Diskuze

Pražská MHD plánuje od prosince změny: nové jízdní řády i rušení linek

V prosinci čekají cestující pražskou MHD velké změny. Změní se trasy některých spojů, začnou platit nové jízdní řády a pět autobusových linek bude úplně zrušeno. Změny v jízdních řádech se dotknou zejména obyvatel Zličína, Řep, Prahy 14, 20, 21 a části Prahy 6.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ddtx

14. 12. 2011 12:19
no tak

pokud neni v busu problem kyblicek a hrabicky tak dobry no

0 0
možnosti

pesen100

8. 11. 2011 22:57
11.12 změny

Jaké linky se zruší od 11.12.2011 a kdy se to dozvíme v poslední době se to dozvídáme s křížkem po funuse!!!

od září 2011 měla být l.180 od Sídliště Řepy prodloužena ze Sídliště Řepy k metru Zličín a měla být zavedena další midibusová linka v Sídlišti Řepy v oblasti zvaná Fialka k tomuto nedošlo. sliby-chyby

j:-/

0 0
možnosti

Robbik

6. 12. 2011 9:46
Re: 11.12 změny

Stačí se podívat na stránky dopravního podniku, tam je to přehledně vypsané (http://www.dpp.cz).

0 0
možnosti

(@)

8. 11. 2011 12:24
Hlavně, že v metru jsou obrovdké displeje s reklamama,

ale jízdní řád je tam vyllepený v podobě papírku na nástěnce. ;-D

1 0
možnosti

cckk

6. 12. 2011 14:09
Re: Hlavně, že v metru jsou obrovdké displeje s reklamama,

to víš jenže ty displeye patí reklamní agentuře která taky inkasuje inzerenty DP dostává jen almužnu z nájmu nejsou jeho...prostě další šméčko

0 0
možnosti

sadraj

8. 11. 2011 12:18
a vyměnit jen papíry během noci kdy je prázdno

kolik muže  zabrat  času   pro noční linku kdyby   řidič  a nebo jeden  poskok  vyměnil  jen  papíry   na  zastávkých  a  potom se  cedulkama  zabejval  někdo  dalšího třeba  i 1/2 roku? A  bez štaflí  a podobně 

 Tak se najme  firma  která se  zaplatí  po dobu nejměně  1/2 roku až rok která to postupně udělá  jako vždycky  a  nechá si to pořadně  zaplatit. něžli by  přidali pár  stovek  za jednu smenu navíc lidem  z kanceláře  kterejch je  tma  až dost  a  ty  by  to povyměnovali,  Na  každou zastavku snad  jede  nejmíén jedde n nějakej  spoj  tka naní potřeba  kvuli vymenení papíru tam  honit  auta  a podobně  a když to nestihne  za  fobu co vystoupí a nastoupí cestující  tak  si počka  na  dalí spoj  a popojede  o jednu zastavku dal  až dodělá celou trasu  a  podobně  to je  takový problem , Jen  to zorganizovat   byloby  to jako ono   filmově   stěhovaní  logisticky  celkm náročné .

0 0
možnosti

Clancy Wiggum

8. 11. 2011 18:19
Re: a vyměnit jen papíry během noci kdy je prázdno

"Tak se najme  firma  která se  zaplatí" - ale tohle je absolutní nepochopení, žádná firma se nenajme, udělají to běžní zaměstnanci, kteří to mají v náplni práce, jen to nebude za půl dne.

Noční autobusy obsluhují poměrně malý počet zastávek, výměna JŘ může trvat do pěti minut, jenže třeba taová 510 má nějakých 59 zastávek, navíác nestaví ve všech zst. denních linek. Pokud by na každé zastávce čekal oproti JŘ jen jednu minutu, tak udělá zpoždění jednoho spoje hodinu.

Popojede dalším spojem? Jedna linka tak zabere jednomu zaměstnanci celý den, to zrovna efektivitou práce nezavání,  Máte představu, kolik papíru je zapotřebí k výměně JŘ? RVHP taška je nedostatečná.

Proč to chcete komplikovat tím, že síi najmete a zaplatíte brigádníka a následně to firemním vozem (právě s těmi štafličkami) ještě jednou objdeou Vaši zaměstnanci?

0 0
možnosti

Rohatá

8. 11. 2011 11:59
No tak

to je opravdu skvělý ;-O. Už takhle u nás jezdí autobusy dost mizerně a teď ješte tohle? ? To zas napadlo nějakého v...... Vlak jezdí dvakrát do hodiny a o víkendu jednou. Ale to, že vlak je výhodný jen pro ty co jezdí do centra už nikoho nenapadlo. To abych vstávala do práce před šestou ....... opravdu geniální ;-€,

0 0
možnosti

Grossak

8. 11. 2011 12:25
Re: No tak

Jaký vlak jezdí dvakrát do hodiny a víkendu jednou?

0 0
možnosti

Gróf

8. 11. 2011 11:41
Je to v pořádku. Obdobně to řeší v Německu.

Neexistuje, aby existovala veřejná objednávka pro autobusy tam, kde vede železnice. To pořadí priorit je jasně dáno. Páteřní síť tvoří kolejová doprava, tedy vlak, metro, tramvaj. Autobusy jezdí především tam, kde není kolejová doprava, a zpravidla naváží cestující k vlaku, metru, tramvaji.

0 0
možnosti

Rohatá

8. 11. 2011 12:02
Re: Je to v pořádku. Obdobně to řeší v Německu.

Jezdíte autobusem z okraje Prahy???? A co se Německa týká, tam alespoň funguje jízdní řád a jezdí vlaky na čas,ale tady? V Zimě má vlak pravidelně zpoždění až 30 min a to v době, kdy se lidé potřebují dostat do práce.

0 0
možnosti

FandaVV

8. 11. 2011 11:04
2 dny

a hned informační tma. Bych jim na 2 dny odpojil redakci - to by byla tma. Když se jř mění na prázdniny nebo Vánoce, tak to je horší....

0 0
možnosti

(@)

8. 11. 2011 9:27
Nebylo by jednodušší doručovat jízdní řády

důchdocům do schránek spolu s letáky na Tesco apod. a - ostatní už snad zvládají najít si spojení přes mobil, ne? ;-)

1 0
možnosti

Deph

8. 11. 2011 8:05
Ilustracni foto

U článku je povedené ilustrační foto. Na snímku se povedlo zachytit 4 z 5 typů tramvají jezdících v Praze.

1 0
možnosti

Králík z klobouku

8. 11. 2011 10:40
Re: Ilustracni foto

A proto je to foto "umělecky" nakloněné (takhle experimentují osmileté děti) a dané k článku o změnách autobusových linek, že?

0 0
možnosti

fackující ministr - pedagog

8. 11. 2011 6:37
Část peněz z lístků pražské MHD končí naPanenských ostrovech

Pražský dopravní podnik (DPP) uzavřel nevýhodnou smlouvu na výrobu jízdenek. Část z desítek milionů korun, které platí na výrobu jízdenek, končí na Panenských ostrovech, což lístky zbytečně zdražuje. ! http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/cast-penez-z-listku-prazske-mhd-konci-na-panenskych-ostrovech_216810.html

1 0
možnosti

Akire

8. 11. 2011 8:20
vím, včera z reportáže na CT

iDnes zatím ani ťuk :-/

0 0
možnosti