- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to je samo o sobě práce na celý den. Pokud se necpal ve frontě dopředu, ale na svém úseku odcházel poslední, tak nechápu, co mu vytýkat.
Nie celkom doslovne, ale asi ho márne hľadali.
"Kdybychom mluvili o nějaké filipínské bárce, mohl by to být ten případ. Ale tady byla profesionální posádka a na palubě měla čtyři tisíce lidí, se kterými by si nezahrávala.
No, Filipinci jsou na rozdil od Italu v principu podstatne pracovitejsi... Naopak Italie a jeji obyvatelstvo se zacina radit mezi takzvane 'zeme 3. sveta'
A ta lodicka se nepotopila. Meli hrat karty v klidu dal.
Potom se to plovoucí OSN mezi sebou pochopitelně nedomluví - viz
http://kulhankova.blog.idnes.cz/c/218763/Jak-prelozit-brozury-cestovnich-kancelari.html
Myslíte, že celá ta zhruba tisícihlavá posádka sedí s kapitánem na můstku a radí mu, jak navigovat?
je mozne ze se neco stalo uz na mori.na melcinu najel az pote kdyz chtel zmirnit katastrofu. Treba vybuch,dira v trupu,tak to chtel kapitan zachranit tim ze najel na tu melcinu
Zdá se, že ještě necelé dvě míle od pobřeží se Concordia plavila v kurzu přímo doprostřed ostrova rychlostí přes 15 uzlů. Pokud to je pravda, tak v tu chvíli už bylo hotovo a je v podstatě jedno, jestli si toho všimli až v okamžiku, kdy udělali díru do trupu, nebo ještě před tím - neměli šanci se vyhnout.
tak je tam doposud !!!
No a? Jeho povinností bylo řídit záchranné práce až do konce a pokud ještě neskončily, tak to měl dělat do teď.
Tam ten Ital pořvával: Ó kolonello! Jaké stúpido ómylo!
je tu skoro celá diskuse zanešená politikou. To nemůžete o politice diskutovat jinde?
nojo, když žádný politik sebou nešvihl o mělčinu
Běhá mi mráz po zádech, když si to jen představím Ale ti japončíci jsou teda prďáci. Tohle zažít, tak jsem na hromádce ,A oni si vesele pokračujou v dovolené, jako by se nechumelilo. To je povaha...
to je vítěžnost - však si to zaplatili, ne?!