- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale bude to i bez P+R. Opravdu skvělá práce, magistráte.
Ono nebude žádné pořádné P+R, otázka je zda díky zpracovateli žádosti na příspěvek od EU ani těch slibovaných (našimi politiky,nikoli Bruselem) 8 mld.Kč, a nakonec už teď se mluví o vyšší ceně jen za metro!
"A stejně jako dnes lidé v okolí stanic metra v Praze 4 budou
stovky lidí z Veleslavína a okolí nejspíš volat po zavedení modrých
zón,"Neznám NIKOHO z okolí, kdo by po něčem takovém volal. Bydlím poblíž Budějovické. To volání po modré zóně si autor článku prosím vycucal odkud ?
Petr Kupec
zkratka autora: kecaha, tak to mluví za vše, už mám jasno :-)
slibovala jak vyřeší parkování na Praze 6.Nevyřešila vůbec nic,nehnula ani prstem.Celá Praha 6 je každý všední den zaplavena auty ze středočeského kraje-S.Parkují na všech možných i nemožných místech.A situace je každým dnem horší a horší.Paní starostka není schopna vyřešit ani situaci u stanice metra Hradčanská kde lidé přebíhají přes železniční koleje a slibovaný podchod je v nedohlednu..
..a bez toho aby pytel cementu stál deset tisíc a uvidíte, že to parkoviště postavíte za polovic..
Ale to by z toho pak nic neměli nic bokem. A proč by to teda měli dělat? Pro lidi? Takhle to v ČR nechodí.
Z hlediska parkování je první etapa prodloužení metra A v úseku Dejvická – Motol rovněž navržena naprosto nedostatečně. U žádné z nových stanic nejsou navržena dostatečná záchytná parkoviště. Vzhledem k tomu, že všechny stanice na prodlouženém „áčku“ jsou lokalizovány v severozápadním sektoru města, kde dosud nejsou žádná záchytná parkoviště, jde o zcela fatální pochybení, protože u nových stanic metra zcela nevyhnutelně vzniká intenzivní poptávka po parkování. Vzhledem k tomu, že okolí stanic Motol a Veleslavín nenabízí příliš prostoru pro parkování v ulicích, největší tlak na odstavování vozidel lze předpokládat v sídlištích Petřiny a Červený Vrch, kde se znásobí již dnes často neuspokojená poptávka po parkování a nevhodnými stáními zkomplikuje plynulost dopravy i zásobování. Průvodní efekty tohoto jevu jsou z hlediska místních obyvatel zcela nepřijatelným důsledkem investice do stavby nového metra...
Přece byste neomezoval svobodné podnikání odtahovek a zdražení karet na modré zóny.
Samozřejmě město ohledně parovišť především vychází vstříc obchoďákům. U stanice Červený Vrch bude OC s parkovištěm pro 800 aut, u Veleslavína si parkoviště pro těch 600 aut výhledově postaví další OC (P+R mělo být vlastně dočasné ve čtyřpatrovém základu toho baráku a postupně se zmenšovat), na Vypichu nad stanicí Motol je Kaufland s parkovištěm pro 430 aut... Tj. všechno činěno pro to, aby do míst byl co největší příjezd auty, ale nikoli rezidentů, takže i celodenní co největší obrat. Což je pro městskou část pořádná rána do vazu, a to i když si udělá modré zóny. Škoda, že tohle vše se vědělo při územním řízení na metro...ale evidentně i Praze 6 to vyhovovalo...
Nutnost hledani parkovaciho mista a dlouhej presun k vlakum bude ridice odrazovat od pouziti metra. Vubec nechapu, co Praha timhle sleduje. Omezenim rozpoctu MHD (vcetne penez na dostavbu trasy A) evidentne dava prednost individualni doprave
ve skutečně regulérním výběrovém řízení, třeba i sdružení několika menších firem bez slavného ISO, bez spřáteleného developera v mezičlánku? Podle ceníků ÚRS vychází objemovou kalkulací takovej barák na 500 milionů, žádný dvě miliardy. Tady by měl jít někdo sedět už jen za to, že hubu otevřel.
No jo ale z tech 500mega co by to opravdu stalo, by se spatne odklanelo Zajimalo by mne kolik vlastne stalo rešení u centra Cerny most, to mozna bylo jeste levnejsi, a urcite by stacilo, takze vymluvy magistratu nas moc nezajimaji. Proc musi byt kazda statni stavba trikrat predrazena?
Chápu placená parkoviště (a dlouhodobou variantu - reserve pro danou RZ), ale jaký má smysl, když se prodají parkovací pruhy (N aut dohromady v celé části) 10*N obyvatelům? (Nebo spíše - proč takoví, kdo dávají vydělat odtahovkám, vyhrávají volby)
Jinak obecně bych nedostatek parkovaích míst viděl jako vinu majitelů domů - proč se staví dům bez vlastní garáže? Proč mít parkovací pruh a "normální" puh v místě, kde může být normální víceproudovka nebo buspruh(Jugoslávských Partyzánů, Černokostelecká,...)?
protoze ty domy jsou stare treba 100 let? tenkrat se na to holt koukalo trochu jinak.