- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A pořád do vás budeme valit spousty zbytečných penez...
A pořád do vás budeme valit spousty zbytečného všeho...
ja jsem mel hlavne celou dobu za to, ze tam bude kruhac . A to same v Malenovicich . A najednou clovek vidi neco uplne jineho . V Malenovicich se udelala nova cesta kolem Citroenu, ted se misto rozsirovani na 4 pruhy, delaji u Centra pro jistotu nove silnice rovnou 2 a nakonec ve Zline udelaji dalsi novou cestu, kterou hned zavrou . Bezte uz vsichni do pr...le . Jedine stesti, ze se ve Zline podarilo odstavit od moci tu bandu ODSCSSD . Sice maji nakradene , ale penize jim dojdou, nemam obavu .
Představa kruháče na tak frekventované silnici je absurdní. To by tam byly kolony od rána do večera. U centra rozšíření nebylo možné neboť je moc blízko trať. Navíc tam místo dvou křižovatek bude jen jedna nová.
si iluze, že váženým podnikatelům jde o blaho lidstva nebo nedej bože zlíňáků, je to těžký kalkul a asi se budeme ještě divit o co jim jde.
Takto se stavělo za pana Šenkýře. Že se budou stavět činžáky nad točnou 9 na JS se občané dověděli až podle vybudovaných základů. Příčka k plánované Pravobřežce - křižovatka Antonínova musela být spíchnuta rychle, protože v roce 2014 měla být hotová Prštenská příčka - velkolepý viadukt, jehož výstavba by uzavřela výjezd z areálu za Intersparem. Tfujtajxl
Některé příspěvky jsou hodně mimo. Tento ale zvlášť vyniká...
1. spojit křižovatku do areálu s výstavbou bytů na sídlišti chce hodně fantazie
2. křižovatka Antonínova je vjezdem do areálu a nemá s Pravobřežkou vůbec žádnou spojitost, ani výhledově.
3. Prštenská příčka - kéž by byla. Mimochodem - její součástí je i vjezd do areálu zejména pro nákladní dopravu
Dokud nebudou plně fungovat křižovatka i prštenská příčka bude nutné jezdit od Otrokovic do areálu kolem Tržnice přes nejzatíženější křižovatky. Už proto, že to je pro většinu uživatelů jediná možnost
Vzhledem ktomu,že část ulic v areálu vlastní SPBA nebo jak se to sdružení podnikatelů jmenuje.Předpokládám, že by chtěli nějaké mýtné za průjezd :-)
Myslím, že všechny silnice v areálu vlastní město, alespoň se to psalo v novinách.
Šak se podívejte co vlastně postavili... vjezd do Areálu který by byl naprosto ideální pro kamiony aby nemusely jezdit okolo Ria motat se mezi lidma chodícími k nádraží, navíc přímo naproti hlavnímu přejezdu - zákaz vjezdu nákladních aut. V ulici stávaly desítky aut zaměstnanců místních firem - udělala se cesta, chodník a až za ním parkoviště skoro nevhodné i pro podélné stání, navíc se na něj nesmí, protože nebyl domyšlen výjezd z něj (náhoda?) Kdyby se udělala cesta, příčné parkování a chodník - bylo by po starostech s parkováním v areálu... místo toho je na cestě žlutá čára..... A to že se ani nedomluvili, kam cesta povede a jestli s tím vůbec vlastníci budou souhlasit - to je jen třešnička na dortu.
Na celé věci je smutných několik věcí, opět se ukazuje jak špatně pracují stavební úřady...alespoň u takovýchto projektů by snad k žádným nedopatřením docházet nemuselo. Navíc na radnici neseděl nikdo, kdo by byl zodpovědný za správnost a kontrolu????? - někdo snad musel mít vyřizování stav povolení nastarosti!!!
A nakonec je nanejvýš podivné chování firem, bylo snad nad slunce jasné, že se tam něco děje pokud ne přímo na místě v médiích určitě proběhly zprávy o stavbě. Tak proč se ozvaly až teď???
Budeme si muset počkat, co za tím vězí. Mám pocit, že nic dobrého to zřejmě nebude
Je opravdu divné, že se tito podnikatelé neozvali po celou dobu stavby křižovatky včetně stavebního řízení. Tento způsob protestu mi trochu zavání vydíráním stylu: my jsme si vymysleli nějakou změnu a vy nám ji koukejte realizovat nebo nebude kolaudace.
A jak víte, že se včas neozvali? Vlastníci pozemku patrně podali včasné odvolání proti stavebnímu povolení, jinak by se s nimi nikdo nebavil. A to, že zpráva se k obyčejným lidem dostala až s tímto článkem, přece nesouvisí s procesními právy účastníků stavebního řízení.
Já ty remcající podnikatele fakt nechápu - co si pomůžou, když kvůli nim zůstane tento nový vjezd do areálu zavřený? Vždyť i jim samotným se tam musí jezdit špatně.
já si myslím, že to není problém podnikatelů, ale neschopných oslů na radnici. Kdyby měli všechno v pořádku, tak se nemůže přece nikdo ozvat
Tak to je typický Zlín. Něco se velmi dlouho chystá a při realizaci komplikuje život všem lidem ,
no a potom se zjistí , že s tím někdo nesouhlasí a tak se to vlastně celé pošle do háje.
Jen tak dál , vždyť je to stejně pohraničí , které nikoho nezajímá a kde zdechl pes . Je to minimálně stejně trapné , jako situace v Malenovicích . Budovat takový kousek cesty už desátý rok , je asi nejvyšší výkon v tomto absurdistáně .
Nejzajímavější je to , že vlastník pozemku nebyl účastníkem stavebního řízení - nedopatřením .
To je nejlepším důkazem kvality práce Stavebního úřadu ve Zlíně a taky kvalitními lidmi v tehdejším vedení radnice a kraje .