Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud s Bártou je absurdní reality show, míní Klaus. Soudce to odmítl

Prezident Václav Klaus vůbec poprvé komentoval soud s Vítem Bártou a Jaroslavem Škárkou. "Je to nešťastná věc, je to reality show v přímém přenosu, ničivý prvek proti politickému systému v České republice," prohlásil. Proti jeho výroku se ohradil soudce Jan Šott. ČSSD kvůli kauze vyzvala k novým volbám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chosé34

Hrozné!!

Je hrozné ctít tuto zem a prezidenta v čele když jak teď předvedl podporuje korupci a zločin. Svou amnestií a jinými svými výroky dává jasně najevo hodnoty, které uznává a podporuje. Obyčejní lidé pak berou hlavu státu jako vzor a to i děti ,které se podle něj budou nedej bože i chovat. Pane prezidente co kradete a je na to i natočený video- vy můj příklad nikdy nebudete a hlavně nehodlám ctít člověka co napomáhá ke zločinu a to přímo nebo nepřímo. Taky pak politický systém co podporuje veřejné rozkrádání a mafiánské praktiky. Bohužel je každý občan této země v pasti tím ,že je čech. ;-€

0/0
11.3.2012 11:29

Shkarohleed

Pokud Bártu neočistí soud ,očistí ho Klaus.

Tak tu milost má Bárta viíceméně jistou,pokud ho odsoudí. Důvody už pan prezident uvedl.:-P Akorát nevím,jestli se to bude rovnat očištění.Ale asi jo.;-€

0/0
8.3.2012 12:31

Kaniokova

Jsem tím mediálním divadlem zhnusená,

tak jako prezident, tak jako Olmer. Je to mediální divadlo, jak bude obětován jeden "zločinný", aby se udělalo "obyčejnému lidu" zadost. Chléb a hry, to bývylo kdysi, gladiátoři a podobné úlitby "lidu". Dnes divadlo a pro větší ohlas - online. Je to odporné!!! Po tomhle někdo čekáte nějaký objektivní výsledek? Parta VV je mi ukradená, nevolila bych je nikdy, natož po tomhle tyátru. To je tak, když pořád část společnosti neustále VĚŘÍ v Mirky Dušíny a kde kdo se objeví nový a slibuje, tak nadšení lidstva jde do krajnosti. Nesmysl a zbytečný.

Co to vůbec je za spolek, nahrávají se, podávají na sebe žaloby.... člověk jen žasne! Bárta půjčoval, a nebo možná, "uplácel". Jenže jeho penězi. Nejsou to peníze přímo "odkloněné" ze SR. Ale to je prostě důsledek šaškárny zvané VV.

Jen pořád nechápu, proč za to někdo kritizuje Klause. On je snad volil? To co momentálně řekl k tomuto mediálnímu běsnění, s tím naprosto souhlasím, je to fraška!

0/0
8.3.2012 11:40

Roob

lidé zapomínají

že VV šli proti výběrovým řízením, které se odehrávali v minulosti, takže se to nehodilo ani ODS ani ČSSD.

A soud proti Bártovi je důsledek toho všeho.

Nevolil jsem je a ani Klaus není můj oblíbenec, ale člověku který o tom trochu přemýšlí tyto věci dojdou.

+2/0
8.3.2012 10:46

bar.bu.do

Milé děti, dobře se dívejte ...

... uvidíte ty mladé, minulým režimem nezkažené, budoucnost národa ...

0/0
8.3.2012 8:18

modrobolsev_stale vadi.

do ostudne show patri i ostudny propiskovy sasek

366 :-)EUR^

+1/0
7.3.2012 23:17

regina1

byla jsem nařčena

že píši příspěvky typu;-DR^Rv to jepravda, protože proti tomuto se nic jiného říci nedá. Klaus je více než soudce, asi jo, i když jKLAUS je pořád zatím můj hlavní kůň, jiného v česku nevidím, ale občas by se mohl ohlídnout a přiznat chybu.:-P

+1/0
7.3.2012 23:11

Centurion

Je těžké najít vhodné řešení

Souhlasím s tím, že řešit případy tohoto charakteru před soudy je nezbytně nutné a v demokracii samozřejmé. Z tohoto důvodu trochu nechápu kritiku pana Klause. Na druhou stranu rozumím jeho strachu z medializace. Tlak veřejnosti je ohromně silný a mohl by na soudce mít vliv - stejně jako když před nedávnem soudce ještě před vynesením rozsudku v kauze Lacina rozhlašoval, že bude trest "exemplární". To pak demokracií a spravedlivým procesem moc nezavání. Lid raději k soudnímu rozhodování nepřipouštět...

+1/0
7.3.2012 23:01

Kaniokova

Ano, ta medializace, to je přímo běsnění

v TV téměř nic jiného neřeší. Kdo si myslí, že to nemá vliv na soudní proces, nechť se přihlásí. Nikomu nenadržuju, vůbec to nesleduju ani nečtu články k tomu. Ovšem že to je nátlak na soudce, o tom nepochybuju. V tom případě si můžeme o objektivitě jen nechat zdát. Myslím si o tom totéž, co prezident. Při soudních řízeních má být zachováno objektivní prostředí.

0/0
8.3.2012 11:24

Fogacer

ČSSD: VV nepatří do vlády

Socani nám snad chtějí naznačit, že oni tam patří? Tak to ne, nepatří. Zrovna tak, jako tam nepatří ODS, ani TOP. Vládnout by měly strany kterým záleží na této zemi a jejích občanech, ne mafiánská sdružení tyjící ze státních peněz.

+1/0
7.3.2012 22:51

bar.bu.do

Re: ČSSD: VV nepatří do vlády

... asi jste nepochopil princip zastupitelské demokracie za kapitalismu ...

+2/0
8.3.2012 7:45

m.lukas

?

Bárta je stále ministr dopravy? A faktický šéf VV je nějaká funkce, nebo proč ho vždy tak titulují?

+2/0
7.3.2012 22:47

kat.s

divadlo

Politici nám tu hrají divadlo a zatím dělají nějaká další svinstva. No a stejně, když se na něco přijde a třeba i odsoudí, je tu pak pan prezident, však on udělí milost je to soucitný pán.

0/0
7.3.2012 22:40

mahan

LEX KLAUS: " nevycházím z údivu - zatím vycházím z....

nevycházím z údivu - zatím vycházím z domu - kdo nevyjde z cely (celý?)?....

Opravdu, ale opravdu bilingvní či nechápající prezident (výraz: "mě neinteresují a nezajímají"), který vyjádřil i podiv nad odstoupením německého prezidenta (proč odstupovat kvůli "opravdu, ale opravdu drobným účetním nesrovnalostem..." poznámka autora) bude hodnotit (a předjímat - protože uvažuje nejen soudní jednání, ale i následky případného rozsudku) jako nejvyšší ústavní činitel ČR (vycházejme z ústavního práva), opravdu nejvyšší ústavní činitel rozhodnutí nezávislého soudu (nemyslím budoucí rozsudek, ale povolení kamer)? TO JE NEZÁVISLÉ ROZHODNUTÍ SOUDCE a ať si p. p. prof. ("pofiderní a pochybný profesor" pozn. autora) zkusí naostro zkoušku Ústavka u JUDr. Aleše Zpěváka a Prof. JUDr. Aleše Gerlocha, CSc. - kterou jsem absoloval - na výbornou to určitě nebude! Upřesnění: nejde o soukromou VŠ a index narozdíl od některých klidně ukážu (eště ho mám schovaný).

+1/0
7.3.2012 22:27

viks75

Klaus na Hradě je ještě víc absurdní show!

Klaus - bizardní názory, podivní poradci, láska k chilským perům, milosti korupčníkům...Tomu říkám pravé absurdní reality show!

A show ala VV - to je spíš trapas jako blázen - psychopati, neinteligentní lidi, podivíni, korupčníci a to vše pod hlavičkou VV8-o8-oRv!!

+4/0
7.3.2012 21:48

Hříbek

Co to je za lidi?

Předávají si obálky, podávají na sebe trestní oznámení, nahrávají se navzájem, soudí se v přímem přenosu, lžou až se práší a přitom chtějí vést a taky vedou tuto zemi??? Hrůza. Kde to žijeme???;-O

+2/0
7.3.2012 21:47

car_director

Re: Co to je za lidi?

Oni sami sebe nezvolili ! Jak asi dopadnou v příštích volbách ?

0/0
7.3.2012 23:13

Hříbek

Re: Co to je za lidi?

A bylo ve volbách na výběr??

0/0
8.3.2012 8:23

felson

Re: Co to je za lidi?

To jsou ti bojovníci proti korupci. Ústy.

0/0
8.3.2012 7:47

nelhostejnyobcan

Ten pán na snímku

vypadá, že je v posledním tažení....

0/0
7.3.2012 21:26

zuzkadost

Re: Ten pán na snímku

taky jsem na něj teď koukala, že vypadá nějak špatně - asi je mu fakt špatně;-D;-D

0/0
7.3.2012 21:31

Gróf

Bárta je do toho nejspíš opravdu vtažen tou šmudlou.

Mně, kdyby kdokoliv chtěl vnutit obálku, tak by obálka v tom okamžiku letěla za nim se slovy: "Už to víckrát nezkoušejte". A jsem přesvědčen, že podobně by reagovalo devět čtenářů z deseti. A v tom je ta potíž. Proč to neudělala v tom okamžiku ona necudná děva? Byla to půjčka, a ona intrikovala? Nebo je v běžném životě úplatná, a někdo ji přitlačil ke zdi?

+2/0
7.3.2012 21:24

Obyčejný člobrda

Re: Bárta je do toho nejspíš opravdu vtažen tou šmudlou.

Kočí je totiž neskutečně hloupá, ale právě proto si ji Bárta vybral. Není mi líto ani jednoho. Snad jen na Kočí je sympatické, že se jako jediná sebrala a práskla to. Je evidentní, že ty obálky Bárta rozdával většíně poslanců VV. Ať už do byly dárky, nenávratné půjčky nebo úplatky, do demokratického státu a jeho politického systému něco takového prostě patřit nesmí!

+2/0
7.3.2012 21:29

Gróf

Re: Bárta je do toho nejspíš opravdu vtažen tou šmudlou.

Potíž je v tom, že ona ty peníze přijala. Pokud by měla v sobě zakódovánu neúplatnost, nepřijala by ty peníze ani na vteřinu. Ledaže to chtěla přijmout. O Bártovi se nebavme. Podle všeho šlo o jeho vlastní peníze, a zda tedy to byla korupce, na to si počkejme na verdikt soudu.

+2/0
7.3.2012 21:35

bar.bu.do

Re: Bárta je do toho nejspíš opravdu vtažen tou šmudlou.

... korumpuje se vlastními penězi ...

... to je normálka ...

0/0
7.3.2012 21:38

zuzkadost

Re: Bárta je do toho nejspíš opravdu vtažen tou šmudlou.

taky mi to tak připadá, Bárta má prachy, ale přece si nemůže myslet, že jako činitel moci výkonné bude rozdávat soukmenovcům prachy, to mu nemohlo projít ( dar musel opustit kvůli darovací dani ). U nás se všechno prolátne. Je mi jasné, že např. Dalík, Gross a podobní jsou daleko větší gauneři ( údajně ;-D;-D ). Protože co on dělal veřejně, oni dělají tajně. Ale hloupost VV mě dostala.

0/0
7.3.2012 21:40

Ravenek

Ucel to splnilo dokonale

Noviny jsou plne "pripadu Barta", kauza Promopro se pomalu zamete pod stul, Vondra na nas dela z ministerstva dlouhy nos a vsichni uz premysleji, jak odlit co nejvic miliard, zatimco se luza bavi divadlem.

+8/0
7.3.2012 21:21

m.lukas

Re: Ucel to splnilo dokonale

R^

0/0
7.3.2012 22:54

opportunity

Re: Ucel to splnilo dokonale

Promopro dávno spí, tohle není jeho krycí manévr.

0/0
8.3.2012 8:04

karel-smíchov1

Re: Ucel to splnilo dokonale

Nejsem fanda  V V ani p Barta ,rád bych se ale dozvěděl v jaké zlodějně jede p.Barta ,jak je známo tak i když

půjčoval SVÉ peníze je jeho věc . Jak je možné ,že ti kteří používají státní penízky na to samé jako p.Bárta se

nedostanou ani k vyšetřování natož k soudu a že jich je požehnaně ;-O8-o

0/0
8.3.2012 11:49

Obyčejný člobrda

Jenže Kalus je jejím režisérem

Mně se ta absurdní hra také nelíbí. Ale pokud máme mezi politiky takový póvl, je dobře, že to na sebe práskají a my se na to můžeme dívat. Hlavně si to pamatujme, až půjdeme zase k urnám. Pane prezidente, ne divák, ne kameraman, ale herec a řežisér je vinen!

+1/0
7.3.2012 21:15

Ravenek

Re: Jenže Kalus je jejím režisérem

To jste vazne tak naivni? Tohle neni praskani, tohle je obetovani jednoho kasparka, aby se luza bavila a nevsimala si, jak jinde odtekaji desitky miliard.

+2/0
7.3.2012 21:20

Obyčejný člobrda

Re: Jenže Kalus je jejím režisérem

Jiní kradou asi více, než chtěl Bárta, ale to z něj žádného chudáčka nedělá. Je třeba zavřít prvního a třeba časem něco napráší na ty ostatní. Pokud se jen budeme dohadovat, kdo je zloděj největší, a oni si budou běhat po svobodě, rozplétat se to nikdy nezačne.

+1/0
7.3.2012 21:31

pavel64

Re: Jenže Kalus je jejím režisérem

Jde spíše o to, že nyní už Skanska ap. budou mít klid. Po tomto procesu si na ně už těžko někdo troufne. Tady se řeší úplatky, aby poslanci hlasovali v souladu s programem, pro který byli zvoleni, a miliardové odklony nikoho nezajímají.

+2/0
7.3.2012 22:18

Coreyel

Klaus: je to ničivý prvek proti systému, který jsem

tady tak pracně vytvořil. Trvalo tak dlouho, než se celá morálka v tomto státě zlikvidovala a teď mi to někdo chce zkazit.;-€

+1/0
7.3.2012 21:15

drsňák

bez kamer

Kamery jsou jen na újmu věci, takhle je z toho především divadlo.

0/0
7.3.2012 21:13

Obyčejný člobrda

Re: bez kamer

V demokracii nejsou kamery nikdy na újmu věci. Mně se to také nelíbí, ale lidé musí vidět, co si to zvolili za šmejdy.

0/0
7.3.2012 21:32

Knýža Ostereich von Slinta

On by Klaus chtěr určovat

co svědek u soudu smí nebo nesmí říci ....

+2/0
7.3.2012 21:06

Huczín von Szinágl

Stydím se za prezidenta

Padouch nebo hrdina, všichni jedna rodina, že ano pane Klausi.....stydím se za prezidenta České republiky. Záměrně neužívám "své země" protože ČR není moje vlast. Narodil jsem se v Československu[>-] ČR vznikla na lži Mečiara, Klause, Havla a dalších křiváků na obou stranách Moravy. Současnost, kauza Bárta a reakce hlavy státu na tuto sviňárnu jen dokreslují rozval českého státu.

+5/0
7.3.2012 20:59

zuzkadost

soudce

Soudce neměl jinou možnost, než to řešit veřejně - obávám se, že by se pak zas řešilo, jak to bylo, co kdo řekl a neřekl. Takhle už je vše vyřčeno před soudem, můžeme je vidět, novináři to rozmáznou a občan žasne.

Ale jak z tohodle vypotí rozsudek - já bych je zavřela všechny do separace ;-D;-D

VV nemají pud sebezáchovy, soudnost, stud ani glanc. A prej že se dá všechno koupit. Nedá;-)

Zajímavé bude odůvodnění - podle mě obě strany dostanou ( jako volení zástupci občanů ve volbách ) po kokosu za své trapné výstupy. Teď je jasnější, jak politici převážně jednají, jen mnozí to dělají tajně.

0/0
7.3.2012 20:44

salmen

Pan prezident

by si měl zanést před vlastním prahem a až potom poučovat druhé, jen nevím jak to udělá s tou propiskou, asi bude následovat služební cesta za naše peníze a třeba ji vrátí!!!

0/0
7.3.2012 20:24

salmen

Re: Pan prezident

;-D

0/0
7.3.2012 20:24

JaJaMilan

Proč se vyjadřuje k něčemu co není ještě vyřešeno.

Nepřímé ovlivňování.

+3/0
7.3.2012 20:21

Goues

Medializace

V jedné věci má pan prezident pravdu - přílišná medializace případu škodí. A teď nemyslím kauze, ale soudnímu přelíčení jako takovému. Soudní proces by neměl být neveřejný, to ne, ale neměl by kolem toho být taková mediální záře, jak kdyby přiletěli Marťani a přivezli s sebou Boha. Trochu odstupu by neuškodilo. Takto se z toho stává opravdu prachsprostá fraška. Novináři, dejte si pohov! Informace přineste na konci, po vynesení rozsudku. Pak si můžete dovolit miliony analýz z různých pohledů, komentářů, fejetonů a všeho jak jen budete chtít.

+4/0
7.3.2012 20:18

michalpetr

Re: Medializace

Úplně s Vámi nemohu souhlasit. Lidi teď mohou vidět sami, jaké praktiky VV používají, vidět jejich úroveň při slovních projevech, ubohost jejich intelektu, nemohou si nevšimnout i jejich arogance a úsměšků, které toto vše provází. A běžný člověk logicky vyvodí a samozřejmě správně, že za podobně vznešenými projevy ostatních stran na tiskových konferencích se skrývá tentýž nebo podobný hnůj, jaký vidí zde. Proto Klausovi vadí veřejná reality show a proto je pro něj tak nebezpečná. Spousta lidí si uvědomí, jak se chovají ti, jichž se Klaus zastával Bárta, Dobeš, ap. Pohled do kuchyně, kterou by hygienik dávno zavřel, je vždycky tristní.

+3/0
7.3.2012 21:01

zuzkadost

Re: Medializace

R^ ano, a v tom je ten soud důležitý ...

+2/0
7.3.2012 21:10

leo12

ne pane

prezidente, to není žádná absurdní reality show, ale skutečný odraz naší politické scény a jestli pan Bárta patří, jak se prezentuje, mezi Vaše oblíbence, tak to mě zůstává rozum stát

+6/0
7.3.2012 20:14

georghios

myslím,že to celé byste měli přesunout

do Revý-tam to patří:-P a jinak čo si predstavujete pod slovom absurdní profesore?

0/0
7.3.2012 20:08

zuzkadost

Re: myslím,že to celé byste měli přesunout

;-D;-D;-D

0/0
7.3.2012 20:45

kapitan Picard

Prohnilý proti prohnilým

Prezidenta moc nemusím, ale tentokrát má pravdu.Nechápu proč  musí celý národ sledovat špínu, která vládne celé naší politice.Připravíme pro náš lid jednu show, ať má o čem přemýšlet a nebude se koukat na špínu naší strany.Jasná ukázka, jak otáčet hlavu lidem, aby se nekoukali na důležitější problémy dnešní politiky.Jen by mně zajímalo, která strana si tu reality show objednala :-)

+2/0
7.3.2012 19:26





Najdete na iDNES.cz