Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Normální poprava, říká o střelbě v Tanvaldu rodina zastřeleného mladíka

Členové romské rodiny z Tanvaldu považují střelbu, při které na Nový rok zemřel jejich syn a jeho bratr byl zraněn, za popravu. "Nevěříme, že by kluci někoho napadli, nebo že by měli dokonce zbraň," říká teta zraněného a zabitého Ludmila Husáková. Muže, který je ze střelby podezřelý, v pondělí policisté propustili, aniž ho obvinili.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mulla Mentor

cikáni

Za pokus o vraždu a LP si ti cikáni nezasloužili nic jiného!

+1/0
11.1.2012 13:20

jajajajajajajajajajajajajajajaja

Je všeobecně známo,

že cigán umí dříve lhát než mluvit.......:-/

+5/0
7.1.2012 10:04

trpelivostdosla

Že by měli v Tanvaldu městského kata?

To je jako ve středověku. Ostatně někteří lidé se i tak chovají a někomu mohla dojít trpělivost.

Dodnes nebylo přesně zjištěno, co této události předcházelo. Pochybuju ale o tom, že by se nějakému pánovi chtělo jen tak z ničeho nic po někom střílet.

Když nepomůže domluva a přijetí určitých pravidel, přijde na řadu násilí. Něco jsme v tomhle státě zaspali!

0/0
6.1.2012 19:45

Huffnagellův duch

Tak jak to vypadá s tou sobotou,

má někdo z místních info???

0/0
5.1.2012 19:16

Huffnagellův duch

Re: Tak jak to vypadá s tou sobotou,

Ptám se znova, nemohl by někdo místní dodávat on-line info, když tak nečiní novináři?

?

?

?

0/0
7.1.2012 10:15

emilo66

Bolku vhoď mi tam ty víkendy zdarma

Rejžo já mám jen romskou sobotu! Tak to je smutné! Vláda zatím nevyhlásila "třídenní romský smutek" za zastřeleného mladíka (Roma)!

M. Kocáb odemkne Kamenici a bude organizovat plavbu květin po Kamenici, Jizeře a Labe do Severního moře. Komár Wišeptal (Kumar Vishwanathan) pak na trajektu převeze květiny do Indického oceánu, kde budou vhozeny do mořské vody na jeho romskou památku!

0/0
5.1.2012 10:27

2Mac7

Re: Bolku vhoď mi tam ty víkendy zdarma

jen květiny převeze na trajektu ?

0/0
7.1.2012 10:33

kecálek reloaded 1

Informace

Tak zajímavé - ROMEA, na kterou se tu hodně nadává, informuje o zprávách z TV NOVA - nová verze události vč. údajných svědků - uvádí bez jakýchkoliv "proromských" komentářů všechny kolující verze události. A křišťálová lupa  opět nic?

Pro tentokrát ROMEA R^

+1/0
5.1.2012 1:12

protiodborář

Na té fotografii

Na té fotografii vypadá ten mladý,zabitý Tatar,jako by nedokázal ani mouše uškodit!;-D;-D;-D!!

0/0
5.1.2012 0:36

Milan ,důchodce

Býlý ho zabyly

Býlý zabyly nevynovatého chlapečka,jenom zmlátil drzou býlou holku a vzal si z její tažki svačinu a mobyl!;-)8-o!

+1/0
5.1.2012 0:30

protiodborář

Re: Býlý ho zabyly

;-D:-P;-)

0/0
5.1.2012 0:37

emilo66

Re: Býlý ho zabyly

To je v české romštině? Z výpovědi postřeleného Roma :"Zavylý snědý šakaly zavyle vily na býlí měsýc u garážý v 01.30, s kulkama v těle, když šly navštývyt babyčku"!

Víly vily věnce na sobotní pohřeb a psi z vily a ně vyli. Zavilí šakali zavile vyli na bílý měsíc.

+1/0
5.1.2012 10:55

opportunity

Re: Býlý ho zabyly

Za rohem vily důchodce bili. Za malou chvíli střeleni byli.

0/0
7.1.2012 10:15

FireDrake

Re: Býlý ho zabyly

a jak řekl Tatár - dyť to bylo jenom "loupéééžny přepadéééni - takóva klukuvííína..."

0/0
9.1.2012 1:15

královna z horní dolní

Ty klucy byly neviynný!

mjjely jenom podmýnky!!:-P8-o

0/0
5.1.2012 0:25

emilo66

Jistě to měla být poprava důchodce Romy,

jenže důchodce měl zbraň a dokonce dokázal vystřelit. Ještě jsem neslyšel, že by vrah volal policii a snažil se pomoci střelenému. Zato romský "mladík",který utekl z místa činu rodičům tvrdil, že ho poranila pyrotechnika ze Silvestra. Až když se mu přitížilo, tak ho odvezli do nemocnice, kde mu místo rachejtle vyndali kulku.

Je asi třeba opět vyrazit do ulic a demonstrovat proti ......

+6/0
4.1.2012 21:41

xuli

Romea.cz

Tato událost mě přiměla podívat se i na názory Romů na serveru romea.cz. Názory na tomto serveru jsou plné nenávisti, frustrace a výkřiků vybízejících k vendetám a nabádající Romy k ozbrojování a braní spravednosti do svých rukou. Vykřikují, že policii nevěří, že soudy jsou uplacené. Jak tedy soudit spravedlivě a nevyvolávat v Romech napětí, které může vykulminovat v argesivitu vůči bílým? Přesně toto chování ve mě jako v běložce vyvolává veliký strach. Bojím se Romů, ptz nás nenávidí, bojím se že mi ublíží ptz jsem bílá. A tento strach mě nutí je nesnášet, bát se jich, být vůči nim obezřetná.

0/0
4.1.2012 21:41

Huffnagellův duch

Re: Romea.cz

Ty řeči na romea.cz jsou výživný...

0/0
5.1.2012 19:19

Libra

názor

Je smutné, ale z řešení romské problematiky se stal jenom byznys. Všechny ty různé spolky, nadace, obecně prospěšné společnosti a další se jen přiživují na státním rozpočtu a sponzorských darech, ale výsledek? Po 20 letech se situace neustále zhoršuje, přitom za 20 let kladného působení už tady měla být minimálně jedna silná generace Romů, která by žila v pohodě, měla by vzdělání atd. a na tom by šlo stavět. Realita je někde jinde ...

+5/0
4.1.2012 20:30

garling

Re: názor

NAPROSTO SOUHLASÍM!! Je tady však základní, a myslím si že i ZÁSADNÍ  problém který NIKDO neřeší a asi ani nevyřeší-zaměstnanost cigánů. Dost jich znám a vím! že kdyby mohli jít makat-třeba i podřadné práce - tak půjdou. Případné diskutující na tento problém prosím aby se vyhnuli stupidním a dokola omílaným názorům že cikán dělat nebude. Dělal by!, kdyby mohl, ono je to ale těžké není práce ani pro majoritu. Znám se s podnikateli ve stavebnictví kteří cikany zaměstnávají a světe div se-pracují, stížnosti na ně nejsou. a VÁŽÍ si práce, protože nemusí chodit krást. Připouštím že takoví nejsou všichni-ale většina určitě.

0/0
7.1.2012 12:08

Brucella abortus

Co nam

poví Tancoš a Gorol až se prokáže že Tatarove útočili noži na ležícího zmasakrovaneho důchodce ?

0/0
4.1.2012 20:18

FireDrake

Re: Co nam

Budou se jich zastávat, Tancošovci a Gorolovci, co jiného bychom od nich mohli čekat? Rv

0/0
4.1.2012 20:39

Radka.seznam

Re: Co nam

Možná je budou i krýt, jako Gorol svého zetě - uprchlého mačetového útočníka Antonína Sinu z Nového Boru...;-O[>-]!! Proč ho ještě nedopadli?? A proč se o tom už nepíše??Rv

+2/0
5.1.2012 0:31

Huffnagellův duch

Re: Co nam

R^

0/0
5.1.2012 19:22

Šindy

Jsem zvědavý....

jak toto dopadne. Pokud se opravdu bránil, tak doufám, že ho osvobodí a nepůjde do vězení. A také doufám, že se justice nebude bát, že budou obyvatelé romské národnosti říkat, že se jednalo o rasistický proces. V naší zemi rasismus sice je, ale bohužel je zde diskriminována většina. Pokud tedy útočili mladíci a důchodce se jenom bránil, tak to je v pořádku. Přeci to snad nedošlo tak daleko, že obyvatelé romské národnosti můžou cokoliv a my musíme jenom nečině přihlížet. A je mi blivno z vyjádření jejich otce a těch příbuzných, že se jednalo o popravu, když rom zabije bílého, tak je to "normalní," ale když se to stane naopak, tak je to hned rasově motivované. Z toho mi je vážně velice blivno.

+7/0
4.1.2012 20:11

Ne šnekům i maslimákům

Tak už to prasklo

Tv Nova-milí mladíci zezadu zaútočili nožem a bodli důchodce, způsobili mu tržnou ránu na hlavě, poté důchodce upadl a útok pokračoval i posléze. Nakonec vytáhl legálně drženou zbraň a pálil. U všeho byli i dva svědci, kteří poskytovali první pomoc a volali záchranku. Ten milý klučina ale nepočkal a valil chudák domů.

Ta stupidita, kdy neviditelný ještě lže do TV, když ví, že tam byli i svědci, je neuvěřitelná.

A co na to rasista Gorol???RvRv;-€:-/

+12/0
4.1.2012 19:52

sám velký Adonaj

Re: Tak už to prasklo

bude cigánit, že je to všechno rasistické spiknutí

+1/0
4.1.2012 20:00

stockbroker

Re: Tak už to prasklo

hlavne co na to iDnes???

0/0
4.1.2012 20:02

opportunity

Re: Tak už to prasklo

a co na to Romea?

0/0
7.1.2012 10:13

Radka.seznam

Re: Tak už to prasklo

Svede to asi na nějakou servírku, jako v případě svého zetě - uprchlého Antonína Sinu...Rv[>-]

0/0
5.1.2012 0:33

stockbroker

korektura ala iDnes

jsem zvedavy, jak uvede iDnes na pravou miru tento tezce diskriminacni clanek

http://krimi.eurozpravy.cz/41163-cikani-brutalne-mucili-starce-kvuli-duchodu/

0/0
4.1.2012 19:39

Huffnagellův duch

Nebo to zase upadne v zapomnění?

0/0
4.1.2012 18:29

Huffnagellův duch

Tak co, jak to vypadá s tou sobotou,

už se něco ví?

0/0
4.1.2012 18:29

Kocour-mikes

Počkejme si na výsledek vyšetřování....

...ale jak se zdá, asi za "sousedskou hlídku" ty trefený, považovat nelze:-/

0/0
4.1.2012 16:50

opportunity

Dotaz

Už se našel ten třetí? Nebo mají všichni výpadek paměti?

0/0
4.1.2012 16:29

singlemalt

Re: Dotaz

ten utekl s tím nožem, takže nezájem ho hledat, natož najít:-)

0/0
4.1.2012 16:51

opportunity

Re: Dotaz

aha :-/Rv

0/0
4.1.2012 19:23

jana58

Jak to bylo (non multi-kulti verze)

Postupně vylézá najevo, j). Pán měl garáž u železničních kolejí v multi-kulti obohacené čtvrti Tanvaldu. Na garáž si umístil GSM-enabled alarm. Ten mu na Silvestra v noci poslal automatickou SMS. Pán vyrazil, navzdory pokročilé hodině zkontrolovat svůj majetek, přičemž vyrušil tři mladíky, kteří mu nezištně poskytli rychlokurs romské kultury, s pomocí ran do hlavy a nože - má řezné rány na hlavě. Až dosud tedy běžný multikulturní příběh..... Jenže. Pán měl "jednu ruku dlouhou". Jednoho velmi zblízka trefil, druhého lehce postřelil, ten spolu s posledním mladíkem utekl. Pak zavolal záchranku, která u ležícího multi-kulti obohacovače konstatovala smrt. Půl hodiny potom zavolala rodina zachranku druhému mladíkovi, lehce postřelenému. Pán měl zbraň legálně, tedy byl bezúhoný a spolehlivý ve smyslu zákona o zbraních. Na rozdíl od mladíků. Pán nebyl policisty obviněn a odjel se vyhýbat dalšímu obohacování k příbuzným do Německa

takže tohle je pravda

+8/0
4.1.2012 16:12

denny2606

Re: Jak to bylo (non multi-kulti verze)

onen pán,prokazatelně pořezán,tedy napaden,nožem,je bývalý policista.

0/0
4.1.2012 16:16

opportunity

Re: Jak to bylo (non multi-kulti verze)

Podle starosty ne.

0/0
4.1.2012 16:40

FireDrake

Re: Jak to bylo (non multi-kulti verze)

i kdyby byl, není to jedno? Asi by to na jeho místě udělal každý, logicky uvažující člověk. Já tedy ano, na 100 procent

0/0
4.1.2012 16:57

denny2606

Re: Jak to bylo (non multi-kulti verze)

no,tak jedno to není.Skutečnost,že byl policistou umožňuje lépe pochopit jednak pistoly v kapse a také rychlou a jedině správnou reakci na život ohrožující útok pachatelů.

+2/0
4.1.2012 17:31

modrozlodějskej fógl

Re: Jak to bylo (non multi-kulti verze)

No a co?? I kdyby byl policajt, tak si má nechat podřezat? A jako strojní zámeční se mohl bránit! Bóó že co sem leze za.......!

0/0
4.1.2012 19:33

denny2606

Re: Jak to bylo (non multi-kulti verze)

zcela evidentně jsi nepochopil smysl mnou psaného textu,ovšem dle tvého "nicku" se tomu příliš nedivým i když jsme v této cause vyjímečně na takříkajíc "na jedné lodi".

0/0
4.1.2012 21:30

tupecek

Novoroční úklid

Křišťáloví lupáci informace o masakru v Tanvaldu "uklidili" takovým způsobem, že mi dalo práci se sem dostat. O nové poloze Agháty je článek vystrčený na titulce několik dní, za tímto skutečným problémem se na iDnes zavřela voda. Jen tak dál profíci. A abych nebyl cenzorem označen za spíše chatový příspěvek, sděluji vůkol, že nejsem zastáncem ukvapených závěrů a činů, ovšem u 63 letého pána toto nepředpokládám a domnívám se, že konal tak, jak mu vele rozum a pud sebezáchovy.

+2/0
4.1.2012 15:32

Lutjens

Sebeobrana

V případě, že nutná sebeobrana bude beztrestná, jedná se o krok dopředu. Neházím Romy do jednoho pytle, ale většinou jsou agresivní.

+5/0
4.1.2012 14:10

Carvin

Málokdy se stane aby útočníci nepřežili

Tady je vidět ,že je stále těžší někoho přepadnout. Lidé se už začínají bránit.

0/0
4.1.2012 12:39

bigfatpig1

Proč to neskusit znova

Bratr zastřelenéh odsouzen za loupežné přepadení. Po 13. měsících propuštěn za dobré chování. ;-D;-D

Loupež, loupežné přepadení(1) Kdo proti jinému užije násilí, nebo pohrůžky

bezprostředního násilí v úmyslu zmocnit se cizí věci, bude potrestán oodnětím svobody na dvě léta až deset let.

(1) Kdo proti jinému užije násilí, nebo pohrůžky

bezprostředního násilí v úmyslu zmocnit se cizí věci, bude potrestán oodnětím svobody na dvě léta až deset let.

+2/0
4.1.2012 12:27

šaškárna

příspěvek

Romové od 1. ledna prskají na všechny strany, vymýšlejí obhajoby pro tyto dva zločince a násilníky a snaží se vytvářet atmosféru, kdy oni jsou ti ublížení. Napadený pán se klidil stranou a jako normální člověk nechává vše vyšetřit orgány, které jsou tady od toho. Asi mu není lehko, zabil kluka, byť v sebeobraně. Ale nemůžeme přece dopustit, aby se parazitující menšina pod tlakem nějakých aktivistů takto chovala, vyhrožovala a tlačila na všechny kolem a dělala ze zločinců oběti a z napadeného nějakého vraha či kata. Romové nemají co ztratit, protože nic nemají, tak jdou do všeho po hlavě. Vše co mají, mají díky dávkám, kterými si je rozmazluje náš stát.

+17/0
4.1.2012 11:23

FireDrake

Re: příspěvek

Naprosto souhlasím R^

0/0
4.1.2012 13:28





Najdete na iDNES.cz