Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opilá řidička smetla na Jihlavsku dva chodce, mladá žena zemřela

Při nehodě na Jihlavsku zemřela v neděli večer dvaadvacetiletá žena, třicetiletý muž skončil s vážným zraněním v nemocnici. Oba chodce srazila opilá řidička Škody Octavia. Policisté jí na místě naměřili 1,53 promile.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wraith.d

...

kdy už konečně našim zákonodárcům dojde, že opilí (rozumějte opravdu opilí, ne s 0,3 promilovým zbytkem kdoví odkdy) šoféři by měli dostávat místo pokuty buď stejný trest jako za pokus o vraždu nebo rovnou kulku mezi oči???? pro mě je řízení pod vlivem stejná zhovadilost, jako na někoho mířit ostrou palnou nebo prostě jinak vyhrožovat smrtí.

0/0
27.10.2011 10:25

luban12

Alkohol na silnici nepatří,

to by samozřejmě mělo platit u pro chodce,protože jsou na veřejné komunikaci také účastníky silničního provozu.V tomto případě je zatím znám ten kdo řídil auto pod vlivem návykové látky.V každém případě je škoda zbytečně ztraceného života.

0/0
24.10.2011 18:13

jural

Dulezita okolnost pro miru zavineni

tedy pro jeji urceni, bude zjistit, po ktere krajnici chodci sli. Pisou, ze po prave, ale nepisou, zda po smeru jizdu ci proti smeru jizdy. Pokud po smeru jizdy, tak jiste ponesou dost podstatnou cast viny, nebot by porusili jedno ze zakladnich pravidel silnicniho provozu.

0/0
24.10.2011 14:08

Sidonie_11

Re: Dulezita okolnost pro miru zavineni

Taky mě to napadlo, že pokud jdou jenom 2 lidi, tak mají jít po levé krajnici, pokud se na to díváme z pohledu ve směru jízdy (což lze předpokládat, že je to tak myšleno i v článku). Škoda - možná, že kdyby toto pravidlo chodci dodrželi, mohla být holka naživu. :-(

0/0
24.10.2011 18:11

phenix

pro hloupé lidi

Tady to je zase zástup chytráků, kteří vše vědí a rozdávají rozumy.. Faktem je, že ta holčina je mrtvá a život jí už nic nevrátí.. Faktem ale taky je, že z mnoha komentářů co zde někteří primitivní hulváti vyplodili, je mi na zvracení.. Lidé, kteří absolutně nic nevědí a "serou se" (s prominutím) do toho, jsou spíše k pláči.. Ok, beru to, že každý má svůj názor, ale existují jisté meze.. A ty vaše tresty smrti, vozíky, křesla a podobný stupidity jsou jenom důkazem ubohosti lidí, kteří si na tyto portály chodí do diskuzí řešit asi své mindráky.. Byla to nešťastná událost, která může potkat kohokoliv z nás a to bez ohledu na to, zda budu pod vlivem alkoholu, či ne.. To že se to stalo v mlze a dešti za snížené viditelnosti a že ti dva pravděpodobně nešli zrovna po kraji, už zde nikdo nenapíše.. Alkohol nemusel hrát hlavní roli a dovolím si tvrdit, že ani nehrál.. Pakliže si myslíte že ano, sáhněte si do svědomí jestli už jste také někdy nepožili.. Pakliže ano, mohlo se to stát i Vám..

0/0
24.10.2011 13:08

lukekra

Re: pro hloupé lidi

pokud by zena nepozila alkohol, jednalo by se pravdepodobne o nestastnou udalost. To, ze vleze za volant opila ji zcela urcite zhorsilo reflexy a pud sebezachovy, ja osobne jedu v mlze a pozde vecer, kdy vidim na metr pred sebe velmi pomalu a opatrne, nejlepe temer uprostred silnice a v prpade protijedouciho vozidla, ktere jako jedine vidim, zpomalim a vratim se na svoji stranu vozovky. musim predvidat, ze tam chodci jsou a tomu prizpusobit jizdu... zena byla opila a proto si nezaslouzi litost, to spise ta usmrcena zena....

+2/0
24.10.2011 13:17

_m-

Re: pro hloupé lidi

Máte pravdu, že to mohlo potkat kohokoli z vás (mně ne, nejsem řidič:-P). Ale jízda pod vlivem by měla být trestná. a podle toho co naměřili to na zbytkáč nebo jeden přípitek nevypadá.

+1/0
24.10.2011 13:20

bombai

Re: pro hloupé lidi

Tak to tedy zapomeňte...když požiji, tak neřídím, a tolik promile, co měla ta paní, to není žádný zbytkáč...opravdu se mi nestane, že opilá srazím dva chodce...je to smutné, opravdu tragické a hlavně zbytečné. Nevylučuji, i když doufám, že jako řidička nezpůsobím vážnou nehodu, ale zaručuji Vám, že určitě nebudu jak slíva.

0/0
24.10.2011 16:15

wraith.d

Re: pro hloupé lidi

nejhorší co jsem kdy "provedl" bylo požití malé desítky asi hodinu před jízdou na zapití řádného oběda. Jinak když večer sedím v hospodě a hezky si nakoupím, neřídím ještě ani druhý den odpoledne kvůli zbytkáči - a 1,5 promile určitě zbytkáč nebyl - tu husu měli pocisté minimálně zlátat pendrekama aby si uvědomila jak je blbá. Nešťastná náhoda by to byla bez alkoholu - tento případ by měl být posuzován jako regulérní vražda, ne-li jako úkladná - protože kdo leze za volant ožralej, musí vědět, že může někoho zabít právě kvůli tomu. A ve smyslu zbytku vašeho textu - nepřál byste si třeba i nižší tresty za vraždy, pokusy o ně a tak dále? Vždyť přece každému z nás může přeskočit v hlavě a někoho zabijeme - to je vaše logika věci. V nesprávných rukou je auto stejná zbraň jako pistole, ony v podstatě i podmínky pro začátek používání jsou velmi podobné, jen se zbraněmi je to pak přísnější - a to je ta chyba, lidi si prostě myslí, že s autem si mohou dovolit téměř cokoli ;)

0/0
27.10.2011 10:33

karel-wesely

-

Žádám vysvětlení od někoho, kdo tomu rozumí. Nalitá ženská srazí dva chodce, dobrá, to je celkem jasný. Co mě zajímá je, proč a co budou zkoumat znalci na autě? To nemaj nic jinýho na práci,nebo je třeba jim dát taky vydělat? ;-O

+1/0
24.10.2011 12:31

Kqubi

Re: -

musej vyloučit selhání techniky...aby ten flastr mohl bejt co největší..

0/0
24.10.2011 12:47

karel-wesely

Re: -

Aha.....;-D Takže pokud by jí napřiklad třeba upadlo kolo, chlast není až tak velkej problém? 8-o

0/0
24.10.2011 12:55

Amanita5

Re: -

presne tak.... pokud by pricinou nehody byla technicka zavada, tak dostane nizsi sazbu.....ale za chlast bude potrestana urcite

0/0
24.10.2011 13:19

_m-

Re: -

Chlast nemusel být příčinou nehody, dokonce může jít o nehodu, které nešlo zabránit chlast, nechlast. Nejsem ani řidič, ani policajt, ale je rozdíl mezi tím, jestli jsi nehodu zavinil, nebo jestli jsi jí nedokázal zabránit.

0/0
24.10.2011 13:21

Lucifer 16 2

Co to je za nadpis

Copak redakce už nectí své zásady?   Po zkušenostech s nadpisy jako: BMW usmrtilo..., Černý mercedes přejel a nechal bez pomoci..., tak bych čekal nějaký obdobný nadpis. Škoda Octavia brutálně zavraždila...

0/0
24.10.2011 12:23

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Co to je za nadpis

...opilá škoda octavia brutálně zavraždila...

0/0
24.10.2011 12:35

IARK - Králíček Chlupíček

A nic se u nas nezmeni

Dokud v tomto state se bude po takovychto vecech uvadet "ridicka", spravne by tam melo byt "byvala ridicka, po nehode chodec"

0/0
24.10.2011 12:10

veverkalidka

...

A to by člověk čekal, že ve 40 už bude mít paní rozum. No, asi to není pravidlo!

Chudinka mladá holčina. Kvůli takové přijít o život! Upřímnou soustrast rodině.

0/0
24.10.2011 12:02

RadinC4

tak budeme vyznamenávat

vrahy a zloděje jako byli Mašíni, Havla kterej se na narozky obklopuje největšíma komunistickejma kádrama 8-o Sakra a já měl za to že už nežijeme v totalitě Rv

0/0
24.10.2011 11:58

Kladýnko1

Ono už to "řidička"

nevěstí nic dobrého, a ještě k tomu opilá...

0/0
24.10.2011 11:25

veverkalidka

Re: Ono už to

stejně tak by se dalo říct, že už jenom to slovo "řidič" nevěstí nic dobrého! Takové koně jako ty fakt bych poslala do háje!Rv

0/0
24.10.2011 12:03

Kladýnko1

Re: Ono už to

Když odhlédnu od toho, co každý den potkávám na silnici jako řidič, ty takzvaně "opatrné", ale zcela nečitelné, zmatkující, neřízené střely, tak bych se zmínil o tom, že jako sportovního cyklistu mne za dvacet let co jezdím 2x srazilo auto, naposledy před měsícem. můžeš hádat  kdo obě auta řídil...

0/0
24.10.2011 13:09

bombai

Re: Ono už to

Krteček?

0/0
24.10.2011 16:18

Kladýnko1

Re: Ono už to

Krtečka...

0/0
24.10.2011 16:48

wraith.d

Re: Ono už to

cyklistice zdar, před měsícem se mi stala krásná věc - přijíždím ke křížovatce, jedu rovně, zastavuji a najednou se mi o levou nohu otírá přední blatník fabie, blinkr doprava a z okénka huláká ženská co že jsem za debila, že ona chce přece odbočovat doprava tak co jako dělám??? nezmohl jsem se na nic jiného než hlasitý smích, ani jsem ji nenadal nazpět ;-D napravo ode mne bylo místo na kamion jen pro info :-P jezdím sice jen pár let ale denně do práce a z práce ale pokud bych počítal kdo mě častěji ohrozí dementní jízdou, je to tak 9:1 hádejte pro koho...takže souhlas a omluva opravdu slušným a dobrým řidičkám, tedy ohroženému druhu :-P

0/0
27.10.2011 10:38

tojsouveci

Zase?

Zase slovenka?

0/0
24.10.2011 10:47

sovetsky_okupant_bez_prace

kdyby ta 22 letá byla moje dcera

tak paní řidičku prostě a jednoduše taky zabiju. Chlastala, ano - nezájem, smůla.

+1/0
24.10.2011 10:34

ivoš

Re: kdyby ta 22 letá byla moje dcera

Ne, to ne. Posadil bych ji na kriplkáru. Mám dceru v tomhle věku, neváhal bych.

0/0
24.10.2011 10:37

sovetsky_okupant_bez_prace

Re: kdyby ta 22 letá byla moje dcera

to je pravda, nač hned zabíjet, dá se to i takto a je to větší trest. A to co říkáš, se dá zařídit jednodušeji než zabití.  Ještě si to vlastně potom vychutnávat občas, sem tam zajít na návštěvu s pozdravem atak...

0/0
24.10.2011 10:41

aljavX

Re: kdyby ta 22 letá byla moje dcera

POKUD BY Jsi ji posadil na vozík, tak by jsi ji živil do konce života. To tě vyjde levněji ta první varianta :-(

0/0
24.10.2011 11:19

Rickr

Re: kdyby ta 22 letá byla moje dcera

Je to ještě horší - hned by dostala 200 000 Kč na nové auto - a s tím tě srazila znovu :-((

0/0
24.10.2011 12:27

Quartz

ožrala za volantem = úmyslný pokus o zabití

Alkohol za volantem by měl být brán jako přitěžující okolnost do té míry, aby si ochlastové uvědomili důsledky svého počínání. Každý kdo po požití alkoholu sedne za volant úmyslně vystavuje ostatní účastníky provozu nadměrnému nebezpečí, a měl by být trestán jako za úmyslný pokus o ublížení na zdraví.

+3/0
24.10.2011 10:32

RadinC4

Re: ožrala za volantem = úmyslný pokus o zabití

ožrala za volantem = vrah s úmyslem vraždit = trest smrti R^

0/0
24.10.2011 10:46

tojsouveci

Re: ožrala za volantem = úmyslný pokus o zabití

Ovšem to se dá použít třeba i na lidi unavené fyzickou, či duševní prací, na řidiče vracející se bez zastávkiy ze zahraniční dovolené apod.

+1/0
24.10.2011 10:49

veverkalidka

Re: ožrala za volantem = úmyslný pokus o zabití

Nejsem zastáncem alkoholu za volantem, naopak, ale s tímto plně souhlasím!R^

0/0
24.10.2011 12:06

karel-wesely

Re: ožrala za volantem = úmyslný pokus o zabití

nedáš přednost = úmyslný pokus o zabití. Překročíš rychlost? To samé.....hlídej si to, aby se z tebe nestal vrah. :-)

0/0
24.10.2011 12:33

Smrť

Čtyřicítky v dnešní době hrozně chlastají...

Bábu poslat do chládku - nejméně na 10 let, pokud chodci šli v souladu s předpisy a byli dobře viditelní. Jestli ovšem chodci spoléhali na to, že řidiči mají noktovizory a sami pro své bezpečí neudělali nic, pak ožralu nechat bručet tak 5-6 let. Nemyslíš - zaplatíš...

0/0
24.10.2011 9:51

Martin222

Proč

není možné takovéto hyeny zavřít třeba na dvacet let?

0/0
24.10.2011 9:46

dbai

Re: Proč

Víte, jaký je rozdíl mezi krávou a hyenou? Resp. co je to hyenismus? Asi ne, co?

0/0
24.10.2011 10:27

Kelyš1

Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

někoho zabije autem, je to podle mně to samé, jako když někdo chlastá a pak někoho zabije pistolí. A v případě pistole je to vražda a v případě auta, přečin - ptám se jaký v tom je rozdíl????

0/0
24.10.2011 9:24

děteněkam

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

Ale!

Je přece známo, že když je někdo opilý, tak nemůže odpovídat za své činění, tak proč hned trestat?

0/0
24.10.2011 9:32

5x odstřelen z diskuzí

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

Doufám, že to myslíš ironicky...

Pokud dojde k jakémukoliv protiprávnímu jednání a je v tom alkohol, trestal bych to minimálně stejně jako bez. U dopravních nehod mnohem přísněji,

Když někdo někoho pobodá v opilecké rvačce, nemůže se přeci vymlouvat na to, že kdyby nebyl opilý, nikdy by to neudělal. To samé mlácení manželek, rvačky, atd.

Pokud někdo někoho zabije/zraní autem pod vlivem... tak se snad ani na opilost vymlouvat nemůže...!!!

Trestat, trestat, trestat. Howgh

+1/0
24.10.2011 9:38

aljavX

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

to musí být ironie. Jestli ne, tak potěš Pán Bůh

0/0
24.10.2011 11:20

Šulivajda

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

Patrně to byla nějaká místní podnikatelka a pro ně zákony pro obyčejné lidi neplatí!!

0/0
24.10.2011 9:36

5x odstřelen z diskuzí

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

Naštěstí místní podnikatelku nebude řešit místní magistrát, ale v tomto případě soud.

0/0
24.10.2011 9:40

xKikous

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

A na tohle jste prisel kde? Že několik individuí podplatí co hne, tak proto zákony pro podnikatele neplatí?

0/0
24.10.2011 9:50

Zabr-Ali Mubarak

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

Vražda je úmyslné zabití. To je ten rozdíl. Ani v případě pistole nemusí jít o vraždu. Ožereš se, budeš machrovat s pistolí, ona vystřelí a někoho zabije. Jde trestní o ublížení na zdraví z nedbalosti.

+1/0
24.10.2011 9:38

Zabr-Ali Mubarak

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

...o trestný čin ublížení... sry.

0/0
24.10.2011 9:39

dino_na_idnes

Re: Cože, oni jí obvinili z přečinu - pokud někdo chlastá a pak

Já bych řidiče, co sejmou chodce pod vlivem, za něco velmi blízkého úmyslnému zabití soudil. Když sednu do tuny železa a vyrazím s ní do ulic, přičemž nejsem příliš schopen ani koordinovat své vlastní pohyby, musím počítat s tím, že jsem nebezpečný, a ocenil bych to jako úmysl někoho zabít, sice ne nikoho konkrétního, oběť je holt nechána osudu, úmysl ale zůstává.

+1/0
24.10.2011 10:31





Najdete na iDNES.cz