- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Možná jde trošku i o to, kde co přes tu noc stojí
V rusku to řeší tak,že do nádrže zapojí autožárovku,což vím přímo od ruských šovců!
Ono by stačilo do nádrže nalít pár litrů petroleje,tak jsme to při takovích mrazech řešili my a jezdilo se,dříve ty drahé sračky nebyly a motorům ten petrák nijak neublížil..Chlapi na letištích si pomáhali kerosanem.
...než mít vlaky v takovém depu, kde zamrzat nebudou. Šetřit se musí, tak ať za normálních podmínek zůstávají třeba i v těchto malých staničkách typu Štramberk apod. Ale při takových mrazech se někdo asi bude muset rozhodout, jestli by přece jen nebylo bývalo lepší, kdyby vlak zajel do vzdálenějšího depa a ráno se do své výchozí stanice vydal trochu dřív. Možná je pendlovačka s autobusy pro ČD jednodušší.
Nezamrzá nafta ale parafín co ucpe filtry!Arktická nafta má jen toho parafinu míň a proto je zbytečné nechávat mašiny v teple,jakmile vyjedou ven tak při větších mrazech stejně ten parafín ve filtrech zase vykrystalizuje,to stejné když se nechá motor běžet.
ta prý nezamrzá
Bylo dobrým zvykem, že při mrazech se lokomotivy protáčely. V současné době šetření (ať to stojí, co to stojí) bývají v železničních stanicích, kde se odstavují motorové vlaky k dispozici elektrické přípojky, které zajišťují ohřev motoru přes noc. A jak již tady někdo napsal, i autobusy jezdí na naftu, takže tomu nerozumím.
když "pajcuje" i ve státních reservách naftu pro arktické podmínky
a ten pajc je dokonce zákonný a jmenuje se to biosložka .... už jsi někdy viděl, co udělá řepkový olej při obyčejných -5 stupních