Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Radikálové nahlásili jako reakci na úmrtí ženy další pochod Varnsdorfem

Dělnická strana sociální spravedlnosti nahlásila na neděli 29. ledna pochod Varnsdorfem. Náměstí totiž zablokoval místní organizátor. Ten se ale nakonec rozhodl, že Vandasově straně náměstí uvolní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JDRbk

neděle 29.ledna

Tak oholím hlavu když už mám být ten "radikál" (tak nás z Rumburka prezentoval např. Blesk) a pojedu do Varnsdorfu.Bydlím tady celej život a do dneška jsem nic nasílím neřešil - u nás ve výběžku doposud stačilo ukázat  sílu, že se člověk nebojí, upozornit na zbraň a byl klid.[>-]

0/0
23.1.2012 10:21

yyyjj

Komunisti nebo nácci-stejná verbež.Jen jedni jsou beztrestní

Důležité je, že už i na plátku iDEGENES©Já se slavnými korektálisty©Já nepochodují jen extrémisté, ale lidé proti Romům.

0/0
22.1.2012 0:47

Direct Shooter

Třeba se k protestům přidá i oběť "Mostečanů".

V jiném zdejším článku se popisuje, jak dva - cituji : "Mostečané"  přeadli úspěčného hráče na automatu, aby jej obrali o výhru 1200 korun. Třeba oběť také přijde protestovat proti tak mimořádně vládnému zacházení ze strany spoluobčanů...;-D

0/0
21.1.2012 10:42

Deliveres

Nejlepší bylo když na Nově

řekli, že když se prokáže, že ta paní zemřela v souvislosti s útokem Romů, tak prý to bude neúmyslné zabití. Takže oni ji úmyslně napadli, úmyslně ji zbili, ale bude to neúmyslné zabití? Vláda a policisté si myslí, že jsme na hlavu padlí. Byla to úmyslná vražda a doufám, že pachatel dostane trest přes 20 let bez možnosti podmínečného propuštění.

+3/0
20.1.2012 18:32

10doktor10

Re: Nejlepší bylo když na Nově

Máte naprostou pravdu až na to, že 20let je málo.

0/0
20.1.2012 18:33

BARON FON SAXOFON IV.

Re: Nejlepší bylo když na Nově

já bych to viděl na 22 let pro celou organizovanou skupinu.

0/0
20.1.2012 18:35

František.Sokol

Re: Nejlepší bylo když na Nově. Spravedlivé to není.

Naproti tomu když bílí neúmyslně připálili cikánku ve Vítkově, posuzovalo se to jako úmyslná vražda  a to prosím ta cikánka nezemřela Rv

+2/0
20.1.2012 20:05

Deliveres

Autor článku Aleš Horáček

by si dobře rozuměl s redaktory původní Mladé fronty. Také to byli fanatici jako on, kteří fandili totalitnímu režimu a rozhořčení občanů ihned odsuzovali. Podle autora Aleše Horáčka by bylo asi nejlepší zalézt do bytů nebo sklepů a držet hubu a krok. Autora zklameme, na rozdíl od něj na dobu totality již nevzpomínáme a využíváme svoje zákonná práva protestovat.

+1/0
20.1.2012 18:29

Lady Humussprey

Už se někdo zamyslel, proč Romové jsou každou generací horší

a horší? Je to tím, že ODS je vyřadila z pracovního procesu a navíc se Romové málo pokrevně mísí s ostatními obyvateli. Nedávno v Kauflandu jsem si povšimla šikovného chlapce, na první pohled míšenec Roma a Vietnamce. V tu chvíli mě to jednoduché řešení napadlo. Nestálo by to ani mnoho peněz. Prostě, když by se Romce narodilo míšené dítě s Vietnamcem a to se pozná hned, dostala by o tisíc korun vyšší porodné. Jak jsem slyšela, u Romů se nějaká věrnost nedrží a tak romským mužům by to bylo jedno, hlavně, že by měli tu tisícovku navíc. TRoufám si tvrdit, že už za šest let by tito míšenci byli daleko ve škole úspěšnější, než čistokrevní Romové a po dalších letech, by s těmito míšenci romská otázka přestala existovat.

0/0
20.1.2012 14:12

Deliveres

Re: Už se někdo zamyslel, proč Romové jsou každou generací horší

Oni jsou jako voda. Tam kde ustoupíme, tak se oni hned nalejí. Nesmí se jim nikde ustupovat a nic jim povolovat.

+2/0
20.1.2012 18:30

prestomanifesto

To je rozumnej nazor. Jeste bych je prokrizil s labradorem,

je to hodnej a pracovitej pes. A stalo by to navic jen par stovek za kryti.

0/0
23.1.2012 17:24

Kefalín1

Jen tak na okraj, ta paní se duševně zhroutila

z toho, co viděla. Proto byla převezena do nemocnice, kde nakonec zemřela. BYLA NAŘÍZENA PITVA! Co nám felčárci budou pitvat, když jim duše už foukla?! Tady se zase snaží vrahy někdo za každou cenu vyvinit, že?

0/0
20.1.2012 13:21

Qíteček ve výkonu trestu

Re: Jen tak na okraj, ta paní se duševně zhroutila

Nehroť to. U každého násilného úmrtí se nařizuje soudní pitva.

0/0
20.1.2012 14:00

ssikL

Re: Jen tak na okraj, ta paní se duševně zhroutila

paní se zhroutila nejen z toho, co viděla, ale také z toho, že jí udeřili. zprávy v tv a na netu jsou, bohužel, zkreslené :(  předtím nebyla nemocná, bolela jí záda a "lítal" jí tlak, to bylo celé, což je vzhledem k věku asi "normální". Útočníci jsou vyšetřováni na svobodě a jako všechno ostatní, se i toto zamete pod stůl. Raději budou v tv informovat o potápějící se lodi, o tom, jak usa šetří na armádě a bla bla bla. Jsem z varnsdorfu a opravdu nevidim jiné řešení, než chodit ven a "otravovat místním radním život a otravovat a otravovat a otravovat" :( :(

0/0
23.1.2012 10:26

Kefalín1

Radikálové?...

Jsi bílý, živíš se prací, odvádíš daně = RADIKÁL!!! A ti hodní, co jdou spořádaně popřát babičce, to jsou obyč lidi...:-/

+2/0
20.1.2012 13:15

cancour

Re: Radikálové?...

Špatně, Kefalín. Jsi člen radikální strany, jsi radikál. O místních, kteří uspořádali demonstraci nedávno, řeč není.

0/0
20.1.2012 13:49

Lady Humussprey

Re: Radikálové?...

Ten název je v pořádku. Radikální pochází od slova RADIX, tedy kořen. Označují se takto tedy lidé, kteří se živí starým, už neosvědčeným způsobem a to pronájmem své tělesné schránky, na výkon prací za mzdu.

0/0
20.1.2012 14:24

kecálek reloaded 1

Zajímavý způsob komentování

Když v rekaci na smrt ženy zmlácené tlupou cikánů někdo vyhlásí protestní pochod - je radikál - a iDNES je patřičně odsoudí a smaže ty, kteří je podporují.

Když někdo v reakci na smrt recidivisty, kterého v oprávněné sebeobraně odstřelí jeho oběť - jde o pochopitelný zármutek pozůstalých, a iDNES za neúctu k mrtvým smaže ty, co tuhle přehnanou oslavu zločince kritizují.

+4/0
20.1.2012 12:22

cancour

Re: Zajímavý způsob komentování

řek bych, že to překrucuješ. Psal někdo o radikálech, když demonstraci nedávno uspořádali místní?

0/0
20.1.2012 12:44

Qíteček ve výkonu trestu

Re: Zajímavý způsob komentování

Jo psal. Lupa.

0/0
20.1.2012 14:02

cancour

Re: Zajímavý způsob komentování

možná v souvislosti s těma mladejma náckama z Teplic, co si tam přijeli léčit splašený hormony, ale určitě tak nikdo neoznačil místní organizátory

0/0
20.1.2012 14:19

kecálek reloaded 1

Re: Zajímavý způsob komentování

S extremistickejma smažkama s ANTIFA nemá cenu diskutovat...

0/0
20.1.2012 18:44

gun hill

policie posle

na ochranu cikanu proti radikalum posilu a tezkoodence,Varnsdorf bude na den  policejnim a bezpecnym mestem,jen aby se jim chudinkam pracovitym a slusnym nic nestalo.po odjezdu vyrazi zase cerne tlupy do mesta a budou dal napadat,okradat a zabijet mistni lidi,ale to je asi dle politiku a policie v poradku,tak to ma byt.pomahat a chranit?jak komu a jak koho.je smutne citit se ve meste kde zijete od narozeni jako lovna zver.

+5/0
20.1.2012 9:45

duch zavražděného iuose

hmm

existuje nějaký ekvivalent Martina L. Kinga mezi Romy? Mám takový pocit, že ne a to je právě ta chyba - oni sice pořád naříkaj, ale nenašel se ani jeden romský předák, který by nebyl vyčůránek, šlo by mu o skutečnou změnu a navíc by chápal, že největší kus práce musí odvést sami Romáci, kteří musí ukázat nám - rastistum - že se pleteme. Dokud tady někdo takový nebude, tak se nic nezmění.

+1/0
20.1.2012 9:23

hravej

Re: hmm

Máte naprostou pravdu. Jenže oni se dost nesnáší i mezi sebou. Jsou to klany. A ti kteří jsou slušní, se od nich dost distancují.Navíc oni už opravdu věří tomu, že za vše můžeme jen my.Bohužel mají tak trochu pravdu.Pravidla mají platit stejná pro všechny.

+1/0
20.1.2012 9:37

český_vesničan

...V.I.Lenin Gorol......

0/0
20.1.2012 10:01

český_vesničan

...V.I.Lenin GOROL...

0/0
20.1.2012 10:02

babacek

Radikálové ?

Kdo se nechce nechat

dobrovolně okrádat, mlátit a zabíjet minoritou je radikál. To je logika, že by

Chocholoušek nevěděl kam dříve skočit.

+7/0
20.1.2012 6:58

cancour

Re: Radikálové ?

Vážně nevidíš rozdíl mezi tím, když demonstraci pořádají sami místní (bez Kohouta) a tím, když se tam jede poprat několik dutohlavů bůhví odkud, aby byl Vandas v televizi?

0/0
20.1.2012 12:02

babacek

Re: Radikálové ?

Tyto lidé se na takových demostracích objevují vždy. V lispoodau 1989 tak byli také StBáci kteří zvonili klíči.

0/0
21.1.2012 9:14

Qíteček v nemilosti cenzůry

Jenom se zviditelňovat...

Lék stejně nemaj. Ale volby i s tím, že nic nemaj, klidně vyhrát můžou.

+2/0
19.1.2012 23:34

Neplatiči zpět do Osmanské Říše

Re: Jenom se zviditelňovat...

To je tím, že neviditelní a jejich trestné činy jsou zneviditelňovány. A tím se zviditelní pravda a láska vítězící nad lží a nenávistí.;-D

+5/0
20.1.2012 0:19

pipla osmahlá

Re: Jenom se zviditelňovat...

Stručněji prosím ...jsem poněkud mdlého rozumu . Váš redaktor.;-D

0/0
20.1.2012 0:23

pipla osmahlá

Jako jinde ve světě.

Národ ohnutých hřbetů se probouzíR^R^

+2/0
19.1.2012 22:16

Neplatiči zpět do Osmanské Říše

A bude taky ilustrační foto z pohřbu oběti

zku... rasistického cygánského útoku??? Ještě jsem neviděl ani jedno takové ilustrační foto (ono opravdu sice bylo, ale byl na něm buď pan Kohout nebo jiný bílý "nácek" - nikoliv cygán co to proved nebo pozůstalí po cygánském útoku).

+6/0
19.1.2012 22:10

pipla osmahlá

Re: A bude taky ilustrační foto z pohřbu oběti

Myslím si , že svou úroveň nesnížíme na úroveň našich cikánských vyděračů, příživníků a všech líných povalečů..

+2/0
19.1.2012 22:14

Neplatiče zpět do Osmanské říše

To ilustrační foto je nějaké divné

0/0
19.1.2012 22:00

Neplatiči zpět do Osmanské Říše

Re: To ilustrační foto je nějaké divné

Tak by mne zajímalo, která politická strana podporuje ty rasistické radikály, kteří zneužívají své vlastní děti. Ty rasistické radikály, kteří vykořisťují své vlastní děti na dávkách a příspěvcích.

 - Ty rasistické radikály, kteří se zmohli na zorganizování jednoho ubohého rasistického náboženského pochodu (které vedl ministrant a ne kněz - já v mládí taky ministroval a cygáni do kostela nikdy nesměli kvůli vyobcování).

 - Ty rasistické radikály, kteří způsobují obranné reakce u většinového přizpůsobivého daně platícího bílého etnika.

Odpověď na mou otázku:

romea a spol - ždímá dotace na lži a pobuřování za přímé podpory iDnes.cz

+18/0
19.1.2012 22:03

bubo - bubo

Re: To ilustrační foto je nějaké divné

Popsané přesně jen dodávám , že evropské reakce jsou totožné

0/0
19.1.2012 22:07

bubo - bubo

Re: To ilustrační foto je nějaké divné

Varnsdorfem vždy pochodovali zásadně slušní a pracující lidé . Kde vzali tu fotku ;-O;-€!!

0/0
19.1.2012 22:09

villík

Tak vám nevím proč tu diskutujete...

SANEP: Češi se obávají nárůstu vlivu extremistických stran.

Píše romea...... a dál: nadpoloviční většina obyvatel České

republiky se obává nárůstu vlivu extremistických politických stran,

které téměř dvě třetiny populace považují za přímé ohrožení demokracie.:-/

0/0
19.1.2012 20:57

Neplatiči zpět do Osmanské Říše

Re: Tak vám nevím proč tu diskutujete...

extrémní politické strany = ty příspěvkové a neziskové organizace, co berou dotace z našich daní a z našich peněz z EU, aby mohli cpát další naše peníze do cygánů a aby nás pak lépe mohli cygáni přepadávat[>-]

+6/0
19.1.2012 22:06

ScoutX

Re: Tak vám nevím proč tu diskutujete...

Konkrétně na tomhle bych neviděl nic špatného. Vzestupu extremismu se bojí každý rozumný člověk. Pravdou ale je, že se pomalu dostáváme do fáze, kdy média připravují půdu a extrémisté toho náležitě využívají, až nakonec lidé ještě budou tleskat až začnou skutečně extrémně jednat.

0/0
20.1.2012 9:00

Bivoj, biji Odstop a VeVerky

Nevíte někdo jak se dají ponovu

zobrazit Vsmazané příspěvkyV. Bez nich  je to takové "demokraticky nudné"!!

+11/0
19.1.2012 20:34

Tuneboy

Re: Nevíte někdo jak se dají ponovu

To jsem se snažil zjistit už v týdnu a neuspěl jsem... :-(

0/0
19.1.2012 21:11

Finančník

Re: Nevíte někdo jak se dají ponovu

Já jsem to zjištoval včera a stálo to 2800 dukátků :-( EU

+1/0
19.1.2012 21:26

Neplatiči zpět do Osmanské Říše

Re: Nevíte někdo jak se dají ponovu

Smazané příspěvky bylo jen to jedno jediné, co bylo pravdivé a dalo se číst.

+5/0
19.1.2012 22:07

Qíteček v nemilosti cenzůry

Re: Nevíte někdo jak se dají ponovu

nějakej skript by se šiknul...

0/0
19.1.2012 22:28

duhacenzor5

Re: Nevíte někdo jak se dají ponovu

Oni ti ty smazane prispevky ukazou na policii;-DRv

0/0
20.1.2012 18:26

zupan

Jistě iDnes přinese zprávy z pohřbu paní utlučené

cikány, přispěje i finančně a zorganizuje sbírku, jak je u ní zvykem. Křišťálová lupa zavuzuje! [>-]

+1/0
19.1.2012 18:53





Najdete na iDNES.cz