Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Manžel není monstrum, ale maestro, hájí kapitána Concordie manželka

Žena kapitána Franceska Schettina, jemuž se přičítá hlavní díl viny za ztroskotání výletní lodi Costa Concordia, se srdnatě zastává svého manžela. Fabiola Russo vylíčila svého muže jako kompetentního a rozhodného člověka, který je neprávem vláčen mediálním bahnem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Antikodex

Jestli je Schettino maestro...

...tak mě docela jímá hrůza, jak vypadá monstrum.:-/

0/0
27.1.2012 12:29

Bonelord

Pani kapitánová má asi jiná měřítka

Když jí nevadilo, že tenhle seladon má na lodi milenky, tak jí asi nevadí ani to, že zničil loď, zabil pár desítek lidí a  ještě zdrhnul.

+2/0
26.1.2012 9:59

Kočka14

ahá, nebylo to poprvé, takže recidiva

"Jednou jsme ale dostali pokutu, protože jsme se s malým motorovým člunem příliš přiblížili pobřeží," vzpomíná Fabiola Russo. Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/manzel-neni-monstrum-ale-maestro-haji-kapitana-concordie-manzelka-1c5-/zahranicni.aspx?c=A120125_171943_zahranicni_aha;-D;-D;-D

0/0
26.1.2012 9:46

chest.rockwell

Ta mi připomíná Lacinovu manželku,

která testovala manželův manévr na synových angličácích.

0/0
26.1.2012 9:19

Jmenuji se Šišla, Kytlín Šišla

Maestro je to?

Ti nebožtíci a pohřešovaní moc dobře pocítili jaký je to maestro:-/;-D

+1/0
26.1.2012 8:58

černej oes

Re: Maestro je to?

Je tak nekompromisní, odhodlaný a neústupný, že z lodě zmizel mezi prvními.:-(

+1/0
26.1.2012 9:06

ozbrojenadiskuterka@gmail.com

CO?

"Jednou jsme ale dostali pokutu, protože jsme se s malým motorovým člunem příliš přiblížili pobřeží,"

Tak ta tomu nasadila korunu ;-D;-D;-D

+1/0
26.1.2012 8:36

Scarlett from Scottland

ať je to jak chce

kapitán neopouští loď mezi prvními. Tečka. To je pravidlo. To se paní manželka může třeba stavět na hlavu.

+1/0
26.1.2012 8:10

ddtx

Re: ať je to jak chce

Opousti lod jako posledni, adustojnicka cest veli jedine, pokud zabil tolik lidi

0/0
26.1.2012 10:04

tetek.

Kapitán který opustí potápějící se loď jako první...

...je mi na blití z tohoto novodobého společenského žebříčku hodnot. ;-€ Rv

+1/0
26.1.2012 8:01

dolda1

asi má doma .....

Italské manželství....R^;-D

0/0
26.1.2012 7:39

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Byla to loď Cosa Nostra

a jela zrovna moc zvostra.

+3/0
26.1.2012 4:35

Gamehoror

Tak jako manželka říct něco jinýho tak letí

z baráku.

+3/0
26.1.2012 2:01

Guarana12

Re: Tak jako manželka říct něco jinýho tak letí

Podle mě by do tisku neměla žvanit vůbec. Každý si z toho vytahne všechno tak negativní, jak to jenom jde.

To je stejný, jako když Paroubková žvástá o samci alfa.

Stejně je to akorát nadutej cazzo a s největší pravděpodobností z baráku poletí on. ;-D

0/0
26.1.2012 8:38

evzens

Kapitán opouští loď jako poslední.....

..... velmi staré pravidlo.... Pokud ovšem tedy neuklouzne do záchraného člunu ... ;-);-);-)

+4/0
26.1.2012 0:44

dolda1

Re: Kapitán opouští loď jako poslední.....

ještě se chtěl vrátit a nešlo to...:D:D:D;-D

0/0
26.1.2012 7:38

Kočka14

Re: Kapitán opouští loď jako poslední.....

to ty zrádné kalhoty ;-)

0/0
26.1.2012 9:45

Leopoldo

Ze tam mel svou pritelkyni

ktera nebyla ani v posádce ani turistka,to ze s ní mel romantickou veceri a byla na mustku,kdyz se náraz stal ..........to paní manzelce nevadí.Snad je na to zvyklá.

0/0
26.1.2012 0:27

Elitte

JE OBĚTNÍ BERÁNEK A"TROUBA"A MONSTRUM SE Z NĚJ SNAŽÍ UDĚLAT

Skoro v každém příspěvku najdu něco s čím musím souhlasit - krom občasných "výkřiků", že je to nafoukanej frajírek,co se jen tahá s ženskýma atd.Těch jsou na světě milióny!!!Je úplně zbytečné se nad tím vůbec pozastavovat.Do konce života bude muset žít s vědomím kolik lidských životů zmařil a to ho bude  ponásledovat už navždy!!!Myslím, že to je samo o sobě už docela drsný trest a v médiích o něm mluví jak kdyby to byl nějaký sadistický masový vrah!;-O Když vidím, jak třeba pilotům povolí nouzově přistát až když už je za pět min.dvanáct,jen proto, že by společnost jinak tratila nehorázný peníze, vsadím se, že tohle bude něco podobného. Těžko říct jak to je,ale on byl jediná zodp.osoba, co byla fyzicky tam, tak se to vše na něj může krásně hodit a je vystaráno.Držím mu palce-na světě je X horších a krutějších zločinců, kteří si zaslouží, aby s nimi bylo takhle zacházeno jako ve středověku!

0/0
26.1.2012 0:23

Profesionální neúplatný diskutér

Ještě že tomu "kapitánovi" nikdy nesvěřili tanker ...

:-/

+2/0
25.1.2012 23:37

Dr No

Tady je chytráků, kteří přesně vědí jak to bylo

Ať je příčina nárazu lodi na skálu jakákoliv, každopádně tím, že s ní pak najel na mělčinu blízko břehu, kapitán zachránil životy spousty lidí. To jestli pak zůstal nebo nezůstal na lodi je jen hloupá formalita, protože při řízení evakuace čtyř tisíc lidí je jeden člověk bezvýznamný.

Často se tady v této situaci vzpomíná kapitán Titaniku, který se sice "čestně" potopil s lodí, ale na rozdíl od kapitána Concordie neudělal pro záchranu cestujících zhola nic. Kdyby se třeba místo zastavení lodi po nárazu pokusil připlout co nejblíž k lodi, která byla na dohled, tak těch lidí nemuselo umřít tolik. A že takhle umřou, to musel vědět, protože určitě věděl, jaká je kapacita záchranných člunů.

+1/0
25.1.2012 22:58

Profesionální neúplatný diskutér

Re: Tady je chytráků, kteří přesně vědí jak to bylo

To je jako hasič, který založí požár, a pak dělá hrdinu při zachraňování ....

+1/0
25.1.2012 23:31

Dr No

Re: Tady je chytráků, kteří přesně vědí jak to bylo

On tu loď nepotopil schválně. Chybu může udělat každý. Otázka je, jak se zachová po tom. Když někdo dokáže v takové krizové situaci maximálně minimalizovat následky, tak to nebude žádný neschopný trouba.

0/0
25.1.2012 23:47

Guarana12

Re: Tady je chytráků, kteří přesně vědí jak to bylo

Tak ten příklad ještě vylepšíme....

Je to jako hasič, který hodí vajgla ke kanystru s benzínem a když to buchne, tak odemkne dveře a zdrhne první.

Při obhajobě vynechá hrubé porušení předpisů a tvrdí, že kdyby lidem neodemk, tak tam zařvali všichni.

+1/0
26.1.2012 8:41

Profesionální neúplatný diskutér

Re: Tady je chytráků, kteří přesně vědí jak to bylo

Jo, a na ten film Titanic se podívej. Vzhledem k tomu, že byla jako první zaplavena strojovna, těžko kapitán Titaniku mohl někam doplout ...

0/0
25.1.2012 23:33

Dr No

Re: Tady je chytráků, kteří přesně vědí jak to bylo

Nebyla

0/0
25.1.2012 23:44

Scarlett from Scottland

Re: Tady je chytráků, kteří přesně vědí jak to bylo

jaká loď byla na dohled Titanicu? ta co tam mohla doplout nejdřív za 3 hodiny? co mohl její kapitán udělat, kromě světlic a sosu? s lodí se nedalo plout a kdyby plul, zaplavovala by se ještě rychleji.

0/0
26.1.2012 8:13

humanitární bombardér revival

no tak, nevim kdo mu nařídil přiblížit se tak pobřeží

a konec konců, zodpovědnost nesl on, když s plným parníkem toto uposlechl, neb se má držet oficiální schválené trasy a nespoléhat na to, že bude v námořních mapách zakreslená každá skalka, která jiné, než obří plavidlo neohrožuje.

ale tedy čistě dovednostně mi to, jak s tím kolosem nabírajícím vodu přijel lehnout na bok na pobřežní skalisko, připadá jako ohromný majstrštyk. ještě v aktuálním psychickém rozpoložení reality opravdu velkého průseru. vždyť taková loď má kvůlivá setrvačnosti velmi zpožděné reakce i v bezvadném stavu.. 8-o!!

0/0
25.1.2012 22:41

kámo

kdyby se ta lod jmenovala EU

tak bych se nedivil ze zdrhnul, je to moderní, delá to dneska kazdej ubozák

+3/0
25.1.2012 22:33

keenu

technicka otazka

Keby bol na tej lodi kapitanom Paroubek / resp. Fico-pre SR /, co u robi, ako sa zachova ? A) praskne do bot uplne prvy a bude tvrdit,ze sa smykalo B) bude volat sponzorom co ma robit C) Bude volat zene, ze nech nieco uvari, vracia sa skor domov D) Vykasle sa na vsetkych, zobere co sa da, vsak nejako bude E) vinu zvali na upratovacku F) Zostane na lodi, zachrani vsetkych, zavari dieru, odcerpa vodu, lod otoci naspat a bude sa cudovat kam vsetci odisli... ?

0/0
25.1.2012 22:15

miravyskoc

Re: technicka otazka

Já se čuduju, co sem ty troubo, taháš politiku. Naše politiky si neber do tlamy, ať je to, který chce.Jestli drátuješ u nás, dej si pozor, ať nemusíš šupem domů, tady jsi furt cizák...

+1/0
26.1.2012 5:04

LucyTarhuniah

Re: technicka otazka

Jdi nekam s urazkami, psat sve nazory sem muze kazdy, pro me Slovaci jsou stale bratri.

0/0
26.1.2012 9:22

AnalProbe

"Nyní se vše soustředí na kapitána"

už soustřeďuje! ne teprve bude, problém s vidy v češtině je stále větší :''(

0/0
25.1.2012 22:09

lebeda24

Re:

Problém s vidy má mnoho lidí, ale tohle zrovna není správný příklad. Nesouhlasím s Vámi.

0/0
25.1.2012 22:35

AnalProbe

Re:

a v čem konkrétně?

0/0
26.1.2012 0:42

lebeda24

Re: Re:

Viz: http://www.ujc.cas.cz/jazykova-poradna/porfaq.html#soustr

Především poslední věta odst.:

Ve výkladových slovnících češtiny je sloveso soustředit (se) hodnoceno jako dokonavé, tzn. že přítomnými tvary: soustředím (se), soustředíš (se)… by mělo vyjadřovat čas budoucí (podobně jako zajistím, položím).- .Všechna běžně užívaná (např. souhlasit, soupeřit, souviset apod.) jsou nedokonavá. I to může být důvod, proč někteří uživatelé sloveso soustředit (se) chápou jako sloveso nedokonavé a na základě toho, jak dokládá praxe, stále větší měrou volí tvary budu (budeš, bude, …) se soustředit. Zatímco u jiných předponových sloves na -it (naučit, pověřit, vyvrcholit, začlenit) jsou tvary budu se naučit, budu pověřit… naprosto nepřijatelné, tvar budu se soustředit dnes už za nekorektní považovat nelze.

0/0
26.1.2012 8:42

AnalProbe

For thetime being the main focus of attention is the captain

Ale samozřejmě že lze :-). Používají to pode mých zkušeností lidi, kteří nemají páru o tom, co vlastně říkají. Lidi, kteří odvozují slovo potencionální od potencionálu. A taky používají 'kdyby jsme'. Je jen otázka času, že toto bude správně?

Rozdíl je podle mě v tom, zda mluvčí ví, co říká. Samozřejmě, že hovorově je snesitelné cokoliv.

0/0
26.1.2012 11:59

lebeda24

Re: For thetime being the main focus of attention is the captain

Přeji hezký den.

0/0
26.1.2012 12:13

AnalProbe

Re: For thetime being the main focus of attention is the captain

díky, i já přeji hezký den [>-] R^

0/0
26.1.2012 12:40

metanfouna

Maestro...?

No vida, takze je jasno, cela Concordia byla rizena primo z centra pres TWS....

0/0
25.1.2012 21:45

Vins

Re: Maestro...?

Ty jsi taky takový fastfoodový čtenář nadpisů

0/0
25.1.2012 22:03

metanfouna

Re: Maestro...?

Tak podle reakce je jasne, ze jste smysl prispevku absolutne nepochopil... :) nevadi, jedem dal :)

0/0
26.1.2012 9:52

pilinazlenina

měl se dát na politiku

tam by mu za podobné průšvihy vůbec nic nehrozilo.

+1/0
25.1.2012 21:41

Tom Hagen

Manžel je především pakouš

Ta trapná výmluva s pádem do záchranného člunu svědčí o výši IQ zhruba na úrovni dnešního data  Rv;-D

+3/0
25.1.2012 21:30

Malýřezanýlimonáda

Re: Manžel je především pakouš

IQ 251, nebo 2012 8-o?

0/0
26.1.2012 8:29

Tom Hagen

Re: Manžel je především pakouš

Just 25  :-P:-P

0/0
27.1.2012 23:49

abraxas134

Manželce už to může být jedno

i kdyby nedostal plnou sazbu, tak se domů vrátí maximálně tak umřít. Takže už si ho moc neužije a jejich vztah defacto skončil. A pokud mu hoděj na hrb náhradu byť procenta škody, tak bude manželka do konce života jíst suchej chleba a posílat složenky...

+1/0
25.1.2012 21:15

dobrý táta

kdyby

měly ženský zákaz vstupuna loď tak by se to nestalo a hlavně by senikdo nemusel handrkovat že maj ženy a děti přednst v člunu před kapitánem.

0/0
25.1.2012 21:10

Guarana12

Re: kdyby

Jasně. Kdyby se ten cazzo netisk na tu Bělorusku, tak se to fakt nestalo.

0/0
26.1.2012 8:44

rundlik

Pan kapitán lodi Concordia je především trouba.

Existují přísné námořní předpisy,dle kterých neměl s lodí takových rozměrů na mělkých vodách-navíc se skalisky,co dělat.Navíc si přímo hazardně zahrál s životy 3000 cestujících.Mohl to být další Titanic v dějinách,ne-li hůře.Takové moderní plavidlo je vybaveno podvodními radary,sonary ad.zařízením na zjištění hloubky dna a tím pádem i ponoru plavidla.Také dnes existují velmi podrobné námořní mapy,dle kterých se měl "pan kapitán" řídit.A to nemluvím na obrovské škodě na plavidlu,i turistickém ruchu.Také ještě není odčerpáno palivo a může nastat velká ekologická škoda.Tím pádem si může manželka kapitána říkat co chce,jsou to jen nic neříkající bláboly.Takže jednoznačně je vina na kapitánovi.Rv

+2/0
25.1.2012 20:50





Najdete na iDNES.cz