Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Havla „řeší“ poslanci i letiště, připomene ho voskové srdce ze svíček

Z tisíců svíček, které lidé přinesli na Václavské náměstí k uctění památky Václava Havla, by mohla vzniknout socha. Chce ji vytvořit umělec Lukáš Gavlovský. Osobnost zesnulého prezidenta zaměstnává i poslance, kteří už řeší speciální zákon, a Letiště Praha, které si zaregistrovalo novou ochrannou známku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

MM :))

pojmenujte po Havlovi NOVÉ letiště

Nedaleko Prahy, ve Vodochodech, se jedná o stavbě nového veřejného mezinárodního letiště (rozšíření stávajícího).

---

Kdyby toto letiště bylo hned od počátku provozu uváděno jako "Havlovo", lidé by si rychle zvykli a název by se zažil.

0/0
13.1.2012 9:23

AnalyzaNow

Již 78.000 se přidalo k petici o letišti

Text petice k přejmenování ruzyňského letiště po Václavu Havlovi spolu s podposovými archy (v ČJ i AJ) jsou online na adrese:

http://letistevaclavahavla.cz/

0/0
5.1.2012 3:25

Kočka14

Mluvo má rodná, mateřská, zahal svou tvář šlojířem smutečním

"Havla "řeší" poslanci i letiště, připomene ho voskové srdce ze svíček"......TO JE ZASE TITULEK :-/RvRvRv

+1/0
30.12.2011 19:16

9 99

Mezinárodní autobusové nádraží Václava Havla - Praha Florenc

když se bál létat a auta miloval. :-)[>-]

0/0
30.12.2011 15:01

venenum

Re: Mezinárodní autobusové nádraží Václava Havla - Praha Florenc

a co takhle polygon Václava Havla ???

0/0
30.12.2011 19:11

Anna007

Petice PROTI přejmenování

To je zajímavé, že většina názorů, co kde čtu, je proti přejmenování, ale petice má "jen" 6000 podpisů (dneska už 8600). Jenomže zapomínají, že o této petici zdaleka tolik lidí neví, i když by to třeba rádi podepsali, není propagovaná, jako ta druhá.

My jsme malá země a máme jen jedno takhle velké letiště, to není jako v USA Letiště JFK jedno z mnoha. To si nedovolili ani komunisti, kteří jinak přejmenovali kdeco.

http://www.petice24.com/proti_prejmenovani_letiste_ruzyne_na_letiste_v_havla

+1/0
30.12.2011 9:51

__M_

Re: Petice PROTI přejmenování

Také by se dalo uvažovat, že kdo nepodepsal petici za přejmenování, tak s tím nesouhlasí. No a poměr si jistě dokážeš spočítat sama.   ;-)

+1/0
30.12.2011 10:07

venenum

Re: Petice PROTI přejmenování

fakt je, že život lidí se neodehrává jen na internetu - spousta lidí ho nemá a dokonce ani nechce (pak ovšem nemůžou hlasovat)

0/0
30.12.2011 19:13

AnalyzaNow

Ahá, najednou jsme "malá země" ...

Přesto ji Havel, jak nejen zpravodajství o jeho úmrtí doslova v předních médiích po celém světě, stejně jako účast zahraničních představitelů na pohřbu ukázaly, po desetiletí velice kladně ZVIDITELNIL a propagoval.

Ruzyňské letiště, nesoucí jeho jméno, bude svým účinným způsobem v tomto - ku prospěchu demokratické ČR - natrvalo pokračovat.

Ano, komunisté si "jenom" dovolili zrůdnosti jako pbří modlu Stalina vévodící nad Prahou, Stalinův štít, Gottwaldov, atd. Jak říká petice o pojmenování letiště po Havlovi, právě světu otevření se připomínající, po Sametu skutečně mezinárodní letiště v Ruzyni bude, s Havlovým jménem, přilehavou a světu i nám připomínající vzpomínkou a inspirací.

0/0
5.1.2012 3:31

AnalyzaNow

AntiPetice: minimálně ze 20% švindl podpisy?

AntiPetice svoji podstatou (ke jménům nevyýžaduje věk, povolání a hlavně oveřitelnou e.mailovou adresu) je ke švindlování a inflaci počtu signatářů evidentně zranitělnější než Petice. Skutečností také je, že počet jmen asi o čtvrtinu přesahuje počet ISP adres ze kterých byla jména zaslána ..... Takže .... skutečných podpisů bude v AntiPetici procentelně pravděpodobně více než v Petici.

Nicméně, demokracie funguje ...

0/0
5.1.2012 3:37

Opričnik3

Nemohli by čeští bojovníci proti kultům osobností

zakročit proti budouvání takových kultů i v zahraničí, konmkrétně v Gdaňsku proti ulici Václava Havla, v Paříži, proti letišti Charlese de Gaula, v N.Y. proti letišti JFK a nebo třeba aspoň v Praze proti tupému kultu Masarykova nádraží? Vždyť ož lépe zní takový Gottwaldov nebo Karl-Marx Stadt než nějaké letiště Václava Havla. ;-D

+1/0
30.12.2011 8:28

bara.obava

Re: Nemohli by čeští bojovníci proti kultům osobností

nic z jmenovaneho neprobehlo behem tydne nebo mesice....vy spis mate bobky ze za dva roky by jste byli s takovou zadosti pro smich...uz tak se havlovi samotnemu podarilo zbourat svuj vlastni pomnik jeste za zivota..:-P

0/0
30.12.2011 21:44

AnalyzaNow

Pojmenování třídy V Havla v Gdaňsku ...

proběhlo během pár dní po pohřbu Havla, navíc v době kolem svátků, kdy třeba samospráva Gdaňsku nezasedá.

Ale jakákoliv rádoby výmluva proč letiště nebo cokoliv významného po Havlovi nepojmenovat, teď, za půl roku, kdykoliv, se KSČM, klasovcům, Putinovi atd. vždy hodí, takže chápu ...

0/0
5.1.2012 3:40

emos1a2a1a2

A máme . . .

další kult osobnosti. Myslím si, že Havel nebyl až tak, jak ho tisk, televize presentují.

Kdy my jezdili do práce narvanými autobusy, on si jezdil Mercedesem, nebo BMV. Nikdy v životě nestrádal, jeho věznění nebylo tak hrozné, měl privilégia, a to vše vyšlo najevo od jeho spoluvězňů. Žil si z peněz, které přicházely ze zahraničí, a ty se utrácely na mejdany a chlasty jeho spoluhodovníků.

Lidé, buďte rozumní, vždyť o tom všem se ví! Nikdy nepracoval.

Pokud si hi chcete připomínat, tak si ho připomínejte na " Hrádečku", dokud ho Dáša neprodá, a lidem, kterým přidělal jen starosti o svůj život, dejte laskavě pokoj.

[>-]!!

+5/0
30.12.2011 7:43

__M_

Re: A máme . . .

Tak je to v pohodě. Kouknul jsem na stránky petice "pro přejmenování" a viděl jsem tam, že i K. Gottwald to podpořil.  ;-D

0/0
30.12.2011 7:47

Opričnik3

A v boji proti kultům vytrváme a navždy budeme

Masaryčku nazývat jako nádražím Praha-Střed, Wilsoňák, jako Hlavní Nádraží a Rašínovo nábřeží nábřežím Bedřicha Engelse. ;-D

+1/0
30.12.2011 8:24

danny47

Re: A máme . . .

PŠT, to se do oslav nehodí....

+1/0
30.12.2011 8:26

Pezzo da Novanta

Re: A máme . . .

Samozřejmě že nikdy nepracoval - vždyť takové přikulování nebo dokonce psaní divadelních her, za které pak autor dostává autorské honoráře dokonce i když se v tuzemsku nesmí hry hrát,. to se přece nedá považovat za práci.

Takhle kdyby tahal v Mišelince gumy, viď soudruhu Halíku? ;-D

0/0
30.12.2011 8:37

niki9

Re: A máme . . .

Na premieru jeho hry ve Vídni přišlo 15 lidí, genialní to dramatik............!

+1/0
30.12.2011 10:52

__M_

Re: A máme . . .

A nehráli Odcházení? Pak bych se nedivil, to davy lidí stály před divadlem a čekaly až konečně odejde.  ;-)

0/0
30.12.2011 10:58

niki9

Re: A máme . . .

100 % máte pravdu,jen jste zapoměl říci,že to byl opilec,děvkař,flákač a bezcita,který donutil svoji ženu k potratu.

 Ujišťuji vás,že ze mě nemluví zloba ani jsem nikdy nebyl v KSČ.

0/0
30.12.2011 10:48

venenum

Re: A máme . . .

fakt ?

0/0
30.12.2011 19:15

AnalyzaNow

Dotaz: Kolik dní nebo roků jste byl v ČSSR vezněn VY?

Nebo alespoň Váš blíézký příbuzný?

Ano, byli lidé, kteří Havla a chartisty opravdu neradi, protože se báli, že "kvůli nim" jim strana a vláda, Husákův režim, ztíží dinárové příděly a dovolenou na Adriatiku v embéčku plném konzerv. Chápu. To byl zámysl Husákova režimu, evidentně u některých zabíral.

0/0
5.1.2012 3:44

AnalyzaNow

Petice: http://letistevaclavahavla.cz

Text a podpisové archy jsou online na uvedené adrese.

Teď před ránem se počet signatářů už blíží k 74,000.

0/0
30.12.2011 5:24

__M_

Re: Petice: http://letistevaclavahavla.cz

Počet podpisů. Počet signatářů a počet podpisů jsou dvě zcela odlišné věci.

0/0
30.12.2011 6:50

Pezzo da Novanta

Re: Petice: http://letistevaclavahavla.cz

Správně připomínáš, že soudruzi se snaží co můžou, aby petici zdiskreditovali trpnými pokusy o uplatňování svého pověstného humoru přidáváním svých fiktivních podpisů.

0/0
30.12.2011 8:35

bara.obava

asi zalozim petici

aby se jagr prejmenoval na havla :-/

0/0
30.12.2011 1:49

venenum

Re: asi zalozim petici

;-D

0/0
30.12.2011 19:15

mukr

Ackoliv je to smutne.. tak

KRAL JE MRTEV AT ZIJE KRAL.

At mu vystavi pomniky, pametni desky, pojmenuji divadla a umelecke skoly, ale proboha at nedelaji takovou ptakovinu jako prejmenovavat letiste. Bude to stat majlant a je to padle na hlavu.

R.I.P., thanks & bye.

+2/0
30.12.2011 1:21

AnalyzaNow

Vidím, že jste starostlivý (národo)hopodář ...

takže tady, pro Vaší informaci a uklidnění zpráva z tisku:

"Mluvčí Letiště Praha Michaela Lagronová doplnila, že případná změna názvu by mohla proběhnout do několika měsíců a stála by „jednotky miliónů korun“."

0/0
30.12.2011 5:14

Davido2

Podpisy

Když to tak poslední dobou pozoruju, nechápu, kde nasbírali už 60 000 podpisů. Vypadá to, že Dáša s Kocábem stídají, kdo vymyslí a podepíše víc jmen.... Přirovnávat V. Havla k Masarykovi mi přijde docela dost přehnané....

+5/0
29.12.2011 23:04

Kaniokova

Máte pravdu,

navíc bych toho syčáka, který napsal tento článek, pěkně prohnala. Napíše o těch 60 tis. a pak hned - Na internetu se objevila i petice proti přejmenování letiště, ta ovšem má mnohem méně signatářů - jen šest tisíc lidí. Ale že ta druhá začla skoro o týden později, to už neuvede. Bože, jak já ty novináře "miluju", hnala bych je bičem, už jen za tuto šílenou nechutnou kampaň vymývání mozků. To byla regulerní soutěž se sev. Koreou..

Tu knihovnu ať si klidně postaví, ale za jejich prachy, ne státní !!!

+4/0
29.12.2011 23:49

Leninovo bytostné já

Re: Máte pravdu,

Jan Wirnitzer, Sleduje problematiku armády, rád píše o kosmonautice, archeologii a přírodě. ASI BY U TOHO MĚL ZŮSTAT :-/

0/0
30.12.2011 0:12

bara.obava

Re: Máte pravdu,

sympaticke u te PROTI je ze tam je pomer-pocet podpisu vs. pocet IP adres....a taky diskuze...coz u te PRO neni...a prej je moznost z jedne IP adresy podepsat se pod smyslenym jmeny treba tisickrat...a ted to proc tu PRO svym podpisem nepodporim...ta prvni stranka-seznam tech co to skrabli to je mazec...Rv k takovym lidem se nikdy nedegraduju :-/

+2/0
30.12.2011 2:00

Achille Volfoni

Re: Podpisy

kolik je těch 60 000......0,6% národa?Tak to je bída.

Největší sranda je,že poslední rok VH nikoho nezajímal.V klidu si žil na Hrádečku,média mu nevěnovala žádnou pozornost.Byl nemocný,ale nikdo o tom neinformoval.Pak náhle zemřel a národ propadl hysterii.....A teď v té eufórii chtějí přejmenovávat náměstí,ulice,letiště,objekty....Mnohem vhodnější by bylo tak půl roku,rok počkat...mánie postupně opadne.

+3/0
30.12.2011 1:11

AnalyzaNow

Považujete se opravdu za vtipného? Podpisů je přes 73.000

I vy kujóne, jak jste to "rozsvítil" s tou Dášou a Kocábem!

Doufám, že jste na sebe patřičně pyšný, takovž výkon!

Jinak popisů je už skoro 74,000.

Problémy s možnými neregulérnostni stran autenticity podpisů má spíše AntiPetice. Přes 25 procent jmen přichází z ISP ze které už jiné jméno přišlo. Navíc AntiPetice, s desetinou jmen oproti Petici, nemá takové údaje jako je věk, povolání a hlavně emailovou adresu signatáře, takže svůj starostlivý občanský dohled bych spíše zamířil na AntiChartu, sorry, AntiPetici.

+1/0
30.12.2011 5:20

hyzdilkarel

idnes - stránky plné humoru

Média pompou zakrývají, že symbol naděje z roku 1989 Václav Havel zemřel symbolicky v době, kdy se prohlubuje ekonomická, politická a morální krize. Pro ParlamentníListy.cz to řekl sociolog a publicista Jan Keller. Podle něj jsme svědky politického hyenismu na mrtvém člověku. Smrt exprezidenta pak podle něho poskytla politikům oddechový čas, aby nemuseli čelit kritice k nejistotě, kterou od ledna přinesou reformy.

+4/0
29.12.2011 23:02

Benzin Petrolejovič Naftěnko

Re: idnes - stránky plné humoru

R^R^R^

0/0
30.12.2011 6:17

B_B_Lobo

zakon

to ze nekdo uzakonni ze havel dal tomuto statu neco dobreho, to jeste neznamena, ze to tak skutecne je.

+9/0
29.12.2011 22:46

9 99

Re: zakon

to je asi jako uzákonění, že se nesmí zpochybňovat holokaust.

0/0
29.12.2011 22:54

EU Man

No...pokud má být

zákon o tom, že někdo má nějaké zásluhy, pak ty zásluhy asi nebyly velké. Kdyby ano, nebyl by zákon potřeba...

+7/0
29.12.2011 22:40

Pepito-To

Re: No...pokud má být

R^

0/0
30.12.2011 4:33

sageorg

Když je něčeho moc,..............

bývá toho většinou příliš!Zavání to kultem osobnosti.Nechte toho pána v klidu odpočívat!

+3/0
29.12.2011 22:31

danny47

Re: Když je něčeho moc,..............

R^

0/0
30.12.2011 8:27

venenum

Re: Když je něčeho moc,..............

R^ skoro to vypadá, jako by nás média připravovala na příchod další totality

0/0
30.12.2011 19:16

9 99

prezident Topolánek - už vedl celou EU

Topolánek na Hrad

0/0
29.12.2011 22:18

Semper Fidelis

Už aby byl havlen

V havlinci je vždycky takový blázinec. Stromeček, čekáme na Havlíška, pak ještě ten Havlestr a Nový Havel, prostě zmatek nad zmatek.

+5/0
29.12.2011 22:07

hyzdilkarel

Václava Havla miloval celý svět

http://www.topky.sk/cl/1000067/1294066/Slovaci-na-exprezidenta-Havla-kaslu--Za-styri-hodiny-prisli-kondolovat-styria-#disqus_thread[>-]

0/0
29.12.2011 22:04

nutkao

Už je to tady...

V[>-]V Havel je jedinečný člověk, který si to zaslouží!!...říkají 4 z 5 Sudeťáků..

S úctou

Marta Chadimová, Martin Odložil a banda amnestovaných vrahů a zlodějů.

P.S. Pravda a láska vítězí...V[>-]V a proto bude letiště přejmenováno.Je to všem jasný?!

+2/0
29.12.2011 21:55

hyzdilkarel

Re: Už je to tady...

[>-]Říkají to všichni sudeťáci[>-]http://www.ceskenoviny.cz/svet/zpravy/posselt-havel-byl-nekorunovanym-kralem-obcanske-spolecnosti/730715

+1/0
29.12.2011 22:11





Najdete na iDNES.cz