Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Romové napadli místostarostku a jejího muže, tvrdí starosta Albrechtic

Policie vyšetřuje napadení místostarostky Albrechtic v Jizerských horách a jejího muže. Podle starosty Jaroslava Zemana jsou útočníci místní Romové. Policie ale zatím nikoho neobvinila. Důvodem údajně bylo to, že se Romové domáhali sociálních dávek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jenda Novák

Reakce občana Albrechtic

Jako občan Albrechtic v Jizerských horách musím konstatovat, že v článku je uvedeno hned několik polopravd a jednostranných názorů zástupců obce paní  místostarostky Kuřátkové a pana starosty Zemana. V naší obci neexistuje žádný rómský problém, žije tu jedna rómská rodina Demeterovi, kterou všichni velmi dobře známe. Jedná se o slušné Romy. Celý problém je daleko složitější - dům, ve kterém Demeterovi bydlí, se obec rozhodla prodat a to způsobem, že rodina Demeterů nemohou za daných podmínek byt odkoupit. Ze strany pana starosty a paní místostarostky jde o dlouhodobější nátllak, aby tato rodina v Albrechticích nebyla. Vznikl tak rozsáhlejší konflikt se zástupci obce. Paní Kuřátkové je mi líto,morálně odsuzuji fyzické útoky, ale z lidského hlediska se pan starosta a paní místostarostka nechovají ohleduplně. Jako občan Albrechtic celou záležitost vnímám, jako účelově vyvolanou hysterii proti rodině Demeterů a jakékoliv posilování hlídek, které by nás ochránili před útoky Rómů,je nesmysl.

0/0
18.11.2011 9:28

držte si klobouk

hnus a hanba padá na cikány

a je úplně jedno, že jsou i ti dobří házeni do jednoho pytle, neboť když jde do tuhého tak drží při sobě jak krysy, jestli se s nimi už konečně nezačne něco dělat tak hrozí to, že někomu rupne v kouli a budou létat kulky, to už je do nebe volající co si dokáží dovolit,  stále se ohánějí rasismem či jinými ústrky ze strany majoritní společnosti a přitom parazytují, vykořisťují stát a propagují násilí, Kocáb podělal co mohl a naše vláda v současnosti tomu jen přihlíží a pak se hrozně diví, že ve společnosti vzrůstá nesnášenlivost a aktivují se nacionalistické strany

0/0
18.11.2011 8:29

Marik admin 0:9

Dodnes vzpomínám na cikánku Rajminusovou

nebo tak nějak... Potom co nám ve třetí třídě na ZŠ předvedla jak si strká tužku do vagíny a bylo to nahlášeno rodičům, přišel pro ní otec a sešvihal jí stonky od růží... Na otázku kde to viděla, řekla že u maminky....To byl rok 1985. Pak už jsme jí neviděli. Až za pár let jsem jí potkal , uklidili jí do zvláštní školy...

Mylím tím, že cikáni výchovu nezanedbávají, tady bylo vidět jak jí rodiče připravovali na zaměstnání už od mala.

PS skončila ve veřejném domě ;-D

0/0
18.11.2011 7:53

Lovec ModroSupu Zločasných

Pozor ta místostarostka je komunistka

[>-]V[>-]

http://www.denikpolitika.cz/politik/anna-kuratkova%282%29

0/0
17.11.2011 22:18

hafusak2

Re: Pozor ta místostarostka je komunistka

No a mění to snad něco na celé věci? Nebo si jen chcete ubožácky plivnout?Rv

0/0
18.11.2011 5:11

držte si klobouk

Re: Pozor ta místostarostka je komunistka

a co má být, je to přeci také člověk jako každý jiný a třeba lepší než Kalousek či Klaus, zeptej se svého dědy, táty nebo strejdy jestli taky nebyli náhodou ve straně

0/0
18.11.2011 8:33

Lojzino

Re: Pozor ta místostarostka je komunistka

A co to mění na tom,že jsou cikáni stále více agresivní?Víte kolik lidí v tomto státě bylo v KSČ?Někteří z přesvědčení a v dobrém úmyslu.Jiní z prospěchářství (ti jsou dneska zalezlí v jiných,tzv demokratických stranách a svou rudou barvu vyměnili za hnědou tzv.vlezdoprdelkovou) a škodí víc nežli kdokoli jiný.

0/0
18.11.2011 8:56

letadlo26

Tak co ? kdy někoho potrestají? Aspoň přestupek ?

Hm ? jestli ne, tak můžeme jít zmlátit ty v našem městě :-D

0/0
17.11.2011 21:34

jhk2

nestačím se divit

že tu ještě pořád běží diskuse

0/0
17.11.2011 16:32

czmaario

Re: nestačím se divit

Tato diskuze byla za 700 dukatu...

0/0
17.11.2011 17:04

VSG001

Re: nestačím se divit

Na žádost BIS, URNA a Útvaru pro odhalování extremismu či kýhočerta se jmenuje. ;-D

0/0
17.11.2011 19:22

letadlo26

Re: nestačím se divit

už jsme všichni na seznamu :)

0/0
17.11.2011 22:20

stagger

není nad postiženého potomka

skvělý to zdroj příjmů Rv ostatně to v indii praktikovali dávno, úmyslně zmrzačené děti a šup žebrat...Rv

+1/0
17.11.2011 14:57

sladak

Re: není nad postiženého potomka

Nemůžeme se divit že je jich mnoho různě postižených či defektních.Žiji ve městě plném cikánů a v každé cikánské rodině jsou dementi nebo defekti.Je to jednoduché:Neplatí elektřinu tak mají stále tmu a tatkovi je to jedno na co upadne.Co z toho může být to se podívejme po ulicích co tam chodí.

0/0
18.11.2011 8:47

ricpic3

Nadpis v duchu křišťálové lupy

nestačilo by "Romové napadli místostarostku" ? vy investigativci z Idnes? K čemu je tam ten dovětek "tvrdí starosta" ? Proto, aby to působilo dojmem bylo-nebylo? 8-o

+2/0
17.11.2011 14:43

ibaba

To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Nemocného člena rodiny odkopmou ať se stará obec  a když po letech starání vymůže obední zastupitelka - místostarostka oné ženě důchod i se zpětnou platností  tak se pseudo - rodina objeví a domáhá se vlastně cizích peněz.Vletí do bytu zastupitelky nafackují jí  zaútočí i na jejího manžela  a to se musí vyšetřovat?Co je na tom k vyšetřování?Nemá náhosou paní místostarostka status veřejného činitele?Kde to proboha žijeme?To se co nevidět může stát že  se tato smečka parazitů rozhodne že si přijde pro peníze  kamkoliv a my se všichni budeme bát????? !!!!!!;-€

+13/0
17.11.2011 13:32

727

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Strat se o duševně nemocného je někdy moc i na tak pevné rodinné vazby jako mají romové. V bílých rodinách odcházejí pacienti z rodiny daleko dříve. V tomto ohledu je asi diskuse zbytečná. Peníze vrácené zpětně nejsou důchod, ale odměna za provedenou péči o nemocného. Ta patří tomu kdo se o nemocného skutečně staral.

Způsob jakým si o vrácení peněz řekli je určitě nepřijatelný. Víte ale zda nebyla úřední osoba požádána ponejprv slušně a až po odmítnutí přešli oprávnění k vystupňování nátlaku.

0/0
17.11.2011 13:48

Lumpíí po banánu 2

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

pak je ale zvláštní, že se chtějí starat zrovna tehdy, když je paní zpětně přiznám důchod. .... to mi hlava nebere

0/0
17.11.2011 13:58

727

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Opravdu je to pro Vás tak složité pochopit? Představte si sebe v jejich situaci. Staráte se rok o nemocnou babičku a po roce se v rodině dohodnete, že ji předáte do ústavu protože ji doma již nezvládáte. Ústav si vyjedná vyšší příspěvek na péči o nemocného a dostane od státu i zpětně peníze za rok co jste se staral o babičku Vy a živil jste ji z rodinného rozpočtu.

Určitě necháte ústavu příspěvek za Vaši práci?

Je to tak moc složité?

+1/0
17.11.2011 14:20

ricpic3

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Pěkný, dojemný příběh......musel jsem si dojít pro kapesník.........;-D

+3/0
17.11.2011 14:40

727

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Kdyby to nebyla babička ale dcera vyhovovalo by Vám to lépe?

0/0
17.11.2011 15:00

Lumpíí po banánu 2

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

důchod není příspěvek za péči

0/0
17.11.2011 17:33

stagger

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

mohli si to vyběhat sami, nebo jim to moh zařídit nějaký cikán z povolání...

+1/0
17.11.2011 14:58

727

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Pokud přijde žádat o příspěvek stará cikánka nebo místostarostka komu budete více důvěřovat?.

Pořád to jsou Vaše daně.

Při stejném požadavku dostane každý žadatel jinou dávku.

Odpovězte si sám.

0/0
17.11.2011 15:05

stagger

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

cikán dostane i na co nemá nárok a hlavně cikánské organizace nedělají nic jiného, než radí, jak vydyndat z dávek co nejvíc... proto taky o cikána - bezdomovce skoro ani nezavadíš ...

+2/0
17.11.2011 15:26

727

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Váš názor s článkem vůbec nekoresponduje, spíš naopak.

0/0
17.11.2011 15:39

jhk2

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

proč nevystupujete pod svým nickem pane Bango?

to co tu naznačujete je naprostá zhovadilost.

a) jednalo se o důchod a z toho důchodu neměl kdo co ubírat. měl zůstat té paní na případné náklady.

b) ať před tím pořádali nebo ne jimým způsobem, i odmítnutí není důvod si o prachy říct souběžně s fackami. máme soudy ne ?

+1/0
17.11.2011 16:36

727

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

Děkuji za osobní invektivy.

ad a) O důchodu mluvili na Nově. Jinak šlo o sociální dávky. Obě platby náleží v případě nesvéprávného opatrovateli.

ad b) Souhlasím s Vámi, ale to jsem již psal.

0/0
17.11.2011 22:07

sergio

Re: To je ten proklamovaný cigánský smysl pro rodinu

R^,jinak,viděl jsi dnešní akci v Práze u obchodního domu s nábytkem a dobytkem?Tupý a blbý národ si nic jiného nezaslouží,než zánik.

0/0
17.11.2011 21:06

VařícípolévkaGazpacho

Už byla starostka obviněna z nějakého rasistického zločinu ?

Taky by se policie měla poohlédnout po nějaké barmance která za tím vším stojí a tuto politování hodnou příhodu vyprovokovala ??

+4/0
17.11.2011 13:18

wopi

nakonec to odnese ta schizofrenička

protože ji obec vrátí do "péče" rodiny...

+5/0
17.11.2011 12:49

_Kryštof_

Prej "tvrdí starosta".

Jestli si to náhodou jen nevymyslel.

0/0
17.11.2011 12:47

pyjonýr z tup 009 - 4

Ráno ve zprávách na ČR radiožurnál:

Nikomu se nic nestalo.Tož asi tak,že.

0/0
17.11.2011 12:45

kecálek reloaded 1

Možná by mohli novináři na iDNES psát srozumitelněji.

Jakou souvislost má loupežné přepadení s přítomností těžkooděnců. Pokud vím, jedinýmúspěchem těžkooděnců bylo zmlácení demonstrantů.

Takže se nabízí jediný důvod, proč pod tímto článkem o závažném trestném činu je zmínka o těžkooděncích. Je to varování občanům, aby se při loupežném přepadení nebránili - jinak přijdou těžkooděnci a zmlátí je.

A mám nový nick - starý mi PB smáznul ačkoliv jsem měl až do včerejška jen 3 smazané příspěvky a včera mi jich 7 nesmazal ;-D - pro pravdu se někteří zlobí...

+8/0
17.11.2011 12:23

medved.m

Jakže? A umíš počítat do deseti?

Pakliže ano, možná neumí do deseti počítat někdo jiný ;-D

+2/0
17.11.2011 12:35

Tobinka2.0

Romové

Tady je vidět ta pověstná starostlivost některých Romů... O příbuzného se starat nechtějí, ale dávky by chtěli.

Zase se nic nestane a příště jim starostka ty státní prachy raději dá, než aby riskovala.

+4/0
17.11.2011 12:18

medved.m

Re: Romové

Kdeže, u nich má pojem "rodina" daleko širší význam než mezi námi gádži. 

"Širší" znamená mimojiné i dvacet příbuzných v dvoupokojovém státním bytě bez elektřiny a hlavním plynovým potrubím dávno odvezeným do sběrných surovin (příklad zde z brněnského Bronxu). Takovou soudržnost a pospolitost bychom měli spíše obdivovat.  Kam se na ni hrabeme.

+1/0
17.11.2011 12:41

Babul

Re: Romové

Laskavě mě nenazývej gádžo. Nepřeji si být takto pojmenováván, nemám s cikány nic společného, ani jejich jazyk.

0/0
17.11.2011 14:38

LazyFatMan

Re: Romové

Jo jo, taky mě vždycky rozesměje tvrzení "Romové milují své děti". Romové možná, ale když jsem v 70. letech chodil na ZŠ, tak ve třídě nebylo třískanějších dětí, než malá cikáňta ;-D

0/0
17.11.2011 13:22

Babul

Re: Romové

A stejně to nebylo nic platný.

+2/0
17.11.2011 14:38

Lojzino

Re: Romové

To byla pouze průprava do života.Aby věděli,jak se chovat k druhým.Jinak Romové je jistě milují,hlavně v okamžiku,když je dělají.

0/0
18.11.2011 9:05

ryccardo

Re: zastřelit

To je sice možná pravda, že 9 z 10, ale i tak nesouhlasím s házením cigánů do jednoho pytle a necítím vůči nim jako etniku žádnou zášť. Je potřeba likvidovat konkrétní "kusy" který dělají problémy.  Viz tenhle cigoš, v Novým Boru ta partička s mačetama atd. Kdyby se začali třeba prach obyčejně pro výstrahu střílet (možnost neviny je prakticky vyloučená), tak jednak už nikdy nic nespáchají a za druhý ostatní potencionální budoucí pachatelé dostanou strach, že by se jim mohlo přihodit taky něco nepěknýho, tak si svoje konání pořádně rozmyslej.

0/0
18.11.2011 8:05

jozefvargahungary

Řešeni problému nepřispůsobivých

Kdíž ja jsem byl dítě vyšli dva nepřispůsobivý z hospody přišel žandár a řek ti půjdeš vpravo a ti vlevo nato on mu řek že býva vlevo, žandár mu jednu přiložil a nepřispůsbivši řek prepáčte pánko a šel kam mu to pán žandár řek.

Nechci ,řikat jméno vesnice v tom obdoby v té vesnici bydlelo 800 nepřispůsobyvích,došel jeden žandár a všichny

letěli do polí se schovat dneska tam donde 5 ploicajtu a odcházeji s plačom a řešeni případu stojí miliony.Pak ,že nejsou peníze.Nato nekdo vhodí politikovy na dvůr 16 melounů a on chudák musí se vzdát funkce,tak se zlidí dělaj blbce.

0/0
17.11.2011 12:15

medved.m

Nojo, to už muselo být strašně dávno...

Myslím, když jsi se učil psát ;-) 

 

(No dobrá, žertuji. Jestli jsi opravdu Józef Varga z Hungary, není to špatný. Já bych to tak hezky v maďarštině nenapsal ;-D)

+1/0
17.11.2011 12:46

zachrance_od_mravence

tak to shrme (predpokladejme ze narodnost viniku nezname)

nasili a napadeni pachane v organizovane skupine, zastrasovani, ublizeni na zdravi, vydirani, neopravnene obohacovani (minimalne, mozna i kradez) ve stadiu pokusu, omezovani osobni svobody, ujma na osobni cti napadeneho... vynechal jsem neco?

+4/0
17.11.2011 12:10

VSG001

Re: tak to shrme (predpokladejme ze narodnost viniku nezname)

jo, že i když je soud odsoudí, tak prokurátor podá v jejich prospěch odvolání, že požaduje mírnější (poloviční trest) než byl sousem 1. instance uložen. Jako v případě kauzy téměř ubitého dítěte cikány.

0/0
17.11.2011 12:12

opinen

Levice,pravice a Rómové

Včera mi bylo řečeno,že Rómové si za Paroubkovy vlády tolik nevyskakovali,protože jim stát cpal horem dolem,tj.sice pravda,ale to se bohužel děje pořád,byť v menší míře,pak za Paroubka fungovala policie,od dob kdy převzal vnitro Langr,je policie v rozkladu.Navíc to bylo za vlády dalšího "pravičáka" Topolánka,kdy největší obhájci nepřizpůsobivých,strana Zelených,se stali členy vládnoucí koalice.Nechci hájit ČSSD,ale nesvádějte všechno na ně.

+6/0
17.11.2011 12:01

727

Romové byli v právu

Z článku můžete vyčíst, že obci byla osoba předaná k pečování, ale peníze za sociální dávky byly vraceny zpětně a to i za dobu, kdy se o osobu postiženou starali ještě v romské rodině. Nemyslím, že by si peníze doplacené za péči zpětně nezasloužili. Bohužel způsoby jak se svých práv domáhají odpovídají podmínkám ve kterých se nachází. Právní podpory by se jim asi hodila lépe. A zástupce obce, který jim nedal oprávněnou část peněz postihne někdo?

+1/0
17.11.2011 11:53

VSG001

Re: Romové byli v právu

A na to, že byly vráceny i za dobu, kdy se o ni "starali" jsi vyčetl kde?

0/0
17.11.2011 11:58

727

Re: Romové byli v právu

No přeci, když osobu převzal OU tak si vyjednal vyšší dávky pro opatrování a to i zpětně. Komu tedy naleží odměna, která je za již provedenou práci.

0/0
17.11.2011 12:53





Najdete na iDNES.cz