Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Je to jen prostor brzdící českou ekonomiku, zkritizoval Klaus Unii

Evropská unie je podle prezidenta Václava Klause prostorem, který brzdí rozvoj české ekonomiky. Důvodem je především fakt, že 83 procent vývozu směřuje do EU. Uvedl to při zahájení Česko-tureckého podnikatelského fóra v Ankaře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Divam se na Vas a zasnu

Vychodni logika aneb "prof" ekonomie v akci

Ceska exportni banka financuje turecke stavebni firme aktivity v Rusku a Turecku. To je opravdu podpora ceskeho expertu. Vubec se nedivim, ze "profesorske" prace toho experta nejsou verejnosti pristupne. I na vychodoevropske pomery dost mentalne odklonene.

+1/0
15.2.2012 18:37

zberanek

Jak docílit každoročně vyrovnaný rozpočet?

Česko má oproti zbytku světa velkou výhodu v tom, že máme dva nejlepší ministry financí na světě. To, že si toho prozatím velmi málo všiml svět je opravdu zarážející, a tak se NEJministři zviditelňují sami. Jeden šije soustavně do EU, a to by bylo aby jej nakonec EU nepřizvala jako ekonomického experta pro řešení těch nezávažnějších problémů (že by nakonec byla spuštěna další kuponovka, tentokrát evropská). Druhý největší ministr získává ocenění jako nejlepší ministr financí galaxie, možná vesmíru. Opět je nepovšimnut orgány EU. Co s tím? Měli bychom tyto dva odborníky  protlačit do světa a konečně bude v Česku klid a vyrovnaný rozpočet.

+2/0
15.2.2012 15:05

šelma6005

Re: Jak docílit každoročně vyrovnaný rozpočet?

Dobrý! ;-D:-P;-D

0/0
15.2.2012 16:22

krouka

Kdo loni nejvíce zostudil Českou republiku v zahraničí?

0/0
15.2.2012 14:22

denny2606

Re: Kdo loni nejvíce zostudil Českou republiku v zahraničí?

tvoje stará v Bulharsku na dovolené?

+3/0
15.2.2012 14:29

krouka

Člověk, který zaprodal a zničil tuto zem

a uvrhl ji do hlubokého mravního bahna, má sedět ve vězení za vlastizradu. Snad se dočká.

+4/0
15.2.2012 14:18

šelma6005

Re: Člověk, který zaprodal a zničil tuto zem

Jj, samolibý dědek tunelář. Jaká to ostuda pro prezidentskou funkci!

0/0
15.2.2012 16:24

Maxxan

Re: Člověk, který zaprodal a zničil tuto zem

R^

0/0
15.2.2012 19:24

doktor_chocholousek

Re: Člověk, který zaprodal a zničil tuto zem

tak máte to nějak popletené. Klaus nezaprodal tuto zem, ale nechal rozkrást. To je rozdíl, vlastizradu spáchali ti, co nás přivedli do EU ( např. socani jsou eurohuje*i),krom toho, do mravního bahna nás přivedl jistý samozvaný dramatik. Tím to začalo.

0/0
16.2.2012 13:40

krouka

Re: Člověk, který zaprodal a zničil tuto zem

Všehny významné české firmy převedl do rukou cizích majitelů, nebo nechal zničit. Zadarmo to určitě nebylo.

Evropská civilizace je pro nás jasná volba. Východní nadvláda se moc neosvědčila, ale stále má řadu zastánců.

Sami si vládnout nedokážeme, potřebujeme evropskou kontrolu. O míře je potřeba diskutovat.

0/0
16.2.2012 14:56

ProEvropan

Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

Evropa by to snad vydrzela. Podivejme se na diskuze v novinach, velky vetsina jenom nadava na EU, Klausovi se podarilo vzbudit odpor k Evrope.

0/0
15.2.2012 14:07

denny2606

Re: Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

ano,většina  nadává na současný stav a poměry v EU,nicméně nikdo rozumný,včetně Klause,neuvažuje o vystupení z EU.

+1/0
15.2.2012 14:15

minutos007

Re: Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

Přesně, EU je potřeba změnit.

0/0
15.2.2012 14:36

milan166474

Re: Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

klausovi se podařilo prdlajs.když je ke všemu negativní aby se zviditelnil,tak se prostě občas trefí.To je celé a hlupáci jsou z něho na větvi:-)[>-]

0/0
15.2.2012 14:31

Maxxan

Re: Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

R^

0/0
15.2.2012 19:20

doktor_chocholousek

Re: Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

Klaus se trefil vždycky, ale ono není potřeba se trefovat. Ono stačí vidět. A pak používat to co je v hlavě - mozek. Jenže tuto část eurohuje*i nemají;-D

0/0
16.2.2012 13:43

krouka

Re: Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

Např. kuponová privatizace se mu povedla. Bohužel na úkor většiny slušných občanů této země. Z mafiánů vytvořil podnikatelskou třídu, kterou nyní musí ochránit před evropským právem. Rozkradení evropských dotací se v Bruselu zahladit asi nepovede.

0/0
16.2.2012 15:11

doktor_chocholousek

Re: Pod vedenim Klause by mela Ceska republika vystoupit z EU

Klausovi se podařilo vzbudit odpor ne k Evropě, ale k Evropské Unii. A to je v naprostém pořádku. Nechci žít v protektorátu EU, kterej komanduje 3000 byrokratů.

0/0
16.2.2012 13:42

lubka

Holá pravda

Co se nemělo dostat na veřejnost aneb kdo má rozum pochopí

http://www.jukeboxy.info/spojene-staty-evropske-plan-evropske-ekonomicke-nadvlady/

0/0
15.2.2012 13:57

tigrakrajtovita3

On s tou Moskvou neda a neda pokoj

:-/ Rv Rv Zrejme proto jeho "oddane" vlade nevadi, ze mladi utikaji. Stare pod Rusko dokope Rv

+1/0
15.2.2012 13:20

Bouše

Ne, že bych chtěl rýpat,

ale chtěl tím pan prezident snad říci, že bychom se stali štikami v evropském rybníce se svými Favority, Formany a BTV značky Tesla ?

0/0
15.2.2012 12:53

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

ten Favorit nepochazel celkem z ceske hlavy ...

0/0
15.2.2012 12:55

Bratus

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

Zase špatně... UTFG

0/0
15.2.2012 13:04

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

A kde je argument, co je spatne? Ja ho uvedu za vas, jestli se nenazlobite: Vedoucím vývoje nového automobilu byl v březnu 1983 pověřen Ing. Petr Hrdlička. Hrdličkovi bylo jasné, že technické řešení nového vozu lze sice zvládnout spojenými silami VVÚ AZNP a Ústavu pro výzkum motorových vozidel, ale pro prodejnost automobilu je rozhodující karosérie. V Československu by nikdo nedokázal během tak krátké doby navrhnout karosérii včetně všech pevnostních výpočtů, karosářských variant, výlisků, výztuh atd. tak, aby byly splněny nejrůznější požadavky potenciálních zahraničních trhů. Proto Hrdlička hned po svém jmenování v březnu 1983 odjel na autosalón do Ženevy navázat kontakty s designerskými firmami ohledně návrhu karosérie nového automobilu.Tradičně nejprve oslovili Ital Design, jenž se v historii podílel na designu škodovek. Plány automobilky počítaly s tím, že ucelenou řadu karosérií navrhne právě toto studio.

0/0
15.2.2012 13:11

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

Majitel Giorgetto Giugiaro se však k zástupcům AZNP od počátku choval chladně a povýšeně, neboť jeho předchozí projekty Škoda 720 a Škoda 760 nebyly nikdy realizovány\a že je vázán smlouvami s japonskými automobilkami. Pininfarina měl v Evropě výhradní smlouvu na automobily Peugeot,Chausson požadoval poměrně vysoký rozpočet a nakonec nejvýhodnější nabídku (28 milionů Kčs za kompletní návrh pěti karosářských variant - hatchback, sedan, kombi, kupé a užitkový vůz včetně výrobních výkresů) podala firma Stile Italia Nuccio Bertone, se kterými byla 1. června 1983 podepsána smlouva. Když Nuccio Bertone přicestoval tuto smlouvu podepsat, dovezl s sebou již i několik desítek hotových skic a začal se s vedením automobilky domlouvat na technických řešeních nového vozu.

0/0
15.2.2012 13:11

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

Problémem však byl ještě motor, který měl být podle původních představ automobilky i vlády převzatý ze Škody 120. Evropské hospodářské společenství ovšem přijalo v listopadu 1983 přísnější emisní normy – začínala éra bezolovnatého benzínu, katalyzátorů a elektronických karburátorů, ovšem starý motor nebyl vůči bezolovnatému palivu odolný a po 100 000 km běžně vyžadoval generální opravu. Konstruktéři na něm museli udělat značné úpravy pro zásadní zvýšení výkonu a životnosti při výrazném snížení emisí i spotřeby - vše vlastními silami AZNP.Pomoc přinesla i firma Porsche, se kterou Škoda podepsala smlouvu na konstrukci odhlučnění a zavěšení motoru

0/0
15.2.2012 13:13

Maxxan

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

To je všechno fajn. Co marketing a prodejní a servisní zázemí ? To by Škoda študovala dalších 15 let.

0/0
15.2.2012 19:23

Bouše

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

To nic nemění na tom, že zaspal dobu už v době svého uvedení na trh. :-)

0/0
15.2.2012 13:13

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

spravne, to ovsem nic nemeni na predchozim vyroku, ze ani pycha ceskoslovenskeho aut.prumyslu nepochazela celkem z ceske hlavy

0/0
15.2.2012 13:15

Bratus

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

ano, strůjcem je Ing.. Hrdlička a Kindl, který si na spolupráci vybral i jiné zahraniční firmy. Ale ti to dělali pro Škodu a země původu je ČR. nehledě na to, že to auto zde v ČR bylo vyráběné. Tak co je na tom zase špatně?

0/0
15.2.2012 13:19

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

to ze jste nazval spatnym me vyjadreni "ten Favorit nepochazel celkem z ceske hlavy", ktere jsem musel dodatecne dokazat, ze je v poradku. Takze krome toho, ze se jednoznazne na celkem kratkem vyjadreni pletete vy, za svoji nevedomost ovinujete druhe a nakonec se tvarite, ze se nic nedeje, jenom vypovida o vasem charakteru, ktery zacina v tomto tematu prevazovat. Vratme se radeji k Klausovi a EU a nemusite se vyjadrovat tak ke vsemu, cemu nerozumite.

0/0
15.2.2012 13:23

Bratus

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

Dobře, uznávám, že na vývoji se podíleli ne jenom české hlavy, ale vůdcem projektu, kterého nápady byly používány při vývoji byl Čech. Podepsaná je pod tím Škoda (v té době česká). To je jako s tím Klausem, podepsal to on, ale na vývoji souhlasu s podpisem se podíleli jiní. Jestli bere v úvahu, že za tím je podepsán Klaus a jde to tedy za ním, tak musíte souhlasit s tím, že když je pod Favoritem podepsná Škoda, tak to je český...

0/0
15.2.2012 13:35

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

ne, jedna se o kratke ted jiz nespochybnitelne vyjadreni o skode favorit, kde jste chyboval vy, obvinoval druhe a neplette sem Klause, ktery v te dobe jezdil ve Skode 120 L. Nic jineho nez uznat, vam totiz nezustava. A tim nerikam, ze v jinych temach se nepletu treba ja a vy nemate pravdu, dekuji za vas cas a preji hodne stesti.

0/0
15.2.2012 13:42

Bratus

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

V předchozím příspěvku jste po mně chtěl, abych se vrátil ke Klausovi a hned v následujícím říkáte, ať sem nepletu Klause. Taky dík za čas, diskuze mě pobavila :o)

0/0
15.2.2012 13:47

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

berte to prosim tak, ze nekde jsme museli udelat konec a nastal cas venovat se opet realnimu zivotu. Jsem rad, ze pobaveni bylo na obou stranach.

0/0
15.2.2012 13:56

Andreejks

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

Opet vase chyba, dnes vam to nejak nejde, zeby pocasi?

0/0
15.2.2012 13:16

denny2606

Re: Ne, že bych chtěl rýpat,

ne,to jistě říci nechtěl. Stačí si přečíst a snažit se pochopit jeho slova. Ne, že bych chtěl rýpat favorite, ale porovnej si datum 16.4.1991 (ovládnutí Škodovky chlapíky z W) 1.5.2004 (vstup do EU).

0/0
15.2.2012 14:27

Udajna svoboda slova999

Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

Nechapu jak clovek kterej se sam do EU hrnul muze ted jeji funkci, potazmo clenstvi zpochybnovat. Vzdyt to skoro smrdi vlastizradou..Rv

0/0
15.2.2012 12:34

Andreejks

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

nejste daleko od pravdy, jelikoz smlouvy ratifikoval a dle ustavy CR je tak v skutecnosti jako jediny odpovedny za vstup CR do EU.

+1/0
15.2.2012 12:38

Bratus

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

Nerezhodlo opakované referendum?

0/0
15.2.2012 12:41

Andreejks

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

Rozhodla ratifikace smlouvy Klausem, kdyz nesouhlasil, moh odstoupit.

0/0
15.2.2012 12:52

Bratus

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

Jestli máte v povaze před problémy utíkat, tak možná... Jak je vidět Klaus raději bojuje.

0/0
15.2.2012 12:55

Andreejks

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

predevsim by si mel stat za svim podpisem, jelikoz si zanej odpovida i pred ustavnim soudem a do me povahy te stejne nic neni a nastesti ani ta tvoje neni predmetem tohoto tematu.

0/0
15.2.2012 12:58

Bratus

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

On to taky podepsal, až tu smlouvu změnili, když tlačil. To, co chtějí dnes předstivitelé EU je hlavně v rozporu s Lisabonskou smlouvou. takže když kritizuje to, co se děje teď, tak si nějak neprotiřečí s tím, co podepsal.

0/0
15.2.2012 13:09

Andreejks

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

Podepsal. Tecka.

0/0
15.2.2012 13:17

Bratus

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

a jak podpis souvisí s tím, že kritizuje to, co se děje teď?

0/0
15.2.2012 13:36

Andreejks

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

tak, ze vlastne kritizuje sam sebe o od sveho podpisu vstupu CR do EU neudelal nic proto, aby to bylo jinak.

0/0
15.2.2012 13:45

Bratus

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

On se právě tou kritikou snažil. To že jeden člověk toho moc nezmění je snad jasné. A to co se děje teď, je v rozporu s tím, co podepsal... Takže kritika je naopak oprávněná.

0/0
15.2.2012 13:50

Andreejks

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

na takovou kritiku se snazit netreba. Takhle pomlouvat dokaze i male dite. Snazi se tak, ze jako prezident konecne neco zmeni. Jenomze to by musel neco dokazat nejdriv doma, aby ho svet bral vazne. Nac se dal vadit, nejblizsi volby daji nekomu z nas za pravdu.

0/0
15.2.2012 13:59

Andreejks

Re: Clenstvim v CR dostala docela zrejme vyhody..

a kritizovat samozrejme muze kolik chce, jenom ti, co porad jenom kritizuji, lezou na nervi stejne jako ja vam za kritiku Klause. Hezky den preji.

0/0
15.2.2012 13:47





Najdete na iDNES.cz