Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lékárny nebudou smět dávat bonusy za recept, ale jen tři měsíce

Lékárny dostanou od prosince zákaz dávat bonusy v souvislosti s výdejem léků na recept. Pokud to udělají, bude jim ze zákona hrozit až milionová pokuta. Zákaz přitom bude platit zřejmě jen tři až čtyři měsíce, protože se chystá další novela, která bonusy opět povolí. I když za trochu jiných podmínek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

moonie

pane tigrakrajtovita3

pane tigrakrajtovita3 zadam Vas abyste neuvadel lidi v omyl. Vy tu sproste lzete. Lekarnik nezamenuje leky v ramci skupiny, ale zamenuje jen a pouze vyrobce. Slozeni leciveho pripravku musi byt zachovano. Takze kdyz napisete Amoksiklav tak ja tezko muzu dat Doxybene. Pokud na sve firme trvate piste Nezamenovat. Vase argumentace svedci o neznalosti legislativy, ale i o Vasi neodbornosti

0/0
24.11.2011 22:52

bublanina177

Ostuda lékarníků

Vy jste Mooni takovej nadutec az to neni mozny.Jsem doktorka farmacie zamestnana ale za vas se stydim.Uplne Vas vidim jak celou smenu sedite na netu a myslite si jak jste ten nej.Jak svet se toci jen kolem vas a kazdy kdo ma svuj nazor vam jen ublizuje.Lidi jsou takovi at jdou k nam do lekarny nebo pro mliko.Bud se stim vyrovnate nebo jdete od valu.Asi jste snedl veskerou moudrost a ted nam ji davate na obdiv.Zazila jsem tipy jako vy kdy i laborantka byla jen sluzka a pan chytry jako vy delal jen neporadek a porad jen neco komentoval.Ale kdyz neco dostal tak to mu nesmrdelo.Divim se ze Vas uz nekdo nekam neposlal spise se vam snazil rici svuj nazor a vy ho napadate.Jdete si treba koupit zmrzlinu a lidi vy se s nim nebavte je to ostuda a hanba slusnych lekarniku.

+2/0
24.11.2011 16:34

tigrakrajtovita3

Re: Ostuda lékarníků

8-o Pane jo. Pani, u vas si jsem jist, ze jste profesional R^

+1/0
24.11.2011 16:43

moonie

Re: Ostuda lékarníků

Za smenu se na net dostanu v pripade, ze pacient potrebuje neco dohledat . Vzhledem k vydeji na to opravdu cas nemam. Mam zasedne vsude poradek. K pacientum se snazim chovat slusne a vzdy jim vyjit vstic. Podavam k  lekum pokud mozno co nejvice informaci - berete jednu tbl rano dostatecna info opravdu neni. S laborantkami vychazim velmi dobre. Soucasti me prace neni jen vydej na RP ale i volny prodej. Nevim z ceho usuzujete, ze jsem nadutec. Ale respektuji Vas nazor

0/0
24.11.2011 16:51

tigrakrajtovita3

Re: Ostuda lékarníků

Trochu nadhledu na svet by neskodilo, pane magister ;-). Nejste na svete sam...

0/0
24.11.2011 16:57

moonie

Re: Ostuda lékarníků

nevim z ceho usuzujete ze si to myslim. s napadanim ste zacal vy. Ja se snazim nabidnout fakta.

+1/0
24.11.2011 17:00

tigrakrajtovita3

Re: Ostuda lékarníků

Nenapadam vas. Pisu svuj nazor a ignorace predepsanych leku a vnucovani jinych, mi vadi. Neskryvam otravenost. A nechodte na me s ucinnou latkou a "jen" jinou firmu. Delate casto takove ptakoviny, ze rozum zustava stat. Napr. baleni: mate jen po 50 ti ks, na rp. je 30. Vy honite lidi jinam nebo zpet k lekari. A na rozloucenou steknete, ze to neni nikde, lekar je hlupak a vy to neodpocitate. Stari lide jsou z vas nadseni :-(. To v slusne zemi nepripada v uvahu. Lekarna si nesmi delat, co chce.

0/0
24.11.2011 22:12

moonie

Re: Ostuda lékarníků

1. lekarnik nemuze vydat jinou ucinnou latku nez vy napisete - kazdou ucinnou latku dodava na trh nekolik firem, obvykle v nekolika silach a velikostech baleni. Napr. Simvastatin ma u nas registrovano cca 17 firem takze kdbych Vam mel vyhovet v nezamenovat a jeste ho mit skladem tak lekarna potrebuje misto skladu hangar.

2. co se tyce velikosti baleni, tak pacient muze dostat jen co ma predepsano  (pocet tbl, kapek atd)  - v opacnem pripade hrozi to, ze pojistovna recept vrati a neproplati. Bohuzel se stane ze ma na zkousku ocni kapky ktere se bezne vydavaji formou trojbaleni - lekarna to male baleni skladem nevede - bud ho objedna a bude druhy den nebo nabidne zamenu stejne latky od jine firmy nebo pacienta posle jinam.

lekar je hlupak a vy to neodpocitate. - nevim co bych mel odpocitat? jako vzit baleni po 50 a dat mu 30 tbl? --- no to by Vas SUKL sezral, ale chapu ze nemuzete videt do provozu lekarny a zakonu, vyhlasek a norem ktere musi dodrzovat.

0/0
24.11.2011 22:39

moonie

Re: Ostuda lékarníků

a dalsi veci je pokud baleni opravdu existuje - to ze je registrovano a vy ho v pocitaci mate vubec neznamena ze existuje nebo ze nekdy vubec existovalo. A verte mi ze techto pripadu je nekolik denne - bud samozrejme resime tak ze vime ze jde o omyl - napr. Hylak 30 ml , pocet ks v baleni ktere se nedela. Pripadne volam lekari jak budem postupovat. Z lekare nikdy blbce nedelam - proste se stane ze se preklikne o radek.

0/0
24.11.2011 22:44

moonie

Re: Ostuda lékarníků

chovani MUDr. tigrakrajtovita3 je predpokladam v naprostem poradku.

0/0
24.11.2011 17:09

tigrakrajtovita3

Re: Ostuda lékarníků

Postavte se k tomu celem a neschovavejte se za me! Lidi si na lekarny stezuji masivne. Je to vzdy o lidech, v tomto pripade o lekarnicich. Trvam na tom, ze nemate pravo menit preskripci.

0/0
24.11.2011 22:03

moonie

Re: Ostuda lékarníků

a ja Vam znovu opakuji ze preskripci nikdo nemeni

0/0
24.11.2011 22:39

tigrakrajtovita3

Nejvice lituji pacienty.

Nemocni budou behat a dojizdet a jezdit od lekarny k lekarne. Skvele :-/ Rv

0/0
24.11.2011 15:58

ryba4

Doporučení

Mooni vy jste bud tak loajální zaměstnanec nebo spíše někdo z vedení.Toplink nenapsal, že se flákáte.Celou diskuzi si tak nějak vztahujete na sebe a bijete se jako lev takže jste někdo z vedení.Jinak to není možný vážně.Vy sám jste napsal:pokud Vam lekarna nevyhovuje muzete jit do jine.To je sice pravda,ale chceteli aby se lidé vraceli není vhodné toto psát.To samé s rýmičkou to lidi moc nepovzbudí takové jednání.Věřte mi že ne vše je tak super jak píšete a ne vše je hezké co lidi napsali.Ale pokuste se hledat nejdříve chybu v lékárně a pak u lidí.Vy to děláte obráceně a to není vždy dobré.Taky chodím do lékárny Dr.Max a ne vždy to je super.Třeba když po čase kdy chodíte do stejné lékárny zjistíte že léky Vám vydával laborant a ne magistr nebo doktor farmacie jak by to mělo být.A nepiště hned prosím větu-Nevim o jakou konkretni lekarnu ve vasem pripade jde? muzete to upresnit? a co konkretne slo?To Vám stejně nikdo nenapíše.Ale jindy to je třeba úplně v pohodě i s úsměvem.

+2/0
24.11.2011 14:59

moonie

Re: Doporučení

Toplink nenapsal, že se flákáte - enže někdy čekáte až si na volném prodeji paní zvedne zadeček a zeptá se co chcete

zjistíte že léky Vám vydával laborant - az jim prijde kontrola tak muzou zavrit a dobre jim tak

To Vám stejně nikdo nenapíše- to je prave ten problem, protoze kdyz se zeptate konkretne tak zjistite ze je vse trosku jinak

bijete se jako lev- ano. Taky urcite hajite svou profesi pred lzi ackoli proti nekterym je to boj s vetrnym mlynem

Ne nejsem z vedeni a co je vhodne a nevhodne psat si nastesti rozhodnu sam.

0/0
24.11.2011 15:49

tigrakrajtovita3

Re: Doporučení

Vy jste tady za lekarnickou lobby? Nejste vy nakonec samotny magistr Hajek?

0/0
24.11.2011 15:53

moonie

Re: Doporučení

pro ryba4 - toto je presne vetrny mlyn

+1/0
24.11.2011 16:03

moonie

Re: Doporučení

pro tigrakrajtovita3 - lekarnik do preskripce mluvit muze - dokonce v nekterych pripadech musi - predkrocene davkovani, KI atd pokud se vam nelibi genericka substituce piste pane doktore Nezaměňovat. Dekuji

0/0
24.11.2011 16:10

tigrakrajtovita3

Re: Doporučení

To se velmi mylite! Vy jste ti, kteri zamenuji! Lekar vi, co pise, vy neznate a ani nesmite znat zdravotni stav, vysledky vysetreni, duvody kombinaci, do kterych tak radi kecate! Rv Vy nic nediagnostikujete. Samozrejme, ze mam na mysli zavazne choroby, nikoliv salicyl :-/. Chovani nekterych lekarniku je vysoce nekorektni.

0/0
24.11.2011 16:29

moonie

Re: Doporučení

a ja Vam znovu opakuji, ze v kompetenci lekarnika je jen vydat lek se stejnym slozenim od jine firmy. V ramci vydeje ho upozornim na NU a mozne KI. Overit davkovani. Nikdy sem do presripce lekare nezasahoval a ani nemuzu. pokud chcete vydat konkretni pripravek od konkretni firmy - piste nezamenovat. A samozrejme bez souhlasu pacienta ho take zamenit nemuzu.

0/0
24.11.2011 17:05

Toplink

Údiv

Moooni myšleno je to vše všeobecně,ale říkat jděte si někam jinam není zrovna dobré pro firmu.Asi jste zaměstnancem Dr. Maxe. Dr.Max není zrova vzor.Ale je to lékárna od lékárny jací jsou tam lidé.Vše je pouze na lidech a v lidech.Propojení PC je další věc někde stačí říct kde jsem kartu založil jinde chtějí vyplnit další papír.Já jsem si kdysi na Dr.Maxe stěžoval tedy na jistou lékárnu.Dodnes mi nikdo neodepsal a nic se v ní nezměnilo.A tak chodím jinam a utvrdilo mě že vedení tak moc netrestá a pravdu má vždy lékárna ne zákazník.Ale třeba jinde kde jsem byl byli fajn a bylo vše v pohodě.Takže jsem zase u toho je to o lidech a co je v nich.S úsměvem je to těžké ale neměl by chybět.Jenže někdy čekáte až si na volném prodeji paní zvedne zadeček a zeptá se co chcete.Já vím jste tam 12hod.a tak si potřebujete sednout.Ale přístup je důležitý.Protože vy lidičky v lékárnach jste tam pro nás a jinde třeba v potravinách jsou zase pro vás.A zase jsem u toho je to o lidech a v lidech.

+1/0
24.11.2011 13:35

moonie

Re: Údiv

To mate samozrejme pravdu ze je to o lidech. Ja Vas rozhodne ke konkureci neposilam - my se snazime o to aby se k nam pacienty radi vraceli. U nas se laborantky a ani lekarnici neflakaj. Nevim o jakou konkretni lekarnu ve vasem pripade jde? muzete to upresnit? a co konkretne slo?

0/0
24.11.2011 13:52

tigrakrajtovita3

Re: Údiv

Vy se snazite prevzit kompetence lekaru. Nevim, zda vam tento nehorazny pokus uz zatrhli, nepusobim v CR. Ovsem napady s generiky a pravomocemi lekarniku byly fatalni! Tusim, ze jste se exhibovali u akce lekaru (D-O).

0/0
24.11.2011 15:55

moonie

Re: Údiv

co myslite? ze lekar napise ucinou latku? tim se pro lekarny nic nemeni. V kompetenci lekarnika je vydat pripravek o stejnem slozeni od jineho vyrobce. Takze zase vedle. Prosim zjistete si nejdrive fakta. Dekuji

0/0
24.11.2011 16:02

tigrakrajtovita3

Re: Údiv

Jiste. Na ceske lekarny plati pouze magistraliter. Ovsem i tehdy mate kecy. Smutne. Vymyslime koktejl a vy to nerespektujete. Nelibi se mi to.

0/0
24.11.2011 16:32

tigrakrajtovita3

Radim vam dobre:

dejte si na lekarniky velky pozor. :-/ Snazili se i o lecbu, k cemuz soudny clovek NIKDY nepristoupi! !!

0/0
24.11.2011 13:16

moonie

Re: Radim vam dobre:

prosim?

0/0
24.11.2011 13:21

moonie

Re: Radim vam dobre:

budete asi ten pripad co s rymickou a kaslickem bezi k lekari predbehne vsechny cekajici pacienty protoze je akutni pripad a pokud lekar nepredepise ATB tak je spatnej a jde jinam.

Lekarnik ma 5 let studia v oboru farmacie - kde ma mimo jine zkousky z morfologie, fyziologie, patologie, farmaceuticke chemie, kontroly leciv,  farmakologie, klinicke farmacie - to mu dava dost znalosti k tomu aby vasi rymicku posoudil.

vzhledem k tomu, ze leky jsou na lekarsky predpis, ktery muze vydat jen lekar tak opet to ukazuje jen na rymicku.

Pokud Vam doporucil zmenu lecby, ktera Vam nevyhovuje tak na to nejen ze ma pravo, ale i povinnost vas upozornit na NU vasi soucasne lecby ale muze vam navrhnout jine moznosti - a opet nema pravo Vam lecbu menit, protoze leky muze predepsat jen lekar

0/0
24.11.2011 13:32

tigrakrajtovita3

Re: Radim vam dobre:

Mozna vite co pisete, ale nevite, s kym pisete ;-). Nemam vas, lekarniky, rad. Oduvodnene.

0/0
24.11.2011 15:53

Rostislav S.

Re: Radim vam dobre:

Mohl byste Váš příspěvek upřesnit?

0/0
24.11.2011 13:33

tigrakrajtovita3

Re: Radim vam dobre:

Mohl: naprosto odmitam a nesouhlasim s tim, abyste mluvili do preskripce! Tot vse!

0/0
24.11.2011 15:56

Rostislav S.

Re: Radim vam dobre:

Až na to, že nejsem lékárník, s Vámi souhlasím. :-) Ovšem z Vašeho původního příspěvku nevyplynulo zcela jednoznačně, oč Vám konkrétně jde. Mohlo Vám jít třeba o to, že lékárník doporučí analgetikum na "jednorázové" bolení hlavy.

0/0
24.11.2011 19:01

tigrakrajtovita3

Re: Radim vam dobre:

Volne prodejne leky neresim. Pisu o preskripci. Jsou diagnozy, u kterych se vyslovne klade lidem na srdce, at si lek nenechaji menit. Lekarnici klidne meni i ATB, to je nepripustne. Jejich argumenty o ucinne latce, zde o skupine, jsou absurdni. To si opravdu nesmeji dovolit. A lidi si to nemaji nechat libit. Lekarna spoleha na to, ze lidem se nechce obihat jine lekarny, vsude stat hodinu frontu a jeste byt vystaveni ohlupovani. Lidi lekum nerozumi, nevi si pak rady.

0/0
24.11.2011 22:23

dArtagnan z Plzně

Opět další regulace :(

Přiznám se, že celý systém vůbec nechápu. Nerozumím tomu, proč v tržním hospodářství to není tak, že pojišťovna za lék X proplatí třeba 1000 Kč, přičemž nákupní cena pro lékárnu je řekněme 900Kč. A já jako pacient si mohu svobodně vybrat z celé řady lékáren, kde někde jim 100Kč marže bude stačit a mám to bez doplatku a nebo jinou kde něco doplatím (ale mám to tam třeba blíž, mají lepší otevírací dobu, hezčí lékárnici... :-)).

0/0
24.11.2011 13:01

tigrakrajtovita3

Re: Opět další regulace :(

Vzijte se do jejich situace: komu by se libilo snizit mesicni vydelky o cca pul mio? ;-)

0/0
24.11.2011 13:17

moonie

Re: Opět další regulace :(

tady to nekdo opet nepochopil. Vzhledem k tomu, ze budou zakazany bonusy, ktere dava lekarna ze sveho tak si vydelky co?

0/0
24.11.2011 13:34

tigrakrajtovita3

Re: Opět další regulace :(

Neverim, ze nejaka lekarna krachuje nebo dela marketingove tahy, ktere se ji nevyplati.

0/0
24.11.2011 15:57

janzlatousty

Kriste pane! Lékárenský řetězec, nebo lékárna se rozhodne,

že si sníží vlastní marži a ČLékárnické K a její pohunci na ministerstvu se z toho mohou ..........

nechápu, proč by někdo, kdo se rozhodne  si snížit zisk měl takovou věc zohlednit pojišťovně.

Soudruzi na MZ se zbláznili, nebo jsou z nich už zaměstnanci České lékárnické komory?..Kalus měl pravdu, komory a cechy zakázat

+3/0
24.11.2011 12:42

bublinka17

Pro moonie

Dobrý den,předpokládám že vy jako osoba pracujete v lékárně jako magistr a u Dr. Maxe.Na tom není nic špatného a ani na tom,že bráníte firmu.Špatné na tom je, že to co píše Serena11 je pravda a že firma s tím nic nedělá.Hlavně jde vše dohledat podle RČ.O nějakém vyhazovu domluvě nebo že to byl takříkajíc léta´jící magistr nemůže být ani řeč.Magistři to většinou nikomu nesdělují a tak je nemůže nikdo trestat.A tak si přividělají k paltům ne zrovna malým další penízky a ne zrovna malé.Dr.Max nemá zrovna supr personál a dárky k lékům taky nedáva.Co zůstane si vezmou nebo prodají a mají jistou do kapsy.A jejich kartičky,uděláte si 1 vyplníte formulář a v dalším

maxovi musíte udělat to samé.Ale kartičku nedostanete je to jak u bláznů pořád něco vyplnujete.Můžete si stěžovat a pořád je to stejné nemáme propojení PC.Chování zaměstnanců je ke klientovi podle nálady.Takže prosím neříkejte že je vše jak mám být.To co napsala Serena11 je pravda ať se Vám to líbí nebo ne.

+3/0
24.11.2011 12:07

moonie

Re: Pro moonie

mezi jednotlivymi lekarnami propojeni neni. takze pokud si karticku zalozite na Kladne tak v Brne o tom nevi. Pokud tam s tou kartickou prijdete tak Vam ji registruji i tam - to jest jedna karticka plati ve 2 lekarnach atd. Lekarnici za to ze to neni propojene nemuzou. Je to slibovano uz x let. 

dárky k lékům??? jake darky mate namysli?

co píše Serena11 je pravda a že firma s tím nic nedělá - zajimave je jak vsichni vedi co firma dela a nedela - muzu vas ujistit ze dela, pokud se vam postup magistra nelibi a mate pocit ze vas osidil muzete si stezovat - opet vas ujistuji, ze 90% procent stiznosti a tvrzeni, ze je nekdo osidil ci dal neco jineho neni pravdou a nastesti v tomto oboru snadno dokazatelnou.

0/0
24.11.2011 12:52

moonie

Re: Pro moonie

Chování zaměstnanců je

ke klientovi podle nálady - pokud Vam lekarna nevyhovuje muzete jit

do jine. navic ne kazdy pacient prijde s usmevem (ktery po Mgr.

evidentne chcete) to co mu rikate ho

nezajima protoze ho zajima kolik dostane slevu. pak vas jeste serve ze kradete protoze posledne platil o 3 koruny mene - potom co dohledate ze to neni pravda omluva od pacienta nehrozi. Ja muzu mluvit jen za sebe. na pacienty neprijemny rozhodne nejsem a co si pamatuju tak vyhodit sem musel jen jednoho protoze zacal kolegyni nadavat do ... ,... ,....

0/0
24.11.2011 12:59

Rostislav S.

Re: Pro moonie

Samozřejmě, že můžete mít tuto zkušenost. Ale já zase musím uvést, že jsem se službami lékáren Dr. Max plně spokojen. Personál vždy ochotný, účet mi nedají jen tehdy, když ho výslovně odmítnu, tiskopis na kartičku jsem vyplnil jen jednou a kartička mi platí ve všech těchto lékárnách. Dokonce mám tak dobrou zkušenost, že mi přišel z této lékárny dopis, že mi bylo omylem vydáno o jedno balení léku méně, ať si ho přijdu vyzvednout. A přímo k tématu - zákaz bonusů považuji za nehorázný zásah do svobody podnikání. Rv

+1/0
24.11.2011 12:53

kotatkoxxl

Re: Pro moonie

tak já u Dr. Maxe nakupuji dost často a nemohu si stěžovat, samozřejmě i u nás je jeden magistr trochu odměřený a působí dojmem, že ho člověk opbtěžuje, ale dámy jsou v poho. Kdykoliv jsem potřebovala, ochotně poradily, podaly, vysvětlily a našly příp. alternativu. Jsem zákazník, který se tam vrací a zatím nemám v úmyslu to měnit. Druhá pobočka je v centru města u nákupního centra, tam je to trošku slabší, jelikož je tam dost plno (kousek od nádraží) a na různé alternativy a hledání moc času není (tam chodím výjimečně), ale na tu "svou" nedám dopustit R^

0/0
24.11.2011 13:19

Knýža Ostereich von Slinta

To není kapitalismus ale spostý

"reformní čurbes alá ODSTOPVV"

0/0
24.11.2011 11:54

vovov

Re: To není kapitalismus ale spostý

Pravičáci pořád kvákají, že stát má co nejméně zasahovat do svobody podnikání. A ejhle - ono to najednou neplatí!! Když lékárna někomu něco svobodně dá, tak ji stát dá miliopnovou pokutu!! Takže jaká svoboda? Jaké omezení dirigování státem?  ... Žádné, vůbec žádné, ale naopak!! .... Je to prostě HNUS! FUJ!!

0/0
24.11.2011 12:01

rebe

Já myslel, že bonusy platí lékárny. A on je platí stát!!!!

To, co se pomalu zavádí v celé EU už není řízený kapitalismus. To je přísně úřednicky regulovaný socialismus, který se dalšími regulacemi přibližuje komunismu!

Lenin a Stalin chtěli to samé, ale dělali to špatně. Čelní političtí představitelé EU se od Lenina a Stalina již poučili a dělají to lépe!

ČR, jako poturčenec se nedává zahanbit!

Ať žije komunistická EU v čele se soudruhy Sarkozym a Merklovou! Ať žijí soudruzi Nečas, Schwarzenberg a John!

EU si kapitalisty rozvracet nenecháme!!!

+4/0
24.11.2011 10:32

moonie

pro mene chapave

Vzhledem k tomu co se objevuje v diskusi je potreba urcite veci dovysvetlit: onen regulacni poplatek v lekarne NENI pro lekarnu prijmem navic oproti predreformnimu obdobi. Pokud jste pred reformou doplaceli na jedno baleni leku 100 Kc (jehoz cena je treba 1000) tak dnes na to jedno doplatite taky 100 Kc jen na uctence bude doplatek 70 Kc a regulacni poplatek 30. Rozdil pro lekarnu je v tom, ze o tech 30 Kc dostane min od pojistovny (to jest ne 900 ale  870). Takze pokud vam v ramci konkurencniho boje da 30 Kc slevu, tak ji dava ze sveho zisku. Smysl regulace je u plne hrazenych leku a leku s nizsim doplatkem nez 30 KC kde se vam jednoduse ten doplatek na 30 KC zaokrouhluje. a zde se muze stat ze plne hrazeny lek stoji napr 40 Kc - takze pokud Vam da lekarna 30 Kc slevu tak na tomto leku prodelava, ale to je konkurencni boj.

+1/0
24.11.2011 10:28

rebe

Re: pro mene chapave

onkurenci regulací vymítíme! Republiku a EU si rozvracet nenecháme! Merklová a Sarkozy nám již určí jediný a správný směr k lepším zítřkům!

Ať žijí soudruzi Lenin, Sarkozy, Merkelová a Stalin!!!!

0/0
24.11.2011 10:37

tigrakrajtovita3

Re: pro mene chapave

;-D ;-) R^ Vy jste z USA?

0/0
24.11.2011 13:18

Serena11

Stalo se

Nedávno jsem byl matce vyzvedávat léky jako správná důchodkyně mě upozornila na účtenku.Já jako zaměstnaný a neustále bez času jsem vběhl do lékárny a šup léky dejte sem.Zaplatil jsem co jsem viděl na panelu u kasy a zase šup spěchal pryč.Než jsem odjel vzpoměl jsem si a vrátil se pro účtenku.Pan magistr se tak nějak kroutil,že už to nejde.Nakonec mi účtenku dal.Jaké však bylo překvápko když na účtence bylo o 300Kč méně než jsem platil.Já viděl na panelu částku,ale pan magistr byl tak férovej že mi ani neřekl že mám platit o 300Kč méně.Nedalo mi to a začal jsem pátrat a vypátral.Na panelu na kase vídím sumu, ale magistr po odečtení bonusů  vidí cenu jinou,kterou by Vám měl říci a vy ji zaplatit.Otázka zní kam by těch 300Kč šlo.Firmě nebo magistrovi.Ponaučení je vždy chtít účtenku.Hádanka na konec  uhodne někdo v jaké firmě se toto stalo.Nakonec musím podotknout,že pan magistr mi těch 300Kč z kasy dal.Za ty peníze jsem své mamince koupil pořádnou kytku a uznal,že i důchodci jsou mazaní.

+7/0
24.11.2011 10:22





Najdete na iDNES.cz