Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drábkova novela zlikviduje naše Klokánky, bojí se Fond ohrožených dětí

Fond ohrožených dětí má obavy, že změny, které chystá ministerstvo práce a sociálních věcí, zlikvidují jeho zařízení Klokánky. Sdružení kritizuje především novelu zákona o sociálně právní ochraně dětí. Podle resortu tyto ústavy ohrožené nejsou, jen musí upravit svou práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

nms

Týrání je zástěrka

Netvrdím že týrané děti neexistují bohužel se u nás zveličí problém jen proto aby se dostalo třebas i za pomocí podvodu z rozpočtu více peněz. I z tohoto článku je evidentní jak to funguje , udělá se kampaň jak jsou u nás děti hlavně otci týrané (matka přeci toho není schopná a pokud tak jí k tomu otec přinutil, třeba tím že se chtěl o dítě starat taky) po té se zlikviduje na základě křivého obvinění otec a matce se dítě odebere protože není schopná se o dítě postarat pak se z rozpočtu odebere na dotacích pro takováto zařízení 10x více než na podpoře úplných rodin tyto organizace dostanou větší sumu peněz na reklamu a problém nám úspěšně bobtná

0/0
15.1.2012 6:36

8x_ma_vymazali_ešče_ma_nědostálí

Když ani nepoznají Aničku od Barbory,

nastal čas, aby se toho chopili profesionálové.;-)

+1/0
12.1.2012 22:03

Rici1976

K tomu jen takovy koment:

Věděli jste, že Drábka ukradli cikáni, když byl dítě?

Pak ho policie odvezla zpátky rodičům. Odmítli ho převzít. Tak ho policie

odvezla zpátky cikánům, ale ti ho už taky nechtěli. Tak ho poldové dali

do lesa, napospas medvědům, ale po dnu s Drábkem, medvědi zaútočili na

cikány...

0/0
12.1.2012 19:02

opportunity

Re: K tomu jen takovy koment:

;-D

0/0
12.1.2012 19:39

držte si klobouk

celá Drábkova sociální novela je totálně asociální

místo snahy co nejvíce prosadit pro sociálně slabé a potřebné s duchem rozpočtové odpovědnosti bere co a kde může, nikomu nic zlého nepřeji, ale tomuto člověku bych přál, aby se po zbytek života nehnul z postele a ležel tam co nejdéle ve vlastních exkrementech

0/0
12.1.2012 18:56

duhacenzor5

Vsak no a co -

vase klokanky jsou k nicemu, deti patri rodicum, ne ustavum, at statnim, nebo soukromym.

0/0
12.1.2012 18:17

pavel-m

Re: Vsak no a co -

A když ti rodiče své děti týrají? Nebo dočasně nemají kde bydlet? Pak co???

0/0
12.1.2012 20:28

Tobinka2.0

Re: Vsak no a co -

To už neřeší. Prostě vyhodí silné heslo a dál se tím nezabývá :-P

0/0
12.1.2012 22:48

Puvodni Sid

Re: Vsak no a co -

Ne, deti patri rodicum.

To, co placate o tyrani je jen ucelove zkresleni situace tak, aby mohli deti rodicum sebrat.

Deti patri rodicum. A pokud nekdo pacha kriminalni ciny, ma ho policie sebrat.

+1/0
12.1.2012 23:39

Milan ,důchodce

Souhlasím s ministrem!

Kdo jenom umí počítat,ví jaké pohodlíčko tam má každá pracovnice a hlavně Vodičková!Ani z daleka jim nejde o nějaké děti!:-P

+3/0
12.1.2012 17:20

pavel-m

Re: Souhlasím s ministrem!

Říkáte pohodička? Vychovatelky tam s dětmi žijí 24 hodin denně. To není jako jít na osm hodin do práce..

0/0
12.1.2012 20:29

joedrfr

Je dobře,že se bojí!

Bojí se spíš toho,že musí tamnější pracovníci víc pohnout zadelí!O ohrožené děti jim nejde!Jsem rád,že konečně někdo má tu odvahu a zaťal do živého!Držím palce ministrovi Drábkovi!;-DV

+9/0
12.1.2012 17:01

VoCoGO?

Více rodiny

Pokud je trendem péče o děti v rodině, pak je jasné, že prostředky by měly být směřovány tam. Klokánek dělá dobrou práci, ale prostě jeho služeb bude potřeba méně. Víte, kolik rodin má zažádáno o adopci či o pěstounskou péči a čekají roky?

+2/0
12.1.2012 16:07

joedrfr

Re: Více rodiny

Věřím  tomu a fandím ministrovi!;-D

+4/0
12.1.2012 16:49

Fai Rodis

Re: Více rodiny

A na co cekaji? Vzdyt v detskych domovech je prece takova spousta deti... Nebo ze by to bylo jinak?

0/0
12.1.2012 18:36

pavel-m

Re: Více rodiny

Čekají až se ouředníci rozhoupou a za čas žádost v klídku zamítnou. Známým takto jedna sociálbaba říkala že sice splňují všechna kritéria která vyžaduje zákon, že se o tom ještě poradí a časem jim dají vědět ale že si myslí že ti dva jsou ještě moc mladí (kolem 25) a že jejich žádost odmítnou.

0/0
12.1.2012 20:31

Tobinka2.0

Re: Více rodiny

V reálu je to tak, že 90 procent dětí z děcáku nikdo nechce (jsou problémové, postižené, nemocné, romské...)

Bílá zdravá mimina se v kojeňáku neohřejou.

0/0
12.1.2012 22:50

zkorumpovaný pravičák

Podnikatel

a multimionář Drábek z hyenistické TOP likviduje všechno, nejen Klokánek. Je to takový druhý Mengele.Rv

+3/0
12.1.2012 15:16

otas

Murphyho zákon počesku

Asociál je nejlepší ministr práce a sociálních věcí

0/0
12.1.2012 15:13

brekebrekke

takze ten pseudohumanec tlikvidoval kojenaky

a ted klokanky? ;-€ a kolik nasype tamtem? ;-€

0/0
12.1.2012 15:07

AAA2

Vyber z tisku a tlace :)

http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/ombudsman-kritizoval-klokanek_51639.html

http://aktualne.centrum.cz/domaci/spolecnost/clanek.phtml?id=516513

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Deti-jsou-k-adopci-nabizeny-jako-zvirata-kritizuje-ombudsman-i-vlada-188726

http://denikreferendum.cz/clanek/8952-ombudsman-nahradni-rodinna-pece-neni-trh-s-detmi

0/0
12.1.2012 14:56

Smileface

Na děti kašle, hlavně že kšefty jsou !!!!

"26. května 2009 se stal spoluzakladatelem firmy iDTAX Česká republika, s.r.o., ve které byl statutárním zástupcem jeho pozdější náměstek Bc. Vladimír Šiška. Jako společník byl Jaromír Drábek 2. listopadu 2009 z této firmy vymazán.Společnost iDTAX, která je od počátku roku 2011 vlastněna společností akciovou společností VÍTKOVICE s anonymními akciemi, se později stala jediným potencionálním dodavatelem „elektronických účtenek”, pro kontrolu využívání tzv. sociálních karet, které prozazovalo ministerstvo práce a sociálních věcí pod Drábkovým vedením."

+3/0
12.1.2012 14:45

beanator

Re: Na děti kašle, hlavně že kšefty jsou !!!!

Ale podívejme se na něj.8-o

0/0
12.1.2012 14:52

VoCoGO?

Re: Na děti kašle, hlavně že kšefty jsou !!!!

Důležité je, že ona firma se subdodavatelem nestala. Proč nenapíšete celou pravdu!!!

0/0
12.1.2012 16:05

opportunity

Re: Na děti kašle, hlavně že kšefty jsou !!!!

Ale jenom díky takovýmto informacím.

0/0
12.1.2012 19:42

Januschau

Drábek "reformátor"

Má takový "lidský" přístup...:-/

+1/0
12.1.2012 14:43

09menhir

Re: Drábek

spíš deformátor všeho co ještě trochu funguje

0/0
12.1.2012 14:55

Smileface

Můj názor

Dávat na ministerstvo práce a sociálních věci člověka, jehož jedinej úkol je vyjadřovat postiženým a bezmocným to,  že jsou nechtěná společenská přítěž, byla největších chyba této vlády. Jednoznačně nejhorší ministr...

+6/0
12.1.2012 14:39

pět elementů

Re: Můj názor

Přečti si to po sobě nejméně dva krát a poznáš,že motáš tři na dvě!:-P

0/0
12.1.2012 17:06

ende

Zajímalo by mne

kdo asociálovi Drábkovi v dětství ublížil,že se takhle mstí! Tento asociál musí co nejrychleji skončit jinak tady rozvrátí celej sociální systém jen proto,že má mindrák!Rv

+4/0
12.1.2012 14:37

VoCoGO?

Re: Zajímalo by mne

Zajímavé, že Drábek přidal neziskovkám, když socanské kraje začaly krouhat jejich rozpočty o polovinu a více. To Vám do toho mýtu o "asociálním" Drábkovi nezapadá, že?

+1/0
12.1.2012 16:09

skokánek

Určitě jsou

ta čísla dobře?V Klokáncích je cca 400 míst a dotace je 180 mega,to je 15 mega měsíčně,tak by to vycházelo na jedno dítě kolem 37 000 měsíčně?

0/0
12.1.2012 14:32

petrnew

Re: Určitě jsou

Kšeft je kšeft...;-€Rv;-O

0/0
12.1.2012 14:40

skokánek

Re: Určitě jsou

na dítě ve státním dává 32 000 měsíčně,na postižené dítě v péči rodičů průměrně 6000 měsíčně,nebylo by lepší za ty prachy spíš pracovat s rodinami?Co kde lze dohledat,tak víc než 50% dětí je v DD a Klokáncích právě z tohohle důvodu

+2/0
12.1.2012 14:44

AAA2

Re: Určitě jsou

vsak to je taky zamer tohoto navrhu -  vice pracovat s rodinami, v pripade kdy to nepujde tak pouzivat rodiny pestounske

0/0
12.1.2012 14:52

skokánek

Re: Určitě jsou

takže jde zase jenom o peníze:-P

0/0
12.1.2012 14:53

AAA2

Re: Určitě jsou

jiste, kazda sranda neco stoji

+1/0
12.1.2012 14:56

Vedoucí kolotočář

Brat penize detem bez domova...

...detem v ohrozeni, tyranym detem, o ktere pecuji lide s otevrenym srdcem a laskou, jako by slo o jejich vlastni deti, to je neco, co zasluhuje navyseni rozpoctu, navyseni prispevku za obetavou praci! A ne aby jim byly penize odjimany! Tahle vlada, a jmenovite Drabek, jsou nelidske asocialni zrudy, kterym utikaji desitky miliard kazdy rok na podivnych odklonovacich tendrech, skrze Mosteckou Uhlenou, skrze predrazene a mizerne postavene zeleznicni koridory a dalnice, a tak museji brat penize i tem nejzranitelnejsim, malym socialne potrebnym detem v pecovatelskych zarizenich... bliju, bliju, bliju z teto vlady!! Rv

+15/0
12.1.2012 14:16

petrnew

Re: Brat penize detem bez domova...

Ale prd. Jde tady o kšeft. O kšeft a ještě jednou kšeft! Za to, co provádí Klokánek svým svěřencům je potřeba je zrušit - používat svěřené děti v citově vyděračských kampaních (Ondra, Dominik s připínáčky v botách), zveřejňování intimních informací o nich atd. ZRUŠIT!  ;-€;-ORv

+3/0
12.1.2012 14:39

proost

Re: Brat penize detem bez domova...

Tak nějak jsem nepochopil, co chcete příspěvkem říci. Já o těchto případech vím jenom tolik, že po fatálním selhání sociálky (tedy státní kontroly) se děti dostaly do Klokánků, kde se s nimi začalo jednat jako s lidmi. No a protože tyto spory (Klokánek, resp. paní Vodičková jako jejich představitelka a sociálka) se nebjevovaly zrovna zřídka - a za sebe musím říci, že jsem si musel nad tím, co prováděla sociálka pouze odplivnout, tak je třeba tuto organizaci nějak odrovnat. Protože působí pouze potíže.

+3/0
12.1.2012 15:04

Kahlan Amnell

Re: Brat penize detem bez domova...

ty děti nepotřebují peníze, ale lásku. A ta se přece za peníze koupit nedá.

Nikdo nezaručí, že u pěstounů nebudou ty děti jenom na kšeft.

0/0
12.1.2012 14:43

Vedoucí kolotočář

Re: Brat penize detem bez domova...

To mi pripomina vyrok ze Svejka: "Vojak nepotrebuje penize! Vojak nema bojovat za penize! Vojak ma bojovat za vlast z vlastniho presvedceni!...". Ty deti potrebuji mnoho veci. Od obleceni, pres hracky, ucebni pomucky, stravu, podporu kulturniho rozvoje, tedy. vylety, do prirody ale i do divadel, potrebuji knihy, pocitace ale to hlavni, rodicovskou lasku, musi vykonavat cizi lide - zamestnanci, profesionalove, a ti to nemohou delat zadarmo, protoze maji vlastni rodiny a museji mit nekde prijem. A jestli nekdo v teto zemi je profesional ve vztahu k ohrozenym detem, jsou to prave lide z Klokanku, nebot je to instituce s vybudovanym renome, zadni zlatokopove, kteri se na pestounstvi chteji obohatit po Drabkovsku.

+2/0
12.1.2012 15:32

AAA2

No to jo to bude prusvih

Kde se bude priste schovavat "Anicka" Skrlova kdyz Klokanek nebude?

+1/0
12.1.2012 14:12

09menhir

Drábek alias Viktor čistič

+1/0
12.1.2012 14:12

Dr. Fe (25)

Drábek je nelidská zrůda

Má zjevnou radost z toho, když může škodit lidem - což permanentně dělá.

+7/0
12.1.2012 14:12

VoCoGO?

Re: Drábek je nelidská zrůda

Fakt a o Vás jsem, Dr.Fe slyšel, že jste jako malý kluk znásilnil jezevčíka. Taky jste z toho měl radost?

0/0
12.1.2012 16:10





Najdete na iDNES.cz