Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie hledá řidiče, kteří přejeli v Chomutově chodce a nezastavili

Policie pátrá po řidičích, kteří postupně přejeli muže na čtyřproudé silnici 1/13 v Chomutově. Na místě zůstal až čtvrtý z nich, tři před ním z místa nehody ujeli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wala

Nikdo jsme u toho nebyli, tak jen toto

Žádný řidič by se takto nechoval. Nikdo neví, jestli ten za Vámi si nezapamatuje SPZ a nezastaví. Je jen jedna výjimka. A to, že je přejetým cygán. A tak to asi bylo. Není to rasismus, ale strach. I když nenesete nad jeho přejetím sebemenší vinu, zbytek cygánů Vás dostane. Tady jde o život.

Takže žádný řidič asi nezastaví - ani cygán by nezastavil u přejetého cygána. To je jistá věc.

0/0
5.12.2011 18:51

zdarma

hmm...

Tupci. Stejné jako v té Číně, co tam přejížděli to dítě jako brambory. Těžko hledat slova.

0/0
5.12.2011 18:00

Fair-Play

Re: hmm...

Cože, snad tupec ten, kdo tam přecházel?

0/0
5.12.2011 18:08

Smrť

Re: hmm...

To samozřejmě, že tam neměl co dělat a za smrt si může sám. Ale je normální někoho přejet (ikdyž jako druhý, třetí, x-tý) a jet bez zastavení dál?8-o

0/0
5.12.2011 18:13

Fair-Play

Re: hmm...

Tak to jistě ne, ale nediv se, být popotahován měsíce po soudech.........Rv Tím neříkám, že to schvaluji!

0/0
5.12.2011 18:16

damianx

...

Bohužel tupých lidí,kteří přecházejí v těchto místech neubývá.Není to první ani poslední smrtelná nehoda.

0/0
5.12.2011 16:08

uplnej_debil

Re: ...

... ale tak postupně jich ubývá... :-)

0/0
5.12.2011 17:49

damianx

Re: ...

Pravda :-)

0/0
5.12.2011 18:00

Smrť

Co čekat v zemi,kde se vina hází na imaginární osobu blízkou

Dokud se ujetí z místa nehody nezačne pořádně trestat a nebude výrazně přitěžující okolností, tak to tady dál na silnicích bude vypadat jak v ČíněRv.

+1/0
5.12.2011 15:59

dropa

Re: Co čekat v zemi,kde se vina hází na imaginární osobu blízkou

A tam se to snad netrestá? 8-o

0/0
5.12.2011 16:42

CYnikCYnik

Jste normální?

To je zase diskuze, a co třeba zastavit, abych tomu člověku zkusil pomoct a zavolal sanitku?

Před lety jsem zastavil na dálnici u Mirošovic u obouchaného auta v odstavném pruhu, v kterém seděl jen spolujezdec. Slečna seděla vyklepaná vevnitř a řikala, že se jim to stalo asi před 1/2hodinou, přítel zkoušel zastavovat auta, ale nikdo nezastavil, tak nakonec šel hledat telefon (rok 97 nebo 98, kdy mobily ještě nebyly tak běžné). Půjčil jsem jí mobil, zavolali jsme polici, nechal jsem jim kontakt a když nic nepotřebovali, tak jsem jel dál. Mimochodem byla to neděle odpolede a kolem jezdilo jedno auto za druhym.

+1/0
5.12.2011 15:35

AAA2

A nebyl

neviditelny?

+2/0
5.12.2011 15:14

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

přejet už přejetýho a mít kvůli tomu problémy, tak to radši byla srnka. :-/

0/0
5.12.2011 15:03

Hackoff

Re: Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

a jaky problemy mas na mysli? teda krome zdrzeni v podobe sepsani protokolu. o jejich nevinne (krome prvniho ridice) neni s nejvetsi pravdepodobnosti pochyb.

to jsou jen vymluvy ze nekam pripadne spechali a proto se ani nezastavili i kdyz pod jejich koly zhasnul neci zivot. to ze po nich policie patra a v pripade odhaleni budou mit vetsi problemy nez jen hodinku u protokolu, tak to jim ze srdce preju.

0/0
5.12.2011 15:08

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Re: Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

Tak to se pleteš, to už tu bylo.

Sáhodlouhý řešení, jestl iten člověk před druhým přejetím ještě žil, nebo už byl mrtvý, aby se mohl stanovit viník. Je úplně jedno, že ten chodec byl třeba namol, nebo byla mizerná viditelnost, máš předvídat... Minimálně spoluúčast. Rv

Proč tak litujete všichni lidského života, ale maso jíte, zvířata byste tedy vědomě zabili. Vždyť je to úplně jedno!

0/0
5.12.2011 15:13

Hackoff

Re: Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

to ze jine auto prejede chodce a odhodi to tobe do cesty neni predvidatelna udalost, takze muzes byt v klidu.

moc bych si bejt tebou nezahraval s myslenkami ujeti od nehody. i kdyz je dotycny nevinny a soud by mu za samotny stret zadny trest nepriznal, tak ujeti od nehody je trestny cin. a jeho schvalovani je tudiz take trestne

lituji jen zbytecne zmarenych zivotu

0/0
5.12.2011 15:19

Přišel jsem, abych tu zvracel.

Re: Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

schvalování trestného činu... Tahle formulka mě vždycky rozesměje. :-P

0/0
5.12.2011 15:23

Hackoff

Re: Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

osobne si nemyslim, ze by spolecenska nebezpecnost diskutujich byla velika, tudiz by tento trstny cin (Schvalovani trestneho cinu) mohl byt resen spise jako prestupek, tak faktem je, ze statni zastupci a posleze soudci ho maji na pameti. a dokonce nekolik diskutujich na ruznych forech uz bylo timto paragrafem odsouzeno.

tim samozrejme nemirim na tebe. na jeho naplneni musi clovek napsat uz velkou hnusarnu

0/0
5.12.2011 15:27

AAA2

Re: Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

a uz si podal trestni oznameni? neoznameni trestneho cinu je taky trestne ;-D

0/0
5.12.2011 15:25

Hackoff

Re: Kromě toho prvního se jim ani nedivím.

ne, protoze diskutujici predemnou nenaplnil skutkovou podstatu. to nebylo mireno na nej, ale byla to jen takova vsuvka na zaver. a ano i neoznameni trestneho cinu je trestny cin. nektere definice trestnych cinu jsou opravdu zajimave

0/0
5.12.2011 15:29





Najdete na iDNES.cz