Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Europol rozbil evropskou síť pedofilů, natáčeli i znásilnění batolat

Europol rozbil zločinnou síť šiřitelů dětské pornografie na internetu. Policisté během operace zatkli 112 lidí. V poutech skončili lidé sdílející nejextrémnější formy videomateriálu včetně záběrů znásilňovaných nemluvňat. Na akci ve 22 zemích se podíleli i Češi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

azazzelo

Vydařený útok na P2P sítě o kterém iDNES lže

Spojit sdílení videí na P2P sítích s pedofily je chytré. Jak tak koukám, všichni zde skočili "mravokárcům" na špek a svorně řeší "pachatele". Za "mravokárce" zde bude nějaká ta špehovací služba hlídající kopírování filmů a úniky zisků molochům šoubyznysu. Redaktory iDNES bych chtěl upozornit, že popisují sdílení videí. Zadržení tedy žádná batolata nenatáčeli. Vaše titulky musí být opravdu vylhané a korespondovat s bulvárem? Opět tedy jen stará písnička. Za velkého pokřiku zmanipulovaných čtenářů médii, placenými za účelové dezinformace, je kriminalizováno běžné a svobodné chování lidí na internetu. Styďte se! V podstatě všichni... :-)

+2/0
17.12.2011 9:56

Tobinka2.0

Re: Vydařený útok na P2P sítě o kterém iDNES lže

Platit zneužívání dětí je běžné a svobodné chování lidí na internetu?

Pokud víte o trestném činu, máte povinost ho ohlásit.:-P

0/0
17.12.2011 12:54

kasz

Re: Vydařený útok na P2P sítě o kterém iDNES lže

"Pokud víte o trestném činu, máte povinost ho ohlásit."

Mýlíte se, morální povinnost možná, ale zákonná povinnost se vztahuje jen na některé trestné činy, vyjmenované v TZ.

0/0
17.12.2011 13:01

duhacenzor5

Re: Vydařený útok na P2P sítě o kterém iDNES lže

V jednom máš totální recht: Jako vždy se píše o tzv. "pedofilech", co ale jen údajně měli v kompu pedoporno, nikoho však nezneužili, nejzajímavější je ale, že jsem ale NIKDY neslyšel o tom, že by poldové někdy zatkli ty, kdo to natáčejí a "herce", co v tom účinkují, pokud bych chtěl jako detektiv  pedoporno potlačit, nebo alespoň omezit, vždy automaticky půjdu po tom, kdo to vyrábí, jinak práce nemá smysl. P:S: Také je velice zajímavé, že pokud je zveřejněna sociální skladba "prohlížečů", jedná se o kantory, soudce, poldy, kněze, starosty, ...nikdy ne třeba klempíře:o) Zdá se , že tyhle hony na čarodějnice jsou velice dobře naaranžovány a s nějakou skutečnou pedofilií to nemá vůbec nic společného, jako by se kdosi v pozadí, snažil umlčet a zastrašit lidi, co svým postavením, vzděláním, jsou schopni v mimořádné situaci oslovit národ. Jako by se opakovaly dějiny, hony na čarodějnice, zfušované stejným způsobem, skončily sérií atheistických revolucí, čím má skončit tohle. Islámem v Evropě

0/0
17.12.2011 16:14

přezdívka není potřeba

Re: Vydařený útok na P2P sítě o kterém iDNES lže

NIKDY? Já přímo tady čet i o rodičích, kteří to porno natáčeli a dále distribuovali...

0/0
25.12.2011 16:06

taktaktak

Jsem

Jsem rovněž pro tresty smrti za tyto činy,protože jak se mohou oběti takovýchto nelidských činů bránit.Trest smrti je již od nepaměti k dobru pokud se má nějaká trestná činnost potírat a ne ještě,aby takovíto vyvrhelové ještě měli u nás větší práva než oběti tak jak to je v zákonech naší země.Je to smutné,ale je to tak.

0/0
17.12.2011 9:10

babacek

Re: Jsem

Když se podívám do historie trestu smrti tak uvidím kolikrát byl zneužit ve jménu nějaké ideologie, peněz a moci. Tedy raději pustím devět vinných z deseti než abych popravil jednoho nevinného.

+3/0
17.12.2011 14:39

Sharpe

Re: Jsem

Poste mate strach, ze kdybyste nekoho zavrazdil, tak by vas popravili.

0/0
17.12.2011 20:18

babacek

Re: Jsem

Hloupější ´´ argument ´´ jsem ještě nečetl. A to jsou zde nohy skutečné perličky.;-D

+1/0
18.12.2011 7:48

babacek

Pedofilie

Nechci to bagatelizovat, ale muslimské země které uctívají Mohameda který si vzal za ženu 6letou Aišu vlastně pedofilii propagují a tento multikulturalismus je nám vnucován stále víc. :-(

+1/0
17.12.2011 9:02

LucyTarhuniah

Re: Pedofilie

;-D Ještě, že to můžeš na někoho hodit a sám ze sebe udělat neviňátko;-)

0/0
17.12.2011 10:51

babacek

Re: Pedofilie

Můžeš mě vinit z ledačeho, ale komunista a pedofil nejsem a nebudu.:-P

0/0
17.12.2011 14:33

LucyTarhuniah

Re: Pedofilie

Ale nevím jak tím omluvíš a na co se vymluvíš ohledně těch mnohých afér pedofilních kněžích, kteří kážou křesťanství

0/0
17.12.2011 11:04

babacek

Re: Pedofilie

Neomluvím, ale vím kde se motivují.

+1/0
17.12.2011 14:34

Sharpe

Re: Pedofilie

Kde ?

0/0
17.12.2011 20:19

babacek

Re: Pedofilie

Podívejte se např. na www.antimesita.eu a najdete tam mnoho důvodů.

0/0
18.12.2011 7:50

LucyTarhuniah

Re: Pedofilie

;-D takze antimuslimské stránky, včera jsem to Sharpe radila, a je to tady jak na zavolanou;-)

To je stránka, kterou mívá každý farář otevřenou téměř pravidelně:-)

0/0
18.12.2011 11:05

LucyTarhuniah

Re: Pedofilie

Hned začátek té stránky o zabíjení zvířat - je naprosto stejný s židovstvím;-)

Dále to snad nemá cenu ani číst. Ale zajímavé je Vaše tvrzení, že se tady kněží inspirují :D

0/0
18.12.2011 11:14

pavel-s-68

Re: Pedofilie

Zminky o manzelstvi s nezletilymi, incestu a pod. najdete hodne i v one "mirumilovne" Bibly... Nicmene, me tak netlaci co delal Mohamed pred nekolika tisici let (to same urcite delal v te dobe i vas nebo muj pra-pra-pra....predek). Me spise tlaci co delaji lide dnez, zvlaste stane li se neco takoveho v me ulici.

0/0
17.12.2011 12:59

babacek

Re: Pedofilie

Nejsem znalec Bible svaté, ale znám desatero a to mě stačí.

0/0
17.12.2011 14:36

antidepka7

Re: Pedofilie

Manželství s nezletilými a podporu Incestu v Bibli nenajdete. Mohamed žil cca před 1400 lety.8-o

0/0
17.12.2011 22:14

LucyTarhuniah

Re: Pedofilie

Ale najde se v židovství. Včetně neomezeného mnohoženství, které je dodnes v Izraeli.

http://zpravy.idnes.cz/izraelec-si-udelal-harem-z-23-manzelek-nyni-ho-soudi-za-zotroceni-a-zneuzivani-1sv-/zahranicni.aspx?c=A100214_221104_zahranicni_abr

Tenhle v Izraeli tomu dal, 69 dětí, 23 manželek, děti s vlastními dětmi, a všichni tomu museli přihlížet a počkat si, než jedna z jeho dcer přizná, že je dítě jeho a jiné z jeho dcer8-o protože až tohle bylo trestné.

A pan babacek to v tamní diskuzi hodí celé zase na Islám;-D

0/0
18.12.2011 0:20

anti-multi

Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

Snad byste se meli zeptat obeti pedofilie, dnes dospelych lidi, co si o tom vsem mysli. Mam vlastni zkusenosti a jeste dnes se otrasam odporem. Nechci chapat a odpoustet. Kazdy kdo takto sahne na deti by mel byt navzdy odstranen ze spolecnosti. A pokud jde o ta batolata, to uz je za hranici hnusu. V takovych pripadech bychom meli uvazovat o verejnych popravach. ;-€

+2/0
17.12.2011 7:40

kasz

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

90% případů zneužívání dětí nemají na svědomí pedofilové, nýbrž "normálně" orientovaní jedinci.

--> http://ona.idnes.cz/pouze-desetina-tech-kdo-zneuziji-dite-jsou-pedofilove-ppg-/vztahy-sex.aspx?c=A071010_081653_zdravi_bad

0/0
17.12.2011 9:21

anti-multi

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

Mne je v podstate jedno jestli na mne sahal aktivni pedofil nebo "normalne orientovane" prase. Vysledek byl stejny. .

0/0
17.12.2011 9:42

kasz

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

Jo, to mě je taky jedno. Ale není mi jedno, když se pojem pedofil používá pro označení všech prasat. Pedofilie má totiž s pohlavním zneužíváním dětí společného asi tolik, co "normální" heterosexuální orientace se znásilňováním nebo obtěžováním žen... Existují pedofilové, kteří děti nezneužívají, na to by měli lidé brát ohled a dávat si pozor na používání příslušných pojmů a neházet je do pytle se všemi zneužívači.

0/0
17.12.2011 9:46

anti-multi

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

Pokud ma nekdo na pocitaci videa znasilnovani deti, je vinen i kdyz se fyzicky neprojevuje. Kdyz za takovy obsah plati a tim podporuje produkcenty videi, ma nasvedomi dalsi zlociny proti detem.

0/0
17.12.2011 10:06

Tobinka2.0

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

nicméně jsou to pedofilové, kdo platí mašinérii zneužívání dětí :-P

0/0
17.12.2011 12:55

sarah123

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

Kaszi, prestante si vymyslet, uz vcera jsem vam to vysvetlila. According to the Mayo Clinic,

approximately 95% of incidents of sexual abuse of children age 12 and

younger are committed by offenders who meet the diagnostic criteria for

pedophilia;[16] and that such persons make up 65% of child molestation offenders.[16] Pedophilic child molesters commit ten times more sexual acts against children than non-pedophilic child molesters.

0/0
17.12.2011 10:06

jrozec

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

Nesmysl. Ten výňatek vychází ze studie, která považuje za pedofily ty, kteří zneužijí dítě a nikoliv ty pro které je primárně jejich objektem lásky... Jestliže prohlásím, že všichni, kdo něco provedli jsou automaticky pedofilové, pak mi logicky vyjde, že rovněž  procento těch kteří znásilnili dítě je 95% (poté co vyjmu sadisty atd.) ...

Zkuste si nastudovat něco například od prof. Weisse, kde se vychází z vyšetření zadržených pachatelů. Výsledek je 3/4 až 90% "nepedofilů"...

0/0
25.12.2011 15:20

duhacenzor5

Re: Pro ty, kteri se snazi pochopit a omlouvat

Jedinců, co si v roce 2011 znenadání "vzpomenou", že v roce 1945 byli "zneužíváni", jak je dnes běžným zvykem, bych se leda zeptal na to, kolik jim za jedno takové křivé obvinění platí, odporem se otřásám také, ale nad nimi, ne nad nevinně nařčenými.  A nezapomeň mi to smazat, jako "rasistické a vulgání ", ty "oběti";-D;-D;-D

0/0
17.12.2011 16:01

Flipmode

....

Omlouvat pedofilii tim, ze se snad jedna o hlazeni a ze dite ma z toho radost, tak to uz je moc. Dite nema rozum a nedokaze rozlisit nebo pochopit.

Nase spolecnost se naucila uchylky a nemoci omlouvat a rikat, ze chudaci nemocni, porucha, za to nemuzou. Dle meho nazoru by se vsichni lide, kteri jakkoliv ublizuji ostatnim (a to treba i tyrani zvirat), meli ze spolecnosti vyclenit. Ne do ustavu nebo vezeni, ale postavit naprosto mimo spoelcnost, aby spolecnost nemusel vynakladat jakekoliv prostredky na jejich udrzbu a starat se o tyto nepovedene "zmetky". Vystehovat na ostrov nebo zkratka zabit. V idealnim pripade nekde uchovavat a pouzivat na pokusy misto zvirat, cisteni Fukismy od jaderneho odpadu apod.

Lide by se meli vratit ve znacne mire zpet k prirode a zacit se chovat v urcitych ohledech jako zvirata. Ve zvireci risi by jakekoliv podobne chovani melo za nasledek vycleneni ze smecky, tudiz smrt.

Spolecnost dospela do pekneho marasmu a to si rikame "vyspela spolecnost"

+1/0
17.12.2011 3:34

efix

Re: ....

To by tu ale skoro nikdo nezůstal! :-)

0/0
17.12.2011 3:54

Flipmode

Re: ....

nemyslim...jen by nas bylo o ca. miliardu mene:) Coz by zemi opet jen prospelo...

+1/0
17.12.2011 4:03

jrozec

Re: ....

Výborně a koho budeme shazovat ze skály příště? Homosexuály? Černochy? Jehovisty? Ty co nosí červenou čepici?

A co všechno ve jménu toho bude normální? Špehování lidí? Omezování svobody projevu? Osobní prohlídky?

Místo toho, aby se řešilo, kdo zneužil dítě se dělají bombastické zprávy ze zavírání lidí s nějakým videem a fotkami přičemž se napíše něco o nemluvňatech atd.... Našli nějaké zneužívané děti, pomohli jim? Zavřeli ty, kteří jim ubližovali?

0/0
25.12.2011 15:26

vodnicivcechach2

nekdo psal vo pokuseni,koukne, no ok.uz je to natoceny, ale!

ja bych resil to,kde vzali ty batolatata???kdo jim je prodal?dal?vsechny neukradli,a tohle je nejzrudnejsi;-€ !! kdyz rodice to batole,ktery se eumuze branit , prodaji!! tak tj mazec;-€ Rv pro takovy rodice zadny vezeni, pro takove rodide rovnou trest

0/0
17.12.2011 2:08

LucyTarhuniah

Re: nekdo psal vo pokuseni,koukne, no ok.uz je to natoceny, ale!

Jsou i případy, kdy děti někdo ukradnul......

0/0
17.12.2011 2:11

vodnicivcechach2

Re: nekdo psal vo pokuseni,koukne, no ok.uz je to natoceny, ale!

ja vim, vim,tj dejme tomu trestny cun,ktery vede k tomu nejodpornejsimu trestnemu cinu. jenze v rozvojovych deti prodaji a nikdy nevi ucel. nevi jestli na organy,nebo tady k ty zrudnosti, nebo adopci, ktera je z vyberu nejleppsi.nebo kluky jako vojaky. to nejsou ale batolata,prodaj sedmiletyho kluka, naucei ho na drogy a poslou ho zabijet. ziskavaji prevahu,pze kterej zapadni avojak vystreli na dite? kdyz ho vidi,tak ne. casto ho nevidi, pak ma takovy klucina zivotnosti 30 sekund. je to sielny, co se v africe deje, clovek jako bytosat tam nema zadnou cenu

0/0
17.12.2011 2:20

Flipmode

Re: nekdo psal vo pokuseni,koukne, no ok.uz je to natoceny, ale!

A ty zase nechapes v jakych podminkach tito lide ziji. Nemaji co

jist, maji 10 deti a pak nekdo prijede a nabidne jim penize,ktere

vystaci na rok za to, ze "dite poslou do mesta na skolu" Mozna trosku cestovat, divat se na dokumenty a neplacat tady nesmysly

o chudacich lidech v Africe, kteri na jedne strane nemaji co do pusy,

na druhe strane by se NIKDY takove zvracenosti vedome nedopustili.

0/0
17.12.2011 3:37

LucyTarhuniah

Re: nekdo psal vo pokuseni,koukne, no ok.uz je to natoceny, ale!

Je fajn vidět někoho, kdo si myslí, že by se Afričan NIKDY takové zvrácenosti vědomě nedopustil, i když tomu nevěří asi ani samotní Afričané. Jistě že jsou tam i oběti, ale svatoušci tam taky jenom nejsou, takže více čtení, cestovat, a nejen dívat se na to, co se Ti hodí.

0/0
17.12.2011 11:31

janzlatousty

Tobinko, méně srdce, více rozumu a vědomostí.

Článek je demagogický a napsaný na klíč, policie předstírající "zátah na pedofily" si odfajfkuje  činnost, aniž by jakkoli snížila nebezpečí  ze strany skutečně nebezpečných deviantů.(Kam ale většina pedofilů nepatří), Pedofilie je porucha sexuální orientace, a většina postižených jí drží pevně pod kontrolou. Obecně při studiu sexuologie zjistíš, že "normální" není  například  žádný dospělý, který se  na úkor všeho ostatního věnuje dětem například jako vedoucí kroužku.. Pokud vidíš takového člověka, který škrtl vše v osobním životě, aby se věnoval plně dětem, není něco v pořádku. Stará anekdota říká, že rozdíl mezo pedofilem a pedagogem je v tom, že pedofil má děti opravdu rád". Přesto většina pedofilů se svojí  úchylkou celý život bojuje a nikdy by dítěti neublížili, podobné je to u jiných sexuálních deviacích.

Proto si nepředstavuji jako chvályhodnou akci, kdy policie "rozbije mezinárodní gang pedofilů"  v několika zemích, když 99% z nich se realizovalo pouze nad videem

0/0
17.12.2011 1:48

Tobinka2.0

Re: Tobinko, méně srdce, více rozumu a vědomostí.

JJ, ještě, že ty záběry k nám spadly z Marsu a žádným dětem nebylo ublíženo.:-P

Kdo si kupuje znásilňování batolat, musí počítat s následky.

0/0
17.12.2011 1:50

janzlatousty

TOBINKO

celá akce je namířena přesně na takové naivky, jako jsi ty, přečti si můj druhý příspěvek a začni hlavu používat k přemýšlení.

0/0
17.12.2011 1:54

Tobinka2.0

Re: TOBINKO

Já prostě nemůžu akceptovat, že někdo kupuje záznam zneužití cizího dítěte, abych mohla říct "páni, ochránili jsme tím naše české děti". I ty ruské děti jsou oběti, ne věci.

Ať si honí nad povídkami, záběry z filmů, katalogem dětského prádla, kreslenou pornografií, 3D animací. Ale platit  reálné znásilňování.

0/0
17.12.2011 1:57

janzlatousty

Tobinko, to není věc akceptování

to je věc pragmatismu. V9š problém je v tom, že ty si naivně myslíš, ževšichni zadržení se ukájeli nad videem znásilňovaného batolete... Pedofila si představuješ jako skrčeného úchyla , který se  každý den chystá znásilnit dítě. Budeš se divit, opak je pravdou. Fór je v tom, že drtivá většina jedinců " evropské síTě pedofilů" ;-DEUR^půjde bručet a bude sociálně lynčována za videa koupajících se dětí......

Ale jako u ostatních  poruch sexuální  orientace  je situace právě opačná.

Nenchej si vymýt mozek novináři.

0/0
17.12.2011 2:02

vodnicivcechach2

Re: TOBINKO

vis co tobino? ;-€ ja zase nemuzu akceptovat ,ze nejaka matka proda batole za par supu, a je ji jedno komu !! ;-€ normalni matka i umre za svy dite !! i hlady. tyhle? prodaj to batole proto, aby nemely hlad !! ;-€ hnusfialovej,hnus!prvni bych prerazil tu matku,pak az toho ouchyla !!

0/0
17.12.2011 2:04

LucyTarhuniah

Re: TOBINKO

Řekla bych, že ta uživatelka právě o tomhle mluví, že si nedokáže představit zneužívání batolat(i jiných) za jakoukoliv cenu.

0/0
17.12.2011 2:07

vodnicivcechach2

Re: TOBINKO

hoj lucindodo,no vona me strasne vytocila,takze ja ctu hl reakce na ni, ji ne :-/

0/0
17.12.2011 2:09

LucyTarhuniah

Re: TOBINKO

Musíš to brát s rezervou.... :-)

0/0
17.12.2011 2:12

vodnicivcechach2

Re: TOBINKO

jasna vec,ale todle tema?neumim si tro ptstavit, ma to doma a nemuzu.vrazdil bych takovy lidi ;-€

0/0
17.12.2011 2:33





Najdete na iDNES.cz