Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

K volbám nechodím, je to bezcenný, přiznal Kraus. A pak se rozčílil

Moderátora Jana Krause trápí "zlodějna" politiků a Jiřího Paroubka považuje za mnohem lepšího politika, než je jeho obraz v médiích. Svěřil se s tím v rozhovoru, který vedl s redaktorkou MF DNES Barborou Tachecí. Interview ale skončilo předčasně, odchodem rozzlobeného Krause.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zwitauer

Ego 1 vs Ego 2 a Cartman

Medialni zrcadlo stavu civility spolecnosti - jaky smejdi, takova politika. No a co takova ceska [>-] media? Misto kopirovani medialni pestrosti Deustchlandu se odsunujeme na ocas rumunskych zvatlani. Cim vice je (bohuzel) oklestena svobodna arena debat a projevu - tim vetsi sance, ze okrajni egoisti prinesou zisky do Mafra, Ringier, CT a spol.

Jen mi k ty neuroticky fiflafce v iDesu chybi to proslule South Park video Cartmana, ktere bylo smontovano u prilezitosti jejiho vyhazovu z radia. Tady uz by ho hned Stalinovci sundali a sel bych asi na Bory. Ale s chuti si zapiskam - Cartman's mom is a big fat *itch. ;-)

0/0
4.11.2011 19:21

zlodej chorálů

Ve stručnosti

Kraus je Ok a fandím mu. Pustil jsem si i celý rozhovor, díky idnes, že ho zveřejnila po té sestřiháné verzi z konce. Dělá to pak reálnější a ucelenější dojem a je možné si z toho vytvořit objektivní (objektivnější) názor. Doporučuju ostatním také (zvláště těm, kteří vaří z vody) R^

0/0
4.11.2011 15:29

zlodej chorálů

Re: Ve stručnosti

respektive ze sestříhané verze vytržené z kontextu, kam rozhovor dospěl až po hodině diskuze na téma Uvolněte se, politiky i vztahů, rodině R^

0/0
4.11.2011 15:36

DollyBastard

mam takovy pocit...

...ze na iDesu se to zacina cim dal tim vic hemzit Krausobijci.

Napada me takova umera - cim vic se Kraus opira do politiku (a to velmi trefne) a cim vic se angazuje v boji proti nim, tak tim rychleji se na nejctenejsich zpravodajskych portalech mnozi hanlive diskuzni prispevky, ktere se ho maji snazit zdiskreditovat. To je myslim zajimavy fakt. Cim to asi bude?

Kraus mi ve vsem nesedne, nicmene rozhodne se vyzna! Kecy o tom, ze nicemu nerozumi, jsou proste jenom kecy nejakych trollu. Pustte si Uvolnete se, prosim, kde uplne rozebere Julinka a jeho genialni plan udelat z nemocnic akciovky, nebo jak komentuje pro Inventuru Demokracie dosazovani do tel/rozhls rad, nebo jak popisuje Langerovo uradovani na MV, vsechno to sedi! I tenhle rozhovor ukazuje, ze vi, co rika, na provokativni a nesmyslne utocne dotazy Tacheci reaguje vzdy nejakym smysluplnym vysvetlenim. Ale jestli nekdo radsi vysvetleni typu "trh se o to postara", tak to se mu Kraus asi nezavdeci.

+1/0
3.11.2011 21:35

Jarda4

Ano

Kraus řekne věci jak se mají, za to si ho vážím. Navíc má přehled. Tachecí nemá přehled a zdá se mi, že je to taková obyčejná karieristka. V této zemi zatím zůstávám jen díky tomu, že tady je ještě se mnou pár lidí ke kterým Kraus patří.

+2/0
3.11.2011 10:05

Si0 po 4. zákazu

Re:

Potíž je v tom, že si v jednom rozhovoru sám odporuje. A jsa přistižen, neuvěřitelně blbě to okecává.

0/0
3.11.2011 11:11

Kuttlirz

Re: Ano

Kraus s přehled? ;-D;-D;-D Leda tak o žvástech ze 4. cenové.

0/0
3.11.2011 11:33

Azereth

Re: Ano

Tak to jste Jardo4 nějak mimo. Pan Kraus žije jen tím, aby lidi popouzel a to ho uspokojuje, ale paní Tachecí je zrovna taková. Ostatně rozhovor to jen dokazuje. Jeslti mají v ruce fakta, když hážou blátem, to není ani pro jednoho  podstatné.

0/0
3.11.2011 13:25

Kuttlirz

Kraus byl vždy ješitný křivák.

Nechodit k volbám a současně si z keců o politice udělat výnosnou živnost, to je vrchol pokrytectví. RvRvRv

+3/0
3.11.2011 8:33

bar.bu.do

Re: Kraus byl vždy ješitný křivák.

... a proč by měl někdo chodit k volbám? Když zakazují pětistovku pro voliče, tak to už opravdu nemá sebemenší smysl ...

0/0
3.11.2011 8:48

Lízal

Re: Kraus byl vždy ješitný křivák.

Je to arogantní sebestředný tlučhuba, na první pohled suverén, ale ve skutečnosti ješita a vztahovačná netýkavka. Shazuje druhé, mele jen pantem, na všechno má názor, i na to, čemu vůbec nerozumí.

Tachecí taky nemusím, ale Kraus jí nesahá ani po kotníky ;-€

0/0
3.11.2011 10:35

zlodej chorálů

Re: Kraus byl vždy ješitný křivák.

;-D

0/0
4.11.2011 15:26

cheesecake

Re: Kraus byl vždy ješitný křivák.

Koho ma mezi temi lhari a krivaky volit?

0/0
3.11.2011 23:06

figy65

Kraus

Ono je to,de facto,jedno,zda-li Kraus nebo Klaus.Oba si myslí,že jsou "bozi",vše vědí nejlépe a všude byli!!!!Je to k smíchu a k pláči zároveň.Figy.

0/0
3.11.2011 8:18

Kuttlirz

Re: Kraus

K pláči je hlavně tvé srovnání těch dvou.

+2/0
3.11.2011 8:36

Pacholik

S Krauzem v jednom nesouhlasím, Paroubek si pokazil

svou reputaci sám. Jan zapomíná, že v politice není třeba jen velké EGO ale umět s ním pracovat. Paroubek tohle jednoznačně nezvládl a nezvládá!!

0/0
3.11.2011 8:06

komentator-1

Re: S Krauzem v jednom nesouhlasím, Paroubek si pokazil

já s ním nesouhlasím v ničem. Pamětníci jistě vzpomenou působení Jiřího Paroubka na pražském magistrátu, kde rukou svornou s Burgemeisterem vesele privatizovali bytový i nebytový fond.

To, že není Jiří namočen v žádné celostátní či ministerské zlodějině, mu magistrátní historii neodpáře. Vzpomeňte jenom výpalné pro nadaci jeho 1. ženy 12 mega krátce po rozvodu. Nikdy před tím ani potom fond nezískal jednorázově na setinu tak vysoké částky v jednom daru. Kdo chce, věří na náhodu.

0/0
3.11.2011 9:50

Volejbalové kladivo

Re: S Krauzem v jednom nesouhlasím, Paroubek si pokazil

byl namočen v Pandurech.

0/0
3.11.2011 9:56

Pacholik

pánové z iDnes proč zdůrazňujete neprofesionalitu Barborky?

;-) Kraus je ješitnej chlap, ale koho a jestli volil je jeho soukromá věc. Paní Tachecí v tomhle oboru dělá dost dlouho a měla by vědět jak se správě tázat;-)

0/0
3.11.2011 7:59

prognostique

To se sešli dva

Kraus ješitný hovádko, Tachecí zakomplexovaná kravka :-) a oba si myslí, že mají naprostou pravdu

0/0
3.11.2011 7:05

154296

Re: To se sešli dva

Zřejmě patříš někam mezi ně...

+2/0
3.11.2011 7:21

minutos007

Pane Krausi

podle spisu páně Baptisty by mohlo pomoci omývání přirození vlažnou vodou...;-D;-D;-D

No, člověk, který se zastává Paroubka jako dobrého politika je dle mého názoru morální invalida...

0/0
3.11.2011 5:54

fackující ministr - pedagog

Re: Pane Krausi

Co ty jsi za "demokrata", že haníš něčí názory 8-o

0/0
3.11.2011 6:01

minutos007

Re: Pane Krausi

Tak asi stejný, jako ty...

Vím, že je brzy ráno, ale co tak trochu myslet, než něco napíšeš?

0/0
3.11.2011 6:11

fackující ministr - pedagog

Re: Pane Krausi

Proč by Kraus nemohl chválit Paroubka? Proti gustu žádný dišputát, nebudu z něho dělat morálního invalidu, na rozdíl od agresivních tlachalů jako ty.

0/0
3.11.2011 6:14

minutos007

Re: Pane Krausi

A proč bych já nemohl mít názor, jaký mám? Když někdo bude obhajovat Hitlera, tak s ním také souhlasit nebudu...

0/0
3.11.2011 6:16

fackující ministr - pedagog

Re: Pane Krausi

Jenže ty nemáš názor, tobě šlo jen o to urazit Paroubka a Krause. Jsi poslední, kdo tu může mluvit o morálce.

+2/0
3.11.2011 6:19

minutos007

Re: Pane Krausi

To mi řekni proč, "demokrate" :-P

Já nikomu názor nezakazuji...

0/0
3.11.2011 6:21

fackující ministr - pedagog

Re: Pane Krausi

"člověk, který se zastává Paroubka jako dobrého politika je dle mého názoru morální invalida..."

8-o co je tohle? to není snaha "zakázat" někomu názory, které se ti nelíbí?

0/0
3.11.2011 6:23

minutos007

Re: Pane Krausi

To se mýlíš, klidně ať se jej zastává, jen já si udělám o takovém člověku svůj názor. Na to mám právo, stejně jak na to svůj názor říct.

0/0
3.11.2011 6:27

minutos007

Re: Pane Krausi

Jinak Krause netřeba urážet, ten to svede sám velmi dobře a nepotřebuje ani důvod...

0/0
3.11.2011 6:24

nezavislypolitologamater

Re: Pane Krausi

Tak si ohřej vodu ...a pak se zkus trochu myslet.

0/0
3.11.2011 6:17

minutos007

Re: Pane Krausi

Obojí se již stalo víc jak před hodinkou. I kávu zalitou tou ohřátou vodou jsem si vypil...;-)

0/0
3.11.2011 6:20

nezavislypolitologamater

Re: Pane Krausi

Tak co se tady flákáš na netu, mazej makat ať máme na dávky které nám vybojoval Paroubek.

0/0
3.11.2011 6:28

minutos007

Re: Pane Krausi

;-D;-D Budeš muset máknout sám. Já razím heslo "Kdo nepracuje, ať nejí..."

0/0
3.11.2011 6:32

zab5

Re: Pane Krausi

No hlavně nelži. Tady jsi rozvinul debatu jak blázen a přitom Kraus vůbec neřekl, že Paroubek je dobrý politik. On řekl, že je lepší, než o něm referují media. A dokonce říká i proč. Takže se umej ty a rovnou studenou.

+1/0
3.11.2011 6:42

minutos007

Re: Pane Krausi

A kde vidíš tu lež?

Zajímavé, že víš, co Kraus neřekl, ale ani já netvrdím, co Kraus řekl.... Omývat vlažnou vodou je doporučeno z důvodu nervové lability... Moje chyba - předpokládal jsem znalost klasiky...

0/0
3.11.2011 6:55

zab5

Re: Pane Krausi

Rozdíl mezi náma bude, že já umím číst. Proto jasně vidím, co jsi napsal ty a jasně i vidím, co řekl podle doslovného přepisu rozhovoru Kraus.  Studená voda je na probrání. Taky klasika.

+1/0
3.11.2011 7:33

Nikola Tesla

Re: Pane Krausi

pan Kraus se s Paroubkem setkal osobně, tak si na něj udělal svůj názor a může jej uznávat...avšak vy co jen plkáte a kritizujete ostatní jste sám morální debil....

0/0
3.11.2011 10:24

cheesecake

GO Kraus GO!!!

Klobouk dolu pane Jane, prosim nevzdavejte to a neprestante rikat co si myslite. Lidi nadavaji za zavrenymi dvermi a tim to konci. Moc vam v Canade fandime. Diky.R^

+2/0
3.11.2011 3:46

minutos007

Re: GO Kraus GO!!!

Lidi nenadávají za zavřenými dveřmi, jen nejsou tak slyšet, jako Kraus. A na rozdíl od něj se někteří tento stav snaží i změniti.

0/0
3.11.2011 5:55

Kuttlirz

Re: GO Kraus GO!!!

Také v Canadě nevolíte a jen sprostě nadáváte?

0/0
3.11.2011 8:39

cheesecake

Re: GO Kraus GO!!!

Tez nekteri lide nevoli , kdyz nesouhlasi ani s jednou stranou. Tomu rikame democracy.

0/0
3.11.2011 23:05

viper

Neměl asi říkat prasárna.

Mohl říci slušně,že celá politická skvádra je vepřín a je to.

+1/0
2.11.2011 23:35

Pacholik

Re: Neměl asi říkat prasárna.

vepřín je slušný slovo, tohle (pražská koalice) opravdu je VELEPRASÁRNA!! a dalo by se to nazvat i hůř

0/0
3.11.2011 8:02

Kuttlirz

Re: Neměl asi říkat prasárna.

Ne že by se mi líbil kámoš buzíků Svoboda, ale nechápu, v čem je ta veleprasárna. TOPka chtěla příliš, a tak nemá nic.

0/0
3.11.2011 8:45

Kuttlirz

Re: Neměl asi říkat prasárna.

Daleko větší prasárnu udělal sám Kraus a jeho kámoši před 10 lety v ČT - zprivatizovali si ji pro sebe, ale zachovali si oficiální veřejnoprávnost tj. příjmy z koncesionářských poplatků navíc.

0/0
3.11.2011 8:43

jurnecka

Nesnesl prostě od ní to, co sám předváděl..

+2/0
2.11.2011 22:40

Zetor Milda

V celku to ušlo. Závěr chápu.

Taky bych nesnesl, kdyby mi v přímém přenosu tvrdili, že lžu, a to několikrát po sobě. To žádná omluva nespraví. Paní Tachecí neměla den a J.Kraus byl už unavený. Což docela chápu. No, ono to přejde a jako na kde co, se zapomene i na toto. Na co se v poslední době nezapomíná jsou stoupající ceny a neustály ekonomický tlak na širokou veřejnost, přestože už mnohdy není mnoho co brát. :-/

+1/0
2.11.2011 22:29

Hijo de Puta

Na muj vkus vydrzel na ty stupidni otazky odpovidat az moc

dloouho... :-P

+6/0
2.11.2011 22:04





Najdete na iDNES.cz