- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
denni pocet cestujicich mmimo sezonu 2400
To mohl napsat jen nekdo kdo tam v zivote nebyl. Doufam ze tahle lumparna neprojde.
Pro stát a veřejnost - nikdy.
Pro zainteresované na odklonu peněz - okamžitá.
Už chápete, proč se připravuje a přes všechny protesty vznikne?
Mně by se ovšem taková parní úzkokolejka docela líbila. Třeba ve stylu Čierného Balogu, nebo Mladějov.
Taková už totiž v kraji byla, než ji zatopilo Lipno. Navíc je to stavebně jednoduchý, nebo aspoň bylo.
Ale to by z hlediska předpisů asi vůbec neprošlo a z hlediska kapříků, odklánění a jiných vepřovin vůbec.
Jak to nebuide stát 10 miliard, tak to není zajímavý. Takže
Ona je nedaleko, dvě tratě vedou z Jindřichova Hradce. Třeba ta přes Českou Kanadu je úžasná :-)
Tady se někdo pomátl.Zkuste nasadit autobusy v hodinových intervalech a vyhodnoťte obsazenost.Troufám si prorokovat,že autobusy budou vozit vzduch.Vždyt také linka z Č.Budějovic přes Černou na Lipno v době jarních prázdnin bojuje s malým počtem cestujících.Nasazení vlaků je vhodné až když autobusy nestačí.A pokud postavím železnici?A kdo bude platit provoz a odpisy?Zamýšlí se někdo nad budoucností?A trať kopírující pobřeží to je také výplod choré mysli.To bude odrazovat návštěvíky a kdo bude hlídat,aby třeba rekreanti nepřecházeli trať?Nejsou tady lobbistické zájmy?
Samozřejmě že je to naprostý nesmysl: stavět zoufale neekonomickou železnici tam, kde ji ani místní ani turisti nepotřebují a nechtějí. Na druhou stranu to musí ale být naprosto úžasný kšeft s pozemkama a stavěním z erárních peněz. Ještě větší kšeft než je naprosto nesmyslné splavnění Vltavy z Budějovic do Týna :). Takže tipuju, že stopy opět vedou na Hlubokou k nenechavým prackám kmotra Dlouhého.