Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Hradci srazilo auto dvě malé děti, jedno zemřelo

V Habrmanově ulici v Hradci Králové srazil řidič osobního auta dvě děti, které utrpěly velmi těžká zranění. Záchranná služba je převezla do hradecké nemocnice. Tříleté dítě se nepodařilo zachránit, pětileté je ve velmi vážném stavu. Příčina nehody se stále vyšetřuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jast

Soustrast rodine

Byt otcem tech deti, tak bych sel toho hajzla asi zabit. Takovou ztratu nic nenahradi. Rodice maji zniceny zivot.

0/0
20.11.2011 20:43

ilfo

Je to otresne

Manevroval s autem pred prechodm pro chodce ackoli musel videt ze k nemu prichazeji chodci.V zivote se mi ani jdnou nestalo ze by auto nezastavilo pred prechodem pro chodce kdyz ja se hodlam pres ten prechod prejit  na druhou stranu.Zavrit ho a uhradit jak peci a lecbu obeti tak i bolestne pozustalym.

0/0
20.11.2011 10:44

gogobago

Vsem tem co si myslí že to byla havarie

Zadnej smyk nedostal!!!! Krouzil tam s autem jako silenej. Takze asi silenej byl.;-€

0/0
20.11.2011 10:26

Bjorn Ole Klaksson

Tak už umřelo i druhé....

0/0
20.11.2011 10:19

luban12

Je to tragedie,která se nedá vzít zpět.

U nehody jsem nebyl,ale podle článku je zajímavé,že prarodičům kteří děti doprovázeli se nic nestalo,a to, že se auto roztočilo na přechodu se nedivím. Kdo bílou barvu vymyslel a kdo to schválil by měli nést zodpovědnost za řadu úrazů,které tam jsou. Na té barvě to klouže i když je sucho a pokud to navlhne,tak je to jako "mejdlo". Pro motorky je to doslova past při odbočování,kdy se nemohou trefit mimo ten bílý vynález.Chodci na tom také často upadnou,ale zatím se toho snad nikdo nevšiml.

0/0
20.11.2011 10:12

přezdívka není potřeba

Re: Je to tragedie,která se nedá vzít zpět.

Sice máš pravdu ale v tady o žádné uklouznutí nešlo!

0/0
20.11.2011 10:16

Alois Hlodawczik

Re: Je to tragedie,která se nedá vzít zpět.

on do nich nacouval, za to barva na přechodu opravdu nemůže !!

0/0
20.11.2011 10:16

ertz

Re: Je to tragedie,která se nedá vzít zpět.

Ano, pravděpodobně uděl chybu. Mému znímému se stalo, že při couvání z garáže přejel vlastního syna - vběhl mu tam. Nic nepomohly sensory je to zlomek vteřiny

0/0
20.11.2011 10:20

kotatkoxxl

Re: Je to tragedie,která se nedá vzít zpět.

a proto si odkroužil dvě kolečka (souměrná) ? Navíc při jízdě rovně ti to na přechodu neustřelí, znám to velmi dobře, celý rok jezdím do práce na kole a ten přechod je pro mě nebezpečnější pěšky než kolmo ...

0/0
20.11.2011 10:18

bar.bu.do

Re: Je to tragedie,která se nedá vzít zpět.

... při couvání srazil děti i dospělé ...

... při kroužení se mu podařilo přejet už jen děti ...

0/0
20.11.2011 10:23

ertz

Strašné!

Jak dokáže být život krutý...

+1/0
20.11.2011 10:12

Alois Hlodawczik

Jediná možnost

je zabít toho parchanta. !!

+1/0
20.11.2011 10:09

ertz

Re: Jediná možnost

A čemu by to pomohlo? Život to nevrátí a nikomu nepomůže...

0/0
20.11.2011 10:13

H0PE1@seznam.cz

Re: Jediná možnost

Ale veřejnost prahne po krvavý spravedlnosti.

0/0
20.11.2011 10:15

Alois Hlodawczik

Re: Jediná možnost

soudce Lynč by to vyřešil R^

0/0
20.11.2011 10:16

ertz

Re: Jediná možnost

Násilí plodí jen násilí

0/0
20.11.2011 10:17

kabalenka

Re: Jediná možnost

to souhlasí, on provedl násilí jako první-zabil 2 děti, takže teď je na řadě on, aby někdo jemu provedl násilí.

0/0
21.11.2011 13:10

avlida

Re: Jediná možnost

A stejným způsobem R^. Ať trpí. Ano, zlo plodí zlo. Ale takovéto chování je neomluvitelné. I v případě, že by byl nafetovaný, ani to neomlouvá.

0/0
20.11.2011 10:22

přezdívka není potřeba

Nějak jsem nepochopil co tam vytvářel!

0/0
20.11.2011 10:06

milan79

Re: Nějak jsem nepochopil co tam vytvářel!

To asi nikdo...

0/0
20.11.2011 10:07

dcman

Zavrit ho az zcerna!

Tento ridic by si zaslouzil vyjimecny trest. Pokud by jel dle predpisu, tak neskonci v takovem smyku. Zvlast, kdyz je sucha silnice a ani neni namraza. Ctim presumpci neviny, ale tady neni moc co resit.

0/0
20.11.2011 9:53

H0PE1@seznam.cz

Re: Zavrit ho az zcerna!

Co když se mu zaseknul plyn? Nebo jiná závada na autě.

0/0
20.11.2011 10:04

net.Xtreme X

Re: Zavrit ho az zcerna!

Závada, která se projeví nekontrolovatelným couváním, a pak dvěma kolečky popředu na místě, takovou jsem ještě neviděl...

+2/0
20.11.2011 10:06

H0PE1@seznam.cz

Re: Zavrit ho az zcerna!

Všechno je jednou poprvý.

0/0
20.11.2011 10:06

net.Xtreme X

Re: Zavrit ho az zcerna!

Jo, ale myslím, že tady byla závada mezi volantem a sedačkou...

0/0
20.11.2011 10:08

kotatkoxxl

Re: Zavrit ho az zcerna!

závada byla  zcela ujevná a ještě bude prokázána, ale v hlavě "řidiče"

0/0
20.11.2011 10:09

milan79

Re: Zavrit ho az zcerna!

Přejel je nejprve při couvání, pak je přejel při jízdě dopředu, když kroužil po křižovatce... jaká závada by tohle musela být?

+1/0
20.11.2011 10:07

kotatkoxxl

Re: Zavrit ho az zcerna!

zkusit vypnout motor a použít obě brzdy ??? a při zaseklém plynu pojedu rovně a budu se snažit někam mimo obydlenou zónu a ne couvat a jezdit dokola ... to je nesmysl 8-o

0/0
20.11.2011 10:08

H0PE1@seznam.cz

Re: Zavrit ho az zcerna!

Po válce je každý generál.

0/0
20.11.2011 10:10

kotatkoxxl

Re: Zavrit ho az zcerna!

to ano, sama pracuji v oboru, kde se vyhodnocují některé věci zpětně a nemám ráda, že pak je každý chytrý, ale v tu danou chvíli člověk jedná bezprostřžedně.

Ale nezlob se na mě, za volantem máš někdy jen 1 pokus a s tím musíš usedat i do auta a tomu musí být přizpůsobeny reakce. Navíc pochopím, že by je přejel, stane se ledasco, ale to, co následovalo .... to mělo být "kolečko vítěze"?? Pak to musel být úmysl a plyn s tím neměl nic společného... Rv

0/0
20.11.2011 10:16

2Mac7

Re: Zavrit ho az zcerna!

úmysl to vůbec nemusel být, někdo tu zmiňoval možnost epileptického záchvatu, to je klidně možné.

0/0
20.11.2011 10:24

bar.bu.do

Re: Zavrit ho az zcerna!

... epileptický záchvat při kterém zacouvá na přejezd, zařadí jedničku, na plný plyn vyrazí , zatočí doleva, potom na plný pravý rejd dvakrát objede křižovatku ...

... asi jste takový záchvat nikdy neviděl, že?

0/0
20.11.2011 10:37

2Mac7

Re: Zavrit ho az zcerna!

epileptické záchvaty mají mnoho podob ( nemusí to být zrovna přímo epi, u nás se tak říkí i zácvatům, které působí třeba nádor na mozku apod.) .

0/0
20.11.2011 10:58

H0PE1@seznam.cz

Re: Zavrit ho az zcerna!

Na to, že se mu pod kolama objeví dvě přejetý děti asi není připravenej nikdo.

0/0
20.11.2011 10:26

milan79

Bohužel

Tak na novinkách už je uvedené, že zemřelo i druhé dítě... ;-( a v článku už policie oznámila, že je poprvé přejel při prudkém couvání... neumím si představit co tam prováděl... tohle skutečně vypadá na úmysl...

zdroj: http://www.novinky.cz/krimi/250999-druhe-dite-ktere-srazil-ridic-v-hradci-kralove-zemrelo.html

0/0
20.11.2011 9:52

Lubomír H

Re: Bohužel

Zase chrápou ... pořád si hrajou na nejlepší, nejdůvěryhodnější a podobný bláboly a teď chrápou ..RvRvRv

+2/0
20.11.2011 9:55

BaronOfHell

Re: Bohužel

No, je mi těch dětí a jejich příbuzných moc líto, ale nemyslím si, že je nutné to sledovat v přímém přenosu tak, jak to dělá exkluzivně televize Nova. Toto je tragédie pro rodinu, nikoliv pro celý stát (omlouvám se, jestli jsem to řekl moc hnusně, ale prostě tak to je). My z toho můžeme být nyní smutní, ale za 2 dny si na to nikdo z nás nevzpomene narozdíl od rodiny, která to ovšem jistě nesleduje na idnesu :/

0/0
20.11.2011 10:20

net.Xtreme X

Re: Bohužel

Nevím, přehlédnout při couvání dítě není tak velký problém, ale není mi jasné to, co prováděl pak...

0/0
20.11.2011 9:55

avlida

Re: Bohužel

Máte pravdu, při couvání se dá přehlédnout leccos, bohužel, i dítě. Ale pokud chodil řidič do autoškoly, měl by vědět, že v křižovatce, na přechodu ...je couvání zakázáno. Navíc se má při couvání přesvědčit, zda je prostor volný. Asi navštěvoval rychlokurz.

0/0
20.11.2011 10:00

kotatkoxxl

Re: Bohužel

dítě nevidíš, když stojí těsně za autem, tady byly kus od auta, musel je vidět, kdyby je "chtěl" vidět, následné jednání už rozum nebere ... Rv

Tolik zničených lidí a jedna "dospělácká" rodina kompletně na dně, pro ně život zkončil ... snad jedině pomsta je může držet při životě, jinak si to neumím představit ... malý prdelky měly život před sebou, měly se z něj radovat, hrát si, těšit se na Vánoce, mít trošičku strach z čerta a Mikuláše, těšit se na nadílku, ale tohle ... ;-(

0/0
20.11.2011 10:02

bar.bu.do

Re: Bohužel

... při couvání trefil dvě děti a dva dospělé ...

0/0
20.11.2011 10:08

kotatkoxxl

Re: Bohužel

teď jsem to četla, jen nadpis a stačilo ... ;-(

0/0
20.11.2011 9:56

avlida

Re: Bohužel

Už jsem to také četla. Hrozné. Za takovéhle přestupky by si zasloužili viníci trest smrti. To nebyla obyčejná havárie(ta se může stát komukoliv)!!! Tohle opravdu vypadá na úmysl. Že by pomsta? To už by byl hyenismus. Snad to policie vyšetří a nezamete pod stůl jako plno dalších. Aby se nestalo, že odejde zmetek jen s podmínkou. Rodině upřímnou soustrast.

0/0
20.11.2011 9:57

milan79

Re: Bohužel

Musím souhlasit... čím dál víc to vypadá na úmysl... ;-€

0/0
20.11.2011 9:59

2Mac7

Peklo na zemi

zažijí rodiče a prarodiče zabitých dětí, a kdo ví jestli se z toho vůbec dostanou. A viník? Dostane podmínku a bude dál spokojeně žít, nedělejte si iluze o nějakých déletrvajících výčitkách svědomí. A možná je viník nemocný, ale koho to zajímá ?! Není-li zdráv, nemá jezdit. Rodičům přeju sílu po čase přivést na svět další dítě, a prarodičům, ať vydrží, snad mají i jiná vnoučata.

0/0
20.11.2011 9:51

smartynaf

Re: Peklo na zemi

nedokáži si moc představt jak budu "dál spokojeně žít" s vědomím, že jsem zabil dvě malé děti...nemocný budeš asi Ty

0/0
20.11.2011 10:08

kotatkoxxl

Re: Peklo na zemi

pokud v tom byl úmysl a ten člověk nemá svědomí ... bohužel, lidí bez svědomí a tím pádem i výčitek žijí mezi námi mraky ... Rv

0/0
20.11.2011 10:11

2Mac7

Re: Peklo na zemi

Ne, nejsem nemocná, jen vím, jak to chodí. Viníci podobných nehod mají ve většině připadů předevšímn starost o to, aby dostali, co nejnižší trest. A jinak, zdravý organizmus funguje tak, že to "vědomí o vině a zabití" vytěsní ( teď mluvím o těch, co mají svědomí), jinak by nemohl dále existovat, nevím o tom, že by viníci nehod hromadně páchali sebevraždy :-). Vážně, to je normální obranná reakce zdravého organizmu, samozřejmě občas potřebují pomoc psychologa či psychiatra, ale pak dál spokojeně žijí, tak to prostě je.

0/0
20.11.2011 10:22

kotatkoxxl

Re: Peklo na zemi

i kdyby měli 10 vnoučat, tak tohle uvidí před očima denně a život si už neužijí sžádným z nich, tak jako dříve ...:-(

0/0
20.11.2011 10:21

mmmm1

To vypadá jak

když ho omráčil erbeg..., nebo nechápu prej ty děti přej 2x a jezdil na tý křižovatce dokolečka než to vzal do zdi....

jinak je to děsné..

0/0
20.11.2011 9:38





Najdete na iDNES.cz