Diskuze

Potápěči použili při hledání 29 pohřešovaných v Concordii výbušniny

Italští potápěči se snaží proklestit zatarasenými chodbami ztroskotané výletní lodi Costa Concordia. V útrobách obřího plavidla proto použili nálože. Záchranáři stále věří, že se jim podaří objevit živé. Úřady už ale zvýšily počet pohřešovaných na 29.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

midou

17. 1. 2012 16:26
nepochopitelné

že kapitán neprošel nějakými testy a de fakto nervově labilní, nespolehlivá a debilní osoba měla na starost tak obrovskou loď. Potrestat ty kdo tam toho kapitána dosadili...!

0 0
možnosti
RR

radek radek

17. 1. 2012 14:39
SUPER TITULEK

;-D;-D;-D

1 0
možnosti
DJ

panatela

17. 1. 2012 13:00
ODSTRANĚNÍ VRAKU LODI

už to vymysleli jak ten vrak odtáhnou pryč VIDEO zde:

http://www.youtube.com/watch?v=reGhBBcwBu0

va bene ;-)

0 0
možnosti
RH

PiPiiiiiK

17. 1. 2012 16:28
Re: ODSTRANĚNÍ VRAKU LODI

:) pekny

0 0
možnosti
K

krvavadasen3

17. 1. 2012 12:21
.

No já bych to viděl jako varování, jako stop mega lodím. Dobře, ono se přepraví x set lidí, ale stačí nehoda a je x set mrtvol. Taková plavidla stavět pro náklady, zboží ano, to má smysl, ne pro lidi. V případě nehody je pak záchranná práce někdy nemožná.

0 0
možnosti
GV(E

garii v21.0 (limited edition)

17. 1. 2012 12:33
Re: .

Totéž letadla, ne?

0 0
možnosti
SZ(

Sociokulturně znevýhodněný (2)

17. 1. 2012 11:41
Vyhoďte to do vzduchu celé!

Obrovský zbytečný křáp plný skleniček od chlastu Rv

0 0
možnosti
AK

Admiral Kanaris

17. 1. 2012 11:53
Re: Vyhoďte to do vzduchu celé!

Co si představujete, že se s tím "krapem" stane, když ho vyhodíte do vzduchu , to jako zmizí nebo se přesune do jine dimenze?

3 0
možnosti
AH

techtle

17. 1. 2012 11:26
...

Na co vzdělání, praxe, zkušenost, stačí přečíst jakoukoliv diskuzi na Junge Fronte, to je aspoň studnice moudrosti, kde každý všemu rozumí. Svatá prostato... co to nechat na vyšetřujících orgánech a pak si s pokorou přečíst, co se vlastně stalo...

1 0
možnosti
SPC

sojka-bonzák proti cenzuře

17. 1. 2012 11:42
Re: ...

proč by se jinak diskuse vedly?

0 0
možnosti
GV(E

garii v21.0 (limited edition)

17. 1. 2012 11:20
Přepis komunikace

mezi pobřežní stráží a kapitánem je vskutku zajímavý.

0 0
možnosti
JP

Tod Howado

17. 1. 2012 11:26
Re: Přepis komunikace

je to tady nekde na idnesu? nebo dej link

0 0
možnosti
M

maruširi.vr.12

17. 1. 2012 11:03
Já bych tam tu kocábku nechal tak,

jak je. Byl by to skvělý monument zpupnosti :-/

2 0
možnosti
P

pointless

17. 1. 2012 11:06
Re: Já bych tam tu kocábku nechal tak,

Rv

0 0
možnosti
FB

Durzo Blint

17. 1. 2012 11:02
Zdravím všechny vnitrozemské

odborníky na námořní plavbu. Mám pocit, že jsou to ti stejní, kteří dokáží řídit nejen lodě, ale i pilotovat Jak-42.

Já osobně si raději počkám na záznamy z černé skříňky a vyšetřování. Po zkušenostech s pádem letadla u Jaroslavli a asi tak 150 různými a protichůdnými teoriemi a spekulacemi zatím věřím jen základním informacím, že ztroskotala výletní loď a že jsou oběti na životech.;-)

0 0
možnosti
JM

Mallik

17. 1. 2012 11:07
Re: Zdravím všechny vnitrozemské

Tak. Jedinou jistotou je štěstí, že loď zůstala z velké části nad vodou. Být tam hloubka, tak taková hračka se 70m trhlinou dokáže zmizet pod hladinou za 5 min......

0 0
možnosti
MK

AsistentprofParkinsona

17. 1. 2012 11:01
Vina není jen na kapitánovi

No bylo toho už příliš mnoho napsáno, a protože novinář je tvor naprosto neomylný ( a nejchytřejší na světě), tak se informace pořád mění. Viník je novinářům jasný, je to zbabělý kapitán, který porušil vše co se porušit dalo, ale i nedalo. porovnám to tak trochu  s mašinfírou, co měl  problémy s brzdama vlaku při sjezdu z Kořenova do Tanvaldu. taky to prý bylo jeho vina. Chybou kapitána, či velícího důstojníka asi bylo, že objížděli ostrov z druhé strany, ale asi to nebylo poprvé. Pak posádka a cestující (?) nebyli vycvičeni na nouzové situace. Tady si myslím, že je kámen úrazu. Posádku možná lze vycvičit, ale cestující nikdy. Aby byl výcvik dokanalý je třeba situaci co nejblíže simulovat a zkuste toto udělat v davu 5.000 lidí. Zmatky a davové šílenství je problematické při nouzacích ve stísněném prostoru velkokapacitních letadel. A co teprve na takovém to kolosu. Mnoho lidí na m2, hodně chodeb i pater a nulová orientace u cestujích. Přestaňme budovat taková to monstra !

0 0
možnosti
JL

stonozka

17. 1. 2012 11:15
Re: Vina není jen na kapitánovi

Kapitán je vinen především tím, že opustil havarovanou loď mezi prvními - místo toho, aby organizoval záchranné akce. Vybavuje se mi jisté rčení o krysách...

1 0
možnosti