Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Vlčí otec možná netýral, ale mozky vymýval dokonale

Případ rodičů takzvaných "vlčích dětí" se vrátil k projednání Městskému soudu v Praze. Ten otce odsoudil v lednu na osm let, což vyvolalo pochybnosti i mezi laickou veřejností. Dva chlapci v batolecím věku byli podle soudu týraní a vůbec nevycházeli z bytu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

foxkelt

O čem jsou vlastně pochyby?

Předpokládat, že trpět mohu teprve v případě, že vím, že je mi něco odpíráno, má logiku u dospělého, ale ne u dítěte. To bychom klidně mohli připustit, že dítě, kterému rodiče hned po narození zavázali oči a pět let šátek nesundali, vlastně necítilo žádnou újmu, protože nikdy nepoznalo, co znamená vidět.

Tady nejde o správnou nebo nesprávnou "výchovu", ale o upření práva na život v souladu s nejzákladnějšími principy přirozenosti. Zdravé kosti, tvář vyjadřující pocity a schopnost mluvit jsou jistě součástí takové přirozenosti. A je úplně jedno, jaké motivy vedly rodiče k tomu, že to nerespektovali. "Strom podle jeho ovoce poznáš."

0/0
10.3.2012 9:27

Y.N

On ten otec choval v Praze vlky???

8-o;-D[>-]

0/0
4.3.2012 15:58

tetek.

Teda neznám detaily ale osm let?!

Když nebyl prokázán špatný úmysl? Za korupci v miliardách je povýšení do "šlechtického stavu"! 8-o

0/0
4.3.2012 10:24

tetek.

Kdo nejde se stádem, bude utracen.

:-P

+1/0
4.3.2012 10:21

tetek.

Vymývání mozků státní propagandou musíme čelit denně...

+1/0
4.3.2012 10:17

tetek.

Re: Vymývání mozků státní propagandou musíme čelit denně...

Narozdíl od komančů je ale tahle propaganda skrytá a o to zákeřnější. ;-€

+2/0
4.3.2012 10:18

Roman Roubal

Mozek jí nevymyl - jen jí uvedl do současné reality světa !

...možná příliš rychle. Snažil se svou rodinu chránit před Systémem.

A že neměli děti bačkory ? V těch čínských (a jiné diky globalistům v CR ani nejsou) se dětem křiví nohy, jak opakovaně konstatovala ČOI

Okamžitě propustit, sametokomunnisti a NWO slouhovéRv;-O

0/0
4.3.2012 1:11

Roman Roubal

Mozek jí nevymyl - jen jí uvedl do současné reality světa

...možná příliš rychle. Snažil se svou rodinu chránit před systémem.

A že neměli dětoi bačkory ? V těch čínských ( a jiné nejsopu) sed dětem křiví nohy jak opakovaně konstatovala ČOI

Okamžitě propustit, sametokomunnisti !!!!!!

0/0
3.3.2012 12:42

syn truhláře

STÁLE NÁM NĚKDO VYMÝVÁ MOZKOVNU!

PŘED VOLBAMI, I PO VOLBÁCH!

A ti soudní znalci? Ti pracují jako za socialismu. Teda nepracují, jen vykazují výsledky.

+3/0
3.3.2012 11:54

Suska

Jezisi, tak tohle jsi asi necekal vid?

Ze az se vrátíš spasit svět, že te budou mit za blázna. Kde se jen stala chyba? Ze by ta knížka nebyla uplne nejlíp napsana?

0/0
3.3.2012 11:17

Roman Roubal

Re: Jezisi, tak tohle jsi asi necekal vid?

ne, žádná chyba u Krista - jen jsou na světě různí darebáci a "vyvolené orientální národy"), kteří služí Systému a zlu. Vy jste jedním z nich. RvRv;-€

0/0
4.3.2012 1:09

Suska

Re: Jezisi, tak tohle jsi asi necekal vid?

zlo, ktere skodi dobru,.... tedy blahu lidu? narodu? nebo bohum? Ja jenom, ze nevim, jestli to vase dobro je komunisticke (o lid jste se opiral v nedavne diskusi), fasisticke (s tim, ze jste xenofob a hlavne antisemita se netajite), nebo krestanske (s tim, ze jste netolerantni xenofob a hlavne antisemita se netajite).

Tak co takhle zacit podrazavat krky nevericim psum? Sem tam zapalit nejakou ambasadu, nebo pouzit bombu? Doborucil bych vam i samanska zaklinani a woodoo, ale ja jsem presvedcen, ze tohle uz delate.

Adolfe, mejte peknou nedeli, nezapomente se ani nehnout, aby vas nahodou vas laskyplny vsemohouci za takovou neposlusnost nechtel vecne mucit.

0/0
4.3.2012 10:56

Fai Rodis

Mohli by z toho ty vlky vynechat?

Vlci jsou dobri rodice a takova vlci mama je na vlciho otce po porodu zpocatku tak prisna, ze ho nepusti vubec do doupete, aby ho treba  nenapadlo mlade sezrat.

Takze otec lita po kraji a shani zradlo pro vsechny a poklada ho u vchodu do doupete a radsi se ani nesnazi nakouknout.

+1/0
3.3.2012 10:36

opportunity

Re: Mohli by z toho ty vlky vynechat?

vlci jou dobří rodiče x aby ho nenapadlo vlče sežrat

0/0
3.3.2012 19:42

Fai Rodis

Re: Mohli by z toho ty vlky vynechat?

Nezkuseny vlci otec muze mladata povazovat za jine zvire, nebo korist - proto ta opatrnost. U dalsich vrhu uz pak vlcice tak prisna nebyva. Ale nic to nemeni na tom, ze otec doupe brani a stravu oddane prinasi.:-)

+1/0
3.3.2012 20:51

danny47

Když už se mluví o brašnáři....

Může mi někdo vysvětlit, jak tedy "pan brašnář" dokázal "utáhnout" takový byt na Vinohradské ulici, nepracující manželku a dvě děti... ?

0/0
3.3.2012 10:23

_m-

Re: Když už se mluví o brašnáři....

Nevím, jaké měl brašnář výdělky, ale uvědom si, že jejich náklady byly vlastně jen na byt - anuto neměli, vlastně ani trmvajenku, prala v ruce, vařila to nejjednodušší, oblečení minimum,.....................

0/0
3.3.2012 10:43

opportunity

Re: Když už se mluví o brašnáři....

Ruční práce je dobře ceněná, a prý dostávali 6.000 měsíčně od rodičů

0/0
3.3.2012 19:43

cz3dtc

Naše soudnictví je nekompetentní.

Soudy podjaté a zpolitizované. Chce to mezinárodní soud a zahodit náš právní systém týrající obyvatele a sypající prachy právníkům a lobbistům.

+2/0
3.3.2012 9:56

tetek.

Re: Naše soudnictví je nekompetentní.

Nejsem si jistý, zda je mezinárodní soud méně prohnilý. V dnešní době je spravedlnost slepá, ale ne tím způsobem jak má být. :-P

0/0
4.3.2012 10:26

huh

Týral, ale neměl to v úmyslu

A to, že ty děti nyní prospívají, není jeho zásluha, ale díky jejich nízkému věku, kdy se dá mnoho napravit.

0/0
3.3.2012 9:05

Davids43

Re: Týral, ale neměl to v úmyslu

Hlavně,že ty máš jasno.

0/0
3.3.2012 10:13

huh

Re: Týral, ale neměl to v úmyslu

Mám jasno v tom, že není jeho zásluha, že jim je sebrali včas.

0/0
4.3.2012 9:12

danny47

Re: Týral, ale neměl to v úmyslu

R^ !!

0/0
3.3.2012 10:23

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Já taky žiju v souladu s přírodou

Na naší houbu na zdi nedám dopustit.

0/0
3.3.2012 1:28

Gemars Moše Dajan

Kdo další vymývá mozky dokonale? Média.

+5/0
3.3.2012 1:12

Peťánek Síťovka -reformní lhář

Zkrátka takovej novinář - modrej propagandista

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.3.2012 22:21

S vládou ČSSD za státní bankrot!

Re: Zkrátka takovej novinář - modrej propagandista

Velice hloupé vyjádření.

Volíš ČSSD, že?

+2/0
2.3.2012 23:16

jsem tady zas

Před určitým časem

Před delším časem odmítl můj táta  novináře,když chtěli napsat o něm a jeho dvou ,dnes už dospělích  adoptivních dětí a mích  nevlastních sourozencích článek!Já měl možnost adoptovat a moje žena velmi chtěla holčičku!Podmínka byla také,že by o tom napsal jeden celostátní deník!Já odmítl adopci i článek!Moje žena se mimochodem těší z vlastního kloučka a v červenci čeká další miminko!Nevěřím zkrátka "starostlivým novinářům" a nechutným,vrtákům z rádoby "pečovatelských odborníků"!RvV!!

+7/0
2.3.2012 21:03

pět elementů

Re: Před určitým časem

Také mám velké problémy,uvěřit na dobré úmysly našim novinářům v tomto článku a "starostlivosti" soudců o ty děti "vlčích" rodičů!:-P!!

+2/0
2.3.2012 21:13

CeleronD

Vždyť i takové zanedbání péče

představuje formu týrání. A ty nebohé děti by to zjistily až by se časem dostaly z bytu ven.

Ale jejich nábožensky založenému tatínkovi taková péče velice vyhovovala - stačilo psychologicky zpravovat manželku a ta už se o děti nějak postarala a jemu to dalo jen minimum námahy - děti ho nestály ani moc peněz ani úsilí.

+2/0
2.3.2012 20:43

Schwejk, Josef Schwejk 09

Předně je to KOMENTÁŘ a žádný článek, resp. obvyklý pamflet

ne žeby se zrovna v tomto konkrétním případě jednalo o něco extra odlišného. Spíš naopak. Když si dáte tu práci a podíváte se zpětně na tzv. "referování" o tomto případu, dojdete k jednoznačnému závěru.

Všichni pisálci jsou krajně zaujatí proti rodičům.

Demagogickými postupy ("vlčí děti", otec chladnokrevný manipulátor, žádné hračky, matka s vymytým mozkem) vsugerovávají zaujatý postoj. Až skoro propagandisticky. Tohle není žádné zpravodajství, ale špína hodná komunistických štváčů z padesátých let. Nejlepší by bylo, kdyby o těchto věcech nepsaly zaujaté osoby (ženy a matky vůbec) ale člověk s odstupem (starý mládenec). Předsudky a pohled na věc podpořený tzv. "správným" pohledem osoby, která přeci ví, jak "správně" vychovávat děti. 

A zpět k formě pamfletu. Je to komentář, tedy zaujatý pohled člověka. Schválně si srovnejte názory a popisy s předchozími "články".

+6/0
2.3.2012 19:07

Sarka G Weatherwax

Problem ( a manipulace)

samozrejme spociva v tom, ze zamezenim jakehokoli kontaktu se svetem "venku" dotycny ziskava absolutni kontrolu, a tim absolutni moc nad subjekty sve manipulace. Skody takto napachane, zejmena  v ranem veku, se tezko dajji vycislit - nebo "tyrani" jsou jenom rany pestmi a viditelne modriny? Z mych 36 let klinicke praxe vim napropsto bezpochybne ze ty neviditelne modriny, sramy na dusi, zejmena ty ktere dite utrzilo v prvnich letech, jsou daleko trvanlivejsi nez ty modrozelene ktere kazdy vidi, a snad i polituje.

0/0
2.3.2012 19:37

Davids43

Re: Problem ( a manipulace)

Lidstvo manipuluje vše a všemi.Když se to vezme kolem a kolem,co dělají rodiče dětem a naopak, média masám,co dělala šlechta po  poddaným celá staletí.Jsou to jen jiné formy téhož.

0/0
3.3.2012 10:11

Beefeeter

Re: Předně je to KOMENTÁŘ a žádný článek, resp. obvyklý pamflet

Panebože! Takže o co tu jde? Snaží se ten zpropadený systém bránit nebohým rodičům pečovat o děti alternativním způsoubem, podle jejich nejlepších úmyslů? Je to tak špatně? Když někdo děcka drží zavřený celej život mezi čtyřma stěnama (to se tu běžně považuje za trest - vězení), bez kontaktu s okolím - má na to právo?

Ptal se někdo těch děcek, jak se jim to líbí? Ne. Neměly ani možnost. Člověk kterej zachází s dětma takto je prostě vlčí rodič (stejné spojení jako krkavčí matka). Nevidím to jako štvavý článek. Není potřeba nikoho nijak štvát. To už zvládli ti lidi sami tím, jak zacházeli s dětma (s vlastníma!!)

+1/0
2.3.2012 23:13

Davids43

Re: Předně je to KOMENTÁŘ a žádný článek, resp. obvyklý pamflet

A co rodiče co krmí pravidelně svoje 2 leté dítě hranolkama,tatarkou a hamburgrem nebo párkem, colou a podobnejma výživově hodnotnejma dobrotama, který jim nadiktovali reklamní manipulátoři.Radši než hračky, koupí plastovej šmejd s asie a koupí 40 lahváčů a sekanou v Lidlu.R^

+2/0
3.3.2012 10:24

quadro

co to je ten manipulator? kde se to da sehnat?

0/0
2.3.2012 18:21

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Re: co to je ten manipulator? kde se to da sehnat?

v Katalogu dárků  za  100 000 důkátů , dražší je už jen Nečasova "Modrá sítovka" ...ta je za 150 000 .

http://muj.idnes.cz/dukaty.asp

+2/0
2.3.2012 18:46

Knýža Ostereich von Slinta

Re: co to je ten manipulator? kde se to da sehnat?

VVVVVVVVVV

0/0
2.3.2012 19:35

ptakPB

Je to stejné, jako vymývání mozků pseudonovináři

+8/0
2.3.2012 17:13

hyena z topky

Re: Je to stejné, jako vymývání mozků pseudonovináři

Nebo Mádlem a Issovou.;-D

0/0
2.3.2012 17:36

S vládou ČSSD za státní bankrot!

Re: Je to stejné, jako vymývání mozků pseudonovináři

Ty jsi důkaz, že to funguje.

Gratuluji!

0/0
2.3.2012 23:19

Lovec VeVerek

Re: Je to stejné, jako vymývání mozků pseudonovináři

kdoví , nadějný kádr pro tento list

+1/0
2.3.2012 18:02

p.erk

Novináře, kteří neustále a nemístně používají slovo VLČÍ

tomto špatném kontextu, bych nazval "HOVĚZÍMI REDAKTORY"!!! Jinak článek působí rozumně, ale genetické zatížení těch capartů bude asi stejně takové, že normální lidi z nich asi stejně nikdy nebudou...Viz články o jejich matce,otci a prarodičích z dřívějška...Vsadím boty , že historie se bude v dalších generacích opakovat.

+3/0
2.3.2012 17:01

Beefeeter

Klasika

autorka se snaží vnést trochu světla mezi lůzu (ohledně tohoto případu), píše to víceméně nestranně a celkem i zajímavě, snaží se poskytovat informace tak, aby to bylo pochopitelné i v trochu širších souvislostech.

A steně se tu objeví slinty od těch co si to ani nedokážou přečíst a musí si odhrkat ty svoje oblíbené formulky, aniž by se vůbec namáhali to číst, nebo nedejbože, pochopit. Jelita.

Nečtěte jen nadpisy, jo? A když už, tak to proboha nekomentujte.

+2/0
2.3.2012 16:51

Rudla01

Re: Klasika

Do nestranného článku nepatří výrazy jako manipulátor a vlčí otec.

+6/0
2.3.2012 17:32

babca

Re: Klasika

To je ale blbost.To je jak psat o Hitlerovi a vynechat holokaust...

+1/0
2.3.2012 18:03

Beefeeter

Re: Klasika

Sorry, ale manipulátor není nadávka. To je prostě způsob jednání. Jak jinak bys to nazval? A vlčí rodiče? Pokud nechali děti žít tak, jak nechali, tak je to fakt.

0/0
2.3.2012 18:54

net.Xtreme V.

Re: Klasika

Ne, není to fakt, vlčí rodiče jsou vlci...tohle je novinářský nesmysl, nicméně to nic nemění na jednostranném komentáři, který se nese ve stylu černobílého vidění světa...

+1/0
2.3.2012 19:16

Beefeeter

Re: Klasika

Tady v diskuzích psát něco o černobílém vidění... Cha.

Ale k věci - v komentáři se píše o tom, že s dětmi se teda zacházelo dost za hranicí, ale autor připouští, že to dotyční dělali v jakési dobré víře a proto je dobré to posoudit znovu... To vám přijde jako jednostranné? To jen pro připomenutí původního jádra sporu....

Vlčí rodič, krkavčí matka, ... atd. To jsou spojení používána pro jisté skupiny lidí. Tihle do ní spadají. I když to dělali v dobré víře (možná).

0/0
2.3.2012 23:18





Najdete na iDNES.cz