Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilý muž zakopl při odchodu z restaurace a střelil se do stehna

S pistolí do hospody nelez. O tom se přesvědčil třiašedesátiletý muž, který si vyrazil ve čtvrtek do jedné restaurace v Teplicích. S alkoholem to ale přehnal a při odchodu z podniku zakopl a postřelil se svou zbraní do stehna. Čeká ho několikaměsíční léčení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jakobin

tvl

Viceadept na Darwina.

0/0
22.1.2012 21:11

www.alkohol-alkoholismus.cz

Velká nezodpovědnost

Buďme rádi, že nezranil nikoho jiného. Je to nezodpovědné pít alkohol a mít nabitou zbraň!!!

Máte-li problém s alkoholem jsme tu pro Vás - www.alkohol-alkoholismus.cz !!

0/0
8.1.2012 15:28

pingu1

papiry na zbran uz nepotrebuje...

..bude potrebovat papiry na hlavu...:-/

0/0
8.1.2012 14:00

Bouše

Zřejmě nosí kolt proklatě nízko ...

:-P

0/0
8.1.2012 10:40

Nefiltrovaná dvanáctka

Nejenže přijde o ZP

ale bude obviněn z obecného ohrožení pod vlivem alkoholu a půjde do basy. To na 100%

0/0
8.1.2012 10:06

i ty Brute?

vchazi opily polak do hospody a pta se:

Moge vstempit' s nabitum bronium? hospodsky kyvne hlavou a polak vola do tmy venku, "Bronia vchod'! :-)

0/0
8.1.2012 2:36

odkud_a_kam_jdeme?

Re: vchazi opily polak do hospody a pta se:

;-DR^

ale malokdo dnes umi polsky ...

0/0
8.1.2012 17:59

captain cook

cim kdo zachazi

0/0
7.1.2012 8:59

captain cook

Re: cim kdo zachazi

a navic si pocina jako naprosty amater....

+1/0
7.1.2012 9:00

Dr No

Člověk, který nosí zbraň

s nábojem v nábojové komoře a dokonce ještě nataženou, je prostě idiot ...

+4/0
6.1.2012 22:01

Kublajchan

Re: Člověk, který nosí zbraň

;-D A jak chceš nosit zbraň připravenou ji ihned použít ? Bez náboje v komoře, zajištěnou a pro jistotu bez zásobníku ? Nezlob se na mě, ale jen idio.t píše o něčem, čemu vůbec nerozumí...

0/0
7.1.2012 12:53

mamsrb

Re: Člověk, který nosí zbraň

Určitě se zásobníkem, ale bez náboje v komoře. Když vidím, že se něco děje většinou stačí ten kvér vytáhnout a dát náboj do komory což je vteřina. Nesmím být ovšem na šrot.:-P

0/0
7.1.2012 14:29

Kublajchan

Re: Člověk, který nosí zbraň

Jenže i ta 1 vteřina při natahování zbraně může byt moc dlouho a nebo nemusí být k dispozici obě ruce (dají se některé zbraně natáhnout o opasek, botu atd, ale nemusí se to hned povést a problém je na světe). Jinak souhlas, alkohol a zbraň nejde dohromady.

0/0
7.1.2012 14:36

picachu

Re: Člověk, který nosí zbraň

Ja teda souhlasim s Kublajchanem. Nejsem sice odbornik, ale cetl jsem, ze jsou pistole s dvojcinnou spousti (DA/SA, DAO), ktere nemusite natahovat, protoze natahnuti se provede spousti. Prikladem my byt CZ-75 http://cs.wikipedia.org/wiki/Spou%C5%A1%C5%A5_zbran%C4%9B. Odbornici jiste upresni.

0/0
9.1.2012 13:48

Kublajchan

Re: Člověk, který nosí zbraň

Pokud máš na mysli natahování kohoutu, tak ano.

0/0
11.1.2012 10:46

u.boat

Re: Člověk, který nosí zbraň

Ježiš - nejsme v na divokým západě. To bys to musel chodit jak člen komanda s kvérem venku na oblečení, kdybys měl být připraven kdykoliv tasit.... Stejně to měl - jak píšou - v kapse. Tak to taky trvá než to vyhrabe.

0/0
8.1.2012 17:38

Kublajchan

Re: Člověk, který nosí zbraň

Nejsme na divokém západě, ale na divokém východě. Já raději budu chodit ozbrojen a s tím, že když se něco pokazí a nebude možnost bezpečně utéct, mám věcičku, která mě z toho může vysekat.

P.S. tasit z poloodepnuté bundy a vystřelit netrvá ani 1,5s.

0/0
11.1.2012 10:51

danny47

Re: Člověk, který nosí zbraň

Hlavně, že jí nosí do hospody, kam jde chlastat... !!

+1/0
7.1.2012 15:31

zaknaktel

--

No jo po článku o úspešné obraně mladé ženy je nutné rychle zahltit zbraněmi co střílí na potkání nevinné lidi do nohou a všude jinde, zbraně jsou špatné áno.

+1/0
6.1.2012 19:50

Honza13

Na severu je před hospodou tma i ve dne,

vycházet ven s prstem na spoušti je žádoucí.

0/0
6.1.2012 19:45

136N

Re: Na severu je před hospodou tma i ve dne,

A obzvláště v Teplicích a okolí .R^

0/0
7.1.2012 17:27

slušný ustoupí - slušní jsou na

Ať řekne, že ho přepadli cygáni

a to byl jen nepovedený výstražný výstřel

;-D;-D;-D

+1/0
6.1.2012 18:44

slušný ustoupí - slušní jsou na

Do hospody v oblasti, kde je nebezpečí mačetových útoků,

nechodit vůbec. Tam ani bouchačka nepomůže. Dostanete mačetou zezadu, skončíte v nemocnici v tom lepším případě. A Vaši bouchačku použijí cygáni k páchání trestné činnosti. Fak smůla. Staříci si chtějí vypít a postřelí se. Všechno to ale způsobila ta neviditelná verbež, která je vinna za všechno zlé, co se kolem děje.

0/0
6.1.2012 18:40

xxxl Jirka

Léčbu mu zaplatí kdo?

8-o;-€;-O

0/0
6.1.2012 18:16

slušný ustoupí - slušní jsou na

Re: Léčbu mu zaplatí kdo?

No přece naši hodní pracanti neviditelní, kteří vůbec nedluží na nájmech 60 miliard korun, jsou pracovití a odvádí do státní pokladny vysoké daně, vůbec nepobírají dávky a vůbec neparazitují.....

0/0
6.1.2012 18:41

thorough2

Re: Léčbu mu zaplatí kdo?

Úhradu za léčbu po něm bude vymáhat zdravotnické zařízení, protože tam byl alkohol..

0/0
6.1.2012 19:07

iojodlfjso

na severu

bych do hospody bez bouchačky taky nelez :-P

+4/0
6.1.2012 16:31

akazu

A má po zbrojáku.

0/0
6.1.2012 16:04

bitkar

nechapu

jak je to technicky mozny, ale asi by mel sam papiry odevzdat ikdyby mu je nesebrali.

1) co to ma za zbran, ktera takle v kapse vystreli?

2) to je ma odjistenou a s nabojem v komore v kapse?

3) no comment

+1/0
6.1.2012 15:57

DukatovyDuben

Re: nechapu

ad 2) prvni co me napadlo R^

+1/0
6.1.2012 15:59

blekekeke

Re: nechapu

No nejsem milovník střelných zbraní, ale to se musí každá střelná zbraň natahovat? aby se připravil náboj k vystřelení?

0/0
6.1.2012 16:02

www.MujGLOCK.com

Re: nechapu

Presne tak, mohlo se jednat treba o revolver.

0/0
6.1.2012 16:14

Petrik73

Re: nechapu

Ale pokud není natažený kohoutek u revolveru, je nutno vyvinout docela velkou sílu při stisku, aby vystřelil. Nebo ne?

0/0
6.1.2012 16:18

nikotino

Re: nechapu

záleží na konstrukci, některé revolvery musíš natáhnout na každý výstřel zvlášť, některé můžeš natáhnout zvlášť nebo stiskem spouště. To už chce docela sílu. To samé u pistolí. U některých dopravíš náboj do komory pohybem závěru a tím se zároveň natáhne úderník, který nejde vypustit a zbraň je stále natažená. Pak se musí zajistit pojistkou. U jiných můžeš úderník nebo kohout vypustit i s nábojem v komoře. Ty jsou na nošení nejlepší.

+1/0
6.1.2012 17:01

ambs-ace

Re: nechapu

Tohle není tak úplně pravda, nejlepší je samozřejmě pojistka , ale třeba policejní devítky jí neměly . U těch platilo, když byl kohoutek nataženej, stačilo trochu brnknout o spoušť a vystřelilo to, ale taky když byl kohoutek vypuštenej dole  a člověk s ním zachytil např. o šaty a trochu ho nadzvednul ,on se pak uvolnil a dopadl na úderník tak to vystřelilo taky , bylo tam dost silný pero. Tady fakt náboj v komoře nesměl bejt, to byl šílenej kvér

0/0
6.1.2012 23:55

Rypoň

Re: nechapu

ZP je jako řidičák. Má několik skupin. Pokud měl zbroják skupiny E (k ochraně zdraví, života nebo majetku), tak může mít zbraň připravenou ke střelbě.

Ovšem v tomhle stavu?!

???

0/0
6.1.2012 17:08

www.MujGLOCK.com

Re: nechapu

Pokud mate ruce v kapsach a drzite hovadsky prst na spousti, tak se nesmite divit, ze pri zakopnuti tu spoust muzete stisknout a tim padem vystrelit.

0/0
6.1.2012 16:15

LukasJ

Re: nechapu

No ZP mu seberou určitě. O tom žádná. Podle všeho může být obviněn z obecného ohrožení.

Ad 1. né každá zbraň má pádovou pojistku

Ad 2. u některých zbraní to jinak ani skoro nejde. Klasicky revolvery nemají pojistku.

Pokud měl prst na spoušti a odpálil si to sám, tak mu to patří

0/0
6.1.2012 16:32

bezdukátů

škoda

každé rány co vyjde nazmar

0/0
6.1.2012 15:37

Občan svobodný

Může opilý člověk

nosit u sebe pistoli?

0/0
6.1.2012 15:32

987654321

Re: Může opilý člověk

Dyk ko tam píšou, že může přijít o ZP.

0/0
6.1.2012 15:35

Občan svobodný

Re: Může opilý člověk

To píšou, použil jí, ale mě by zajímalo jestli je nějaký postih na to že jí má v tomto stavu u sebe. Ale asi jo.

0/0
6.1.2012 15:37

vsw

Re: Může opilý člověk

Stejne jako s autem, kdyz clovek ridi nebo nosi pistoli, nesmi pit alkohol.

+2/0
6.1.2012 15:41

f0rr35t

Re: Může opilý člověk

Nevím jaký postih přesně hrozí, ale je to zakázané a basta. Ikdyby měl vybito, tak je to zakázané, pořád je to zbraň kategorie B.

0/0
6.1.2012 15:50

Rypoň

Re: Může opilý člověk

On byl původně střízliv.

A přece by ji kvůli 5 pivum nezahodil.:-)

0/0
6.1.2012 15:36

Občan svobodný

Re: Může opilý člověk

Jako v autě.

0/0
6.1.2012 15:38

www.MujGLOCK.com

Re: Může opilý člověk

Tak si to jedno petipivo nema co davat.

0/0
6.1.2012 16:17

Rypoň

Re: Může opilý člověk

Je jasne, že by neměl chlastat, ale teď se ponaučí.

Proto že opilého řidiče namátkově chytnou, ale aby zjistili jestli má opitý zbraň, museli by šacovat každého najebaneho.

0/0
6.1.2012 17:00

bangaa

Re: Může opilý člověk

zjevně může, i když by neměl :-)

+1/0
6.1.2012 15:40

Občan svobodný

Re: Může opilý člověk

Tak není to poprvé co někdy opilý má u sebe pistol a hrozí s ní. Já bych za to odebíral zbroják.

+1/0
6.1.2012 15:41





Najdete na iDNES.cz