- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nepřijde mi to o nic horší než to, jak se trolejbusy otáčí na Novolíšeňské. Taky přes 4 pruhy.
Nejhorší na tom je, že kdyby se náhodou něco stalo, tak dá vedení DPMB ruce pryč,
a svede všechno na řidiče. Pokud to není na papíře, např.v nějakém nařízení ředitele,
že se tam mají točit, tak to vždycky odnese šofc. Tak je to všude.
Tak při pohledu na mapu ( a znalosti místa, jsem z Lesné) mě napadají minimálně dvě lepší varianty, kde se tam otočit
1) z křížovatky Lesnická/provazníkova pokračovat po obslužné komunikaci souběžně s Generála Píky do Bieblovi a Mathonohovou zpět na Provazníkovu.
2) Z Gen. Píky na Porgesovu, podjet most a druhým nájezdem zpět na Generála Píky
Potom ještě vidím variantu Lesnická, Provazníkova, Jugoslávská,Zemědělská.
Jenže z čar na pamách těžko poznáš, že na řadě všech těchto tras se ten autobus buď nevytočí vůbec, nebo s velkým odpadem zrcátek parkujících aut. A dávat tam zákazy zastavení je nesmysl, neb by to ničemu nepomohlo (viz zkušenosti s parkujícími "inteligenty" ve smyčce u Tehcnologického parku).
....když je někdo orloj na Svoboďáku! Takovou blbinu mohl vymyslet jen totální retard! To video je síla! N gen. Píky to znám, často tam tudy jezdím - slabý provoz je tam téměř neznámý pojem!
Jel jsem tam naposled včera kolem půl osmé a nepotkal jsem tam jediný auto, ani v protisměru.
..úplně stejně se točili minulý rok a přechodně udělali "zkrácenou" konečnou na ul.Provazníkove.. taky se točili přes 4 pruhy.. a stáli pak pod značkou "městský okruh"...
> taky se točili přes 4 pruhy
Ve skutečnosti se točili MAXIMÁLNĚ před DVA pruhy, neb zespodu je od Tomkova náměstí zákaz vjezdu (s výjimkou právě MHD), takže v těch protisměrných pruzích mohli potkat buď kolegu, který tom otáčení tam dobře věděl, nebo pár lidí bydlících v okolí, kteří o tom samozřejmě věděli taky.
Nevíte náhodou někdo, proč je na tř. Generála Píky teď už JENOM sedmdesátka?
Svého času tam desítky let byla 80 a nikomu to nevadilo.
Jaký je v tom rozdíl? O kolik se snížila nehodovost? Proč došlo k tomuto zpomalení?
50 + 20 km/hod. Dle silničního zákona
Taky je dobrý, jak potom zastavil na připojovacím pruhu hned za značkou vyznačující městský okruh, tedy v zákazu zastavení.
Mýlíte se. Na dopravním okruhu označeném dopravní značkou "Okruh" nebo "Změna směru okruhu" je zakázáno stání.
Tedy pouze stání. Zastavení je povoleno.
Pokud myslí tu hrůzu poblíž Shellu, tak to není kruháč!
Tak tak. Je to sice možná nejkulatější křižovatka v Brně, ale není to kruhový objezd. Je to soustava všelijakých předností z různých směrů, dva až tři pruhy podle místa, špatný výhled. Specialitka.
Navíc by museli díky tomu projet onu skvostně "opravenou" křižovatku právě Gen.Píky vs. Okružní, kde je zatáčka 100 stupňů značená jako rovný směr, přičemž takřka rovný pruh vyboulený kusem záhonu je odbočovací. To by bylo o hodně chytřejší
no to jsem taky zíral... jezdím tamtudy do práce a bus jsem naštěstí ještě nepotkal...
provoz, tak ve své podstatě otáčení není nebezpečné (volně napsáno) je víc než na facku a nebo na feferonku do konečníku.
Ráno je ve skutečnosti DO šesti hodin. Spoje, které tudy jezdí po šesté hodině, už pokračují dál jako linka 66. A do šesti tam zřejmě provoz tak intenzivní nebude. To bohužel v článku není a pak se tady rozdávají facky a jiné předměty.