Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus odmítl nápad ODS ptát se na rozpočtovou smlouvu EU v referendu

Český prezident Václav Klaus odmítá iniciativu ODS, aby o připravované dohodě Evropské unie o rozpočtové odpovědnosti v Česku rozhodli občané. Klaus to řekl po sobotním setkání se svým rakouským kolegou Heinzem Fischerem. Hovořil s ním hlavně o evropských otázkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ryky

Politika zodpovědnost,

0/0
15.1.2012 21:19

zberanek

Zbytečná infomace

Kdyby Klaus byl pan čistý a dokonce úspěšný, pak bych možná i pochopil, že se vyjadřuje ke všemu, co se vrtne. Bohužel tento člověk se významně podílel na spuštění laviny korupce v Česku a na devastaci Česka. Ke korupci v Česku se zásadně nevyjadřuje a mezi jeho nejoblíbenější politiky vždy patřili lidé, kteří byli následně podezřelí ze závažné trestní činnosti. Takže informace o tom, že Klaus něco podporuje a nebo odmítá je pro mne naprosto zbytečná.

+1/0
15.1.2012 16:32

rzlm

jen tak na připomnění

http://www.youtube.com/watch?v=zpe4T0lXZcE ;-D

0/0
15.1.2012 12:44

NATTER

CENTRALIZACE myšlenkového proudu volené elity národa

Vše zcentralizovat  a pak vládnout a rozhodovat sám.  Tak proto se nelíbí Klausovi evropská centralizace  do Bruselu . To by Pražsko pozbylo plodů práce místních centralizátorů.;-)

0/0
15.1.2012 12:37

Ing. madqwert

klause sice nemusim, ale aspon rekne jasne nazor na rozdil

od ODS Rv;-D

0/0
15.1.2012 11:11

barbča53

Holešovská výzva

http://holesovskavyzva.zacit.cz/

0/0
15.1.2012 10:38

roby

nemohu se zbavit dojmu

že Klausova sebestřednost už začíná být nenosná. Na základě čeho, jakého svého úspěchu si dovoluje pochybovat téměř o všem, co vymyslí druzí?

+1/0
15.1.2012 10:38

Menetekel

Podobného prezidenta už jsme jednou měli

tenkrát nepřistoupil na Marshallův plán a důsledky jsou patrné dodnes. Osobně na rozpočtové smlouvě nevidím nic špatného a podobně zřejmě uvažují i ti, kteří si nepřejí aby se dál rozkrádaly peníze poplatníků.:-)

+4/0
15.1.2012 9:45

zkorumpovaný pravičák

Re: Podobného prezidenta už jsme jednou měli

Kromě českého absurdistánu. Tady budou politici a kmotři  krást, i když už nebude co.

0/0
15.1.2012 10:09

slajsj

Re: Podobného prezidenta už jsme jednou měli

Osobně se nechci nechat kontrolovat úředníky z Bruselu. Vyrovnaný rozpočet ano, ale bez Bruselu!

0/0
15.1.2012 11:50

všeználek3

referendum v tomto případě je kravina

pokud pominu ,že většina lidí se v tom neorientuje a skočí na špek každýmu kdo to bude prezentovat aspoń podle jejich představ (přesně jak říká VK záleží jak se položí otázka),že ta kampaň ,která by problém osvětlovala bude stát ranec,že se na to referendum minimálně 40% vykašle-protože mají pocit ,že s tím stejně nic neudělají ,tak se referenda zúčastní max 15%LIDÍ ,KTEŘÍ O TOM BUDOU PŘEMÝŠLET a zbytek budou zmanipulované hlasy mediální kampaní (viz:přejmenování letiště nebo volba prezidenta Okamura Fischer)tak to pro těch pár lidí nemá smysl dělat ,ty trubky co máme v parlamentu jsme si zvolili tak ať přijmou odpovědnost a udělají rozhodnutí-beztak to působí dojmem ,že si chtějí udělat pár bodů do dalších voleb

0/0
15.1.2012 9:33

mican

Re: referendum v tomto případě je kravina

O.K. Máte naprostou pravdu, je to věc parlamentu a vlády. Lidé bez znalosti souvislostí nemohou rozhodovat o tak závažných věcech. Klaus samozřejmě souvislosti a znalosti problematiky má. Celá ta jeho kritika v této diskuzi je postavena na způsobu jeho chování, kterým porušuje ústavu. Zase jsme u toho, co  lidé nevědí, že náš prezident nemá žádné výkonné pravomoci, ani nevytváří zahraniční politiku a když se o to pokouší tak porušuje pravomoci vlády. 

Je při verifikování dokumentů jen jakýmsi státním notářem, který  za stát listinu ověřuje. On může s dokumentem i osobně nesouhlasit, ale podepsat musí ! A když předem avizuje, že nepodepíše, tak neplní svoje povinnosti a měl by abdikovat nebo být odvolán, což naše ústava bohužel neumožňuje.

0/0
15.1.2012 9:49

Lovec VeVerek

Re: referendum v tomto případě je kravina

aha vy patříte k té menšině co rozumí všemu ;-D

0/0
15.1.2012 9:50

mican

Tenhle člověk pokoj nedá

Až mu skončí mandát tak založí novou euroskeptickou stranu, nechá se vyfotografovat s Bobošíkovou ve žlutém kostýmku a bude svá moudra šířit dál. Bobo pak se stejnou potřebou být  jednička jako on,  mu dá vale a on konečně zůstane stát sám jako svého času Milouš Jakeš, co kůl v plotě.

+2/0
15.1.2012 9:32

Lovec VeVerek

Re: Tenhle člověk pokoj nedá

to jste si povídali ve škole v družině či na WC ???

0/0
15.1.2012 9:54

LTHK,Lovec TopHyen Kalúskovitých

Proč se ti modří hošani nevyfackují doma

proč musí ten starý páprda ukazovat "jak se plive přes hranice"

+2/0
15.1.2012 9:22

mican

Klaus versus Kvitová

Tahle holka jak je mladá tak naši zemi propaguje. Klaus jak je starý tak nejen ze sebe, ale ze všech doma dělá kašpary.

+2/0
15.1.2012 8:35

pompo456

Re: Klaus versus Kvitová

R^

0/0
15.1.2012 9:18

Divam se na Vas a zasnu

Potomek Svejka ve Vidni

Apostol a prorok Klaus jede do Vidne, aby Rakusanum sdelil, ze "Podle mého názoru fiskální unie je

radikální likvidací suverenity evropských států". Protoze Rakousko za par tydnu smlouvu podepise a "radikalne zlikviduje svoji suverenitu", chtel jsem si v rakouskem tisku precist komentare k teto likvidaci rakouske suverenity. Bohuzel, nenasel jsem ani jeden. Par starych oznameni, ze se Fischer v sobotu setka s Klausem, tam bylo, ale zadny o tom, jak setkani dopadlo a co ten potomek Svejka dem oesterreichischen Bundespraesidenten zu sagen hatte. Asi Rakusany nezajima, co nejaky vychodoevropsky chlapik blaboli. Ani v sobotu, kdy se toho moc nedeje. Cesi ty blaboly bohuzel berou za bernou minci a proto neni divu, ze ten rozdil mezi Rakouskem a Ceskem je tak diametralni, asi jako mezi Rakouskem a Somalskem. Ze Fischer toho chlapika z Vychodu prijal, je jenom kvuli tomu, ze tam chlapik jede na konferenci, kde vystoupi s jinym vychodnim chlapikem, V. Meciarem.

+4/0
15.1.2012 2:59

Divam se na Vas a zasnu

Re: Potomek Svejka ve Vidni

Ono je dost mozne, ze i nejaky moldavsky nebo belorusky pantata zverejnuje sve mentalni prujmy o Cesku a nikoho to nezajima. Takze proc by melo Rakusana zajimat, co si mysli nejaky pantata z nejakeho jineho vychodniho naroda.

Jinak doufam, ze si Venda nakoupi pro sebe a pro kluky dobre jidlo. Takovou kvalitu v Cesku nesezene a navic je to v Rakousku levnejsi. Kdyz si nakoupil zarovky, tak by si mel nakoupit i uzeniny, maso, mlecne vyrobky atd. Ma kvalitni nemecke auto, tak to do Ceska dopravi. A navic si ty cestovni naklady vyuctuje. Vendo, jsem Tvuj fanda. A ze blabolis nesmysly, to je prece u Slovanu normalni.

0/0
15.1.2012 4:20

dědeček

Re: Potomek Svejka ve Vidni

A toto je co. Vysokointeligentní článek?

+1/0
15.1.2012 7:21

LTHK,Lovec TopHyen Kalúskovitých

Re: Potomek Svejka ve Vidni

a čo vy jste , dozorčí diskuze , cenzor, propagandista USTR či vědec z Ústavu Bohnice ???

0/0
15.1.2012 9:20

Menetekel

Re: Potomek Svejka ve Vidni

v Rakousku je daleko dráž. Kafe a větrník v cukrárně = 5 EUR.

0/0
15.1.2012 9:58

arniie

tak

je to dobře,podplacení hujeři z parlamentu musí vše odkývat,ovčan musí platit,demokracie dle Klause a Nečase;-€

0/0
14.1.2012 22:07

denny2606

Re: tak

to je zastupitelská demokracie dle ÚČr.

0/0
14.1.2012 22:56

dozy59

Bilí komunisti radi

kolik nás budou stát  tyto  tlachi

0/0
14.1.2012 21:59

cizinec je našinec

důležité ale je

jestli si zase vyměnili medaile:-)

0/0
14.1.2012 20:18

LTHK,Lovec TopHyen Kalúskovitých

Co všechno ten chlap nenakecal

tak to ukradenou propiskou nenapsal  ;-D

+1/0
14.1.2012 20:09

AnalyzaNow

Klaus nemá právo odmítat nápad ODS

Jeho ústavou vykolíkované pravomoci ho ani k tomuto neopravňují.

Navíc, když skřehotavým hláskem žádal o hlasy volitelů, sliboval, že oproti Havlovi nebude "AKTIVISTICKÝM" ale jen aktivním prezidentem.

+1/0
14.1.2012 20:01

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

A víte proč ten nápad odmítl

protože nebyl jeho Rv

+6/0
14.1.2012 18:45

vláda modrých korupčníků

Re: A víte proč ten nápad odmítl

Po pravdě Klaus už dlouho nic kloudného nevymyslel. Ani ten novoroční projev se mu nepovedl. :-/

0/0
14.1.2012 19:18

Slavomír 1966

Re: A víte proč ten nápad odmítl

Možná nic kloudného nevymyslel. Ale už jen to, že správně bruselské nesmysly správně označuje za nesmysly, z něho dělá lepšího proroka, než jsou ti, kteří ty nesmysly obhajují. Ano, omezit se na kritiku a nenabídnout něco lepšího, je možná málo, ale je to alespoň to málo. Ale je to přeci jenom více než nebýt schopen ani té kritiky. Takže Klaus je možná jednooký a navíc i na tom jednom oku má šedý zákal. Ale i to z něho dělá krále mezi slepými (Merkelovou, Sarkozym a podobnými osobami).

0/0
14.1.2012 19:25

vláda modrých korupčníků

Re: A víte proč ten nápad odmítl

K čemu takový prorok, co jenom kecá a stejně všechno podepíše. :-/

0/0
14.1.2012 19:27

VH75 humanitární bombardér

Re: A víte proč ten nápad odmítl

nenene;-D , jen zlatou propiskou s diamanty a Českou královskou korunou na hlavě ;-)

0/0
14.1.2012 21:03

mican

Všechno ví nejlíp

Náš ředitel zeměkoule je směšný svou sebestředností, známou už nejen u nás, ale i ve světě. On nemůže stát někde v proudu, protože by sám nebyl vidět. Tak se vyjadřuje ke všemu co stojí za pozornost lidí, aby se zviditelnil. A daří se mu to, protože lidé nevědí, že podle naší ústavy nemá žádné výkonné pravomoci a je jen a pouze formální hlavou státu a ničím nadřízeným. Pokud mluví dokonce do zahraniční politiky, tak dokonce porušuje ústavní práva a povinnosti vlády a bude to dělat až do konce a bez rizika - nemá vůbec žádnou odpovědnost za nic !.

+1/0
14.1.2012 18:40

libl3

Rozumbrada

+3/0
14.1.2012 18:14

Čamrda Píková hopkající VeVeřice

Lidé co vyšilujete, Kluas jenom vyvažuje

Trojkoaliční Nečasova vláda je k pláči ;-)..... Klaus k smíchu ;-)

  ;-D  Na co si stěžujete  ;-D

+2/0
14.1.2012 18:09

VH75 humanitární bombardér

Re: Lidé co vyšilujete, Kluas jenom vyvažuje

přinejhůř je to naopak ;-DRv

0/0
14.1.2012 21:04

arogancemoci12

A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

Většina lidí si navíc vůbec neuvědomuje, že průměrné IQ je něco jiného než většinové IQ. A to deuhé je PODSTATNĚ nižší. (Všude ve světě.)

+1/0
14.1.2012 17:56

akzzko

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

jo, kterou nakonec podepsal....vyměkl a této doby ho hodnotím spíše záporně.....měl historickou příležitost, buď se totálně ztrapnit nebo vydržet a teď být skoro za proroka...inu, nechtěl bych být v jeho kůži, ale on na rozdíl od většiny z nás po té moci a prahne a taky to dává jasně najevo...takže musí počítat i s totální kritikou;-)

+1/0
14.1.2012 18:00

arogancemoci12

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

Zkus si přečíst prezidentovy povinnosti. (To jen k té smlouvě.)

0/0
14.1.2012 18:11

on8.

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

ad IQ - IQ je mezi populaci rozdeleno (narozdil treba od platu) podle normalniho (gausova) rozlozeni, ktere se projevuje mimo jine tim, ze prumer a median se rovnaji - viz graf http://iq.cekuj.net/images/iq.png

0/0
14.1.2012 18:48

arogancemoci12

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

Nemyslím, že máš pravdu.

A onen graf jen potvrzuje mé tvrzení.

0/0
14.1.2012 19:10

on8.

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Norm%C3%A1ln%C3%AD_rozd%C4%9Blen%C3%AD

0/0
14.1.2012 19:25

arogancemoci12

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

Takže závěrem - pouhá 2% obyvatel planety Země dosahuje IQ 130 a výše.

Tečka.

0/0
14.1.2012 19:45

on8.

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

s tim souhlasim (stejne jako 3% dosahuji IQ 70), ale 100 neni zas tak chabe IQ.

Navic velikost IQ nevypovida vubec nic o moralce dotycne osoby.

0/0
14.1.2012 19:48

arogancemoci12

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

Pokud myslíš, že např. Železného či soudruha StB Falbra lidé do EP volili dle morálky......

Nechávám toho.

0/0
14.1.2012 19:51

on8.

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

pokusim se i nastinit dukaz

median - z grafu je videt, ze pocet lidi s <IQ 100 je stejny jako pocet lidi s >IQ 100, tj. median je 100.

prumer - je-li pro hodnotu 100-x1 pocet lidi y1, pak je y1 i pro hodnotu 100+x1 (vidime z grafu). Pak vazeny prumer je soucet takovychto hodnot: y1*(100-x1)+y1*(100+x1) + y2*(100-x2)+y2*(100-x2)+ .../y1+y1+y2+y2 = ...=200y1 + 200y2 + .../2y1 + 2y2=200(y1+y2+...)/2(y1+y2+...)=100

0/0
14.1.2012 19:35

Rubik1

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

Máte pravdu, ale důkaz je zbytečně komplikovaný. Prostě každé rozdělení, které je symetrické a pronějž střední hodnota existuje, platí, že je rovna mediánu.

0/0
14.1.2012 21:15

Divam se na Vas a zasnu

Re: A zase má pravdu .... stejně jako s Lisabonskou smlouvou.

Docela by me zajimalo, v cem mel pravdu s Lisabonskou smlouvou. Zrovna tak, zda se Cesko rozpustilo v EU jako kostka cukru (blaboly z r. 2003/4). Cesko se rozpustilo v EU jako Lucembursko, ktere ma 500.000 obyvatel a je v EU od r. 1952. Ten pan je pokladan mimo Cesko za exota. Cech bohuzel moc nepremysli, takze ani nerozlisuje mezi jednotlivymi udalostmi. Ano, nektere staty jsou predluzene: Recko, USA, VB, F, I, Madarsko, Irsko, Island a nejvice Japonsko. A to ma neco spolecneho s EU nebo LS? Katolik veri na panenstvi Marie a jeji dite od Boha, Cech zase na Klause. Oboji tak trochu usmevne.

0/0
15.1.2012 3:22





Najdete na iDNES.cz