- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Plan Lötschberg Basistunnel:
http://www.bls.ch/images/content/infrastruktur/neat-bauwerk-uebrigegr.jpg
Foto Bezpečnostní stanice Ferden:
Důvod tam samozřejmě není ... (Prostě se stalo) ...
Patrová železniční souprava zůstala stát kvůli poruše brzd v Lötschbergském úpatním tunelu, který je s délkou 34,6 kilometru třetím nejdelším na světě.Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/vlak-uvizl-ve-tretim-nejdelsim-tunelu-sveta-pasazeri-museli-presedat-1k9-/zahranicni.aspx?c=A111029_153519_zahranicni_zep
V titulku to není, je třeba číst celé články
Švýcarské vlaky jsou baječné, rychle a spolehlivé. Tunely všude, je to náročné a seknout se někde v půlce, to musí být na Bohnice! Do nějaké šachty by mě dostali asi jenom pod narkozou. Brrrrr
proc, ja jezdila pracovne do Tesina a vzdy jsem se tesila az vjedeme do Gotthardu.... sice neni tak dlouhy, jako Lötscher, ale prima....
Lidé museli ve vlaku hodinu počkat, než se záchranářům podařilo na místo navést spojovací štolou náhradní vlak.
Nebyl to náhradní vlak, ale výtah.
Cestující vytaženi na ledovec
Nyní pokračují pěšky do údolí.
Počasí je příjemné, vane lehký fén.
Těmi bych nikdy nejel
se nestyd. lidi, ktery na to nemaj penize je vic.
..do vedlejšího tubusu...to by asi šlo....nebo do spojovací štoly...což je nejspíš volovina...????
tak z protisměru a zastavil před před uvízlým vlakem?