Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Novou zlínskou křižovatku za 60 milionů lemují kvůli námitkám zátarasy

Na nové křižovatce v centru Zlína se objevily betonové zátarasy, které blokují odbočku do továrního areálu. Přitom právě kvůli napojení baťovského areálu se celá stavba za 60 milionů korun budovala. Betonové bloky ji budou částečně uzavírat, dokud se radnice nedohodne s podnikateli, kteří proti stavbě vznesli námitky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Klement z Prahy

Vy Zlíňáci jste daleko horší než Pražáci.

A pořád do vás budeme valit spousty zbytečných penez...Rv

0/0
10.11.2011 8:28

I (já)

Vy Klementi jsi daleko horší než Janové.

A pořád do vás budeme valit spousty zbytečného všeho... Rv

0/0
10.11.2011 8:55

Klement z Prahy

Re: Vy Klementi jsi daleko horší než Janové.

;-D;-D   Hlavně se tam všichni nepostřílejte...;-O

0/0
10.11.2011 22:17

Alinič

No,

ja jsem mel hlavne celou dobu za to, ze tam bude kruhac . A to same v Malenovicich . A najednou clovek vidi neco uplne jineho . V Malenovicich se udelala nova cesta kolem Citroenu, ted se misto rozsirovani na 4 pruhy, delaji u Centra pro jistotu nove silnice rovnou 2 a nakonec ve Zline udelaji dalsi novou cestu, kterou hned zavrou . Bezte uz vsichni do pr...le . Jedine stesti, ze se ve Zline podarilo odstavit od moci tu bandu ODSCSSD . Sice maji nakradene , ale penize jim dojdou, nemam obavu .

0/0
9.11.2011 20:43

Pandak

Re: No,

Představa kruháče na tak frekventované silnici je absurdní. To by tam byly kolony od rána do večera. U centra rozšíření nebylo možné neboť je moc blízko trať. Navíc tam místo dvou křižovatek bude jen jedna nová.

0/0
10.11.2011 6:50

Mira ze Zlína

Re: No,

Kruháče by byly pitomost... nejhorší co lze udělat na frekventované silnici je kruháč.... V malenovicích se silnice nerozšíruje ale dělá se tam přeložka silnice a to z důvodu předpisu, že přejezd musí být nejméně 30m od křižovatky. V malenovich byly dva přejezdy přímo na křižovatku nalepené, jeden k k areálu kde je např STK, druhý do ZPS. tyto dva přejezdy budou nahrazeny jedním novým, uprostřed polí a silnice se proto musela od kolejí vzdálit. Obdobný případ byl i v malenovicích u nádraží - tam se ale pro změnu přeložily koleje.

0/0
10.11.2011 7:33

Alinič

Re: No,

Samozrejme, ze kruhace jsou pitomost. Pisu o tom, ze jsem mel za to, ze to bylo tak schvalene, protoze se kruhace prezentovaly na verejnosti . Ale dobre, ze tam nejsou . A pokud ma byt prejezd nejmene 30 m od krizovatky, tak by me teda zajimalo, jak to budou resit v Otrokovicich a jak u Intersparu . :-P . Aneb, my si to 500% zdrazeni NORMALNIHO rozsireni cesty vzdycky obhajime . Jak rikam, bezte do pr..... .

0/0
10.11.2011 9:08

Shperhock

Re: No,

U Intersparu byla křižovatka rekonstruována v době, kdy byly ještě jiné normy, takže přejezd hned vedle křižovatky nevadil. Dnes už by to tak postavit nešlo. Je to úplně stejné jako s přechody - dočasný přechod u KUCu nevyhovoval, že je silnice příliš široká a že by tam musel být ostrůvek. Že je ale přes Tř T. Bati mezi divadlem a Věžovými domy několik přechodů, které jsou ještě o pár metrů delší a jsou nejen bez ostrůvku, ale i neosvětlené a ani nijak výrazně označené, to nikdo neřeší.

0/0
10.11.2011 12:09

expres

Re: No,

Pácáte nesmysly - komunikace z Malenovic do otrokovic je v režii ředitelství silnic a dálnic. Zlínská radnice ať nová, nebo stará s tím nemá co dělat! Jestli to nevíte vzměny  - křižovatky,přec hody, vhodnost kruháčů,apod.posuzuje i státní policie.

K té bandě: kolik jste podal trestních oznámení a konkrétně na koho a za co ?  A ještě něco - zapomínáte na naše milé lidovce - ti byli v minulém vedení, stejně jako v současném. Nejsou zrovna oni ti nejhorší - bez páteře?

Pokud jen ťápete pomluvy běžte někam vy....

 Expres

0/0
10.11.2011 12:59

pritt

nedělejte

si iluze, že váženým podnikatelům jde o blaho lidstva nebo nedej bože zlíňáků, je to těžký kalkul a asi se budeme ještě divit o co jim jde.

0/0
9.11.2011 20:42

1/49

Co se tak hloupě divíte?

Takto se stavělo za pana Šenkýře. Že se budou stavět činžáky nad točnou 9 na JS se občané dověděli až podle vybudovaných základů. Příčka k plánované Pravobřežce - křižovatka Antonínova musela být spíchnuta rychle, protože v roce 2014 měla být hotová Prštenská příčka - velkolepý viadukt, jehož výstavba by uzavřela výjezd z areálu za Intersparem. Tfujtajxl !!

0/0
9.11.2011 19:38

samdi

Re: Co se tak hloupě divíte?

Některé příspěvky jsou hodně mimo. Tento ale zvlášť vyniká...

1. spojit křižovatku do areálu s výstavbou bytů na sídlišti chce hodně fantazie

2. křižovatka Antonínova je vjezdem do areálu a nemá s Pravobřežkou vůbec žádnou spojitost, ani výhledově.

3. Prštenská příčka - kéž by byla. Mimochodem - její součástí je i vjezd do areálu zejména pro nákladní dopravu

Dokud nebudou plně fungovat křižovatka i prštenská příčka bude nutné jezdit od Otrokovic do areálu kolem Tržnice přes nejzatíženější křižovatky. Už proto, že to je pro většinu uživatelů jediná možnost

0/0
10.11.2011 14:17

1/49

Re: Co se tak hloupě divíte?

Sám jste mimo. Při veřejném  projednávání Pravobřežní komunikace v roce 2008 arch. Mackerle vysvětloval martýria spojené s nutností budování propojek mezi tř. T. Bati a Pravobřežkou. Byla tam i příčka Antonínova. Prestože nemluvil o uzlu u Lidlu Obeciny, kde se má potkat 4 proudá 1/49 /tř.T. Bati/ se 4 proudým obchvatem Podvesné /doprava z plánované R49/, ulicí Příční s trolejbusovou dopravou, elektrifikovaným vlakem a podzemní Pravobřežkou /viz územní plán/, postavil se tam jeden maník a ptal se proč takto, když je kolem Zlína souvislý pás lesa.!!

0/0
10.11.2011 17:11

m4xp0w3r7

Re: Co se tak hloupě divíte?

Co máte pořád s tou pravoběžkou? Všichni kromě Vás vědí, že nikdy žádná nebude.

0/0
10.11.2011 17:31

1/49

Re: Co se tak hloupě divíte?

To je ale kravina. Naco je tedy plán Pravobřežky v Zásadách územního rozvoje, Aktualizaci generelu dopravy Zlínského kraje a Územním plánu města Zlína? Poslední dva dokumenty včetně veřejného projednání v září t. r. Je to naopak velice aktuální a jediné "Vylepšení" situace se st. silnicí 1/49 na tř. T. Bati. Pravobřežka ale nemá přijatelné pokračování východním směrem, to ale dosud nikomu nevadí!!

0/0
11.11.2011 6:53

pomocný učitel Václav Poustka

Re: Co se tak hloupě divíte?

Ono to nikomu nevadí hlavně proto, že nikdy žádná nebude.

0/0
11.11.2011 17:55

1/49

Re: Co se tak hloupě divíte?

Výše jmenované dokumenty také přisuzují st. silnici 1/49 stejné umístění nadlouho / a nebojím se říct i pro mladou generaci navždy / na třídu T Bati jako dosud!!Můžeš nám ostatním ty přechtralý pomocný učiteli národa sdělit, co vlastně bude??? Každý školák základní školy chápe, že 1/49 je pro krajské a univerzitní město Zlín hnisavý vřed!!

0/0
12.11.2011 0:14

m4xp0w3r7

Re: Co se tak hloupě divíte?

Co by bylo? Každý školák chápe, že I/49 povede tama kama vede nejmíň dalších 30 let, spíš nafurt.

0/0
15.11.2011 19:09

Radesek

vydírání

Vzhledem ktomu,že část ulic v areálu vlastní SPBA nebo jak se to sdružení podnikatelů jmenuje.Předpokládám, že by chtěli nějaké mýtné za průjezd :-)

0/0
9.11.2011 18:50

Shperhock

Re: vydírání

Myslím, že všechny silnice v areálu vlastní město, alespoň se to psalo v novinách.

0/0
9.11.2011 20:29

Mira ze Zlína

Celé je to zpackané...

Šak se podívejte co vlastně postavili... vjezd do Areálu který by byl naprosto ideální pro kamiony aby nemusely jezdit okolo Ria motat  se mezi lidma chodícími k nádraží, navíc přímo naproti hlavnímu přejezdu - zákaz vjezdu nákladních aut. V ulici stávaly desítky aut zaměstnanců místních firem - udělala se cesta, chodník a až za ním parkoviště skoro nevhodné i pro podélné stání, navíc se na něj nesmí, protože nebyl domyšlen výjezd z něj (náhoda?) Kdyby se udělala cesta, příčné parkování a chodník - bylo by po starostech s parkováním v areálu... místo toho je na cestě žlutá čára..... A to že se ani nedomluvili, kam cesta povede a jestli s tím vůbec vlastníci budou souhlasit - to je jen třešnička na dortu.

0/0
9.11.2011 18:26

garbi

prapodivné

Na celé věci je smutných několik věcí, opět se ukazuje jak špatně pracují stavební úřady...alespoň u takovýchto projektů by snad k žádným nedopatřením docházet nemuselo. Navíc na radnici neseděl nikdo, kdo by byl zodpovědný za správnost a kontrolu????? - někdo snad musel mít vyřizování stav povolení nastarosti!!!

A nakonec je nanejvýš podivné chování firem, bylo snad nad slunce jasné, že se tam něco děje pokud ne přímo na místě v médiích určitě proběhly zprávy o stavbě. Tak proč se ozvaly až teď???

Budeme si muset počkat, co za tím vězí. Mám pocit, že nic dobrého to zřejmě nebude

0/0
9.11.2011 18:17

ph5.5

Zvláštní načasování

Je opravdu divné, že se tito podnikatelé neozvali po celou dobu stavby křižovatky včetně stavebního řízení. Tento způsob protestu mi trochu zavání vydíráním stylu: my jsme si vymysleli nějakou změnu a vy nám ji koukejte realizovat nebo nebude kolaudace.;-€

+1/0
9.11.2011 16:50

Mirek-M

Re: Zvláštní načasování

A jak víte, že se včas neozvali? Vlastníci pozemku patrně podali včasné odvolání proti stavebnímu povolení, jinak by se s nimi nikdo nebavil. A to, že zpráva se k obyčejným lidem dostala až s tímto článkem, přece nesouvisí s procesními právy účastníků stavebního řízení.

0/0
21.11.2011 19:58

Shperhock

Nechápu

Já ty remcající podnikatele fakt nechápu - co si pomůžou, když kvůli nim zůstane tento nový vjezd do areálu zavřený? Vždyť i jim samotným se tam musí jezdit špatně.

+1/0
9.11.2011 13:43

millo11

Re: Nechápu

já si myslím, že to není problém podnikatelů, ale neschopných oslů na radnici. Kdyby měli všechno v pořádku, tak se nemůže přece nikdo ozvat

0/0
9.11.2011 16:05

ARCCOS

Re: Nechápu

Na druhou stranu ty námitky, které jsou uvedené v tomto článku jsou k smíchu. Kaminonová doprava, vozíky, železnice, to je všechno v jiné části areálu, kam odbočka z křižovatky vůbec nevede. Aby tam někdo zajel, musí objet další dva tři bloky. Přitom do areálu se už v dnešní době vjíždí na stejnou ulici (J.A.Bati), jenom z opačného směru, přičemž je nutno projet centrem a prokodrcat se po kostkovici kolem parkoviště. Možná bylo stavební řízení zpackané, ale stejně za tím vším vidím něco jiného, možná brzo uvidíme co. Proč třeba ty dva zlaté subjekty nevznesly námitky dřív? Máme snad věřit, že si až teď po dokončení všimly, že se postavila křižovatka?

0/0
9.11.2011 16:48

m56

Typický Zlín a okolí

Tak to je typický Zlín. Něco se velmi dlouho chystá a při realizaci komplikuje život všem lidem ,

no a potom se zjistí , že s tím někdo nesouhlasí a tak se to vlastně celé pošle do háje.

Jen tak dál , vždyť je to stejně pohraničí , které nikoho nezajímá a kde zdechl pes . Je to minimálně stejně trapné , jako situace v Malenovicích . Budovat takový kousek cesty už desátý rok , je asi nejvyšší výkon v tomto absurdistáně .

Nejzajímavější je to , že vlastník pozemku nebyl účastníkem stavebního řízení - nedopatřením .

To je nejlepším důkazem kvality práce Stavebního úřadu ve Zlíně a taky kvalitními lidmi v tehdejším vedení radnice a kraje .

0/0
9.11.2011 13:38

katesko

Co jiného se dalo čekat

Napřed celou cestru rozvrtali tak, že se nedalo pomalu jezdit směr Otrokovice, protože cesta trvala kvůli zácpám dlouho, posunuli zastávku trolejbusů, zbytečně daleko, a opravdu se to dalo čekat, že s tím budou zase nějaké problémy. Jestli se to nepovolí, tak to byly opravdu zbytečně vyhozené prachy, které se mohly investovat do něčeho jiného.

0/0
9.11.2011 13:35





Najdete na iDNES.cz