Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česká vláda pozastaví ratifikaci protipirátské smlouvy ACTA

Česká vláda se rozhodla pozastavit ratifikační proces protipirátské dohody ACTA. Novinářům to řekl premiér Petr Nečas. Kabinet chce problematiku ještě analyzovat, premiér se obává ohrožení občanských svobod. Už v pátek pozastavilo ratifikaci smlouvy sousední Polsko, váhá i Slovensko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

chudy lekar

Neskočím na masku neschopného státníka

vážený premieére! To je post, který ví všechno, přímo jemu spadá BIS, všechna ministerstva. U naivů může vzbuzovat i lítost, ale normálně uvažující člověk mu na tu hru neskočí a taky se nikomu vůbec nelíbí! Rv

0/0
7.2.2012 12:26

Daniel P.

NEJÁSEJTE

Nevěřím tomu, že by se lekli.

Prostě si počkají, až opadne zájem, a po čase to v tichosti nenápadně podepíšou. Vždyť se to tajilo od začátku. Lidi si teď řeknou "vyhráli jsme" a přestanou se starat a sledovat to.

Osvědčená praxe jak prosazovat nepopulární věci: proprat v médiích, nechat vybouřit veřejnou debatu, dát k ledu, vášně opadnou, lidi usnou na vavřínech a pocitem "tak jsme zadupali a oni se lekli". A pak to zavedou a když se někdo ozve, tak na to veřejnost zareaguje "cože, zas tohle? To už tu jednou bylo, ne" a budou spát dál.

Nenechte se zblbnout a sledujte je, podrazí vás kdykoli a jakmile to jen trochu půjde. Nevěřím ani vládě, ani parlamentu. Podvody a lži jsou denní praxe těch, co tu teď jsou u moci.

Dokud tam budou tihle lidi, nikdy nepřestaňte čekat další podrazy.

+2/0
7.2.2012 10:12

musicrex

Předvoj

Mám pocit, že někdo s hrůzou zjistil, že je možné pomocí Facebooku nebo Tweeteru změnit vládu. Zatím tedy jen tu "totalitní". Ale proboha, co když se lidi domluví a budou chtít změnit ty vlády "demokratické". Bez voleb !!!  Nebo co když se jim nebudou líbit nějaké zákony. Nebo nějaká nařízení "zvyšující bezpečnost"atd atd. Není možné připustit takovouto "anarchii". Předvojem a zároveň lakmusovým papírkem je ACTA a spol. Tady nejde stahování "nelegálního" obsahu. Tady jde o mnohem víc. Jde o pokus o absolutní kontrolu a šíření myšlenek a potažmo získání monopolu na "pravdu".:-(

+2/0
7.2.2012 9:39

Daniel P.

Re: Předvoj

Někdo zjistil, že Internet je dokonalým polem působnosti pro Velkého Bratra, protože ovčan na sebe s rozkoší všechno řekne, a doplní obrazovou dokumentací, pokud jen trochu může. Nač lidi nákladně fízlovat, stačí jim předložit dutou vrbu, patřičně upravenou.

Jenže pak se ukázalo, že přes Internet se ovčani můžou i domluvit a to je zásadní hrozba. Špatné je i to, že ovčani mívají i drzost vyvracet, komentovat a znehodnocovat oficiální a nákladnou propagandu. Čili je potřeba - a k tomu směřuje všechno úsilí - dostat Internet pod kontrolu, aby sloužil jen jako prostředek propagandy pánů, ale nevolníci ho nemohli zneužít k nějaké vzpouře.

Otázka pro chytré děti - proč šly vládnoucí režimy odjakživa nejtvrději po ilegálních tiskárnách a podobných prostředcích sdílení informací svých odpůrců? Protože informace má neskutečnou sílu. A Internet je nesrovnatelně silnější než jakákoli tiskárna nebo rádio.

+4/0
7.2.2012 10:20

Maxx V.

Petice proti ACTA

https://secure.avaaz.org/en/eu_save_the_internet_spread/?aReTLcb

+1/0
7.2.2012 9:04

fackující ministr - pedagog

Proč to Nečas vůbec podepsal?

8-o8-o8-o

0/0
7.2.2012 8:37

fackující ministr - pedagog

Re: Proč to Nečas vůbec podepsal?

a ještě tajně 8-o8-o8-o

0/0
7.2.2012 8:37

cufir-mufir

Re: Proč to Nečas vůbec podepsal?

nečas to nepodepsal... podepsal(a) to velvyslankyně za ČR v Japonsku, kde byla smlouva předběžně ratifikována.... nic víc nic míň....

0/0
7.2.2012 8:45

Daniel P.

Re: Proč to Nečas vůbec podepsal?

A chudáček Nečas o tom nevěděl, stejně jako Klaus neměl tušení, kdo je to Pepa z Hongkongu. Stejně jako to Gross myslel upřímně.

+2/0
7.2.2012 10:14

bitkar

takze

budou analyzy za miliony urcite a pak to v tichosti odhlasujou.... Ono sice hezky ze to analyzujou, ale nikdo se nepta, proc se tim vubec maji zabyvat, proc to ma platit/existovat. Zakony na ochranu autorskych prav uz mame.

+1/0
7.2.2012 8:15

Daniel P.

Re: takze

Tady nejde o autorská práva, tady jde o pravomoci pro Velkého Bratra.

0/0
7.2.2012 10:15

IARK - Skleněný Králíček 2

No

Doufam, ze to poupravi a zavedou zpet - s tema piratama by se melo uz neco delat. Maji videni prava podobny jak nasi minoritni spoluobcane, pripada jim, ze krast sw, hudbu ci filmy muzou, protoze si predstavte - autori chtej od nich penize 8-o a dokonce jsou tak prihlouply, ze dokonce rozhlasuji, ze stahovani nelegalnich kopii filmu a hudby je legalni ;-D;-D;-D

0/0
7.2.2012 7:31

cufir-mufir

Re: No

tak podle našich zákonu, je stahování hudby pro osobní potřebu legální... A dál? :-P;-)

0/0
7.2.2012 7:56

ScoutX

Re: No

Zcela vás chápu..ale pokud si prostudujete naše zákony, tak ano u nás stahování i nelegálních kopií je legální. Nelegální je pouze u nás upload takových dat. Toto má každý stát nastavené podle sebe a u nás je to takhle. Že chtějí peníze je samozřejmost ale rozhodně není správnou cestou zákon, který prakticky znovu zavádí hraniční kontroly za účel prohlédnutí všech datových zařízení a to nejen u podezřelých osob ale plošně.

+1/0
7.2.2012 8:02

cufir-mufir

Re: No

celé je to kravina... už nyní máme zákony na ochranu autorských práv, akorát je nikdo nevymáhá... tak kde je asi chyba? Pro méně chápavé autory ... v zákonech to nebude....

+1/0
7.2.2012 8:06

ScoutX

Re: No

Přesně tak..zákony na ochranu autorských práv už jsou, takže přijímat další je zbytečné..spíš by bylo dobré je konečně začít důsledně vymáhat

0/0
7.2.2012 8:24

LiveWithOutFear!

Re: No

Petře Jando, nezlobte ;-D

0/0
7.2.2012 8:12

Maxx V.

Re: No

a někdo, kdo si tu chce hrát na chytrolína, ani nezná legislativu :-) RvRv

0/0
7.2.2012 8:35

anfrene

Re: No

kralicku uz ponekolikate, si pomerne inteligentni clovek, tak by si tu mohl prestat mystifikovat verejnost o nejake kradezi, stazenim obsahu X ze serveru Y opravdu nedochazi ke kradezi, dilo X se dale nachazi na serveru Y. Ja vim, ze je tezke to pochopit, ale je to tak. uz sem ti to psal vcera... chces rici, ze Svycarsko je narod zlodeju?8-o8-o

0/0
7.2.2012 8:37

jan.banos

Re: No

Ano, stahování audia a videa je legální ! Nelegální je jejich sdílení.

Když chtějí autoři vydělat v tom problém nevidím, pokud by se na tom nepřiživovali další články v distribučním řetězci.

Ty podporovat nebudu !! (a nepodporuje je ani autor Nohavica) I když hraju vlastní hudbu musím být prý registrovaný a platit poplatky, proč?, za co?

Pokud se krátce po uvedení do kin budou prodávat levné DVD, či lépe Blu-Ray disky (přece jenom FullHD), tak budou lidé víc kupovat. A ne že přes 2 roky starý Avatar bude na DVD stát 350 Kč, v době vydání býval v obchodech levnější.

Nemluvě o komfortu při spuštění originálního disku, kdy musím přetrpět hlášky o tom abych nepirátil a spoustu jiných nepřeskočitelných částí menu.

+1/0
7.2.2012 9:01

Hellmoon

Hurááá

Tak konečně dobré info R^

0/0
7.2.2012 6:51

Rafaelou

jen nepatrný krůček na dlouhíé cestě....

Tohle je jen velmi malý,nepatrný krůček na dlouhé cestě.Pokud se necháme příliš unést pocitem vítězství může se nám stát,že než se nadějeme bude vládnout ve virtuálním světě totalita jako hrom.Mocní se světa se svobody bojí.Totalitní stejně jako ti co se zaštiťují demokracií a kdečím jiným.

0/0
7.2.2012 6:06

ScoutX

Re: jen nepatrný krůček na dlouhíé cestě....

No pozor..krádež je svoboda čistě jednostranná..svoboda okradeného je jí potlačovaná. Jsem také proti ACTA ale proto, že si myslím, že když neporušuji zákon, nikdo nemá právo nahlížet do mých datových zařízení.

0/0
7.2.2012 8:05

dogi4

Á, vláda v čele s Nečasem se zalekla hekrů!

To už je vrchol! Nečas se už musí bát i sám sebe. Ale na rovinu. Ono je celkem jedno, zda bude smlouva u nás ratifikována či nikoliv. Hlavní je, že bude ratifikována v dalších zemích. Takže se opět staneme snadným terčem útoků, ovšem naši občané budou tak jako tak v zemích, kde bude smlouva ratifikována, kontrolováni. A je to tak správně. Máme vládu k ničemu, za což si samozřejmě můžeme sami, tak dobře nám tak.

+1/0
7.2.2012 3:47

Gamehoror

Re: Á, vláda v čele s Nečasem se zalekla hekrů!

no jestli si za to můžem sami tak jen proto že se neumíme sebrat a jít je vypohlavkovat.

Že zkočíme na ty předvolební kecy co vždy slibujou jak to udělaj perfektní a jak bude dobře a pak dělaj pravý opak.

Pořád nějak doufáme že ty co volíme budou rozumný a pak se nestačíme divit co z nich padá za zákony které nechceme, nákup lékárniček který se ukážou závadný, nějaký hokynaření se zákony když nám povolíte helmy pro bruslaře tak Vám projde zdražení léků ... kurnik kdo to mohl tušit co se tam dostane za vexláky.

+3/0
7.2.2012 4:56

ScoutX

Re: Á, vláda v čele s Nečasem se zalekla hekrů!

Já nevím jak vy ale já jsem se svou volbou spokojen (samozřejmě nesouhlasím se všemi kroky vlády, ale věci kvůli kterým dostali můj hlas již splnili). Problém není v naší malé agresivitě ale v nezodpovědnosti 35% voličů, kterým je zjevně politika šumák. Dalším problémem je, že v podstatě každý Čech, Moravan nebo Slezan přemýšlí nad tím, jak nejvíc odrbat stát a ostatní, jak tedy můžou být politici jiní? Těžko. Dokud se nezmění český národ nezmění se ani jejich vláda. To je bohužel smutná pravda.

0/0
7.2.2012 8:11

perme je a žerme je

Zloděj krade,

já ne.Mám předplaceno.A hrubě předplaceno.

0/0
6.2.2012 23:11

akazu

Na protestech se udělal kus práce

Jen je ještě pěkný kousek před náma - nesmíme dát pokoj, dokud to úplně nevzdají!

+4/0
6.2.2012 22:57

Radka.seznam

Anonymous

Anonymous děkujeme!!! R^[>-]R^

+21/0
6.2.2012 22:45

Nepochopené tlačítko

Re: Anonymous

Ale bacha!!pozastavení je jen pozastavení.

+1/0
6.2.2012 22:57

akazu

Re: Anonymous

Proto se nesmíme pozastavit my!!;-)

+3/0
6.2.2012 22:58

Gamehoror

Re: Anonymous

to nevadí, takovéhle poděkování je podpora která anonymous v tété době potřebuje aby věděli že si jejich činnosti lidé váží :-)

Snad je to i motivuje k tomu aby v tom pokračovali a mnoho lidí se do hnutí anonymous možná i přidá :-)

+1/0
6.2.2012 23:00

cutting

Re: Anonymous

Lidé? Máš na mysli ty nevyzrálé namachrované revolucionáře s touhou změnit svět, silné , jako silnice? ;-D ale nakonec, každá generace byvala " revoluční". Do doby, než alespoň někteří z nich dospějí. :-)

0/0
6.2.2012 23:28

perme je a žerme je

Re: Anonymous

Zase pecka.Začínám tě zbožňovat.

PS:už jsi dospěl.

0/0
6.2.2012 23:36

akazu

Re: Anonymous

Nepatří za to dospěl otazník?

+1/0
6.2.2012 23:55

perme je a žerme je

Re: Anonymous

Nemusí tam být

0/0
6.2.2012 23:57

Gamehoror

Re: Anonymous

Ty myslíš že hekři chodí do průvodu ? To se prober :-) Ty ven vůbec nevycházejí :-)

Ti jsou jen u PC a pořád někde luští kody, technické parametry, nemaj čas si uvařit ani kafe natož jít někam do ulic :-)

Do ulic chodějí jen Ti co občas zkusí podpořit DDoS ůtok a shodit servr :-)

Fakt jsi naprosto mimo obraz o co jde :-)

Kdo je za tim :-)

0/0
6.2.2012 23:48

cutting

Mnoho povyku pro nic.

Nechápu, proč bezvýznamná hrstička fanatických revolučních adolescentů s dredy a uhry na ksichtech dostává tolik prostoru v mediích. Kolik jich přišlo na tu jejich " demonstraci" ? 50 ? 100 ? Leckterý zájmový spolek dá dohromady větší počet. Kolik se vás sejde v sobotu? Vyhrožujete 10.000? Tak na to se těším. ;-D A ten váš předseda jakési pirátské strany? Ten se skutečně dnes předvedl - respektujte mne a mé názory ,ale já nebudu respektovat nikoho jiného. Tomu říkáte svoboda? To je podle vás demokracie? Ne, to je obyčejná anarchie a na tu platí v lepším případě ignorace a v horším případě pár obuchem přes nenechavé packy. Ale určitě ne nesmyslná medializace bezvýznamného excrementu . ;-D

+3/0
6.2.2012 22:36

perme je a žerme je

Re: Mnoho povyku pro nic.

Od tebe mne to nepřekvapuje.

+6/0
6.2.2012 22:41

akazu

Re: Mnoho povyku pro nic.

On prostě nechápe, že zodpovědní lidi si musí chránit svá práva a hájit svobodu internetu (někteří nesečtělí rádi zaměňují s krádeží). Navíc zde můžou vzniknout i problémy týkající se také presumpce viny a nemožnosti odškodnit člověka poškozeného mylným zásahem.

0/0
6.2.2012 23:59

dogi4

Re: Mnoho povyku pro nic.

Chápu! A stahování dětského porna, násilí na dětech, mučení vězňů a dalších nechutností samozřejmě do té vaší svobody internetu patří také, že?

0/0
7.2.2012 3:50

iSikorskii

Re: Mnoho povyku pro nic.

a že Vy vůbec o čem svoboda je. Ale nevadí, vládní organizace později legálně zkontrolují Vaše e-maily, evidenci, nasadí background viry, skenovat činnost počítače, co posloucháte, na co se dívate. Vůbec nevíte o čem je ACTA (respektive, jak by se krásně dala zneužít a jak se to v našich končinách určitě stane, pokud bude schválená) Probuďte se8-o

0/0
7.2.2012 12:10

Antonín, topič

Re: Mnoho povyku pro nic.

To nějak souvisí s ACTA?

0/0
7.2.2012 13:33

dogi4

Re: Mnoho povyku pro nic.

Přeci řvete po svobodě internetu, né?

0/0
8.2.2012 2:39

akazu

Re: Mnoho povyku pro nic.

Jó, ti kdo si to byli schopní přečíst tak ví, že okolo 3000. Navíc 4.2. se sešly demonstrace které daly dohromady taky nějakou tu tisícovku...

+1/0
6.2.2012 22:51

Loo Lynn

Re: Mnoho povyku pro nic.

mami?

+2/0
6.2.2012 22:53

akazu

Re: Mnoho povyku pro nic.

R^R^;-D;-D;-DR^R^

0/0
6.2.2012 22:56

bar.bu.do

Re: Mnoho povyku pro nic.

... nevím, jestli jsem adolescent, naposledy jsem byl demonstrovat v listopadu 1989 ...

... a pak až 2.2.2012 ...

... pro kontrolu, jestli to v tom devětaosmdesátém nebylo zbytečné ...

... mimochodem, byl jsem tam a se mnou asi 3000 dalších ...

+2/0
7.2.2012 7:25

ScoutX

Re: Mnoho povyku pro nic.

Máte pravdu..na internetu dnes panuje prakticky anarchie. Na druhou stranu myslíte, že dnešní lidé, kteří hlásají, že si můžou dělat co chtějí bez ohledu na ostatní si zaslouží pohodlí demokracie? Popravdě řečeno už jsem unaven tím jak si každý stěžuje na vládu a přitom sám pro sebe a svoje okolí nehrábne prstem. Lidé v Evropě dnes skutečně potřebují jednu ze dvou věcí, válku nebo anarchii (což je prakticky to samé) aby si upravili hodnoty a zjistili, že ani v demokracii ani v jiné systému není nic zadarmo, natož v anarchii.

0/0
7.2.2012 8:41

modrobolsev_stale vadi.

paka na modrosoudruhy

:-)EUR^

+1/0
6.2.2012 22:12





Najdete na iDNES.cz