Diskuze

Kamerun poprvé soudí lesbické ženy. Udal je manžel jedné z obviněných

Kamerunský soud poprvé řeší případ lesbického milostného trojúhelníku. Ženám hrozí až pětileté vězení kvůli homosexualitě, která je v africké zemi trestná. Trojici udal manžel jedné z obviněných.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ST

syn truhláře

26. 2. 2012 16:13
A co měl dělat, když mu žena

zahýbala....se ženskou?

0 0
možnosti
DS

VyMeTaky

27. 2. 2012 1:27
Re: A co měl dělat, když mu žena

Mohli zkusit trojku.

0 0
možnosti
P

pamawangmo

26. 2. 2012 11:06
Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

NIKOMU NIC NENÍ. Lidská sexualita je tak variabilní, že co člověk, to originál. (Neplatí-li to u mužů, u žen zcela jistě ano.) Je absurdní diskriminovat lidi na základě jejich sexuální orioentace. Sexuální orientace souvisí totiž s identitou. Sex bude fyziologicky fungovat vždycky, vždyť si to každý umí udělat sám (nebo o něco, nebo o někoho). Sexuální identita je jiná věc a souvisí s tématy jako sebeúcta, sebepřijetí, AUTONOMIE. Z tohoto (velmi dospělého) pohledu je protiústavní upírat někomu práva kvůli jeho sexuální identitě. Projevte dospělost a velkorysost, přestaňte si lhát do kapsy. Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne NIKOMU NIC NENÍ. A chtějí-li spolu vychovávat děti, ať je vychovávají. Fritzl i Hitler byli heterosexuálové.[>-]V

2 0
možnosti
HD

opportunity

26. 2. 2012 12:42
Re: Do toho, co spolu dělají dva svolní dospělí, když se zhasne

R^

0 0
možnosti
DMLRX

Duce Mia Luve risorto xxxvi

26. 2. 2012 10:40
Pro všechny, bájící zde o "normálnosti" homosexuality

Ano, homosexualita je "normální" i v přírodě. Stejně tak jsou v přírodě "normální" i jiné sexuální deviace, jako pedofilie, nekrofilie, sex s jedinci jiného druhu a jiné. To ovšem neznamená, že by se jednalo o normu, jsou to prostě odchylky od normálu, kterým je normální heterosexuální vztah, prostřednictvím kterého je možné zplodit potomky.

Proto říkám, jednejme se všemi devianty stejně. Osobně nemám nic proti homosexuálům, pokud neobtěžují ostatní lidi svou úchylkou, Pride Parades a podobně. Nemám nic ani proti pedofilům, pokud nespáchají nějaký trestný čin. Měřme všem stejným metrem!

3 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

26. 2. 2012 10:49
Re: Pro všechny, bájící zde o

Je zcela jedno jestli je pedofilie nebo treba nekrofilie normalni nebo ne. Podstatne je, ze je zakazana neb jediny legalni vztah je vztah mezi dospelymi a svepravnymi osobami :-)

1 0
možnosti
S

Scoremen

26. 2. 2012 10:29
Myslím, že jsem gay

...a potřebuji nápravné komando žen, aby mi ukázaly správný směr ;-D

2 0
možnosti
HD

opportunity

26. 2. 2012 12:43
Re: Myslím, že jsem gay

Nic není nemožné. Zaplať si je.

0 0
možnosti
BG

kaksikymmenta

26. 2. 2012 9:29
To je toho...

...ostatní nás pořád odsuzují, ale když se na to podíváte z většího měřítka, jsme to vlastně my, kdo udržují tuhle planetu před přelidněním. Jinak už by nás tady dávno bylo 12 mld. ;-) ;-D

1 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

26. 2. 2012 8:48
Vztah k homsexualum

je v kazde konkretni spolecnosti pomerne presnym ukazatelem jeji vyspelosti. Pokud ma nejaka spolecnost potrebu homosexualy zavirat do vezeni nebo znasilnovat pro jejich "napravu" jasne to ukazuje na jeste velmi dlouhou cestu k moderni spolecnosti 21. stoleti

2 0
možnosti
P

prestomanifesto

26. 2. 2012 9:51
Pro me je ukazatelem vyspelosti spolecnosti mira

korupce, hospodarstvi, suverenita statu, socialni zabezpeceni. A v tom CR smeruje zpatky k Africe. A s tim situace homosexualni komunity nehne, at je jakakoli.

0 0
možnosti
P

prestomanifesto

26. 2. 2012 8:25
Homosexualita je samozrejme sexualni uchylka, ale spolecnost

ji muze tolerovat, protoze je v podstate neskodna. Problem v US a nakonec i tady spociva v tom ze homo se snazi uporne prosadit jak je tato deviace vlastne uplne normalni, a vznika tak politicky tlak. Homosexualita by se mela tolerovat, ale ne propagovat.

0 0
možnosti
JK

Majkyho_pupik

26. 2. 2012 8:46
Re: Homosexualita je samozrejme sexualni uchylka, ale spolecnost

Homosexualita je zhruba podobna "uchylka" jako je "uchylka" byt levakem a ne pravakem... Nevim o nikom, kdo by kde homosexualitu propagoval, vy ano?

0 0
možnosti
JK

babacek

26. 2. 2012 8:21
,, Primitivové´´ !

0 0
možnosti
S

skiman11

26. 2. 2012 2:00
Správně, tak to má být

Jenom při pomyšlení, že odsuzují a znásilňují Sophii Moon, tak je mi trochu mdlo.

RvEU8-o

0 0
možnosti
JK

babacek

26. 2. 2012 8:21
Re: Správně, tak to má být

Rv

0 0
možnosti
PZ

killian

26. 2. 2012 0:50
.....

Já si myslím, že tyto společnosti musí projít jistou evolucí a dojít k tomu samy. Stejně jako v Africe byly i například zde na vesnicích stejné předsudky ještě před 50 lety, ale naše společnost se postupně dostala evolucí do tohoto stavu, že jim ti lidé prostě nevadí. Myslím si však, že by se naše babičky a dědečkové dívaly celkem nevraživě na nějaké cizince, kteří by jim říkali co je dobré a co špatné. To platí i o diskriminaci žen a podobných věcech, ty národy prostě musí evolucí přijít na to co je dobré. Jinak já osobně homosexuály nějak neodsuzuji, žijí si svým životem, mne neobtěžují, tak proč bych měl mít nějaké předsudky. Osobně raději budu žít v teplém domě než vedle ubytovny ve Varnsdorfu. Navíc jsou homosexuálové většinou kultivovaní lidé, takže mi absolutně nevadí

2 0
možnosti
PZ

killian

26. 2. 2012 1:00
Re: .....

jinak bych ještě dodal, že více než homosexuálové mi například vadí katolíci, jelikož právě ti utlačují mé svobody například tím, že blokují zákony o eutanázii. Proč si jako svobodný člověk nemohu rozhodnout, kdy a za jakých okolností chci zemřít. Proč například jen proto, že se to nějakému křesťanovi líbí musím umírat v bolestech a nedůstojných pomínkách?

0 0
možnosti