Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vaše Excelence, jsem nadšen, pochleboval princ Charles Kaddáfímu

Princ Charles měl pomoci vládě Tonyho Blaira utužit vztahy s režimem Muammara Kaddáfího. V Libyi byly objeveny dopisy, ve kterých nástupce britského trůnu plukovníka oslovuje Vaše Excelence a chválí ho. Kaddáfí dopisy dostal brzy po návštěvě Tonyho Blaira, který do země přijel, aby uzavřel dohody pro britské společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

júLinek šíšaL

brutální diktatura v Libyi...

...nemohla skončit jinak...

0/0
26.10.2011 14:26

jekkal

Kaddáfí byl před smrtí sexuálně týrán

Z analýzy jednoho z videozáznamů, pořízených při zajímání Kaddáfího, vyplývá, že byl Kaddáfí po vytažení z trubky sexuálně týrán - vzbouřenci mu strkali nůž nebo železnou tyč do zadnice a zcela zjevně ho při tom zranili. "To, co děláte, je zakázané," reagoval na to Kaddáfí.

Ženevské konvence zakazují týrání zajatců, ať je to za jakýchkoliv okolností, připomněly v úterý večer Channel Four News, které informaci přinesly s komentářem, že je to děsný začátek pro novou libyjskou vládu.

0/0
26.10.2011 11:36

raymondchandler

Re: Kaddáfí byl před smrtí sexuálně týrán

http://www.youtube.com/watch?v=W5zs35k2fB4&feature=related http://blisty.cz/art/60756.html

0/0
26.10.2011 11:44

Etnicky prizpusobivy Cech999

Prectete si fakta o pripadu..

http://en.wikipedia.org/wiki/Pan_Am_Flight_103_bombing_trial

Tady je jasne videt, ze dukazy v podobe svedka, kterej nepoznal udajneho teroristu a navic poskytl popis kterej mu absolutne odporuje jsou o nicem a celej soud byl dovadlo sehrane CIA. Osobne verim, ze jednim z duvodu bombardovani Libye byl i fakt, aby se pravda o Lockerbie nedostala na svetlo..R^

0/0
26.10.2011 11:36

greenalien

Přesně jak jsem si myslel

Ten řetězový email co nám tu cpou blogeři, o tom jak to bylo v Džamáhiríji super, je prostě hromada lží.

http://feb17.info/news/myths-of-the-gaddafi-regime-explained/

+1/0
26.10.2011 11:34

jekkal

Re: Přesně jak jsem si myslel

jasně, bylo tam peklo a humanitární bombardování jim tam přineslo ráj na zemi, a to jsi ve všem , tak jednoduchej

0/0
26.10.2011 11:37

Etnicky prizpusobivy Cech999

Re: Přesně jak jsem si myslel

Hromada lzi ses hlavne ty sam a tvoje gerila..;-D

0/0
26.10.2011 11:40

greenalien

Re: Přesně jak jsem si myslel

Tak jo, nechám se přesvědčit že v Libyi byl sociální ráj. Jaké jsou pro to důkazy?

0/0
26.10.2011 11:42

Vosiczka

Re: Přesně jak jsem si myslel

Greenalien, Jekkal a další: Aby jste se nemuseli dohadovat, navrhuji třeba následující zdroj: http://www.indexmundi.com/ Proti jeho objektivitě snad nelze nic namítat, je podrobný a najdete tam určitě i Libyi. Tak si to prostudujte a pak se můžete dohadovat, kdo byl víc vedle.

+2/0
26.10.2011 12:11

jxd

Re: Přesně jak jsem si myslel

Ano, Greenalinen, v Libyi byl sociální ráj!

Mohl byste úspěšně zpochybňovat demokratičnost, svobodu projevu (ne však už pohybu), ale snažit se zesměšňovat libyjský sociální systém - to může jen človíček, který stále věří tomu, jak Kaddáfí sám pro sebe ukradl každý cent ze státního důchodu.

Libyjci skutečně dostávali všechno potřebné k životu za hubičku. Proto si mohli dovolit nepracovat - a přesto nežili na ulici, ani neumírali podvýživou či nedostatkem lékařské péče.

Víte, ono to ani není tak těžké - když Vám peníze tečou ze země. Podobným způsobem udělal ze své země sociální ráj Qabuz. Taky byste ho nazval diktátorem?

0/0
26.10.2011 16:51

greenalien

Re: Přesně jak jsem si myslel

Aneb jak nenapsat nic na tisíc znaků. JXD říká že tam byl sociální ráj a konec prostě!!! Kdo píše pod jeho příspěvkem už bude zaprodanec imperialismu. ;-D

Upřímně asi budu spíše věřit lidem co riskovali v Tripolisu životy, nežli Vám. Není to nic osobního, je to čistě soukromá preference.

0/0
26.10.2011 16:53

jxd

Re: Přesně jak jsem si myslel

Aliene, často jsem si myslel, že patříte sice mezi placené, ale přece jen ne tupé propagandisty. Ale ty vaše žvásty o komouších, haló novinách, agentech imperialismu - to vás fakt řadí na úroveň šíšala. Vážně se vůbec nestydíte?

Mně je jedno, čemu budete věřit. Já tam žil, znám Libyjce, znám jejich "pracovitost", ale i jejich rodinné a majetkové poměry. Kdyby někdo kdekoliv mimo sociální ráj uměl pracovat tak jak průměrný Libyjec, tak ho nechá společnost umřít hlady. BTW, s kolika těmi Libyjci z Tripolisu jste vy kdy mluvil? Ale nemusíte odpovídat, odpověď tuším.

0/0
26.10.2011 17:26

greenalien

Re: Přesně jak jsem si myslel

QED.

0/0
26.10.2011 18:21

Kwak Kwakovič

Re: Přesně jak jsem si myslel

Ten server, na který odkazuješ je stejně důvěryhodný jako mathaba. To bych zrovna od Tebe nečekal.

0/0
26.10.2011 13:39

greenalien

...

A tak samozřejmě že jej budeš a budete shazovat, já jsem ani nic jiného nečekal.

0/0
26.10.2011 15:56

jxd

Re: ...

No vidíš Kwak, našel by jsi někde jinde tak nádherný případ demagogie?

Zdravím.

0/0
26.10.2011 17:36

Korytnaačka

Asi zde někomu silně kape na karbid

Toluik nenávisti k vlastním vládám, které jste si zvolili ve svobodných volbách, to se hned tak nevidí! Když vám ten despota tolik za to stál, že jste se nesebrali a nešli mu pomoct? Stejně byste prohráli a svět by byl čistší o pár vrahů vlastní civilizace.RvRvRv

0/0
26.10.2011 11:32

Vosiczka

Re: Asi zde někomu silně kape na karbid

Lidé snad necítí nenávist - spíš znechucení a možná i opovržení. Možná by lidé chtěli, aby "jejich" politici měli rovnější páteře...

+1/0
26.10.2011 12:16

NEAGRESI

Malé připomenutí ze začátku

Proč ty mrtvoly v zeleném mají svázané ruce za zády?

http://www.youtube.com/watch?v=3rljtkrkvoU&feature=related

0/0
26.10.2011 11:19

jxd

Re: Malé připomenutí ze začátku

zeptejte se aliena, ten má s rekognoskací masových hrobů velké zkušenosti. A navíc, podle něj byl v Libyi jen jeden jedinej satan, diktátor a usurpátor, kterej za všechno může. O světového terorismu přes zabíjení vzbouřených vězňů až po řízení posledního vojáčka. Všichni ostatní, jsou lilie, kteří tyrana konečně svrhli a teď už se jen budou veselit a radovat a mít rádi. Když šaria dovolí...

0/0
26.10.2011 11:29

greenalien

Re: Malé připomenutí ze začátku

Pokud se nepletu tak jde o video z prvních dnů revoluce, natočené povstalci. Zastřelení vojáci odmítli poslouchat rozkazy, tak je zbytek kaddáfího jednotek prostě postřílel. Samozřejmě že dnes je celkem snadné se spolehnout, že lidem po pár měsících selže paměť.

0/0
26.10.2011 11:32

Etnicky prizpusobivy Cech999

Re: Malé připomenutí ze začátku

Jo a ted tu o karkulce..;-D

+1/0
26.10.2011 11:37

greenalien

Re: Malé připomenutí ze začátku

Chlapče, myslíš že se armáda se vzbouřenci loučila šátečkem a pohlazením?

0/0
26.10.2011 11:39

NEAGRESI

Syrta

Ochrana obyvatel a kompletní destrukce města: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lzsnpVjamNg

0/0
26.10.2011 11:16

NEAGRESI

Jalil maximání pokrytec

Současný prezident NTC nařídil popravy vězňů, 32 bylo popraveno na jeho rozkaz. Někteří byli islamisté, oponenti režimu plukovníka, kteří byli drženi ve věznici v Abu Salim. Dokument podepsaný Jalilem s číslem 8/2311 a s datem 26.července 2008, který byl předán generálnímu sekretáři lidových výborů, se týká kriminálního souzení 187 obviněných. Soud 16.června 2008 nařídil trest smrti 32 obžalovaným, kteří byli zastřeleni. 50 dalších vězňů bylo odsouzeno k doživotnímu trestu a 15 obdrželo 5-15 let ve vězení. Jen 10 obžalovaných bylo zproštěno viny. Abdel Jjalil, podle dokumentu, trval na tom, aby byly rozsudky vykonány, včetně těch 32 poprav.

http://www.ennaharonline.com/en/international/7546.html

0/0
26.10.2011 11:12

jxd

Re: Jalil maximání pokrytec

A čemu se divíte? Jen opravdový ksindl se dokáže spojit se západem proti vlastnímu lidu. Jalil byl jeden z nejhorlivějších příslušníků libyjské vládnoucí elity. Už podle jeho čela soudím, že to bude právě on, kdo bude prosazovat shariu všemi prostředky. To se libyjský holky pomějou! V posledních letech se už (občas) ukazovaly i bez šátků, teďkonc zpátky do faraží. To je skoro stejně slušivý, jak burka, akorát je na tom bílým prostěradle více vidět špína...

0/0
26.10.2011 11:19

timothyleary

Před pár lety,

ještě za bolševiků(v ČSLA) toto jednání komentoval kolega slovy:Prdněte si soudruhu veliteli,já to rád čichám.

0/0
26.10.2011 10:49

Propána Butána

Je to tak, aspoň dle Timurovců

Kdo si (kvůli byznysu, politice, nebo proto, že propadl kouzlu jeho osobnosti)) potřásl rukou s Kaddáfím, je dnes odpovědný za mrtvé v Benghází, Misurátě a spol. ... a snad i v polivině Afriky.

0/0
26.10.2011 10:09

Psychorův klon

Re: Je to tak, aspoň dle Timurovců

Takovej Berlusconi mu kvůli byznysu i ruku líbal;-D

0/0
26.10.2011 10:34

jxd

Re: Je to tak, aspoň dle Timurovců

snad poprvé jsi se trefil, bobečku!

0/0
26.10.2011 11:07

Psychorův klon

Nevidím to jako Kaddáfího zoufalství, ale jako

podvraťáctví západu zaštítěné NATO.

+3/0
26.10.2011 9:51

baks

Re: Nevidím to jako Kaddáfího zoufalství, ale jako

Naprosto souhlasím. Nechápu jen, proč se tady média naváží do prince Charlse. Kaddáfímu lezl do zadku kde kdo a když jim začal být nepohodlný, jednoduše ho "mocní hoši" sejmuli. Ve jménu ochrany civilistů. No, fajn pánové. A co Sýrie? Tam bomby házet nebudeme? Asi ne, že, když si to Rusko a Čína nepřejí. Tam ať si civilisti klidně umírají dál. Je mi z toho zleRv

0/0
26.10.2011 10:20

VyMeTaky

Re: Nevidím to jako Kaddáfího zoufalství, ale jako

Radši budu mít tam vojenskou juntu, než zavšivenou teokracii po vzoru egypta.

0/0
26.10.2011 10:30

Propána Butána

Kaddáfí sám v roce 1969 zradil svého krále

On a jeho spolupistolníci.

Na to by Timurovci měli pamatovat, když tady blekotají o zradě.

0/0
26.10.2011 9:36

Kwak Kwakovič

Re: Kaddáfí sám v roce 1969 zradil svého krále

Proto se ti zrádci pro změnu spojili s rebely, kdo zradí jednou - zradí i podruhé.

0/0
26.10.2011 13:47

woodward2.b

chlapi od windsorů

nebyli nikdy nic moc. slabý zdraví, inteligence taky nic moc... královny z toho rodu, to je jiná píseň, ale z chlapů nikdy nic úžasnýho nevzešlo.

0/0
26.10.2011 9:22

bitkar

tady je videt

jaky svinstvo je mezinarodni politika. Podepisou se smlouvy, uzaviraj pratelstvi mezi zemema a pak ti "pritel" sedne do stihacky a zacne na tebe hazet bombu. Vsechno co bylo, uz neni. Co je spravny holt urcuje silnejsi, coz je ted zapad - nato.

0/0
26.10.2011 9:08

jengish

Změna diktatur

Co se stane? Luxusní Kadáfího diktatura se vymění za jinou formu diktatury. Mnohem bezohlednější. Když se supi dělí o kořist, bez krve se to neobejde

0/0
26.10.2011 8:29

Majkyho_pupik

Re: Změna diktatur

vy vidite do budoucnosti?;-)

0/0
26.10.2011 9:52

jengish

Re: Změna diktatur

Stačí se zajímat o historii. Některé vzorce se opakují s děsivou podobností.

0/0
26.10.2011 11:07

Majkyho_pupik

Re: Změna diktatur

nektere vzorce se opakuji a nektere ne. takze se vas znovu ptam, jestli vidite do budoucnosti?;-)

0/0
26.10.2011 13:15

petr_sleder

Tohle je politika

Dnes spojenec, zítra nepřítel na odpis. Jen naivní troubové odkojení propagandou si to neuvědomují. Hitler byl v USA vyhlášen mužem roku. Rumsfeld se objímal s Husajnem. Kolik ještě potřebujete příkladů z celkem nedávné historie? :-P

0/0
26.10.2011 8:25

jengish

Re: Tohle je politika

Ještě nedávno se s Kadáfím objímal Sarkozy, srdečně si s ním třepal rukou i Obama a další politici. Ve většině případů jsou politici na úrovni kuplířů a dobře placených herců telenovel.

0/0
26.10.2011 8:45

Propána Butána

Re: Tohle je politika

Máš v tom hokej.

Ty demonstranty v Benghází a spol. ostřelovali Kaddáfího, ne Sarkozyho vojáci.

0/0
26.10.2011 9:38

Psychorův klon

Re: Tohle je politika

jako v Sýrii? Hotový masakry

0/0
26.10.2011 9:52

Propána Butána

Re: Tohle je politika

Nevím, jak to myslíš.

Sýrie je po pár desítkách let sud prachu, žádná stabilita. O tom, že tam jsou stovky mrtvých, snad nepochybuje ani Paroubek, který do Damašku ještě před pár lety jezdil na soudružské návštěvy.

0/0
26.10.2011 9:57

Psychorův klon

Re: Tohle je politika

no a kde je NATO?

0/0
26.10.2011 10:34

Propána Butána

Re: Tohle je politika

Pokud za Bašárem bude stát Rusko, je NATO mimo hru, a to dokonce i tehdy, když situace vyzraje tak, že by to mělo smysl.

0/0
26.10.2011 12:12

Majkyho_pupik

Re: Tohle je politika

a Sarkozy nebo Obama nutili Kadafiho masakrovat vlastni obyvatelstvo?:-)

0/0
26.10.2011 9:58

jxd

Re: Tohle je politika

Takhle nějak to vzniká. "Masakrovat vlastní obyvatelstvo"... Ježíši Kriste!

Něko si zalže, hlupáčci to vezmou za své - a na základě této smyšlenky začnou tvořit!

Jděte, pánové, s takhle trapnou propagandou do haj...!

"Jeho obyvatelstvo" masakrovalo a masakruje NATO, rebelové a jimi přizvaní žoldáci, nikoliv naopak!

0/0
26.10.2011 11:12





Najdete na iDNES.cz