- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že kapitán neprošel nějakými testy a de fakto nervově labilní, nespolehlivá a debilní osoba měla na starost tak obrovskou loď. Potrestat ty kdo tam toho kapitána dosadili...
už to vymysleli jak ten vrak odtáhnou pryč VIDEO zde:
http://www.youtube.com/watch?v=reGhBBcwBu0
va bene
No já bych to viděl jako varování, jako stop mega lodím. Dobře, ono se přepraví x set lidí, ale stačí nehoda a je x set mrtvol. Taková plavidla stavět pro náklady, zboží ano, to má smysl, ne pro lidi. V případě nehody je pak záchranná práce někdy nemožná.
Obrovský zbytečný křáp plný skleniček od chlastu
Co si představujete, že se s tím "krapem" stane, když ho vyhodíte do vzduchu , to jako zmizí nebo se přesune do jine dimenze?
Na co vzdělání, praxe, zkušenost, stačí přečíst jakoukoliv diskuzi na Junge Fronte, to je aspoň studnice moudrosti, kde každý všemu rozumí. Svatá prostato... co to nechat na vyšetřujících orgánech a pak si s pokorou přečíst, co se vlastně stalo...
mezi pobřežní stráží a kapitánem je vskutku zajímavý.
je to tady nekde na idnesu? nebo dej link
jak je. Byl by to skvělý monument zpupnosti
odborníky na námořní plavbu. Mám pocit, že jsou to ti stejní, kteří dokáží řídit nejen lodě, ale i pilotovat Jak-42.
Já osobně si raději počkám na záznamy z černé skříňky a vyšetřování. Po zkušenostech s pádem letadla u Jaroslavli a asi tak 150 různými a protichůdnými teoriemi a spekulacemi zatím věřím jen základním informacím, že ztroskotala výletní loď a že jsou oběti na životech.
Tak. Jedinou jistotou je štěstí, že loď zůstala z velké části nad vodou. Být tam hloubka, tak taková hračka se 70m trhlinou dokáže zmizet pod hladinou za 5 min......
No bylo toho už příliš mnoho napsáno, a protože novinář je tvor naprosto neomylný ( a nejchytřejší na světě), tak se informace pořád mění. Viník je novinářům jasný, je to zbabělý kapitán, který porušil vše co se porušit dalo, ale i nedalo. porovnám to tak trochu s mašinfírou, co měl problémy s brzdama vlaku při sjezdu z Kořenova do Tanvaldu. taky to prý bylo jeho vina. Chybou kapitána, či velícího důstojníka asi bylo, že objížděli ostrov z druhé strany, ale asi to nebylo poprvé. Pak posádka a cestující (?) nebyli vycvičeni na nouzové situace. Tady si myslím, že je kámen úrazu. Posádku možná lze vycvičit, ale cestující nikdy. Aby byl výcvik dokanalý je třeba situaci co nejblíže simulovat a zkuste toto udělat v davu 5.000 lidí. Zmatky a davové šílenství je problematické při nouzacích ve stísněném prostoru velkokapacitních letadel. A co teprve na takovém to kolosu. Mnoho lidí na m2, hodně chodeb i pater a nulová orientace u cestujích. Přestaňme budovat taková to monstra !
Kapitán je vinen především tím, že opustil havarovanou loď mezi prvními - místo toho, aby organizoval záchranné akce. Vybavuje se mi jisté rčení o krysách...