Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Přejmenujte Klause na Havla. Feničova petice inspirovala vtipálky

Zatímco zcela seriózně míněnou petici za přejmenování pražského letiště na Letiště Václava Havla podepsaly desítky tisíc lidí, nápad Fera Feniče podnítil i šprýmaře. Na Facebooku například vznikla skupina, která chce na Václava Havla přejmenovat současného prezidenta. Fenič ji bere jako vtip, který brzy odezní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vyvy

přejmenování!!

Doporučuji přejmenovat pivovary a lihovary na závody Iljiče Havla!Cigaretový průmysl na závody Klementa Havla! výstaviště-park oddechu Julia Havla!Letenská pláň by se mohla jmenovat pláň Visarioniče Havla!základní potravina by mohla nést jméno Havlův abshint.Cigarety Havlův smrad či vůně to bych ještě dopilova zde nebudu asi moc soudný jako nekuřák!l!! K radosti všech občanů by bylo vhodné zvážit místo Česká republika -Havlova republika!dále by stálo za úvahu přejenovat záchytku pro opilce jako Havlův ráj! dále tu máme zásadní otázku! jak pojmenovat lásku pravdu lež a nenávist možná by bylo krásné nějaké ušlechtilé milé slůvko-Havlův podraz by mohl být asi nejvýstižnější-pro Kryla Baťka Cibulku a jiných nepohodlných kamarádů z charty 77!a pro milovníky zbrojního průmyslu ,to nejvíce ocení celý svět za uvolněné trhy -zbrojovka Václava Havla!taky vinárna globus v Dejvicích kde trávil volný čas pan prezident s paní Dášou když na něj čekala doma nemocná Olga-takže vinárnička Džakoma Havla!

0/0
21.1.2012 0:10

__XXXX___

Navrhuji

přejmenovat Slovensko na Jamajku. Alespoň to bude blíž k moři! :-P

+1/0
17.1.2012 20:59

Betyjanovska

At se prejmenuje sam Fero Fenic a i svou celou rodinu i cele

At se prejmenuje sam Fero Fenic a i svou celou rodinu i cele sve Slovensko, at se stara sam o sebe a nestara se o ceske zalezitosti do kterych mu ale vubec nic neni. Jak je mozne, ze nemame na nic penize a tady se diskutuje v politice o takove zhovadilosti?  To uz nevedi na cem se zviditelnit? Proc by se neco melo prejmenovavat po nejakem opilci, ktery kouril jak fabrika a nestaral se o sve zdravi . Normalni clovek by uz davno neprezil. Byl to priserny lhar a suknickar. Do dnes mu to plno lidi nemuze zapomenout. Nic pro tuto nasi zemi neudelal. A svet na nej kasle a nic o jeho zasluhach take nevi, protoze zadne zasluhy nemel. Jen nas poskodil hlavne tim, ze se omlouval, tem co nase lidi  zabijeli ve valce. Nemeli by se nam omlouvat snad Nemci? A ty jeho restituce? Samy podvod a lez a zadna pravda a laska. Jo laska mozna tak sama k sobe, byl to desny jesita!!! Je plno slusnych lidi co pro tuto malou zemicku udelali vic nez nejaky VH!!!! VH Nikdy nepracoval !!!!

+3/0
14.1.2012 19:20

hyzdilkarel

idnes - stránky plné humoru

Navrhuji pojmenovat podle Václava Havla letiště v Bratislavě ;-)

+2/0
14.1.2012 17:00

Dr No

A co takhle uzákonit

že každý prezident se bude jmenovat Václav Havel (I., II., III. ...). .....

0/0
13.1.2012 21:46

maxik153

Souhlas

Souhlasim s prejmenovaním,ale ať náklady zaplatí Ti kteří o to stojí a bojují za to.(Myslím ale,že by se našlo spoustu jiných jmen vhodnějších k tomuto kroku).

0/0
13.1.2012 18:25

janded

Připravuje

se také petice za přejmenování Fera Feniče na Letiště Praha Ruzyně.

+1/0
13.1.2012 12:50

Pinocheat

Zdravá většina?

80 tisíc z deseti milonů???

+9/0
13.1.2012 12:34

pakostič

Fenič ji bere jako vtip, který brzy odezní.

Já zase beru jako neštěstí Feničův zoufalý nápad na přejmenování letiště

+3/0
13.1.2012 12:21

FLOGYN

Bez urážek, prosím

Nápad přejmenovat Václava Klause na Václava Havla mě pobavil. To co mě ale nebaví číst, jsou urážky Havla, případně p. F.Feniče za jeho návrh. Samozřejmě, že má právo navhovat cokoli a samozřejmě, že někomu vyčítat, že má jinou národnost,  je trapas. . Brát Slováky jako bratry není fráze a doufám, že to tak cítí velmi výrazná většina.

Takže bez urážek, prosím.

+4/0
13.1.2012 9:43

janded

Fero

Nevidím důvod, proč musíte autory a signatáře naší petice urážet. Asi proto, že průměrný Fero to má už v povaze. A hláška "80tisíc podpisů ukazuje"... Jasně 80 tisíc mamlasů co sežerou všechno co jim meistream nasrvíruje. Mimochodem, kolik že to je procent obyvatelstva? Podle mě dost chabej výkon, vzhledem k tomu, že vám tuhle srandu propagujou všechna celoplošná média v jednom kuse. Pojmenujte si po Havlovy třeba zoo, mě je to jedno, ale proč to mám furt poslouchat? Neuctívám Havlův Královský Prd a nikdy nebudu.

+8/0
13.1.2012 8:47

mican

Re: Fero

Až seženete jiných 80 tis mamlasů, kteří vám dají za pravdu tak teprve můžete něco povídat o těch prvních. A zatím si trochu procvičte českou gramatiku - "po Havlovi třeba ZOO" se píše s měkkým I !

0/0
13.1.2012 12:16

Bertiik

Re: Fero

18 000 proti přejmenování vám nestačí?

0/0
13.1.2012 13:33

Axelroth

...hmmm...

...chybi jen uces na havla...havlovky (kalhoty koncici nad kotniky)...olympyjadu prjmenovat na havlijadu...v komiksech budou psi stekat HAF-el...jo to bude krasnej svet...a Fero by mohl byt ministrem pro prejmenovani...

;-)

+2/0
13.1.2012 6:47

jenda3

Re: Proboha, zaveďte testy z češtiny pro přispívatele

Napsat ve slově "olympyjáda! hned dvě chyby, to je olympijský rekord!!!

0/0
13.1.2012 8:45

Jozin aus dem Moor

Fero Feniči - běž s tím přejmenováním do .... !!!

+11/0
13.1.2012 6:43

Multimedia-cz

odkaz v mediích .....

Tak čteme   různá media v čr a po zhlednutí fotek malého Václava Havla v blízském   houpání  Reinhardem Heydrychem katem  českého lidu se mi  jako potomku českých a polských odbojářů  , z níž 9 padlo za svobodu slovanských   národů v bojí  za svobodu   se dělá silně špatně a mám čím dál větší chu´t dát Ferovi feničovi ferovou baňu a druhou na ňu , opravdu se mi to zajídá  a mnoho lidí v čr otevřelo oči , . dost bylo kolaborantu zrádců a veteše...všeho druhu   .. brr [>-]

+1/0
13.1.2012 5:44

+++++

Cigarety Havlovky

Nejenom že by se mělo přejmenovat letiště, ale za daleko důležitější považuji přejmenování všech cigaret na Havlovky.

Navíc si myslím, že si Praha zaslouží Havlův pomník v nadživotní velikosti. Jenom nevím, jestli flek na Letný po Josifu Vissarionoviči je ještě volnej, nebo ho má už někdo zamluvenej?

+1/0
13.1.2012 5:35

AnalyzaNow

Kde jste pozřel TOLIK vtipné kaše?

Tedy spíše rádobyvtipné kaše?

No je to asi pravda, co Čech, to vtipálek světové kvality.

Ten Klaus má pravdu, jsme premianti.

0/0
13.1.2012 7:44

pakostič

Re: Cigarety Havlovky

toto místo je již zamluveno, bude tam pomník protikorupční vlády Petra Nečase.

0/0
13.1.2012 12:31

Pája Hav

Pravda a Láska zvítězila nad lží a nenávistí......

........Dobré ráno;-D.Havel byl komunistický estébák a svou lásku Olgu podváděl velmi rád;-D

+3/0
13.1.2012 5:10

Pája Hav

Re: Pravda a Láska zvítězila nad lží a nenávistí......

Navrhuji po estébákovi Havlovi přejmenovat věznici Ruzyni.R^A letiště Ruzyně navrhuji přejmenovat po soudruhovi Vojťěchovi Filipovi.;-D

+1/0
13.1.2012 5:12

Pája Hav

Re: U nás v Kocourkově

Soudružky a soudruzi, drazí proletáři tajní agenti několika milionové armády bolševiků v České republice.My mladí a svobodní víme moc dobře,že jste se nám v roce 1989 nevypařili.A že jste si soudruha Havla za loutku místo soudruha Husáka vyměnili.Aby jste z nás Husákových dětí mohli udělat debili.Kteří té vaší hře ,komunistické StB, na špek skočili.;-D

+1/0
13.1.2012 5:18

Pája Hav

Re: U nás v Kocourkově

Čest práci, bratři a sestry Havla Klause Vency,jenž jste nám republiku rozkradli a vytunelovali po vzoru Gross tajtrdlíků-bolševiků Nečase,Kalouska,Vondry a jiných fláterníků třebas i Ransdorfů.;-D

0/0
13.1.2012 5:23

Pája Hav

Re: U nás v Kocourkově

Pane Fenič není nad to udělat ze sebe hňupa a baviče,aby komančové už vypadli za boha jeho do piče.R^

0/0
13.1.2012 5:26

karel

Re: U nás v Kocourkově

koukám že už ses přejmenoval, aspoň podle nicku ;-D

0/0
17.1.2012 19:44

Vrah Smrt

navrhuji

aby si fero nechal vytetovat podobiznu svatého havla na svou muznou hrud a aby pak sedel ve vitríně na hradě

+11/0
13.1.2012 1:39

Axelroth

Re: navrhuji

...s tim tetovanim souhlas, jen misto bych volil jine...ale nenapisu jake, stoji to moc dukatu...

;-)

0/0
13.1.2012 6:49

tmf

0,77%

to je většina? Ferko, Ferko, ach ta matika.

+6/0
13.1.2012 1:29

Huczín von Szinágl

Zdraví nesouhlasí

Pánko Fenič, s přejmenováním ruzyňského letiště na Airport Václava Havla NESOUHLASÍM...a cítím se být součástí mlčící "zdravé většiny" v této zemi, které je hrobař Masarykovy republiky, restituent kolaborantského majetku a humanitární bombometčík Havel ukradený.

+12/0
13.1.2012 1:02

Kukisek

Re: Zdraví nesouhlasí

... co nadelas, nekteri se narodili s "poruchou mysleni" ;-D mensina, ktere musime pomahat ...

0/0
13.1.2012 1:04

AnalyzaNow

V tomto, ale i v zastupitelské demokracii máš jen naději

Stát (majitel letiště) nemusí vypisovat referendum ani se řídit průzkumem veřejného mínění když chce pojmenovat svůj majetek po někom nebo něčem.

To za prvé.

Za druhé: Zastupitelská demokracie není přímá demokracie nebo přímý vox populi. Marxisté jí říkají "buržoázní demokracie". Tedy, jak jistě, nejen po 22 letech od Sametu, i sám víte, že v zastupitelské demokracii nejednou rozhoduje to, kdo a kolik volenému legislativci nebo partaji dá na volební kampaň. Zastupitelská demokracie tak tlumí "hlas ulice".

Zde, zdá bse, zastupitelská demokracie směřuje k pojmenování letiště po Havlovi. Musíte se s tím smířit nebo se naplno demokraticky věnovat evidentně beznadějné AntiPetici atd.

0/0
13.1.2012 3:35

Kytt02

Re: V tomto, ale i v zastupitelské demokracii máš jen naději

pokud to je tak, pak je i jakákoli petice s 80 tisíci podpisy zbytečná a její původce se mohl dál věnovat bohulibému šťourání v nose nebo jiným způsobům, jak přivést naši kulturu směrem na Háj Zelený. Ono by se to bez něj taky obešlo. Zvlášť když to říkáte vy. :-P Jinak stát, tedy občané platící daně samozřejmě nemusejí souhlasit s tím, aby jakékoli přejmenovávání čehokoli bylo placeno ze státních peněz, tedy právě z jejich daní. Jiná věc by byla, pokud by přejmenovávání organizovala nějaká soukromá iniciativa a týkalo se to jejich soukromého majetku. Pro mě za mě, ať si má váš oblíbený vrah pomník třeba na Hrádečku. Však on ho zas někdo zboří, jsme v Čechách, tady modly nemívají dlouhé trvání. Zajímavé je, že Ruzyně nebyla pojmenována ani po Gottwaldovi, ani po Svobodovi, Husákovi, Novotném... Ten Havel musel spáchat děsné věci, když ho stavíte nad ně, to vám teda řeknu. :D

+1/0
13.1.2012 4:30

DlouhousekLihoslav

ty jo, zdrava vetsina

80 tisic.

sakra pan fenic zije nekde na Seychelech

+8/0
13.1.2012 0:36

AnalyzaNow

K pojemnování předmetu státního majetku netřeba referenda

ani průzkumů veřejného mínění.

Petice je v tomto případě jen indikátor.

Jinak i v zásadních politických a strategických záležitostech nikde na světě, včetně tzv. zastupitelské demokracie, se na vox populi nějakou formou přímé demokraci často a logicky nebere a nemůže brát ohled, tedy rozhodnutí nekopírují názor většiny populace. To jste si snad už všimnul.

+1/0
13.1.2012 0:52

DlouhousekLihoslav

Re: K pojemnování předmetu státního majetku netřeba referenda

a ted neco k tomu ze pan fenic sugeruje ze 80 tisic je nejaka vetsina. co vy na to ? ;-D

+2/0
13.1.2012 2:05

kenedz

Re: K pojemnování předmetu státního majetku netřeba referenda

Mě by zajímalo kolik z těch 80 tisíc je bolševiků. Já myslím že drtivá většina. Havel u mne bude spjat jako ochránce komunistů. Konečně pohřeb zajistily soudruzi Nečas, Štěch a soudružka Němcová. Havel skončí na smetišti dějin jako komunisti. Už se těším jak mě posíláte do cvokhauzu. někdonějaký idiot si dovolil říci negativní názor na našeho boha soudruha Havla.

+1/0
13.1.2012 3:32

kláveska

Re: K pojemnování předmetu státního majetku netřeba referenda

blbost ...Havel byl postava jemu čest ale proč měnit jméno letiště to mi hlava nebere ...populismus jako byk. Nechte Havla  v klidu spát a letiště stejně jednou vláda prodá aby měli na guláš pro těch 80 000 lidí... panebože za co ..to si poslechněte je v tom hodně pravdy a Vašek by určitě nesouhlasil aby po něm pojmenovali kde co. A taky se nedivím těm tam na hoře když navrhli zrušit dětské domovy ...jen tak dál jak to říkal ten doktor v seriálu : kdyby blbost nadnášela, litala by jste tady jako holubička. Rv

0/0
18.1.2012 14:14

Pája Hav

http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

Nevím jak bylo dřív ale dnes je to tak,že na každý verš je jedna fráze

a na každého moudrého jeden hlupák,a tak žije svět v rovnováze

Tohle pravidlo hlupákům žluč obrací,neboť poznat jsou zblízka i zdáli

všichni křičí na ně hlupáci hlupáci,a ta ostuda hlupáky pálí.

0/0
13.1.2012 0:07

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

Aby hlupák se nemusel červenat víc

aby každý se moh něčím chválit

každému moudrému jednou z ničeho nic

na čelo nálepku dali

0/0
13.1.2012 0:07

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

Tenhle systém se ujal je poznávací

a laciný při vší té bídě

na moudré křičí se hlupáci hlupáci

no a hlupáky zas není vidět

není vidět není vidět

0/0
13.1.2012 0:09

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

http://fotoalba.centrum.cz/original.php?pid=7196876&psize=1

0/0
13.1.2012 0:11

Kukisek

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

... to je K.Kryl ? 8-o ;-D

0/0
13.1.2012 0:45

Mysel

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

J. Nohavica: Balada o hlupacich

Kdyz uz neznate google nebo jste liny ho pouzit. ;o)

0/0
13.1.2012 1:20

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

Vážila sem si Kim Čong-ila,který od roku 1964 pracoval v oddělení propagandy, rozhodoval o podobě filmů a divadelních představení.Později se stal hrdě osobním tajemníkem svého otce. V letech 1967-1969 se začal zajímat o armádu, kde pomohl k vyškrtnutí některých velitelů z komunistické strany. V roce 1973 byl jmenován tajemníkem strany pro oblast organizace a politické agitace. V roce 1991 se stal nejvyšším velitelem Korejské lidové armády.V roce 1994 se stal vůdcem Severní Koreje.V hierarchii Korejské strany práce začal stoupat od poloviny 60. let, kde nejprve působil v oddělení agitace a propagandy. Po nejasné situaci v severokorejském vedení mezi lety 1994 a 1997 byl status vůdce severokorejského režimu potvrzen. Čest práci : KSČM

0/0
13.1.2012 2:08

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

http://zpravy.idnes.cz/odesel-nejvetsi-zradce-a-nepritel-lidu-slavi-havluv-skon-mladi-komuniste-1qu-/domaci.aspx?c=A111219_124152_domaci_wlkR^

0/0
13.1.2012 2:11

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

http://www.nasipolitici.cz/cs/komentare-ctenaruRv

0/0
13.1.2012 2:12

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

Alespoň je vidno, jak to dnešní komunisté myslí s tím omlouváním se za "chyby" minulého režimu. Když tak procítěně chválí naprosto stejný režim, který je tím horší, že jeho "padesátá léta" doposud R^

0/0
13.1.2012 2:15

Pája Hav

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

Tak dobrou noc.

http://www.youtube.com/watch?v=beupRKR8po4Rv

0/0
13.1.2012 2:34

Kukisek

Re: http://www.zvraceny.cz/video/7292-obeti-komunismu/

bylo to mysleno jako vtip :-P... ty verse se mi nezdaly moc dobre a myslela jsem ze je pisatel vyplodil osobne ;-D ... (udavace) Nohavicu nastudovaneho nemam a jeho pisne mne nikdy neoslovovaly ... jinak dar pritele Googla pouzivam, je-li to potreba ;-D

0/0
13.1.2012 15:36





Najdete na iDNES.cz