho pár kamarádů, tak nevím co může být více anti-demokratické...

0/0
19.3.2012 11:54

bomich

Re: ff

Tohle nikdy nebylo řečeno. Vláda musí být zvolena z odborníků, kteří předloží v rámci své kandidatury vize, které budou prosazovat. Volit se bude vícekolově. Musí se schválit zákon o obecném referendu, aby ti kdož nevykonávají své funkce ve prospěch vlasti a nedodržují své vize byli odvolatelní.

0/0
19.3.2012 11:58

Dan Marino

Re: ff

"To,co, chci řešit, v této chvíli, je, odstranit vládu, odstranit prezidenta,

dosáhnout jmenování nepolitické vlády odborníků"

A kdo je bude volit ty odborníky když ne on a jeho kamarádi? Všichni ve volbách? Do senátu se volí "osobnosti" a nemám pocit, že by byla situace o moc lepší.

0/0
19.3.2012 12:20

pali.č

V dnesšní

době už jít k volbám má stejný smysl jako za komunistů. Tedy žádný. Moc pevně sevřela novodobá národní fronta a není šance je dostat pryč. Prostě není. Rozdíl mezi tehdejší dobou a nynější je pouze ten, že teď víc kradou.

+2/0
19.3.2012 11:51

bomich

Za co Pane Bože za co?

Za co Pane Bože za co trestáš tenhle prostý lid? Za to, že již léta přihlíži tomu, jak gerila našich slavných politiků systematicky rozkrádá tento stát. Za to, že konzumuje a nevšímá si toho, jak se v naší zemni vytvořila vláda oligarchie s prvky partokracie. Za to, že protesty a brblání se ozvývají jen z hospod. Za to Pane Bože za to, kam jsme se docinkali za 23 let od roku 1989.

+1/0
19.3.2012 11:45

celermartin

demokracie?

ve vetsine diskuzi ctu o demokracii,zastupitelske demokracii,svobodnych volbach.

demokraticky system muze existovat jen za podminky bezchybne fungujiciho pravniho systemu.jak je na tom CR,vime asi vsichni.zastupitelska demokracie funguje jedine za podminek,kdy zvoleny zastupce striktne dodrzuje podminky za kterych si ho volici vybrali(volebni program), tito ho take ve svych odvodech statu plati a temto se tez zodpovida.s timto souvisi i svobodne volby.svobodne jsou jen v tom,ze zvoleny zestupce se po volbach na sve volice muze svobodne vykaslat.volic nema moznost takoveho zastupce odvolat ikdyz ten jiz nezastupuje zajmy jeho ale pouze sve a stranicke pokladny.

proto bych byl velice opatrny v tvrzeni o existenci demokracie v CR a jejiho ohrozeni !

a pokud si uvedomime,ze nami zvoleny zastupce neni nikterak vazan dodrzovat podminky za kterych dostal hlasy a nemoznost ho odvolat,jsou svobodne volby na stejne pozici jako demokracie v CR.resp.nejsou.neexistuji!

+3/0
19.3.2012 11:37

bomich

Re: demokracie?

To jsou přesně prvky partokracie.

0/0
19.3.2012 11:46

Bery

Re: demokracie?

Presne tak... napr. duvera vlade se nema vyslovovat ve snemovne, kde je par jedincu a uz z principu nemohou rozhodnout nezaujate, ale v referendu, neb puvod mandatu pochazi od volicu. Bez rizika odvolani nikdy nebudou zvoleni jedinci pracovat ve prospech volicu, ale pouze ve prospech svuj. Tomu pak postupne priblizi i zakony a jsme tam kde jsme...

0/0
19.3.2012 11:49

celermartin

Re: demokracie?

kdybychom postupovali podle verejnych vyzkumu,tak jiz volici neduveru vlade vyjadrili.

vratim se ale k tzv zastupitelske demokracii.jaky pocet ci procento volicu politici zastupuji.vezmeme pocet opravnenych volicu,odecteme od toho ty kteri nevoli(duvod nemusi byt vzdy v jejich osobe a hlas takoveho je  ukraden podle pomerneho rozlozeni volebnich vysledku,bez ohledu na to ze tento volic si treba nepreje byt zastupovan soucasnou garniturou),dale odecteme volice kteri sice volit byli ale v soucasne dobe politikum vyjadruji neduveru.neda se predpokladat,ze by chteli byt zastupovani nekym komu neduveruji.neznam sice nejnovejsi statistiky ale podle mych odhadu zastupuji politici okolo 30procent lidi zijicich v CR.pri sve nadutosti a aroganci si vsak toto nepripousteji a nam tvrdi,ze zastupuji vetsinu obyvatel a jejich zajmy.

0/0
19.3.2012 13:52

Bery

Re: demokracie?

Podle pruzkumu se postupovat neda... to se da zmanipulovat. Nicmene kde mame ten snad 10 let odkladany zakon o verejnem referendu ? Proc se ho politici tak boji ? ;-)

0/0
19.3.2012 19:28

celermartin

Re: demokracie?

to je jasne,napsal jsem to jen jako zamysleni.podstatne je ze v pripade CR nemuzeme mluvit o demokracii ci demokracii zastupitelske z duvodu ktere jsem napsal v hlavnim prispevku.tech duvodu je podstatne vice.

referendum politici,myslim tim nase politiky,nemohou pripustit,nemohli by jiz tak neomezene vladnout a krast.referendum je jiz vyssi level demokracie a my jsme se v CR stale nedostali ani na ten prvni.

0/0
19.3.2012 20:41

bindis

Chá,chá

Kalousek, to je smutný přiběh. Kdo v této zemi vytváří zákony, kdo v této zemi vládne, kdo tuto zem nechal vykrást? Kdo vykrádá statní rozpočet? Kdo tuto zemi vehnal do dluhů? Že by obyčejný urobený lid? nebo politická garnitůra všeho druhu. Jsem pro, aby všichni politici od roku 1992 i s celým rodem byli zbavení veškerého majetku.

+2/0
19.3.2012 11:13

JCage.

Re: Chá,chá

koho zajima co bys chtel?

0/0
19.3.2012 11:32

JDRbk

to už je za hranicí

to že Kalousek přeneseně označí tisíce českých, protestujících lidí za stoupence nacistů by nemělo zůstat nez potrestání.Tady Kalousek těžce ulítnul a měl by za to něst zodpovědnost - min. škoda každé facky, která padne vedle.

+6/0
19.3.2012 11:09

Dan Marino

Re: to už je za hranicí

nic takového neřekl. Jedním z největších faulů je někomu něco vložit do úst a pak ho za to tvrdě zkritizovat. To tuším dobře uměl jistý Jiří.

+1/0
19.3.2012 11:57

JDRbk

Re: to už je za hranicí

napsal jsem tam slovo přeneseně

0/0
19.3.2012 13:32

spalovac

Malíř pokojů Hitler? Mám pocit že Kalousek

stále žere komunistickou propagandu :-)

+6/0
19.3.2012 10:54

Hrustic

Tuhle situaci

socanum nezavim .... Na jednu stranu se muzou vozit na male vlnce odporu proti vlade, ale na strane druhe se kloni k primitivnim a hloupym vykrikum mirenym i proti nim .... Jako obvykle jim to ani neuskodi ani nepomuze.

0/0
19.3.2012 10:25

Bouše

V jedné věci má Kalousek pravdu -

pluralitní systém není třeba měnit, protože sám o sobě není špatný. Za to, jací jsou čeští politici systém nemůže. :-P

+3/0
19.3.2012 10:05

zberanek

Re: V jedné věci má Kalousek pravdu -

Souhlas.

0/0
19.3.2012 10:06

kecálek reloaded 2

Re: V jedné věci má Kalousek pravdu -

Nemáte pravdu - ten systém stejně špatně funguje všude - o tom, kdo bude u moci a jaká bude jeho politika nerozhodují zájmy a preference voličů ani předvolební sliby - rozhodují stranické sekretariáty a to podle zadání těch, kteří financují strany :-/. A není to náhoda, že velké finanční kolosy financují jak "levici" tak "pravici".

0/0
19.3.2012 10:10

Bouše

Re: V jedné věci má Kalousek pravdu -

Nic lepšího ovšem zatím nikdo nevymyslel. A nepředpokládám, že naivní představy jakéhosi Popelky o vládě "odborníků" na tom něco změní. :-P

0/0
19.3.2012 10:14

viveka

Re: V jedné věci má Kalousek pravdu -

Chceš říct, že stranické sekretariáty falšují výsledky voleb?

0/0
19.3.2012 11:31

kecálek reloaded 2

Re: V jedné věci má Kalousek pravdu -

Nechte si svou demagogii pro sebe. Nic takového jsem nenapsal.

0/0
19.3.2012 11:53

bomich

Re: V jedné věci má Kalousek pravdu -

Stranické sekretariáty jsou řízeny oligrachy .

0/0
19.3.2012 11:54

Čirý entuziasmus !

Re: V jedné věci má Kalousek pravdu -

A on ten systém někde funguje? Všude, kde ho mají to jde do kopru a přežívají a prospívají totality !;-D;-D

0/0
19.3.2012 10:24

romicus

Nic nového pod Sluncem

Riziko toho, že se po hřbetech nespokojeného davu k moci všeho schopný diktátor, je tím největším rizikem probíhající krize. Už proto, že precedens můžeme najít v hitorii mnohokrát a německý malíř pokojů nebyl žádnou výjimkou ani excesem. Nehledě na to, že ti, kteří se snaží krizi řešit odpovědnou politikou, to mají vždy mnohem horší, než ti, kteří spoléhají podporu mas nespokojených občanů. Nemohu v této souvislosti nevzpomenout na Démosthenův citát: "Ti, kteří spoléhají na nestálou podporu nevědomého davu, nemohou být nazváni velkými muži".

+2/0
19.3.2012 9:54

prestomanifesto

Kalousek zapomina ze jako politik

nesaha "malirovi pokoju" ani po kotniky...

+5/0
19.3.2012 9:50

GUG

Kalousek si spletl dobu

O podvratných živlech, kteří nám chtějí rozvrátit naše pokrokové zřízení, jsme už slyšeli někdy před 23 lety.

+8/0
19.3.2012 9:03





Najdete na iDNES.cz