Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rathův úřad začal pouštět zaměstnance i návštěvníky jen přes turnikety

Doby, kdy mohl do sídla Středočeského kraje v Praze kdokoli volně přijít, jsou pryč. Úřad od 1. února postavil k oběma vchodům turnikety. Teď má přehled o tom, kdo do budovy chodí, za kým i jak jsou v práci zaměstnanci. Podle mluvčí úřadu Berill Maschekové se tímto úřad občanům rozhodně neuzavírá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bývalý volič ČSSD II

Středočeští Entelygenti, zvolili jste si socana dRata,

tak si ho užijte.

0/0
21.2.2012 22:08

Lotras rudý peklič český

Ta redaktorka je "Dáma zcela mimo realitu"

dalo by se pochybovat o jejím věku nezkušenosti  , nebo o tom zda vůbec vnímá realitu Rv

0/0
21.2.2012 19:18

Lotras rudý peklič český

No to je bombá , toto mají desítky firem déle neý 5 let

a tady se z toho rozvíjí aféra na téma "Fotr je lotr a ještě horší je Ráth" ;-D

0/0
21.2.2012 19:15

martin0669

Re: No to je bombá , toto mají desítky firem déle neý 5 let

firma si na to vydělá, úřad musí někde sebrat peníze všech ... a měl by je vynakládat účelově

nevím jak má turniket pomoci občanům? ... to by musel mít turniket každý úředník na hlavě a rukách

ano taky máme na budově turniket, ale u nás v baráku je několik firem a zavedl to "barák", aby věděl kdo se mu pohybuje po budově a ne pro kontrolu, jak lidi chodí do práce a pracují

pracovní morálka je věcí vedoucích a co si budeme nalhávat, pokud ten nejvyšší na úřadě dělá na několika židlích, tak nemá co buzerovat ostatní, asi těžko dělá na 3x100%, aby zvládl hejtmana, poslance a doktora ... a není ještě i stínový ministr

0/0
22.2.2012 12:26

barnabas.imax.collins

Re: No to je bombá , toto mají desítky firem déle neý 5 let

tak 20 let po revoluci byste už vy socanultras mohli rozlišovat mezi soukromým a veřejným, ne? přeci to není tak těžké

+1/0
22.2.2012 12:54

kristusek21

Kdejaká soukromá firma,

kdejaký úřad má turnikety a nikomu to nevadí. Ale že jde o Ratha, dělají z toho málem loupež... holt nejlepším způsobem, jak odvrátit pozornost od vlastních malérů, je hlasitě upozorňovat na maličkosti u někoho jiného. Stačí je jen pořádně zveličit.

Páni redaktoři, dovolil bych si jednu otázečku: Kdopak si to u vás objednal?

+2/0
21.2.2012 12:33

bývalý volič ČSSD II

Re: Kdejaká soukromá firma,

Myslíš tím socanské kvičení kolem Čunkových ticícovek pro odvrácení pozornosti od stamilionových socanských zlodějin?

+1/0
21.2.2012 22:06

A přece se maže...

Už někdy byl...

... pan redachtor na Ministerstvu financí ;-D?

0/0
21.2.2012 11:12

Caroline P... Bártowa čamrda

Re: Už někdy byl...

jste mimo je to soudruh redaktor v sukních , respektivě soudružka spadlá  z  Paroubkova  MarsuRv

0/0
21.2.2012 20:34

basata

U prestižní firmy běžná věc...

Turnikety mají také bezpečnostní aspekt...

0/0
21.2.2012 10:47

CYnikCYnik

Gubernátor Středočeské oblasti David Davidovič Ráth

Gubernátor Středočeské oblasti David Davidovič Ráth opět v akci! Už jen čekám, až při potápění najde na dně Slapské přehrady pár amfor jako Putin. ;-)

0/0
21.2.2012 9:20

Ardan

Re: Gubernátor Středočeské oblasti David Davidovič Ráth

Organizováni a placení tříkralových jízd při kterých se nechal Bendl vozit kočárem po Praze a cáloval to z krajských peněz ti nevadilo co?

+2/0
21.2.2012 9:34

martin0669

Re: Gubernátor Středočeské oblasti David Davidovič Ráth

nebyla to spíš propagace regionu (a celkem zdařilá), o akci se mluvilo, byla v médiích a byli na ní i obyčejní lidé ... a kdo měl v kočáru jezdit ... byl "nejvyšším radním" :)

pokud si Ráth nechává v krajských novinách fotku na každé druhé stránce ... tak si nemají co vyčítat

já vím, že se u tohodle zastánci různých stran neshodnou ... ale každá akce má mít nějaký užitek pro lidi nebo daný region

0/0
22.2.2012 12:31

gunny

kristovanoho

to je něco zásadního ? v Hradci to instalovali za hejtmana Bradíka (ODS) a nikde o tom nepsali, nikdo se nepohoršoval; Polanecký dodkonce ani nenapsal blog o tom, jak Bradík kupoval věšáky za desetitisíce korun za kus či jak Bradík ukradl obraz v hodnotě statisíců, když se pakoval z kanceláře; ne, nezastávám se v žádném případě Dráta, ale apaeluju na zdravý rozum - je tohle normální novinářská práce ? no, asi je, u nás, ale neměla by být :-/

+4/0
21.2.2012 9:08

Ardan

Re: kristovanoho

No jo, ale to byl hejtmanem modrý pták tak proč by o tom stranický tisk psal. Jenomže teď si to dovolil socan a který je půlkou odésáckých starostů v Stč nenáviděný takže se není co divit.

0/0
21.2.2012 9:31

Hvězdář

To je dobře, jinak by tam lezl každej blbec!

Je to na úřadech naprosto běžné, ale jakmile to zavede Rath, můžou se všichni zbláznit!

0/0
21.2.2012 9:07

anfrene

...

to kralovstvi doktora Lhatha je hodne bohate, kdyz ma na dalsi zbytecnost

0/0
21.2.2012 9:01

Ardan

Re: ...

Proč zbytečnost. Má to instalované kdejaká firma, a jako návštěvník dostaneš kartu (kterou projdeš turniketem pro návštěvy) a navíc si přijde si pro tebe příslušný referent. Nevidím na to nic divného.

+2/0
21.2.2012 9:07

malcik321

Vždyť to je jasné.... :-)

Rath to tam dal proto, aby tam ochranka nemohla pustit třeba novináře, kteří se budou

rádi zajímat např. o protiprávnost proplácení poplatků v lékárnách a dalších Rathových

nesmyslech, který způsobil.... .:-):-)

0/0
21.2.2012 8:57

czechdaytrader

A nejsou tato opatreni hlavne pro to ,

aby mu tam nechodili nafackovat ? ;-D

0/0
21.2.2012 8:54

cernahora

Rath

jednou spatne dopadneRvRv

0/0
21.2.2012 8:47

brezinka1

Re: Rath

R^R^

0/0
21.2.2012 18:42

hasmen

Musím se smát...

Když to tady čtu ;-D Kdyby to nechal instalovat jeho předchůdce,čili mohu dělat ministra čehokoliv,tak ti samí by tady hýkali jak to pan hejtman vyřešil aby měl ty darmožrouty úřednický pod kontrolou a kdejaká chátra by mu necourala po úřadě ... PS.Socany ani Ratha jsem nevolil,kdyby snad někdo náhodou...

+2/0
21.2.2012 8:46

Karel_dnes

Re: Musím se smát...

Blbý je , že to neinstaloval  co?

0/0
21.2.2012 9:03

hasmen

Re: Musím se smát...

A víš,že je mi to jedno?

0/0
21.2.2012 9:14

Ardan

Re: Musím se smát...

To víš, jméno Rath působí na chudé pravičáky onanující na IHojte jako rudý šátek.:-)

0/0
21.2.2012 9:03

Radek-334

Souhlasím s Rathem

na úředníky musí být přísnost. Elektronická docházka je dobrá věc...

+1/0
21.2.2012 8:22

aljavX

Re: Souhlasím s Rathem

na to nepotřebuješ turnikety, stačí čipovka a snímač. A ty turnikety tam musí používt i "neúředníci".

0/0
21.2.2012 8:42

Radek-334

Re: Souhlasím s Rathem

Ale potřebujete. Kdo by nutil úředníky "pípat", když si jdou jen ke kadeřnici...

0/0
21.2.2012 8:54

Karel_dnes

Re: Souhlasím s Rathem

Karty pro zaměstnance bych pochopil (to funguje i na jiných úřadech a pracovištích) - protože to pomáhá monitorovat pohyb zaměstnnců (u kterých lze definovat kdy kam můžou,...) ale pro ostatní návštěvníky úřadu je to jednoznačně omezjící...

Proč to nezavedou na fotbalových stadionech - každý dostane kartičku, kterou musí vrátit - a nebude "bezejmenných" roudies.

0/0
21.2.2012 9:22

hasmen

Re: Souhlasím s Rathem

Hmm,když chceš jít na fotbal o 4 hodiny dřív,tak proč ne?

0/0
21.2.2012 9:34

radnice

Pojďme se domluvit

Pokud tedy není účelem pana Ratha fízlovat, určitě nebude požadovat po návštěvnících úřadu občanky. Tak se pojďme dohodnout, že se my všichni návštěvníci budeme na vrátnici hlásit jménem Paroubek. :-P

0/0
21.2.2012 7:59

hňup

Re: Pojďme se domluvit

hm, ty budeš jistě charakterní tvor.....

0/0
21.2.2012 8:00

radnice

Re: Pojďme se domluvit

Co to má společného s fízlovskými metodami pana Ratha ???

+2/0
21.2.2012 8:04

aljavX

Re: Pojďme se domluvit

Davide ??? Ty máš čas být na diskuzích ? Nemáš náhodou rozdávat dotace kámošům a posílat prachy do své nory ?

0/0
21.2.2012 8:43

hňup

jména se zapisují i u

bezvýznamné soukromé firmy. tak proč takový pozdvižení?  ,  jestli to třeba není proto, že tam šéfuje rath ?

0/0
21.2.2012 7:52

CYnikCYnik

Nomen omen

Jestli to nebude tím, že fungování firmy neplatíme ze svých daní. :-/

0/0
21.2.2012 8:46

bkv

Každý týden jeden článek

Střecha minulý týden nezabrala, tak to teď zkusíme s turnikety. Třeba to bude lepší. Začínám se těšit co bude příští týden. ;-D

0/0
21.2.2012 7:51

Petr-007

Na parazity musi byt prisnost.

+1/0
21.2.2012 7:40

kenx

bezpečnost

Schvaluji to, ale je třeba se zamyslet více z výšky. Kancelářské budovy a dnes už i nové luxusnější bytové domy mají recepce a turnikety, kamerový systém apd. Jsou o mnoho bezpečnějším místem, než ulice měst nebo domy, které takové opatření nemají. Teď budu uvažovat podobně jako se zabezpečením aut, jaké auto si zloděj vybere, s nebo bez zabezpečení ... ? Je to vlna, která skončí podobným systém v prakticky každé budově. Teď si sesumírujme náklady. Bylo to k něčemu? Nebylo by lepší, aby města byla bezpečnějším místem obecně? Neříkám tu, všude dejme kamery. Ono by úplně stačilo, aby si lidé více všímali a když už člověk zavolá měšťákům, že se mu zdá chování někoho podezřelé, zvedli zadky a důkladněji to ověřeli. Sledování pracovní doby turnikety je kravina, tam je problém vedení a řízení lidí, je to starost vedoucích a jestli se flákají, asi je je jich tam moc nebo to musí být vidět na špatné kvalitě odvedené práce.

0/0
21.2.2012 7:38

Ultra Daddy

Re: bezpečnost

Ok já budu hlídkovat tedy v naší ulici, kam mám hlásit podezřelou aktivitu?

0/0
21.2.2012 7:50

zab5

A to si vezměte,

že v drtivé většině obdivovaných tuzemských firem jsou turnikety i před jídelnou a někde se nestydí je dát i před WC

0/0
21.2.2012 6:33

lopee

Kde jsou na iDnes články o těch předchozích případech,

kdy byly na jiné krajské úřady instalovány turnikety? Nebo tam být smí? A kdyby se něco stalo, byl by pak na iDnes článek o tom, z jakého důvodu nebyly turnikety instalovány a že je to důkaz, že opovrhuje tento úřad lidmi? Co bezpečnostní rámy?

+2/0
21.2.2012 6:02

Rafaelou

dobrý nápad....

Nejsem zastáncem ani příznivcem pana Rátha, ale tenhle počin hodnotím kladně.Je to naprosto v pořádku a podobným turniketem by měl být vybavený každý úřad a každá firma.zamezí to flákání úředníků mimo prostor budovy,vždy je jasné kolik se v ní nachází lidí a to je dost důležitá informace i třeba v případě požárů a dá se s tím také vyhodnotit jak je který úřad a úředník vytížený.V naší firmě tohle používáme už řadu let a nevím,že by to lidi nějak diskriminovalo.Dělám li to co mám,jsem v pohodě.Nijak to nediskriminuje ani lidi jdoucí si něco na úřad vyřídit.Dostanou kartičku "host" a je to.Žádný problém.Te s něj dělají hlavně novináři.

+1/0
21.2.2012 5:59

martin0669

Re: dobrý nápad....

takže flákat se uvnitř může :) ? to je přeci věc vedoucího, aby věděl kde má své lidi ... i za to je placený

a ten požár - když bude hořet, tak ten turniket bude brzda, ne :)

podle mne jsou to vyhozené peníze ... zbytečně vyhozené v době kdy se šetří kde se dá

no jdu tam v blízké době a uvidím jak to funguje v praxi

0/0
21.2.2012 7:27

hňup

Re: dobrý nápad....

možná by bylo lepší koupit něco žoldnéřům do afganistánu ,  co  ?

0/0
21.2.2012 7:55

martin0669

Re: dobrý nápad....

:-O ... proč?

a proč je to reakce na můj komentář ... někde jsem něco podobného naznačil?

já nepodporuju tyhle mise

0/0
21.2.2012 8:21

aljavX

Re: dobrý nápad....

já ty mise podporuji, ale také nechápu logiku jeho reakco na tvůj názor. To je typická demagogie

0/0
21.2.2012 8:45

energetik22

Ratha by měla hlídat policie....

Může nám být totiž ukradenej......o Bože, kéž by !;-)

+1/0
21.2.2012 5:59

seklst

Pořádek muší bejt , i kdyby na zámeckou střechu nebylo !

Dr. Rath zvaný též Drát je fanda na pořádek ! Prý si nechá instalovat turnikety i v každé své domácnosti, aby měl přehled.Jak často a jak dlouho pobývá ve svých pašalících.:).

Tohohle exota nám Evropa závidí .:-)

0/0
21.2.2012 5:45





Najdete na iDNES.cz