Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O náladové Štíry a kritické Panny nestojíme, vybírá si čínská firma

Jedna čínská firma zveřejnila inzerát, v němž předem odmítá uchazeče o zaměstnání narozené ve znamení Štíra či Panny. Takoví lidé jsou totiž prý příliš náladoví a kritičtí. Vítá naopak zájemce narozené ve znamení Kozoroha, Ryb či Vah.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Einstein_7

x-DD

Takový paradox pro čínany ... Zvěrokruh byl navržen roku x A dnes je postavení těch hvězd oproti dřívějšku naprosto opačné ... Takže někdo kdo se narodil jako štír je dnes ryba R^;-D;-D

0/0
27.11.2011 17:44

lezici_spici

vždyť je to pravda

nevím jak Štíři, ale Panny jsou po pracovní stránce dost velká zátěž pro kolektiv. Nechci být sexistický, ale obzvláště Panny ženy jsou dost na facku. A ani v osobním životě to není žádná výhra. :-(

0/0
26.11.2011 19:48

Johny_S

Re: vždyť je to pravda

A to máš na mysli staré panny nebo osmnáctileté dívky, které ještě neměly pohlavní styk? Co se jim pokusit sehnat chlapa?

0/0
27.11.2011 15:53

DADAnce

Jak to, že nejedou podle čínskýho horoskopu?

0/0
26.11.2011 0:24

Lobo - obchodník s mozky

Re: Jak to, že nejedou podle čínskýho horoskopu?

Kopírovat evropský je lepší.

0/0
26.11.2011 13:38

net.Xtreme X

Jinak proč horoskopy fungují?

Protože ať si přečtete kterékoli znamení, bude to, více méně sedět, škrtnete samozřejmě blbosti jako co děti, pokud je nemáte nebo setkání s osudovou láskou, pokud ji už máte a zbyde omáčka jako že když se budete v práci snažit, šéf to možná ocení a je jedno k jakému znamení se to napíše...

0/0
25.11.2011 22:59

net.Xtreme X

Jejich problém

Já bych zas nechtěl pracovat ve firmě, kde zaměstnance soudí na základě znamení...

0/0
25.11.2011 22:57

tuana

to je tedy

hloupá šéfka,takhle to v astrologii nefunguje

0/0
25.11.2011 22:12

plážista

Neachápu

Když si tady pročítám tak tu diskuzi, najdou se taky jednotlivci, kteří opravdu věří na horoskopy?!? Na základě čeho? Chcete mi říct, že na Zemi žije 7 miliard lidí, kteří se vlezou do 12 typů hodnocení povah, emocí, citů, a osobností? Tzn. 583 milionů lidí ve stejném znamení je stejných jako já? A že mě ovlivňuje postavení žhavých koulí plynu, za kterých jen světlo letí na Zemi miliony let? A některé v době mého narození ani vlastně neexistují? Navíc v minutě či hodině mého narození? Kdo určuje, že je to zrovna ta hodina či den kdy jsem přišel na svět? Dal si někdo tu práci a udělal výzkum? :-):-):-) Lidi, stačí se přeci jen zamyslet abych věděl, že je to nebeská blbost a hlavně jen PRACHY!

0/0
25.11.2011 20:43

dantencl

Re: Neachápu

Na základě čeho ? Funguje mi to, proč to nechápu, ale přijímám. Někomu jinému to nefunguje, nebo má strach, cítí ohrožení, nebo není sám sebou, případně jazyk astrologie mu je nesrozumitelný - tak použije něco pro něj lepšího nebo příjemnějšího. Astrologie je baterka svítící tam, kam obvykle nevidíme.  Poznámka1 : žijeme v krásné době, kdy vám nikdo nenařizuje, čemu máte věřit, a můžeme žít v pohodě vedle sebe. Poznámka2. obvinění o prachách sem nepatří - kde je poptávka je i nabídka.

+1/0
25.11.2011 21:00

plážista

dokažte to.

Astrologie je nesporně historicky cennou fází studia vesmíru a hledání vztahů mezi

nebeskými tělesy a životem na Zemi,ale degenerovala v pseudovědu a pouhé šarlatánství. Žádný z astrologických principů nebyl řadou exaktních studií ověřen,i když některé studie určitý vliv planet na život

člověka naznačovaly. Později však byly vyvráceny jako mylné.Nebeská

tělesa, kromě Slunce a Měsíce, nemají na život člověka na Zemi žádný vliv. Ale ani Slunce a Měsíc nemohou determinovat individuální vlastnosti a osud lidí.Horoskopy jsou jen hříčkou a pomůckou k výdělečné činnosti astrologů.Platnost horoskopů a prognostických schopností astrologů byla vyvrácena i experimentálně.K přesvědčení některých osob,že jejich horoskop přesně odpovídá jejich povaze

nebo jejich osudu, významně přispívá Barnumův efekt a „chladné čtení"astrologa.Veškeré předpovědi astrologů,týkající se katastrofických událostí nebo osudů významných lidí selhávají,jak svědčí opakované zpětné porovnání jejich předpovědí s realitou.

+1/0
25.11.2011 21:27

dantencl

Re: dokažte to.

Jako nejlepší příklad selhání výkladu budiž vcelku nedávné Baudyšovo strachování se o život amerického prezidenta. Tranzitní astrologie se posunuje v čase - a interpretace je už lidská, omylná, protože tranzitní astrologie ukazuje popis vlivů, které budou působit, nikoliv události, které nastanou. Nicméně se shodujeme, že nebeská tělesa, jako je vámi zmíněné Slunce a Měsíc, vliv na Zemi mají, asi se shodneme i na tom, že ten vliv není moc prozkoumaný. K ostatním vašim názorům - ok, máte plné právo je zastávat. Všechno je vyvrácené, prokázané, označeno nálepkou šarlatánství, neřkuli podvodu - a ono se to nějak ne a ne odebrat na smetiště dějin. A že se o to lidí už snažilo...

+1/0
25.11.2011 21:45

plážista

Re: dokažte to.

jo, lidi jsou prostě líní myslet. Popis vlivů čeho? Působit budou na co? Pro tyhle všechny Šarlatány totiž platí jedno: nemají žádnou odpovědnost, nic negarantují, za ničím si nestojí. A lidi jsou blbci, jak jinak nazvat člověka, který je schopen zavolat do televize, říct své křestní jméno a datum narození a čekat, že mi někdo pošle zkrz vesmír energii, že mi s něčím pomůže....:-) A hlavně je to prostě obrovský obchod s touto lidskou hloupostí.

0/0
25.11.2011 21:55

dantencl

Re: dokažte to.

Blbci ??? Líní myslet ? Spíš zkusili co dokázali tím jací jsou, co umějí - a hledají jiný pohled, z jiné strany. Zajímalo by mne, zda znáte osobně někoho, kdo takhle zavolal do televize ?

0/0
25.11.2011 22:13

plážista

Re: dokažte to.

ne neznám. K tomu proč to ještě neskončilo i když je mnohokrát exaktně dokázáno, že je to jen šarlatánství. Kdyby ti, co si dali tu práci, aby dokázali mnoha opravdu vědeckými metodami lživost těchto nesmyslů, toto také dokázali masově zpropagovat, myslím, že by astrologové, kartářky, jasnovidci a jim podobní, měli o úbytek zákazníků postaráno. Zatím se to do nás hustí už od malička. Když nad tím nepřemýšlíte, tak je to přeci skvělé téma k hovoru, zaplní to sloupky v novinách a časopisech, vyplní to čas v televizi, zaplní to regály v knihkupectvích. Ukaže mi jediného astrologa či kohokoliv jiného, který za to bere prachy, aby na svoji předpověď dal záruku. Až to někdo udělá, smeknu.

0/0
25.11.2011 22:24

dantencl

Re: dokažte to.

Fajn, propagujte. Co je dobré, se totiž i tak udrží a co ne, i tak odejde jako telegraf v Čechách.

Trošku vám ukážu, jak to asi tak v praxi vypadá - dal jsem do google "horoskop Saturn" a kliknul na první odkaz. Jak byste si v tomto případě záruku představoval, abyste mohl smeknout ?

0/0
25.11.2011 22:30

plážista

Re: dokažte to.

jestli myslíte ten příběh paní Heleny a jejího dominatního manžela, tak tohle by dokázal napsat a zhodnotit student druhého ročníku psychologie. Cituji:Tak

jsem se dozvěděl, že již 12 let žije ve vztahu s mužem,který je diktátor a

usurpátor. Líčila, jak již několikrát chtěla odejít, ale obavy a strach z  následků a života bez něj jí to nedovolili. Momentálně je již tak vyčerpaná, že

neví kudy dál, začínají se u ní projevovat zdravotní problémy a propadá hlubokým

depresím z bezvýchodnosti situace.Konec citátu. A pak už se jen opakuje, zbytek je jen ta astrologická omáčka.

0/0
25.11.2011 22:41

dantencl

Re: dokažte to.

Jo, ten jsem myslel, byl to první odkaz. Té astrologické omáčky tam je jak šafránu, protože by to bylo zcela nesrozumitelné běžnému člověku. Ale jestliže ten pán dokázal jí poradit díky astrologii, tak podle mne smysl má.

Poznámka která mne nevím přesně proč napadla : rozumem srdce nelze najít, jen usilovně hledat.

0/0
25.11.2011 22:50

tuana

Re: dokažte to.

bože,Vy jste ale osel....proč si nejdříve nepřečtete učení o astrologii,abyste svým mozečkem něco pochopil?Pak se můžete o astrologii někde vyjadřovat

0/0
25.11.2011 22:18

dantencl

Re: dokažte to.

K osobě prosím nediskutovat. I když chci přijít na kloub tomu ostře vyhraněnému postoji.

0/0
25.11.2011 22:22

plážista

Re: dokažte to.

to je jednoduché, selský rozum, spousta studia, a hlavně neschopnost druhých konkrétně, smysluplně, rozumně, bez vulgarit argumentovat.

0/0
25.11.2011 22:30

plážista

Re: dokažte to.

:-), učení o astrologii? Můžete mi prosím nějaké doporučit? Právě proto, že si dávám tu práci a snažím se studovat ze všech stran, se čím dál tím víc přesvědčuji na jak chatrných základech je to celé postaveno.

0/0
25.11.2011 22:28

dantencl

Re: dokažte to.

Ano. Velmi chatrných, nevědeckých, neprokázaných, podezřelých. I když zrovna astrologie má základy docela obstojné. Proč je to důležité ? Zásadní je spíš, zda to někomu pomůže, nebo něco objasní, ne ?

0/0
25.11.2011 22:35

plážista

Re: dokažte to.

s tím jediným souhlasím, pokud to někomu pomůže, je to bez diskuze. Jestliže mám trápení a pomuže mi vykecat se u kartářky je to jen dobře. s čím ale nesouhlasím je, když na základě toho určuje pravidla např. výše uvedeného článku a mnoha a mnoha dalších příkladů.

0/0
25.11.2011 22:45

dantencl

Re: dokažte to.

To, že to užívá personalistka znamená, že jí to dává nějaký přínos.

0/0
25.11.2011 22:57

net.Xtreme X

Re: dokažte to.

Ve skutečnosti to může být i negativum, spousta lidí kouří a vidí v tom pro sebe přínos, ale ve skutečnosti je krátkodobá úleva od stresu vykoupena docela draze...Tady také vhodného kandidáta pozná podle data narození, ale jak moc bude platný těžko soudit...

0/0
25.11.2011 23:05

Toranoko

Re: dokažte to.

To bude tim, ze predpovedi jsou dohady - ale astrologie jako takova nepracuje s predpovedmi, nybrz s popisy - interpretace samozrejme muze byt ruzna. Ja osobne bych od toho nikdy neocekavala otazky typu co se stane, ano, ne, atp. Jo, kdyz to spousta lidi chce "vedet", maji to mit ;-D

0/0
26.11.2011 11:28

repulsive

Re: Neachápu

prej baterka. zní hezky, ten dle mě blábol

0/0
25.11.2011 21:28

danax

tuhle jsem potkala dva miliony lidí...

no celej ty....

0/0
25.11.2011 21:24

Toranoko

Re: Neachápu

No, ti, kdo vedi, co to opravdu je horoskop, tak tohle neresi - asi tak. To, co vy znate pod pojmem horoskop, je asi, jako kdybyste znal A B C a tvrdil, ze umite celou abecedu. Takze ja neverim, ze horoskopy "funguji" (co myslite tim funguji ? Maji neco delat?), ale vim, ze kdyz si nechate sestavit horoskop, dostanete urcite informace - a nahledy jejich interpretaci, se kterymi nalozite, jak libo :-)

0/0
26.11.2011 11:25

dantencl

Re: Neachápu

Fungují ? tím myslím, že mi informace z nich svítí tam, kam nevidím, kde mi mé schopnosti nestačí, řekněme za druhý roh - a přitom mi to dává smysl, pochopení, orientaci. Ano, jsou i jiné metody jak vidět i za třetí roh, a někdo tohle všechno vidí bez jakékoliv berličky (včetně astrologie), ale to je jiný příběh. Ano, neznám celou abecedu, bezesporu, jsem řekněme kdesi u O (nefandím-li si příliš)  :-)

0/0
26.11.2011 16:30

brekebrekke

cinani by se meli drzet v chine

tj neskutecny,co maji za napady

0/0
25.11.2011 19:27

repulsive

vaše logika

a co pak češi? teď bylo ve zprávách, že kohosi zase zabili..

0/0
25.11.2011 19:38

Gemars Moše Dajan

Re: vaše logika

Že by šofér  v protisměru?

0/0
25.11.2011 20:06

neverest

není o co stát

než mít šéfa, který se řídí horoskopem, to budu radši hledat práci jinde, i kdybych byl Váha.

+3/0
25.11.2011 17:53

P-P

Re: není o co stát

A nebo být zadobře s tím, dko šéfovi horoskopy dělá ;-)

0/0
25.11.2011 20:09

Největší havárie všech dob

Joo, Ryby...

Joo, Ryby... Nedavno se se mnou jedna krasna, inteligentni, chapava Ryba rozloucila. Katko, vsechno nejlepsi k svatku --<-@ V (choval jsem se hrozne, ani se Ti nedivim).

***

Ty znameni nekdy dobre odpovidaji, ale hodne zalezi na hodine, minute a miste narozeni. O hodne presnejsi je vynalez nejstarsi zname civilizace, Sumeru, numerologie (najdise.cz). Nektere veci sedi dokonale.

0/0
25.11.2011 17:52

Stir78

Re: Joo, Ryby...

Kdyz napises spoustu blabolu, tak vzdycky neco sedet bude a tomu ostatnimu nebudes tolik venovat pozornost. Nebo si reknes a mozna takovy fakt jsem.

0/0
25.11.2011 19:47

Gemars Moše Dajan

Re: Joo, Ryby...

Četl jsem si definici mého znamení, a je to pravda.

0/0
25.11.2011 20:07

danax

četla jsem definici svého znamení

a hned to vedle je celá já... a to nejsem panna ani štír

0/0
25.11.2011 21:26

Největší havárie všech dob

Re: Joo, Ryby...

pokud by to byla nahoda, tak by to vychazelo nejak moc dobre.

Tak muzes odtamtud zkusit partnersky horoskop, porovnat s nekolika vztahy, ktery vysly / nevysly a napsat sem vysledek.

0/0
25.11.2011 20:22

dantencl

Re: Joo, Ryby...

Zaujalo mne, že jím zvolený nick  "Stir..." v diskusi o Stirech (a Pannach, astrologii) napsal cosi o "spoustě blábolů". Zdalipak to myslel vážně ?

0/0
25.11.2011 21:07

danax

a co bys čekala....je to štír...

...

0/0
25.11.2011 21:33

Stir78

Re: Joo, Ryby...

Vidis, ani jsem si to neuvedomil. :) Ale prezdivku jsem dostal jeste na koleji pred 15 lety od tech, kteri tomu veri(li).

0/0
25.11.2011 22:54

dantencl

Re: Joo, Ryby...

nomen omen.

0/0
25.11.2011 23:00

Stir78

Re: Joo, Ryby...

omg :)

0/0
26.11.2011 0:41

freeLook

ti teda resi nesmysly...

http://www.youtube.com/watch?v=xq1aX8gsaCs

0/0
25.11.2011 17:15

repulsive

Re: ti teda resi nesmysly...

no, to je přeci zřejmé a nepotřebujeme aby nám to kázal nějaký tajtrlík

0/0
25.11.2011 17:19

freeLook

Re: ti teda resi nesmysly...

presne tak :-P

0/0
25.11.2011 17:26

repulsive

Re: ti teda resi nesmysly...

tak proč to video? :)

0/0
25.11.2011 18:27





Najdete na iDNES.cz