Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Politika žene lidi do bídy, vyčetl na svátek šéf svazu bojovníků za svobodu

Sociálně vyloučení lidé představují větší nebezpečí pro republiku než terorismus, varoval při slavnostním shromáždění k výročí vzniku Československa předseda Českého svazu bojovníků za svobodu Jaroslav Vodička. Kritizoval sociální politiku státu a škrty a varoval před extremisty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vítek z prčice

třeba

společnost "nehnědne", je to taková nálepka vládnoucích pro všechny kritiky, třeba se zase stává "červenobílou", tedy nacionalistickou t.j. vlasteneckou. Neboť takhle dál do již opravdu nejde. !!

0/0
30.10.2011 22:31

noorange

to, že dojde ke střetům občanské společnosti

a policií (vojskem), je více než pravděpodobné. Stejně jako to neustál bolševik, neustojí to ani novodobá klika hladových politiků, kteří na národ více než kašlou a je to jedno z které partaje je! Že to tentokrát nebude samet, ale šmirglpapír, to lze také očekávat. Jenže není známo, kdo zase z nenažranejch se uchopí vlády a kolik tsunami v Evropě bude. Možná se to zvrhne na lov nenažranců, bude to každopádně průšvih, kdy začnou být očesávány nároky na svobodu projevu, omezení pohybu osob a další komunistické metody přijdou vhod.

+2/0
29.10.2011 17:28

sámvelkýmao

no

vy vodičko, vaše řeči, to je opravdu bída.............

0/0
29.10.2011 14:55

Lady Humussprey

Slušní lidé by měli do konce mandátu této vlády členství ve

svazech přerušit. Jinak jsou bohužel toho mrzkého stavu spoluvinni. Ti vyznamenaní lidé, kteří metál přijmou si neuvědomují, že když jim je dává Klaus, tak jeho prostřednictvím je dostávají od Kožených, Bakalů a podobně. Klaus nepatří mezi nás, on patří mezi ně a musí jim být vděčen za flek prezidenta. Stačí vzpomenout na podrazy při jeho volbě. Na zastrašeného Snítilého, nebo Íčka, jak držel za klopu předsedu Zelených a vyhrožoval, že tady půjde někdo bručet.

+2/0
29.10.2011 14:24

sámvelkýmao

Re: Slušní lidé by měli do konce mandátu této vlády členství ve

já zase vzpomínám zavřeného doktora sládka a to těsně před volbou prezidenta z panického strachu vládnoucí kliky, by se prezidentem nestal, jako že by se stal..............

0/0
29.10.2011 14:57

Lady Humussprey

Re: Slušní lidé by měli do konce mandátu této vlády členství ve

Ano, politický boj se Sládkem se vedl velmi korektně. V Novém Boru na mítinku ho Rom uhodil pěstí a do hodiny přišla z hradu milost, takže na fízlárně si ani nestihl vypít kávu. v Jablonci na mítinku dostavil Rom s Rotvajlerem a ten celý projev rušil štěkáním a jeho pán křikem na Sládka: "Hovado,hovado, .....a tak pořád. To celé pod ochranou měštáků.

0/0
29.10.2011 15:07

kecálek reloaded

Módní new speak se chytí fakt všude

a trendy demagogie taky. A kdo chce mít "úspěch" projevu zajištěn, ať chvíli blekotá o ghetech a sociálním vyloučení.

Trošku řečník zapoměl říct, že chudnutí se týká celé společnosti (nejen romů), ale gheta tvoří právě romové. V této zemi žije přes 10.000.000 obyvatel a romové tvoří (odhadem) 300.000 z nich. Ačkoliv z těch 10 milionů mají mnozí sociální problémy - nezaměstnanost, nízké příjmy, drahota, obtížní dostupnost služeb na venkově atd. veškeré úsilí všech "bojovníků" proti sociálnímu vyloučení směřuje ve prospěch romů.

A paralela "hnědnoucí společnosti" v porovnání se "sociální politikou" Německa před nástupem Hitlera k moci je vyloženě slabomyslná. Tak buď řečník bojuje "proti hnědnutí" ve smyslu politickém - pak nám snad naznačuje, hrozbu nacismu a následné totality ze strany romů (protože, to jsou oni sociálně vyloučení) a nebo mluví o "hnědnutí" ve smyslu nepřeneseném?

0/0
29.10.2011 10:58

stydim se za nase politiky

Má pravdu ten pán...

...společnost se řítí kamsi zpět k novodobému otrokářskému státu...a ten nemá nic společného s úspěšností, pokud za úspěch nepovažujeme umění krást, lhát a podvádět. Úspěch v současnosti je podmíněn z velké části uměním korumpovat, nikoli uměním tvořit hodnoty...EURv

+7/0
29.10.2011 7:49

danny47

Když jsem v televizi toho "šéfa"

svazu bojovníků za svobodu viděl, tak jsem si jen vzpomněl na rozežrané komunistické papláše.... Jen jsem se divil, že ještě nepraskl.

+2/0
29.10.2011 7:43

zeolit

Re: Když jsem v televizi toho

To už Svaz bojovníků nenašel někoho více reprezentativního? Nic proti plešatým, sám mám holou hlavu. Jeho projev byl na úrovni dělnických kádrů těsně po roce 1948...:-(

+2/0
29.10.2011 9:35

muad666

Co si stěžuje

kdyby nebylo současné vlády, tak bude hnít někde v Paroubkově vězení. Když se mu tu nelíbí ať táhne do Severní Koreje a nebo na Kubu. Bojovník za svobodu - Pche - komanč je to.

+1/0
29.10.2011 1:29

pavel.n

Re: Co si stěžuje

Jsi hlupák - žijeme v době kdy se slovo ,,dělník " stalo nadávkou , kdy poctivá práce je k smíchu ,

kdy se z  desítek tisíc lidí ve fabrikách stali novodobí otroci , kdy  z důchodců nadělali odpad společnosti zatěžující státní rozpočet. ,

kdy hlavní prioritou dneška jsou peníze a peníze a člověk kamsi propadl

- tento hodnotový systém zavedla ODS

+12/0
29.10.2011 5:32

karpet

Re: Co si stěžuje

v zásadě souhlasím......

0/0
29.10.2011 5:43

muad666

Re: Co si stěžuje

To nezavedla ODS - to je dnes všude na světě v rozvinuté ekonomice. To je prostě vývoj a buď se přizpůsobíte a nebo vás to převálcuje. Jiná varianta není - snad jen ten komunismus. Ten umožní přežívání i neschopným. Bohužel na úkor těch schopných, kteří se zodpovědně starají aby se pak ve finále museli podílet na životních nákladech důchodců a jim podobných individuí neschopných se postarat sami o sebe. Ale to vy byste asi preferoval ten komunismus (socialismus), že??

+1/0
29.10.2011 6:53

pavel.n

Re: Co si stěžuje

Jo  - jenže u nás bohatí lidé většinou nezbohatli tak  , že by byli schopní , ale že se nebáli si nakrást a kradou dál a to vše pod záštitou politiků právě z ODS a TOP - a tihle lidé fakt nejsou oporou téhle společnosti !!!

+7/0
29.10.2011 6:58

Vlada_07

Re: Co si stěžuje

No, podle řeči bych si pána či paní tipoval spíš na jednoho z těch údajně schopných, spíše však všehoschopných. 

Co je v zásadě špatného na solidaritě se starými lidmi ? Prosil bych odpověď bez ideologických definic z dnešního tisku.

0/0
29.10.2011 10:09

Dedek183

Re: Co si stěžuje

Souhlasit lze jedině s tvrzením, že to nezavedla ODS. Jinak je perspektiva, chápání a logika Vašeho individua poněkud omezená.

0/0
29.10.2011 12:56

liborek1317

Re: Co si stěžuje

R^

0/0
29.10.2011 10:18

sámvelkýmao

Re: Co si stěžuje

vy už tu přestaňte tapetovat ty vaše hnusy..............

0/0
29.10.2011 14:59

vítek z prčice

Re: Co si stěžuje

Komanč jsi spíše ty - jejich heslo "kdo není s námi, je proti nám" je Ti zřejmě vlastní, demokrate.c:-)

0/0
30.10.2011 22:33

informace

28. říjen, den proti utlaku

DNES Pátek 28. října 2011. Svátek má Den vzniku Československa.

Demonstrace proti kapitalismu dorazily do Evropy, při střetech v Římě 70 zraněných.

Před budovou ECB se shromáždilo zhruba 5000 demonstrantů, kteří zde protestovali proti finanční politice Evropské unie. Jejich transparenty nesly nápisy jako "Spekulujete s našimi životy" nebo "Hrajete s naší budoucností".

Početné skupiny demonstrantů se rovněž shromáždily v dalších německých městech - v Berlíně, Hamburku, Hannoveru, Mnichově, Lipsku a Stuttgartu.

0/0
28.10.2011 21:49

informace

Re: 28. říjen, den proti utlaku

Do centra Bruselu vyrazilo zhruba 2000 lidí. Skandovali zde hesla jako "My jsme 99 procent".

Nejprudší byly demonstrace v Římě, kde se shromáždilo několik desítek tisíc lidí. Jejich transparenty nesly nápisy jako "Jediným řešením je revoluce".

+1/0
28.10.2011 21:51

informace

Re: 28. říjen, den proti utlaku

V centru Londýna se shromáždilo zhruba 1000 lidí. Policie je zadržela u Katedrály svatého Pavla, aby se nedostali k londýnské burze, kterou měli v plánu obsadit.

Zdejších protestů se zúčastnil i zakladatel serveru WikiLeaks Julian Assange. "Jedním z důvodu, co se zde děje, je to, že bankovní systém v Londýně je příjemcem korupčních peněz," řekl Assange v projevu k demonstrantům ze schodů katedrály.

Další protesty proběhly v Madridu, Aténách a také v Paříži, kde jednají ministři financí zemí G20.

0/0
28.10.2011 21:53

Kruton

Re: 28. říjen, den proti utlaku

je jich hrstka a ještě je jejich jediným ústředním požadavkem jakási "změna". Ovšem jsou tam komunisti, anarchisti i libertariáni.. Co přesně chtějí?

0/0
28.10.2011 22:01

muad666

Re: 28. říjen, den proti utlaku

Přes hubu

0/0
29.10.2011 1:32

Maxxan

Re: 28. říjen, den proti utlaku

Vyblbnou se a svět jede dál.

0/0
28.10.2011 22:01

informace

Re: 28. říjen, den proti utlaku

Tolik lidí po celém světě chce dnes to, co jsme měli my před dvaadvaceti lety a dnes nejspíš litují, že to pomáhali zničit. To co jsme tehdy měli mělo své nedostatky, ale šlo to natrvalo změnit k lepšímu, kdežto dnes je díky zadlužení země vzniklému v důsledku restitucí a privatizačních podvodů a vytunelování státnícho bohatství do  soukromých kapes kolaps. Proto jsme si vyslechli tolik blábolů o demokracii a podobně, jenže ve skutečnosti to byl jeden velký podvod.

+8/0
28.10.2011 21:59

Kruton

Re: 28. říjen, den proti utlaku

aha, tak vy jste komouš, tak to se mnohé vysvětluje.. Myslíte, že demonstrující chtějí nějakou komunistickou diktaturu? To by vám poděkovali..... ;-D

0/0
28.10.2011 22:02

informace

Re: 28. říjen, den proti utlaku

komouš ne spiše idealista..prostě ti mocní si velké platy za špatná rozhohodnutí nezaslouží a ti chudác¨či co pracují v dešti a zimě za bídný plat taky ne, Každý skladník má zopovědnost, jen vláda nemá zodpovědnost a zvyšuje daně, aby zacpala díry ve státním rozpočtu.

+1/0
28.10.2011 22:09

kecálek reloaded

Re: 28. říjen, den proti utlaku

No to by mě nenapadlo - takže všichni Ti lidé touží po řádění tajné policie, mučírnách, koncentračních táborech, politických procesech a popravách 8-o?

0/0
29.10.2011 11:00

Profesionální neúplatný diskutér

Re: 28. říjen, den proti utlaku

A jak se nazývá TO, zač tedy "bojují" ?

0/0
28.10.2011 21:59

informace

Re: 28. říjen, den proti utlaku

Za spravedlnost

+2/0
28.10.2011 22:10

informace

demonstrace proti útisku kapitalismu

"Protestujeme proti manipulacím jednoho procenta lakomých lidí, kteří ovlivňují život 99 procent lidí na naší planetě," i Protestující proti nadvládě kapitalismu, sociální nerovnosti a vlivu finančníků v sobotu vyrazili do center evropských metropolí.http://web.volny.cz/noviny/ze-sveta/clanek/~volny/IDC/183663/demonstrace-proti-kapitalismu-dorazily-do-evropy-desetitisice-lidi-vysly-do-ulic.html

+1/0
28.10.2011 21:47

Maxxan

Re: demonstrace proti útisku kapitalismu

Proč opakovaně zahnojuješ diskuzi shodným příspěvkem ? Dokuř to, a zavři notebook.

+1/0
28.10.2011 22:02

informace

Re: demonstrace proti útisku kapitalismu

Proč vás to trápí, informace je to důležitá a její opakování je prospěšné.

0/0
28.10.2011 22:13

hnusil pátý

Re: demonstrace proti útisku kapitalismu

Jistě, Vladimíre Iljiči ..... nebo Adolfe?

0/0
28.10.2011 22:49

karpet

Re: demonstrace proti útisku kapitalismu

To co píšete, to je pokus o vtip? Je třeba si uvědomit, že každá příčina má svůj následek. Pokud doženete většinu lidí do bídy je jisté, že vezmou právo do svých rukou. Je třeba zabývat se odstraňováním příčiny bídy a násilí. A je jedno jak je násilí uplatňováno. Jestli mocenskými prostředky zřízení nebo ekonomicky, pozvolným ožebračením lidí.

+1/0
29.10.2011 5:55

Theuniversal2

Vetsina lidi

Vidi vse pozitivne,ostatni na chlast a drogy nemaji :-)

0/0
28.10.2011 21:41

AnalyzaNow

Lenin (dnes ČLR): Kapitalisté nám půjčí na provaz na kterém

je oběsíme.

Vedeni hladovými americkými korporacemi, hlavně ale nejenom západní nadnárodní společnosti, ale i ty menší během pośledních 3 dekát STÁLE VÍCe hrají tzv,. ˇčínskou kartu", tedy o překot mezi sebou soutěží aslintají nedočkavostí podílet se na lukrativním byznisu s ČLR.

Sloužíc, hlavně v případě USA, zájmů svých akcionářů (a ne zájmu země) v maximalizaci okamžitých zisků a top manažmentu (v zájmu na skutečné nebo i nafixlované výsledky maximálních prémií a bonusů) západní firmy přesunují zaměstnání do ČLR atd.

Leninova vize že ve své chamtivosti "kapitalisté nám půjší na provaz, na kterém je oběsíme" se, v centralisticky a totalitně tuze ovládané ČLR evidentně začíná realizovat.

Masám na Západě z "výhodných" kšeftů korporací s ČLR zbyde jen o něco levnější zboží v obchodech.

0/0
28.10.2011 21:32

vyfič

tohle asi vystihuje hodně:

z www.finexpert.cz . Největší krize, o které se nepíše. z diskuze:

Co k tomu dodat? Asi jediné řešení, stejně jako to naše vláda a náš parlament dělá ve prospěch některých oborů. Pokud si jako vzor vezmu finanční poradenství, které bych přirovnala, nastala zřejmě doba, kdy je potřeba začít stát platit za výkon, který odvedl - potažmo ty naše zaměstnance (úředníky, ministry, poslance....). Státní aparát je nesmírně přebujelý (nejen náš, ale ještě kyne ze strany EU a jejich orgánů). Není myslitelné, aby 1 pracující živil 2 úředníky, 2 nezaměstnané a ještě důchodce a děti). /jen příklad, nemám ověřeno/

Něco se stát prostě musí, tato situace je již prostě neúnosná. Je nutné, aby si stát na sebe EFEKTIVNĚ vydělával, neustálé zvyšování daní k této cestě nepovede. Je nutná přímá zainteresovanost jednotlivých politiků za svěřený post. S tím spojená minimální mzda a další příplatky formou bonusů, pouze v případě kladného výsledků.

0/0
28.10.2011 21:11

Theuniversal2

Re: tohle asi vystihuje hodně:

Asi by bylo dobry kdyby finance vedl ekonom,min.zemedelstvi zemedelec s prislusnym vzdelanim atd. ;-)

+1/0
28.10.2011 21:45

strycek-Joe s.r.o.

Při střízlivém pohledu na hospodářství Česka

musíme konstatovat, že země je ekonomicky zplundrovaná. Tohle hospodářství není schopno samostatné existence, jakákoli drobná světová krize, jen váneček, a položí se. Pokud se stát nezačne ekonomicky angažovat a zůstanou u vesla neschopní nýmandi, čekají nás kruté časy Rv

+4/0
28.10.2011 20:59

je_to_jedno

Re: Při střízlivém pohledu na hospodářství Česka

Pokud se stát nezačne ekonomicky angažovat ?? Planovane hospodarstvi?? Uz to nehul, prosim te :-)

0/0
28.10.2011 21:01

Lev---_z__-Rožmitálu

Re: Při střízlivém pohledu na hospodářství Česka

ve velkých akciových společnostech se podle tebe neplánuje?;-D

0/0
28.10.2011 21:02

ucetni54

Re: Při střízlivém pohledu na hospodářství Česka

občas je plán postaven na nerálných předpokladech

občas ti do plánu stát hodí vidle

0/0
28.10.2011 21:12

strycek-Joe s.r.o.

Re: Při střízlivém pohledu na hospodářství Česka

pokud se stát nezačne ekonomicky angažovat, pak to tím plánovaným hospodářstvím skončí - viz Řecko - to je plánované hospodářstí par excelence

0/0
28.10.2011 21:03

psycholog.idnes

Re: Při střízlivém pohledu na hospodářství Česka

Vy ve svém životě neplánujete? Plánují jenoum hlupáci? 8-o

0/0
28.10.2011 21:06

AnalyzaNow

ČLR a její centrálně plánovaná ekonomika a pětiletky

Je vidět, že klausismus napáchal nejen masivní a často ani s odstupem času nenapravitelné přímé a nepřímé hospodářské škody ale že stáloe způsobuje škody v mišlení (dokonce i jinak asi inteligentních) spoluobčanů pokud se týká účinné hospodářské politiky ekonomicky úspěšných zemí a jejich vlád nejen nyní, na začátku 21. století.

Ideologický dogmatismus, zaslepenost, nakonec i polovzdělanost, to, co Klaus předvádí se také TRAGICKY otiskuje do myslí lidí jako jste i Vy a začalo to Klausem dominujícím "týmem vládních ekonomů".

Německý ekonomický zázrak počínaje Erhartem, poté Japonský úspěch a pokračování výborných výsledků těchto zemí, byly v nemalé míře umožněny STRATEGICKY PLÁNOVANOU HOSPODÁŘSKOU POLITIKOU STÁTU a kdy nástup ČLR a i současné výsledky ČLR, kdy teď třeba její CENTRÁLNÍ PLÁNOVÁNÍ, Nejen PĚTILETKY, teď ROZDRTILY jak Obamovy snahy o americký nástup ve vedení green ekonomiky (fotovoltaika atd.), tak jak centrální pokyn, ČNB a podniky s erychle rozhodly a zaplavily trhy.

+1/0
28.10.2011 21:23

192.168.35.1

Re: ČLR a její centrálně plánovaná ekonomika a pětiletky

Ano, napsat "mišlení" je polovzdělanost.

0/0
28.10.2011 23:27

ucetni54

Re: Při střízlivém pohledu na hospodářství Česka

ono bohužel není schpno fungovat samostatně hospodaření celé EU a bez BRIC ani celého světa

0/0
28.10.2011 21:09





Najdete na iDNES.cz