Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ředitele školy, který zval na „levný ožer“, bude řešit zastupitelstvo

Případ ředitele základní školy ve Ptení na Prostějovsku Pavla Kováře, který na Facebooku propaguje alkohol a na internetových stránkách školy zveřejnil snímky polonahých žákyň deváté třídy, jak mu myjí jeho auto, bude řešit obecní zastupitelstvo. To se sejde v nejbližší době a rozhodne o jeho osudu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bernadeta

Zajímavé

Mě jen překvapuje, že někdo takový, s evidentním nedostatkem soudnosti a slušného vychování, to dotáhl až na ředitele školy. Rv

+1/0
18.1.2012 11:29

oprudil12

pamatuju , jak učitelé a učitelky ze základní školy kam jsem

chodil, běhávali v hlubokých nočních hodinách po městě s páskama PS - VB a moralizovali své bývalé žáky , kteří se vraceli opilí domů !  A dokonce ještě někteří z nich učí !!

0/0
18.1.2012 7:53

vesy

klasika

Tak mě na tom zaráží několik věcí.

1 - Láká na levný ožer / Zve na levný ožer. Já jen čtu jeho komentář na akci, kde si mohl přečíst, že se bude prodávat drink za pár korun a okomentoval to tímto stylem (pak sedí i ten smajlík)

2 - Proč se to vytahuje pomalu po půl roce, co toto napsal?

3 - Proč se mu nedal prostor pro vyjádření? Na jiném serveru mluví o tom, že to může být pomsta manželky, se kterou se rozvádí a která mu slíbila, že mu ještě ukáže, co dovede...

Jinak holky umývající auto na oficiálních stránkách jsou úlet, ale osobně si myslím, že jsou horší věci, co s nima mohl dělat :-)

+1/0
18.1.2012 7:47

AlBunda

Ředitel je zřejmě ,,veselá,,kopa

0/0
18.1.2012 1:57

Petrasek

polonahe?

Nevim, co si mam predstavit pod pojemem polonahe. Vsak maji plavky. Takze kdyz pujdu na koupaliste, uvidim tam divky pod 18 v plavkach, tak uz se jedna o polonahe slecny nedej boze o perverzi. Sakra. To abych radeji nikam nechodil, jinak me zavrou.  Za chvili budou muset kvuli tomu chodit jak muslimky zahalene az po bradu.

+1/0
17.1.2012 18:31

čulibrkbrk

A také by se mělo zastupitelstvo

podívat jak se k alkoholu stavěl třeba Havel,a nebyl to žádný problém.Nebo snad na Hané mají jiný metr?

0/0
17.1.2012 16:27

lynxxx

Nechutná perverze na škole

!!!!!!No to už je vrchol. Jak je možný, že si nějaký ředitel školy !!! dovolí někoho zvát na diskotéku? A ještě se nestydí napsat kolik stojí drink. Děs běs, špína, hnůj.

A co ty nahý holky? Jak je možný, že mu myly auto a ještě vysvlečený? To je takto perverzně zneužívá? No je to nechutné. A co kdyby nastydly nebo chytly ještě něco horšího?

Okamžitě vyrazit a zavřít aspoň na 10 let, aby ho ty roupy přešly. Fuj, to jsem si musel odplivnout. RvRv

+10/0
17.1.2012 16:13

Cynyc_

Re: Nechutná perverze na škole

;-DR^

0/0
17.1.2012 17:13

oprudil12

Re: Nechutná perverze na škole

;-D;-D;-D;-D;-DR^R^R^R^

0/0
18.1.2012 7:49

Šimpy

Opět se dělá z komára velbloud,

přece jestli má profil na Facebooku, tak zcela jistě nemá v přátelích jen nezletilé žačky své školy. A že si pak statusy mohou přečíst všichni, je zcela jasné. Kromě toho je to profil zcela soukromý, proto taky nick DJ Choruno, tudíž bych do toho školu absolutně netahal. Něco jiného by bylo, kdyby to byl profil pod jeho jménem Pavel Kovář, s uvedením zaměstnání a oficiální funkce. Pak by měl takový profil povahu oficiální sebeprezentace a tam toto jistě nepatří. A co se týká fotek - pokud to byla recese, a není důvod tomu nevěřit, kdo tvrdí, že to fotil přímo on a že on dal fotky na profil? Opravdu o tom nemusel vědět, auto měl na dvoře a holky se domluvily mezi sebou - "baby tož pojďme, bude sranda a říďa bude koukat..." No a pak už stačí, aby to některá nafotila a umístila řediteli na profil. Nedělejme z toho drama a zastupitelstvo obce i redaktoři iDnes by si měli zjistit, jak funguje Facebook. A pak teprve někoho obviňovat, řešit nebo psát skandální články.

0/0
17.1.2012 15:47

JMoudry

Re: Opět se dělá z komára velbloud,

Ten účet na FB má pod svým jménem a v informacích má uvedenho jako zaměstnavatele tu jejich školu.

0/0
17.1.2012 15:49

JMoudry

Re: Opět se dělá z komára velbloud,

Ale i tak bych z toho nedělal takový problém, pokud šlo jen o příspěvek na zdi a ne o přímou pozvánku "na levnej ožer", která byla přímo zaslána i žákům. (Nicméně vhodnější by bylo, kdyby si udělal profily dva, jeden ředitelský pro komunikaci s žáky, druhý jako DJ a měl by po starostech).

0/0
17.1.2012 15:52

Šimpy

Re: Opět se dělá z komára velbloud,

Pokud ho má oficiální pod svým jménem, tak to opracdu není vhodné - viz můj příspěvek. A máte pravdu,, pod nickem DJ ať si má co chce.

0/0
17.1.2012 16:09

vendelin

To je zase špína

Nevím, co tady řešíte. Cituji z článku: "S něčím podobným jsem se nesetkala. S výchovou žáků a s posláním pedagoga to vůbec není slučitelné. Učitel by se měl chovat jinak," podotkla zase výchovná poradkyně z Prostějova Iva Žitná.

Že spousta lidí na vyšších postech se veřejně přizná, že kradou a podvádí, to je každému jedno. Ale schopného ředitele z vesnické školy si podá každý.........

Jak se praví v Bibli: Kdos bez viny, hoď první kamenem.

0/0
17.1.2012 15:14

Petrasek

Re: To je zase špína

Presne tak. V porovnani s tim, co za perverze vyvadeji pasove tam nahore (politici, namestci, zastupitele a podobna sebranka), je toto smesne.

0/0
17.1.2012 18:38

Jujing

Nechápu v čem je problém....

Jděte se někdy podívat na diskoteku vy co s tímhle máte problém možná pochopíte že hlavně na těch vidláckejch diskotékách sou lidi do 18let starší si zajedou už někam kde se 15náctky nedostanou (teda když tam za těma 15náctkama nejedou bo sou ještě mladý a věčně nadržený....) Hold časy se mění důchodci by se měly starat o sebe asi....

0/0
17.1.2012 14:43

JMoudry

Re: Nechápu v čem je problém....

že by ten "levnej ožer" pro žáky ZŠ (pokud je tedy vůbec k něčemu takovému zval)?

0/0
17.1.2012 14:59

Jujing

Re: Nechápu v čem je problém....

a vy si jako myslíte že děváťáci na ty diskotéky nejezdí? A když už tam jsou že pijou limonádu? Nebuďte naivní....

+1/0
17.1.2012 15:04

JMoudry

Re: Nechápu v čem je problém....

A vy si myslíte, že to, že tam děti chlastají, je správně a ředitel je má k tomu ještě na ten "levnej ožer" zvát? (pokud tedy nějaké takové pozvání z jeho strany skutečně proběhlo).

+1/0
17.1.2012 15:36

Jujing

Re: Nechápu v čem je problém....

vzhledem k tomu že sem taky z vesnice tak to těm mladejm přeji ;) já už mám mládí v pr*deli do důchodu ještě daleko ale rozhodně nelituju toho že sem v jejich věku dělal to sami ;) takže na tom nevidím nic špatnýho.... To že ředitel si dal na zeď u svýho profilu událost neznamená že je zval... Je to stejný jako když to vyvěsím na vývěsku do autobusový zastávky....

0/0
17.1.2012 15:48

JMoudry

Re: Nechápu v čem je problém....

S tím chlastáním dětí tak úplně nesouhlasím (tedy hlavně s tím, aby je na to říďa zval), co se toho statusu na zdi týče - to máte pravdu, problém by byl pouze tehdy, kdyby jim přímo posílal pozvánky.

0/0
17.1.2012 15:53

Jujing

Re: Nechápu v čem je problém....

nesouhlasit můžete bohužel co tak sleduju kolem sebe tak už ani rodiče to většinou nedokážou zarazit.... Ale chápu vás ;)

0/0
17.1.2012 19:42

Cynyc_

Re: Nechápu v čem je problém....

Ta výzva byla určena veřejnosti, nikoli žákům. Jistě, mohli si ji přečíst i žáci. Těm ovšem zjevně nebyla určena, protože jim je do osmnácti let zakázáno podávat alkoholické nápoje. Celé je to úplně stejné, jako kdyby si ředitel dal inzerát "Hledám ženu pro intimní chvíle" a protože by si ho mohli přečíst i žáci, byl by obviněn z toho, že nutí žačky k sexu. Absurdní.

+5/0
17.1.2012 15:11

JMoudry

Re: Nechápu v čem je problém....

Já taky nevynáším žádné soudy a proto tam píšu to "pokud je k něčemu takovému vůbec zval". Jestli šlo o pouhý koment na zdi, tak je to zbytečně nafouklá bublina.

0/0
17.1.2012 15:37

Cynyc_

Re: Nechápu v čem je problém....

Můj příspěvek nebyl polemikou s Vaším, pokud jste to tak pochopil. Vy jste vypíchl, jaký problém moralisté s ředitelem mají, já jsem jen ze svého hlediska vysvětlil, proč jej považuji za absurdní.

0/0
17.1.2012 15:47

HarryIKeogh

Zdravíme Pavla :-)

0/0
17.1.2012 14:41

perendab

Tady kvičí moralisti

No tak zve na zapaření. Co je na tom špatného? Dělá to ve svém volnu. To chcete člověka kontrolovat 24 hodim? Jste trapní. To už je buzerace.

0/0
17.1.2012 14:17

Cynyc_

Asi mi něco uniklo.

Za co že přesně toho ředitele kritizují? Z článku jsem se dozvěděl, že dělá DJe, v rámci toho že zve na nejlevnější ožer ve městě, a že mu deváťačky z recese umyly auto v plavkách. Nikde ale nevidím nic, za co by zasloužil kritiku.

+2/0
17.1.2012 14:13

duhacenzor5

no to je skutečně

hrozné, 15 letá holka v plavkách;-D běžte se bodnout , moralisti.

+6/0
17.1.2012 13:35

DukatovyDuben

Re: no to je skutečně

vzdyt je to tak pervezni!!

0/0
17.1.2012 13:56

IARK - Skleněný Králíček

Re: no to je skutečně

A ja jsem pro - do 18 let divky na plovarnu jen v pytlich od brambor ;-D

+6/0
17.1.2012 14:13

Cynyc_

Re: no to je skutečně

Jasně. A bikiny až od šedesáti let ;-)

+1/0
17.1.2012 14:14

Krasomil Nádherný

Re: no to je skutečně

Ježíšmarjá :-P

0/0
17.1.2012 14:42

wr42

Re: no to je skutečně

Asi je se...stve, ze nebyla naha, aby mohli slintat jeste vic.

0/0
17.1.2012 14:12

Trupman

Re: no to je skutečně

Kdyby ten ředitel stál co za to, tak by jim důrazně vysvětlil, že takový druh zábavy není na škole vhodný.

0/0
17.1.2012 22:18

mim7

měl by se držet diskoték

I když to v tomto státě přestává platit, měly by existovat určité meze - a člověk s takovýmto chováním na post ředitele školy prostě nepatří. Naopak jako DJ žádný problém, tam ať se plně realizuje.

0/0
17.1.2012 13:34

radl

Zvaní na akce je trestné?

Trestné je mladistvým nalévat alkohol, ne je zvát. Pozvat může každého bez rozdílů (jinak by diskriminoval :D ), ale své dítě si hlavně mají hlídat rodiče a nepouštět jej na zábavy. Že by účelový článek na odvedení pozornosti od úlevování státní pokladně od peněz? :D

0/0
17.1.2012 13:23

IARK - Skleněný Králíček

14 lete modelky

na molu v plavkach ci v pradle jsou v poradku, ale tohle je sodoma-gomora ;-D no at si na FB pise co chce, jedine co bych resil je zda s nejakou studentkou neco nemel ci zda tem detem skutecne nenalejval alkohol, ale tohle :-/

+3/0
17.1.2012 12:48

Tojsmemy

Re: 14 lete modelky

Moje slova R^

0/0
17.1.2012 12:55

Nemohu ji zadat, je blokovana...

Jo devatacky

to je hruza;-);-D

0/0
17.1.2012 12:27

Santa1

Chce to trochu soudnosti,

ředitel základní školy prostě nemůže zvát děcka na levný ožer nebo panáka za 10Kč, ani v soukromí. Prostě nemůže. To že část mládeže chlastá neznamená, že je to OK. Bude se k tomu muset nějak postavit a je jen na zřizovateli školy, jak to vyhodnotí. Ty fotky je potřeba hodnotit v souvislostech, to si taky vyřeší jedině přímo v místě.

+8/0
17.1.2012 11:41

JMoudry

Re: Chce to trochu soudnosti,

R^

0/0
17.1.2012 11:49

Tojsmemy

Re: Chce to trochu soudnosti,

Otázka je, jak se postavit k fenoménu Facebook.

a) Ve 20.05hod už není ředitelem školy, protože padla

b) Napsal komentář k události, takže zve nebo jen něco komentuje?

Santo1, příští Vánoce přesvědčím nějaké puberťačky, aby ti v bikinách umyly tvé sáňky a pak to hodím na tvoji webovou stránku, protože chci kámošům ukázat, jakej jsem schopnej hacker.

To se bude mít pak o čem psát

+1/0
17.1.2012 11:58

Vanguard

Re: Chce to trochu soudnosti,

Je ředitelem pořád, i když padla.

+3/0
17.1.2012 12:05

Tojsmemy

Re: Chce to trochu soudnosti,

na to je nějaký zákon? Mohl byste mě prosím odkázat?

0/0
17.1.2012 12:09

MIR80

Re: Chce to trochu soudnosti,

Reditel skoly je funkce, nikoliv zamestnani. A jestlize mate nejakou funkci, pak ji mate porad, cili i odpoledne jste stale reditel skoly, ackoliv nejste v praci. A urcite funkci by melo odpovidat i chovani dotycne persony i mimo pracovni dobu.

+4/0
17.1.2012 12:22

Tojsmemy

Re: Chce to trochu soudnosti,

Jaký je tedy jeho zaměstnání?

0/0
17.1.2012 12:27

Monte Santos

Re: Chce to trochu soudnosti,

Funkc, funkcionáře a kádrování naštěstí už nemáme.

0/0
17.1.2012 12:38

JMoudry

Re: Chce to trochu soudnosti,

To ne, ale v pracovních smlouvách se dost často nachází i taková nenápadná větička o reprezentování, a ta se vztahuje i na čas mimo pracovní dobu (a její výklad může být, obávám se, značně různý).

+2/0
17.1.2012 12:45

Tojsmemy

Re: Chce to trochu soudnosti,

Já to trochu překroutím. V bance mají reprezentující zaměstanci povinnost nosit v pracovní době formální oblek. Pokud je ředitel banky funkce, kterou musí zastávat nepřetržitě, tak by měl v obleku i spát. 

Výsledkem je stejná pitomost, jako že ředitel školy je nepřetržitě, protože pak by nesměl mít jiné zaměstnání. Jenže on druhé zaměstnání mít může a tam zastává jinou funkci, funkci DJ 8-o

0/0
17.1.2012 12:54





Najdete na iDNES.cz