Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Moravskoslezské nemocnice ruší lůžka, přesto zůstávají ve ztrátě

Moravskoslezské nemocnice nasadily přísnou dietu. Ruší stovky lůžek a šetří i v dalších oblastech. Přesto je většina z nich stále ztrátová, byť krajský úřad upozorňuje, že u jejich nemocnic se počítalo s ještě větším propadem hospodaření.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tigrakrajtovita3

Na morave jsou 3 fakultni nemocnice

spadajici MZ. Zbytek je Afela.s. Neni treba dale komentovat. Chapu vsak, ze diletante jako minutos a pod. tomu nerozumeji. Jsem presvedcen, ze ani nechteji rozumet! Rv

0/0
20.12.2011 10:26

minutos007

Jdu dělat něco užitečného

né že by to bylo jindy o moc lepší, ale dnes mám pocit, že reakce na mé příspěvky jsou nejen pro jinou osobu, ale i z jiné diskuse...;-D Takže přeji příjemné tlachání...

0/0
20.12.2011 8:16

tigrakrajtovita3

Re: Jdu dělat něco užitečného

To klidne muzete, ale nic vam to nepomuze. Zdravotnictvi opravdu NEROZUMITE NIKDO Z VAS!! Kdybyste si to bud nechali vysvetlit nebo alespon drzeli klapacky. Dekuji!

0/0
20.12.2011 8:22

sámvelkýmao

Re: Jdu dělat něco užitečného

tak jste to slíz jako já. zato krajta tomu rozumí a uzdraví všechny a to úplně zadarmo.....

0/0
20.12.2011 8:35

tigrakrajtovita3

Re: Jdu dělat něco užitečného

Zadarmo nikoliv, ale je statni fond, je moznost pripojisteni, je mozny priplatek cash a je socialni spouucast: bohati priplaceji chudym nebo detem. Pojistovny nejsou tunely, ale pojistovny. Lecbu urcuje lekar, nikoliv urednik atd.

0/0
20.12.2011 10:00

sámvelkýmao

no

pro tigra a podobné: až budete vědět o někom, komu byla odepřena lékařská péče, dejte vědět. do té doby tu rozšiřujete ničím nepodložené, rádoby "vědecké" poznatky a prognózy..... rath už se vám za vaši píli odměnil, vy jste svoje extempóre vypustili, tak a stačí.....raději se věnujte práci, jako já.....

0/0
20.12.2011 8:11

tigrakrajtovita3

Re: no

MUDr. Rath se me osobne vubec netyka. Jeste nejaky hloupy dovetek? Ja vedel, ze vysvetluji sahodlouze zabednenemu tak zvanemu nejspise podnikateli, ktery si mysli, ze zdravotni pece existuje vsude na svete jenom placena a ze nemocnice je tovarna ;-O

0/0
20.12.2011 8:14

tigrakrajtovita3

Re: no

Zdravotnictvi vubec nerozumite, nevidite si na spicku nosu, ale vsude jste byl a od vseho mate klice! A vse, co reknou nejvetsi podvodnici je svate, ne?

0/0
20.12.2011 8:16

sámvelkýmao

Re: no

jak píšu. jinak jsem zaměstnanec. docela slušně placenej. na to budete muset doktorovat ještě hodně dlouho. no a nakonec i podnikám. ono s tím zaměstnáním to nijak nekoliduje a jsou to další drobný +.....

0/0
20.12.2011 8:33

tigrakrajtovita3

Re: no

Ja ne, ja nejsem v CR, Vy neumite cist?

0/0
20.12.2011 10:01

Lájosz Bács, sponzor ODS

Drábek zrušil nemocné i postižené,

tak na co lůžka? 8-o

0/0
20.12.2011 7:24

tigrakrajtovita3

Re: Drábek zrušil nemocné i postižené,

Drabek s Hegerem

0/0
20.12.2011 10:16

hany1

Co tím nemocnice ušetří?

Nic ! Když se nezavře celé oddělení, popřípadě celé patro , neušetři se nic.

0/0
20.12.2011 7:19

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Naopak se to prodrazi, nebot musi z domu platit dan a dum jim nevydelava, ani na preventivkach.

0/0
20.12.2011 7:25

minutos007

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Těch pár stokorun je opravdu zásadní výdaj... Ono jde spíš o náklady spojené s provozem...

0/0
20.12.2011 7:28

Lájosz Bács, sponzor ODS

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Jako že ušetři jednu sestřičku s platem 15.000,- měsíčně?

0/0
20.12.2011 7:29

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Nikoliv, on do me rype, ze zrusit luzka je sice skvela myslenka pana Hegera, ovsem co s tim vybavenim tam napriklad? :-/

0/0
20.12.2011 7:35

minutos007

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Naopak, že neušetří prakticky nic. Ale argumentovat daní z nemovitosti, která ční pár korun je legrační. Jde o to, že vytápění a většina ostatních provozních nákladů stále zůstávají...

0/0
20.12.2011 7:40

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Jiste, a vybaveni se rozda do sbernych dvoru spoluobcanum?

0/0
20.12.2011 7:46

minutos007

Re: Co tím nemocnice ušetří?

To opravdu netuším...

0/0
20.12.2011 7:51

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Ach tak,,cili na kazdou postel 1 seniorka a vyvezt pred nemocnici a tam ji zanechat osudu? 8-o ;-( Rv

0/0
20.12.2011 8:00

minutos007

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Proč mám pocit, že já "o voze a vy o koze"

0/0
20.12.2011 8:05

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Ano, ja o voze, vy o koze. Ale ja mam pravdu, verte mi. A mam ji nerad

0/0
20.12.2011 8:09

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

To je ovsem zcela jina kolonka, nez za ucet pojistovne! A vsiml jste si alespon toho, ze vam dobrodinci sfuzovali pojistovny? Naridli preregistraci lekarum, to jest privatnim, nebot nemocnicni jsou zamestnanci, a ve vysledku skonci minimalne polovina obvodaku v nemocnici, kde chybi lidi a miliony pojistencu bez pojisteni? A zadna upozornovaci akce pojistencum se nekonala. Nic se nekonalo. Taktez se tesim na odborne chirurgicke zakroky obvodnich lekaru! Ti si dosud nastesti nahrabali dost, tudiz si mohou dovolit absolvovat nejakou suspecializaci k VL (svoji atestaci/licenci), aby mohli za 20000 Kc nastoupit v nemocnici! Odnesou to opet jen ti nemocni, ti tezce nemocni a stari nemocni, a nemocne deti. Tito vyjmenovani nejvice!

0/0
20.12.2011 7:34

sámvelkýmao

Re: Co tím nemocnice ušetří?

rozšiřujete poplašné zprávy a matete lidi. ještě tu začněte psát o hromadách mrtvých před branami nemocnic a je to komplet. vám asi obvoďák nenapsal flákačenku, proto ta zapšklost?.....

0/0
20.12.2011 7:59

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

Zapsklost nepochazi od nejakeho praktika. S tim si, kdyz dovolite, vystacim SAM! Zapskly jsem, nebot ja jsem do zahranici prilis nechtel (rodinne duvody), ale musel! Rodice me nemohli doted a jeste nevim jak dlouho, zivit! Kdyz vidim jednani s absolventy tady a doma, tak je to nevesele srovnani. Uz nejsem cerstvy absolvent, ale stale jsem mlady a stale mam podminky a hyckani, ale samozrejme drinu take. Nikdo nechce plat zadarmo, kdyz to tak lapidarne nazvu. Jenomze my mame slevy na danich, bydleni zdarma, miliony vyhod a skvele podminky k praxi! Jsme metodicky vedeni! Tezko se nekdo vrati. Nemocnice za nas vse plati, musel bych se vyplatit. Oni do me investovali. Nedavaji tabulkove platy, ale smluvni platy! Ten roste dle toho, jake jste nebo nejte kopyto. Nikdo vam, jako abslovnetovi nerika "blbe ucho". Kazdy nejak zacina. A tak dale...nezlobte se, uz me to nebavi vysvetlovat. Obavam se, ze je to marne

0/0
20.12.2011 8:08

tigrakrajtovita3

Re: Co tím nemocnice ušetří?

A JA tedy lidi nematu;-O !! JA rozhodne NE!! Na to mate uplne jine lidi! Rv

0/0
20.12.2011 8:12

tigrakrajtovita3

Vy jste si tak zavarili, ze nasledky vam budou dochazet

zrejme dalsich 20 roku :-/

0/0
20.12.2011 6:45

sámvelkýmao

Re: Vy jste si tak zavarili, ze nasledky vam budou dochazet

dejte 1000 ať je to kulatý. nač troškařit.....

0/0
20.12.2011 7:15

tigrakrajtovita3

Re: Vy jste si tak zavarili, ze nasledky vam budou dochazet

1000 ceho? Euro? Nebo roku? ;-) Oboji je nerealne cislo.

0/0
20.12.2011 7:22

sámvelkýmao

Re: Vy jste si tak zavarili, ze nasledky vam budou dochazet

no když píšete jak jsme si to zavařili, asi nejste vocaďzdejší..... a když píšete na 20 roků, proč ne na 1000 roků?.....

0/0
20.12.2011 7:57

tigrakrajtovita3

Re: Vy jste si tak zavarili, ze nasledky vam budou dochazet

Asi tak 20 roku by trvala naprava zdravotnickeho a socialniho systemu, pokud by se SKUTECNE zacaly reformy, nikoliv deformy!

0/0
20.12.2011 8:11

tvenca

Zdraví není byznis.

Tohle špatně dopadne.

+1/0
20.12.2011 6:36

tigrakrajtovita3

Re: Zdraví není byznis.

Jiz jste spatne dopadli pane. To bylo jasne hned pri akci D-O. Postavit se proti vlastnim lekarum, kteri jedini stali na vasi strane a nechat se lacine zmanipulovat si vsak jiny dopad nezaslouzi, prominte. Cesi si mysli, ze dalsi prekotna privatizace je zachrani! Pro Boha, tak se podivejte KDO privatizuje! Rv

0/0
20.12.2011 6:44

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

Naši lékaři stáli především na své straně a nám vyhrožovali smrtí. Tak je to. Oni přidáno dostali a o to jim šlo. Ty další požadavky jako zlepšení hospodaření v nemocnicích, které původně prohlašovali za hlavní, jaksi zapadly do zapomnění...

+1/0
20.12.2011 6:53

tigrakrajtovita3

Re: Zdraví není byznis.

Nevyhrozovali vam smrti pane. Nechal jste se unest obludnou manipulaci mocnaru Rv

+1/0
20.12.2011 6:59

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

Já se ničím unášet nenechal. Ledaže by těm stávkujícím lékařům ty plagáty s nápisem "náš exodus, váš exitus" podstrčili obludné mocnáři...

0/0
20.12.2011 7:23

tigrakrajtovita3

Re: Zdraví není byznis.

Ten sice nebyl nejpovedenejsi, ale nebyl pro vas. Byl pro vladu. Co myslite, ze s vami udelaji? Povinne zdravotni dane nezrusi, naopak zvysi a jeste budete vse platit! A vsude! A jeste budete tise koukat, jak vam mizi miliardy na nesmysly! Skvela reforma, skutecne skvela! Navic nemate lekare, ne ze mate! Nemate!

0/0
20.12.2011 7:28

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

Ten tedy nebyl povedený vůbec.

0/0
20.12.2011 7:47

tigrakrajtovita3

Re: Zdraví není byznis.

Taky nebyl pro vas! LOK je soucasti CLK, spousta lekaru se distancovala od provedeni, od motta, ale hajila 13 bodu akce. To trva stale.

0/0
20.12.2011 7:50

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

Jednak nevím, jak poznat adresáta když nebyl autorem uveden a jednak je slyšet pouze požadavek na platy. Jinak ticho po pěšině...

0/0
20.12.2011 7:53

tigrakrajtovita3

Re: Zdraví není byznis.

Pozadavek na platy byl jednim z bodu, ano byl. Medicina je otrocina a lekari jsou vase sluzky. Slusneji to rici nelze ;-€. Byl zejmena kvuli mladym, na kterych pachaly nemocnice (fakultni) to nejvetsi zverstvo ;-€. Vy byste ani svoji lehce nahraditelnou praci nedelal za necele zivotni minimum, jako mladi lekari! CLK se vymlouvala na vladu, ze Julinek ji vzal kompetence, vlada na CLK, nikdo nic neresil. LOK to resit MUSEL. Byla to cesta nejmensiho odporu.

0/0
20.12.2011 8:20

sámvelkýmao

Re: Zdraví není byznis.

nečtěte blesk, to je to.....

0/0
20.12.2011 7:16

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

Jestli to bylo na mě, tak já Blesk nečtu natož blesk. Co mi zakážete nyní?

0/0
20.12.2011 7:24

sámvelkýmao

Re: Zdraví není byznis.

jo, na vás, ale jinak si dělejte co chcete. hlavně pořád neplačte, co je tu za bídu.....

0/0
20.12.2011 7:51

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

To si mě asi s někým pletete, ne?;-)

0/0
20.12.2011 8:10

tigrakrajtovita3

Re: Zdraví není byznis.

Nic nezapadlo! Je z vas potrebuji vyzdimat, co to da! Vzdyt je to vsechno protiustavni!

0/0
20.12.2011 7:24

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

Konkrétněji. Lékaři nás ždímou? Co je protiústavní?

0/0
20.12.2011 7:26

tigrakrajtovita3

Re: Zdraví není byznis.

Protiustavni je to, ze neodkladna pece ma byt ZDARMA! Neni! Platite 60 a vice Kc. Protiustavni je to, ze se STATNIM zdravotnim fondem hospodari privatni subjekty! Protiustavni jsou smlouvy nemocnicnich lekaru, a to jiz radu let! Jsou tak nehorazne podvodne, ze musi psat i podvodne 2 vykazy prace! Na prescasy je dohoda, nebo naduvazek, ale na stejnou praci! To je proti ZP! Nerespektuji se hodiny, nerespektuje se praxe. CLK byly odejmuty, prapodivnym mafianskym zpusobem, kompetence a vznikl chaos v dalsim vzdelavani lekaru. Zanikly male obori (ocni, ORL apod.). Jeste cca 10 roku ma CR rezervu, ma lekare ve veku, kdy budou cca 10 roku v nemocnicich. Mezitim zmizeli absolventi za 15 let, poslednich par roku vsichni! Navic jsou slabe rocniky, berou kazdeho hlupce a na medicine jsou same zenske. Uz je vidim u totalky! Z toho neni cesty ven, chapete? Temto u moci nejde o obcany, o nemocne, natoz o perzonal! Tem jde o veci jako IZIP!

0/0
20.12.2011 7:43

minutos007

Re: Zdraví není byznis.

No a proč proti tomu lékaři, kteří o tom jistě ví, nebojují? Kdyby to řešili se stejnou razancí jako své platy, tak je po problémech...

0/0
20.12.2011 7:46





Najdete na iDNES.cz