Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie prověřuje pedofilní narážky na facebookovém profilu s Aničkou

Na věku nezáleží, tak se jmenovala facebooková stránka, která rozzlobila řadu lidí. O dětech a sexu na ní psal neznámý autor, který se skrýval za fotografií zabité devítileté Aničky a Otakara T., podezřelého z její vraždy. Policie stránku označila za "amorální legraci", přesto se jí zabývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radl

Zbytečný humbuk.

Prvotní příčinou byl zbytečně velký mediální humbuk. Kdo seje vítr, sklidí bouří. Nyní brečí všichni na špatném hrobě. Nikdo nenutil media denodenně krmit lidi touto bezesporu velkou tragédií, zejména pro rodiče. Podle mého jsou vtipy reakci na přemedializování kauz. Nejsou morálně o nic víc horší, než snaha médií vyvolat v lidech pocit lítosti za každou cenu. A kdo nelituje cizí smrti, je amorální jedinec.

Takže jdu teď truchlit za 29 nebo kolik už jich je, kteří zahynuli na loďce.

0/0
17.1.2012 13:12

Ravenek

Jo...

Ta stranka byla zabavna. Hlavne ty tisice lidi, kteri se automaticky prihlasuji do jakekoliv stranky a pak byli zdeseni, co se kde posila. Dokonala past na blbce to byla...

0/0
16.1.2012 9:13

pstrosatko

ne že

by to nebylo nevkusné, ale neměly by se přednostně vyšetřovat jiné věci?

0/0
16.1.2012 0:34

.palič

Nemohly

by už ty ufňukaný křupky s jejich trapným bulením přestat. Nedá se to číst.

0/0
15.1.2012 20:41

špekovatec

Další hřebíček do rakve svobody slova

;-DRv

0/0
15.1.2012 20:40

MFD to hraje s náma

""Nezemřela jako panna""

Tak, a teď mě žalujte a pište o mně články!!

-

Úzkoprsost většinové populace začíná dosahovat extrémních rozměrů.

Doporučoval bych přečíst příručku "Jak chápat humor" a návrat České sody na obrazovky ČT.

0/0
15.1.2012 18:03

.palič

Re:

Českou dou opakovali nedávno na čt2. DOkonce i včetně dílů jako 1940 ;-D

0/0
15.1.2012 20:38

Bundy

Ta fotka je od toho filmu

;-D

http://xhamster.com/movies/214615/khr.html

0/0
15.1.2012 17:47

The.Day.X

Jako za komunistů... vol.2.

Díky cenzore! Opravdu si připadám jako za komunistů, kdy cenzor mazal všechno co nebylo po vůli straně! Dneska se maže vše, co není po vůli většinové společnosti, potažmo místnímu cenzorovi.

Upřímně řečeno se musím smát této diskuzi, kde se většina lidí strašně rozčiluje, a přitom jen tupě konzumuje, co jim místní media naservírují. Víte naprosté prd, o co v té skupině šlo, co tam bylo psáno. Česká media jsou stejně tragická jako ta slovenská - tam se psalo, že zakladatel zřejmě není pedofil! ... Maďaři dokonce zjistily, že stránky vznikli v cizině! - oni už zjistily, že jsme se odtrhli od Uher a máme vlastní jazyk!

Každopádně, celá ta stránka byla o vtipech. Občas hnusný a nechutných, ale vtipech. Popravdě by policie měla vyšetřovat všechny ty, kteří vtip buď nepochopí, nebo se přes něj neumějí přenést - protože právě tahle individua jsou v reálu nebezpečná.

A musím znovu opakovat - jestli se někomu něco nelíbí, ať na ty stránky prostě nechodí!

+4/0
15.1.2012 16:04

The.Day.X

Re: Jako za komunistů... vol.2.

PS: ještě pro inteligenčně slabší jedince dodám:

Na té stránce nebylo nic nezákonného, jen vtipy. A ač nechutné a občas velice hnusné, nebylo tam žádné nabádání k čemukoliv, nebo odkazy na jakékoliv ilegální stránky..... znovu to dokazuje, jak tupě zobete z ruky mediím a žerete vše co vám naservírují, neschopni si udělat vlastní názor.

PPS: kdyby mě někdo chtěl nařknout - já na těch stránkách byl víceméně od začátku, a vím co se tam psalo ...

+2/0
15.1.2012 16:06

wiki5.5

Re: Jako za komunistů... vol.2.

ja jsem si udelal vlastni nazor.... a nejvic o vas.... myslim, ze by neskodilo, kdyby se vam jukli na HD ;-)

+1/0
15.1.2012 19:05

The.Day.X

Re: Jako za komunistů... vol.2.

To klidně můžete, krom pár giga běžného porna tam nic nenajdete ...

Btw. víte že i na pedofilech je něco dobrého? ... vždy zpomalí, když jedou kolem školy!

Celkem normální vtip ne? ... akorát že dnes by mohl být "nekorektní" ... upřímně se mi chce blejt z téhle pokrytecké korektní společnosti ...

+1/0
15.1.2012 21:31

thorough2

Re: Jako za komunistů... vol.2.

Znám pár lidí kteří mají různé poruchy osobnosti. Ti lidé se projevují tak, že se staví proti všemu a všem, jen jejich názor a postoj je ten správný. Pro takové lidi je typické že buď si to díky své vysoké inteligenci srovnají v hlavě, nebo že se přihlásí do komunity na terapii, nebo chodí k psychiatrovi s následky svých postojů proti všemu a všem, nebo končí ve vězení.

0/0
15.1.2012 21:08

azazzelo

Re: Jako za komunistů... vol.2.

Zcela mi uniká k čemu se vyjadřujete. Tak soudím, že jen chcete urazit autora předchozího příspěvku. Musím konstatovat, že se nacházíte ve velmi zkreslené realitě, pokud žijete v jistotě, že zosobňujete jediný správný většinový postoj. ;-)

0/0
15.1.2012 22:52

thorough2

Re: Jako za komunistů... vol.2.

Je absolutně tvoje věc co v tom co jsem napsal vidíš a jestli si to se sebou spojíš nebo ne.

0/0
16.1.2012 2:45

chmod_5777

Re: Jako za komunistů... vol.2.

ja se nestavim proti vsem, ale uznavam ze se stavim proti vetsine

nicmene se opakovane snazim sam sebe presvedcit, ze vetsina lidi alespon neni blba kdyz uz to nemusi byt osoby s vlasntim nazorem a vseobecnym rozhledem

.

Ale nejak me furt ta vetsina presvedcuje o opaku.

A terapii by potrebovala predevsim ta vesina aby prestava volit ty hovada, co jim kazdy 4 roky naslibujou hory doly a oni muzou par tydnu chrochtat jak se budou mit dobre az ten jejich favorit vyrhaje. VZDYT PRO VETSINU LIDI JSOU VOLBY JAK FOTBALOVEJ ZAPAS. Vypatlany semebestredny hovada, co od zacatku do konce fandi vlastnimu tymu. Jak se muzou _zodpovedne_ rozhodovat, kdyz maji predem dany nazor? Navic nazor ktery jim nekdo vstipil masazi, ktera jako by vypadla z ucebnic marketingu a reklamy.

0/0
16.1.2012 18:09

thib

Milí anonymní ''hrdinové'',

ačkoli to možná nevíte, i na internetu jste dohledatelní...!!

+2/0
15.1.2012 14:29

azazzelo

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

To především. Doufám, že i Vy budete pro policii dohledatelný. ;-)

+1/0
15.1.2012 14:50

thib

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

....dohledatelní pro Policii ČR...

0/0
15.1.2012 17:20

azazzelo

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

Svůj nick snad sdílíte s více lidmi? Nevím co považujete za nechutné příspěvky, ale pokud jde o plození dětí, je vcelku problém, přivádět je do společnosti, která deklarujete jednání nevybíravými prostředky.

+1/0
15.1.2012 18:23

thib

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

Co to plácáš za nesmysly?

+1/0
15.1.2012 18:37

azazzelo

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

Vycházím z Vašeho slušného příspěvku na téma "zdejší nechutné příspěvky a onanování" i z Vašeho slušného přizvukování rozbíjení hlav vtipálkům půllitrem. A jen zcela na okraj, Vaše tykání mi vadí, netykejte mi.

+1/0
15.1.2012 20:25

thib

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

1)Kdybys byl otec, pochopil bys, že společnost NESMÍ tolerovat jakékoliv ubližování slabším a bezbranným bytostem

2)Většina kecálků, kteří se skrývají na anonymním internetu by mohla vyjít se svými názory na veřejnost a pokusit se je racionálními argumenty (které neexistují) podpořit

3) Koho se teda ve skutečnosti zastáváš???

4) To, co Ti vadí, je mi úplně putna...

+1/0
15.1.2012 21:15

pohoda.klidek7

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

Naprosto souhlasímR^

0/0
15.1.2012 21:29

azazzelo

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

Velmi si odporujete. Rozumný člověk, schopný rozeznat, kdy překročil hranice slušnosti a lidskosti, se jen těžko bude ohánět pravačkou svých názorových oponentů. Z toho mi vychází, že patrně nejste rozumný člověk, pohybující se v přijatelných hranicích slušnosti a lidskosti. Přechodem na tykání mi to jen potvrzujete.

1) Celou dobu tady prosazujete napadání a ubližování bezbranným. Pozdrav Bůh, umíte si to ale pěkně zdůvodnit...

2) Mě tady zajímá vtip o Aničce, který byl publikován zcela otevřeně. O tom ale nic nevíte a zaklínáte se anonymitou. Přitom víte, že Internet není anonymní. Tak asi jen s radostí tlacháte páté přes deváté.

3) Ochrana slabších, je podle mě o tom, jak se naše společnost dokáže vyrovnat s názory blízkými vašim názorům a jak dokáže eliminovat jednání lidí, které zde zosobňujete.

4) Klamete a máte nepřijatelné chování. Nejste zde takový zdaleka sám. Podpora vašich příspěvků je alarmující. ;-)

+1/0
15.1.2012 22:30

thib

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

Irelevantní reakce.

Jen na závěr připomenu, že za trolling (např. vtip o Aničce), který tě tak zajímá, by autor mohl jít na západ od nás na pár týdnů za katr.

Již na tvé příspěvky nebudu reagovat. S tím tykání, - neber se až tak moc vážně...život tě naučí.;-)

+1/0
15.1.2012 23:56

chmod_5777

Re: Anonymní ''hrdinové'' zde navádí k trestnému činu

dohledatelni pro kazdeho

jako u vseho zdroje pomohou (nicmene policie neni jedina, ktera je ma)

0/0
16.1.2012 18:11

azazzelo

Vtip "...neumřela jako panna" + další "otřesné" vtipkování

Chtěl jsem zopakovat včerejší odkaz na diskusi k vtipu o Aničce z 3/2011. Příspěvek byl smazán. Řekl bych, smazáno bylo zde to nejpodstatnější. Pročítám si diskuse na Lacovi a Lupě. Stejné zápolení jako zde.

Vtip napsala partnerka jednoho známého blogera, který ho zveřejnil. Sám ho obhajuje, že žijeme ve virtuálním mediálním světě, kde on rozlišuje mezi médii stvořenou ikonou pro smutnění davů - Anička, s reálnou Aničkou. Oponenti to berou jako hanobení Aničky, jejích rodičů a všech truchlících truhlíků. A jejich názor je neoblomný. Slovník užívaný moralisty je vždy velmi zvláštní. Vyšel z toho "černý humor" na téma, že když teď znásilní všichni stoupenci černého humoru autorku vtipu, tak si to bude dáma teprve pořádně užívat.

Lupa má k vtipu anketu, kde hlasovalo 1200 čtenářů: 19% je vkusný, ale málo vtipný, 34% vtipný a vkusný, 43% nevkusný, 4% bez názoru.

Do diskuse přidal někdo další otřesný vtip. Nemohu si ho nechat pro sebe.

http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=krtek.jpg

+2/0
15.1.2012 14:09

The.Day.X

Re: Vtip

Upřímně mi přijdou daleko nebezpečnější lidé, kteří ten vtip chtějí žalovat a mlátit za něj půllitrem do hlavy, než lidé kteří ten vtip vymyslí.

Člověk který ho vymyslí a dál prezentuje, ho bere jako vtip, zatímco rádoby soucitné individuum, které vtip bere reálně, má tendence ho chápat až moc reálně a rozbíjet za něj lidem hlavy.

Takže bych mohl zítra zajít na policii, a v duchu komunistického "napráším i to co nevím" nahlásit všechny místní diskutéry, kteří přejí autorovi znásilnění, mlácení půllitrem do hlavy, a další jiné ublížení ....

Zamyslete se nad sebou rádoby-pravdoláskaři...

+4/0
15.1.2012 16:12

slavka1

Re: Vtip

Ano, ti mě také děsí. Protože člověk kolikrát ani neví, co může říct nebo napsat takového, že někdo z těchto lidí se bude cítit pohoršen nebo ohrožen a někde mě napráská nebo rovnou zmlátí.

A možná, že nejsou jen úzkoprsí. Mám takovou pracovní teorii, že ti, co nad takovými vtípky nejvíc křičí a kteří je hlásí na policii, mají něco společného s pověstnou kejhající husou. A že na rozdíl od těch, kdo ty vtipy psali nebo šíří, jsou těmi úchyly, kteří by byli schopni něco takového reálně udělat. Koneckonců vtipálkům podobnými věcmi i vyhrožují nebo jim je přejí.

0/0
16.1.2012 9:27

Jen jeden? Po x-té anihilaci.

je to sice stupidní

ale neméně stupidní je to prověřovat Policií to je jako obviní z čeho?

+2/0
15.1.2012 13:57

yarrda

Stačí zveřejnit autora.

Představte si to jinak: plná hospoda lidí, někde tam tiše sedí i otec znásilněného dítěte. A najednou vstane vtipálek a na celou hospodu zařve tenhle "vtip". První kdo na něj dosáhne, mu automaticky rozbije hlavu půllitrem, další si odplivnou, a ten, kdo se vtipu uchechtl, sedí celej rudej a přeje si, aby tam nebyl.

Všechno tohle diskusní hrdinství je možné jen proto, že jste anonymní. Zbaběle křičíte že je to humor, protože vám nikdo nemůže rozbít hlavu.

Nahrejte svou obhajobu na youtube a napište tam i své celé jméno!

A pak už jenom čekejte, až vám někdo, koho podobné neštěstí postihlo, přijde rozbít hubu. Pak budete mít, co vám právem náleží.

+7/0
15.1.2012 12:59

Králík z klobouku

Re: Stačí zveřejnit autora.

On ten Ferdinand v Sarajevu zase neměl o tolik lehčí smrt než Anička nebo Ota. Kdyby nebylo na světě tolik hospodských psychopatů, co rozbíjej každýmu na potkání hlavu půllitrem, asi by bylo na světě o dost bezpečněji.

+5/0
15.1.2012 13:27

thib

Re: Stačí zveřejnit autora.

Každopádně by určitě bylo na světě lépe, kdyby Králík zalezl zpátky do klobouku...;-D

+2/0
15.1.2012 13:30

thorough2

Re: Stačí zveřejnit autora.

Chovej se normálně a můžeš se přestat bát.

+2/0
15.1.2012 13:41

chmod_5777

Re: Stačí zveřejnit autora.

zkus mi tohle rict na ferovku do xichtu

zbirat ze zeme budou tebe (a hodne dlouho)

0/0
16.1.2012 18:17

thorough2

Re: Stačí zveřejnit autora.

Přesně o tom to je. Tito vyšinutí vtipálci mají v reálu strach prezentovat svou osobnost protože se bojí okamžité reakce. Na anonymních stránkách jsou ale hrdinové, protože přes připojení k internetu k nim facka nedoletí. Chtěl bych vidět co by takový vtipálek dělal kdyby vyšlo najevo jeho jméno i s adresou, předpokládám že by se strachy podělal.

+2/0
15.1.2012 13:40

chmod_5777

bacha na vyhruzky nasili je dvousecna zbran

chtel bych videt tebe jak mi tohle rikas do xichtu

mozna bych chytl jednu facku, ale jak se rika "bude te to bolet vic nez me"

0/0
16.1.2012 18:19

Petr-007

Vy asi moc do hospod nechodite, ze?

Hospodsky humor dokaze byt hodne drsny, o dost vic nez zminena facebookova stranka. Ano obcas za nej nekdo dostane kryglem po palici, ale k necemu takovemu jako je kolektivni odsouzeni za vtip v hospodach nefunguje.

+1/0
15.1.2012 14:04

yarrda

Re: Vy asi moc do hospod nechodite, ze?

Jste jediný z pěti, který to nepochopil, ale raději doplním - představte si venkovskou hospodu, kde nikdo není anonymní a lidi se znají....

bohužel internet nabízí takové zdání anonymity, že si lidé dovolí zveřejnit to, co by nahlas nikde neřekli.

0/0
15.1.2012 15:13

Petr-007

Ja treba do akove venkovske chodil.

Jednomu stamgastu utekla dcera, stala se zavila na drogach na ktere si vydelavala tocenim porna. Co myslite ze se v te hospode nejcasteji poustelo za filmy? Vy pro podporeni sveho nazoru argumentujete prostredim ktere neznate a nevedomky tak argumentujete spatne. Anonymita tady nic neznamena, verte ze v hospode (i jinde), kde se "vsichni znaji" padaji i mnohem drsnejsi vtipky. Hospodske prostredi na tyhle veci ultratolerantni. Jak jste to myslel jeden z peti? Z kterych peti?

+1/0
15.1.2012 15:50

yarrda

Re: Ja treba do akove venkovske chodil.

Jediný z pěti, co připojili komentář, zaměňujete prostředek za cíl. Dobrá, vaši hospodu neznám, ale snad to neškodí mému záměru ukázat, že anonymita je hlavní důvod siláckých řečí na internetu.

Já bych hospodskému poté, co pustil porno s mou nezvedenou dcerou, rozbil hlavu půllitrem a přestal do té hospody chodit. Myslím, že určité věci z neinternetových dob, jako osobní čest, hrdost a nazvěme to třeba "znalost mezí", nebyly špatné. Mám raději hospody, kde se ještě vyskytují.

0/0
15.1.2012 16:13

jan.banos

Re: Ja treba do akove venkovske chodil.

skvělé řešení Rv

Jak to má potom ve společnosti vypadat, když se vše řeší násilím místo domluvou?

To jsme se měl o dceru líp starat a nevysedávat po hospodách.

0/0
15.1.2012 21:13

chmod_5777

Re: Ja treba do akove venkovske chodil.

klidek jarda je intelektual co chodi maximalne tak do cajovny

rikaj cajovne hospoda aby vypadali drsne a nad salkem ovocnyho caje debatujou co by delali s pulitrama kdyby jim to nenalivali do tretinek

0/0
16.1.2012 18:22

kostej_

zase nějaká

reklama na kofolu? 8-o

+1/0
15.1.2012 11:52

zdarma

hmm...

FB je pro puberťáky, takže jen někdo provokuje a jak je vidět, mají plnou udici....

0/0
15.1.2012 11:41

thib

Humor je výborná věc,

ale rozumný člověk pozná, kdy překročí hranice lidskosti. Ten, kdo byl někdy otcem nebo matkou to spíše než vtip považuje za degradaci lidského rozumu. A taky si myslím, že autoři níže uvedených nechutných přispěvku jsou lidé, kteří natolik ve svém pokojíčku zaměstnávají svoji pravačku, než aby měli schopnosti a čas zplodit a vychovat vlastní dítě.Rv

+11/0
15.1.2012 11:02

halagajda

Re: Humor je výborná věc,

R^VVV

0/0
15.1.2012 11:03

Rudla01

Re: Humor je výborná věc,

To je nějaký nový obor "Určujeme psychologii a život člověka podle příspěvku na FB"?

+4/0
15.1.2012 11:08

thib

Re: Humor je výborná věc,

Ne. Ale člověk už tak ze zkušeností něco vytuší...

0/0
15.1.2012 11:12





Najdete na iDNES.cz