Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Obří airbus musel nouzově přistát v Indii

Aerolinky Emirates měly problém s největším dopravním letounem na světě. Airbus A380 v jejich barvách musel nouzově přistát v Indii. Stroj byl na cestě z thajského Bangkoku do Dubaje. Kvůli technickým problémům nuceně dosedl v indickém Hajdarabádu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Thyronx1

To neni o vyrobci

Airbus  i Boeing vyrabeji jiste skvele letouny. Otazka neni o tom jestli Airbus nebo Boeing. Kazdopadne nove letouny nejsou jeste vychytane a jejich "materske" problemy se teprve objevuji.  A-380 bych se tedy zatim vyhybal a radeji letal mensimi stroji.

Nekdo tu psal ze je otraveny kdyz nedostane misto u okenka :o))), tak to ja bych byl otraveny kdybych u okenka musel sedet. (Zejmena u letu ktera trvaji 8 - 12 i vice hodin).

0/0
23.10.2011 22:51

tm004

Re: To neni o vyrobci

Jako ze radeji jsi ruseny nez aby jsi nekoho rusil? Ono je fakt prima kdyz clovek konecne usne a za chvili ho probudi soused ze chce na toaletu... :-(

0/0
24.10.2011 4:19

George Renel

Re: To neni o vyrobci

Mateřských nemocí bych se bál, dětské dokážu pochopit.;-)

0/0
24.10.2011 8:34

Lino Inventura

Re: To neni o vyrobci

Jako jeden z mnoha Čechů, kteří už A380 letěli musím říct, že je to docela zážitek a poletím s ní kdykoli znovu a rozhodně bez sebemenších obavR^

0/0
24.10.2011 8:48

captain cook

Re: To neni o vyrobci

Kdyz jsem letel letos do Evropy, schvalne jsem si vybral spojeni, kde jsem mel A380 na vsech 4 trans-oceanskych/transkontinentalnich castech cesty. Pohoda!R^

0/0
25.10.2011 2:20

Duen969

Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

Denně je pár emergency přistání po celém světě a to z 95% že se někomu udělá blbě,,Jen ve výjimkách jde o technickou závadu...Takže se zas jen honí senzace pro neznalé......RvRvRv

0/0
23.10.2011 22:00

Thyronx1

Re: Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

Denne je ve vzduchu nekolik tisic letadel a dve desitky A-380. Nouzove pristani ( a ne zdaleka prvni)_ u stejneho typu letadla teda VELKY PROBLEM JE!!!Kdyz se nekomu udela blbe, nouzove se NEPRISTAVA! Takze nouzove pristavani JE o technicke zavade! Letam casto (jinak to ani nejde) a na kratkych tratich do 3000 km i delsi trate mezi USA a Evropou. 

A-380 je obri letoun ale davam prednost mensim a Dreamliner bude asi ideal. Letoun se  po pristani, vyprazdnuje rychleji. Zapomente na ruzne ty telocvicny a kavarny na palube obrich letounu, protoze spolecnosti musi vydelavat na kazdem sedadle. Kdo se boji letat, muze plout mezi kontinenty lodi. Cesta do USA muze trvat snad tyden max 10 dni. Nevim.Na Floridu letam z Michiganu 2 a pul hodiny do Tampy, autem jsem udelal

osobni rekord za 18 hodin a stehovakem s autem v zavesu i 25 hodin. Na

kontinentu jako je USA je letani proste jedina slusna moznost a myslim

ze americti piloti maji bohate zkusenosti.

0/0
23.10.2011 22:43

Thyronx1

Re: Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

S CSA jsem letel jednou z FRA do PRG a piloti nehodlali pockat az se prezene bourka primo nad Ruzyni a klidne to shodily primo pres bourku. Lide poprve letici z toho nemeli rozum, ti co maji naletano jednoznacne cin pilotu odsoudili. Stacilo pockat max 15 minut nad bourkou. CSA ma krom predrazenych letenek problemy s odbavenim letounu a neznam jediny pripad ze by letadlo odletalo z Ruzyne na cas. I hodinove zpozdeni neni zadna vyjkimka.

0/0
23.10.2011 22:44

Honza1024

Re: Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

To není větroň. Nezapomeň, že ze všeho nejhorší je smrt z vyděšení!

0/0
23.10.2011 22:58

AleqCZ

Re: Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

To je ale nesmysl, ze by CSA neletalo na cas. Letam pravidelne (odhadem 30 letu rocne) a v drtive vetsine pripadu letadlo odleta a pristava na cas. Hodinove zpozdeni je velmi vzacne. Lze dohledat na Internetu, sluzby typu FlightStats a pod. vam ukazou realne statistiky zpozdeni.

0/0
24.10.2011 11:31

Duen969

Re: Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

Zkus si na chvíli sednout k FL24 a na zahraničních serverech si zjistit důvod emergency a pak tu rozhlasej

0/0
23.10.2011 23:06

Duen969

Re: Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

Bydlím v Londýně a je to tu často a letadlo sedá kdyz cestující potrebuje do nemocnice a ne že s nim poletí další hodiny.

0/0
23.10.2011 23:07

Cocik

Re: Nouzové přistání nemusí být z technických důvodů.

Ale no tak, jeste nez sem dali novinari tenhle clanek, tak uz se na odbornejch serverech vedelo, ze slo o problem na hydraulice (pravdepodobne kvuli nefunkcnim IDG) okorenenej navic tim, ze puvodne chteli pristat v Chennai, ale nakonec divertovali az do Hyderabadu, kde je delsi runway.

0/0
24.10.2011 7:20

KdysiBedlam

hmmm

Francouzsti a nebo nemecti soudruzi zase neco neudelali dobre.:-/ Vzdyt je to nove letadlo!

0/0
23.10.2011 20:13

sittingsnake

Re: hmmm

Prečo? Poohýbali sa plastové lyžičky v horúcej káve , alebo nedajbože cestujúci nevrátili podšálky ? To je zas fakt, keď len polovica cestujúcich nevráti tie hnedé podšálky, tak kapitán má o infarkt a posádka o núdzové pristátie postarané....

0/0
23.10.2011 20:19

modra-sance

Re: hmmm

Je to hrozné, mají mít naprosto bezporuchová letadla amerických soudruhů. Přeci američtí soudruzi vynalezli i nejrychlejší hodinky na světě.

0/0
23.10.2011 20:21

KdysiBedlam

Re: hmmm

Ale nikdo neprebije sovetske soudruhy. Ti vypestuji obili jak telegrafni sloupy.....dal uz to znas,ne?!;-)

0/0
24.10.2011 6:32

akleen

tyjo

v pondeli jsem tim letel na stejne lince uff

0/0
23.10.2011 19:58

Winston1984

Re: tyjo

Já to dal tímhle strojem v noci z pátku na sobotu do H.K. - taky uff.

Jinak žádná hyper sláva, je tam sice víc místa nez v A320 nebo co to bylo, kterou jsme letěli z Prahy, ale rozmlácenej jsem stejně.

0/0
23.10.2011 20:47

Duen969

Re: tyjo

Tak ty víš o letadlech asi jako já o problematice jaderné fuze......

0/0
23.10.2011 22:02

1888

Je videt ze neuzivaji

soft od MS. Zustali by pekne v bezpeci na zemi.;-D

0/0
23.10.2011 19:50

Vedoucí kolotoče bez koček

Re: Je videt ze neuzivaji

Kdyby meli soft od Linuxu, museli by za letu 3x prekompilovat jadro a aktualizovat GLIBC+ knihovnicky, a to nemluvim o RPG balickach na Debianu... ;-D

+3/0
23.10.2011 19:58

Chleba a brambory

Re: Je videt ze neuzivaji

;-DR^

0/0
23.10.2011 20:10

stryke

Re: Je videt ze neuzivaji

a pak už by to fungovalo na furt... ;-)

0/0
23.10.2011 21:22

iheojte

Re: Je videt ze neuzivaji

ale byli by celou dobu ve vzduchu, a o to de

0/0
23.10.2011 22:24

sittingsnake

môj názor

Tak ja si myslím, že je lepšie radšej 1000x núdzovo pristáť, ako raz hrdinsky padnúť.....

+2/0
23.10.2011 19:18

kajak v zakoně

Re: môj názor

znamenám si...R^

0/0
23.10.2011 19:19

Big-M

Re: môj názor

souhlas

0/0
23.10.2011 19:38

strowfan-čistič-diskusí

Re: môj názor

Aha, tak to mě nenapadlo. Někam si to napíšu.

0/0
23.10.2011 19:42

Honza1024

Re: môj názor

opravdu?

0/0
23.10.2011 22:53

baloun

Prohnilej kapitalistickej érbas!

Kdyby to byl sovětský stroj, ani by nevzlétl a ušetřiol tak mnoho tun paliva a deviz!!! A tak to ma byt, soudruzi.

+3/0
23.10.2011 18:33

Jdeto

Re: Prohnilej kapitalistickej érbas!

Já ti nevím, v Jaroslavli vzlétl. :-/

0/0
23.10.2011 19:09

pavel-m

Re: Prohnilej kapitalistickej érbas!

No a to byla ta chyba..

0/0
23.10.2011 19:27

Regan

Re: Prohnilej kapitalistickej érbas!

Třeba jim zdrhnul palubní topič :-)

0/0
23.10.2011 19:11

kammyr

Re: Prohnilej kapitalistickej érbas!

Však se tam taky zachránil akorát palubní nástěnkář

0/0
23.10.2011 20:58

Nism0

Závada

Prý selhání hydrauliky

0/0
23.10.2011 18:16

Duen969

Re: Závada

zdroj????

0/0
23.10.2011 22:05

Honza1024

Re: Závada

Dyk povidá že hydraulika a ne zdroj.

+1/0
23.10.2011 22:56

osk

Ta fotka je skvělá

ten člověk pod motorem vystihuje velikost letounu

0/0
23.10.2011 18:07

to.mas.jedno

Re: Ta fotka je skvělá

zkus se na to podívat pořádně...

0/0
23.10.2011 18:09

cmelaaak

Re: Ta fotka je skvělá

lol :-)

0/0
23.10.2011 18:16

brezinka1

Re: Ta fotka je skvělá

:-)R^

0/0
23.10.2011 18:47

Muž se železnou maskou

Re: Ta fotka je skvělá

Wojín Hydrant! - KROK WPŘED! ;-O....................................;-D

0/0
23.10.2011 19:09

rytíř Smyl Flek z Nohavic

Re: Ta fotka je skvělá

;-D

0/0
24.10.2011 11:58

KOMON

Tou linkou sem letěl

Eště ,že to nevzali přez Indii se mnou ;-)

Jinak zážitek to moc není,vevnitř vůbec nevynikne ta velikost,je to rozdělený do menších "kójíˇ",ale bylo to asi nejpohodlnější letadlo s kterým sem letěl,interaktivní obrazovka s pohledy kamer dopředu,dolu a tak podobně docela zajímavá.Emiráty ok servis,jen letiště v Dubai je běs,nemaj vozejky(nestíhají je přesouvat) a nachodí se člověk zbatečně brrr.Měli zustat u velbloudů;-D

0/0
23.10.2011 17:52

bezdukátů II

Re: Tou linkou sem letěl

pohledy kamer co popisuješ jsou bežné ( aspoň co já vím při letech do Japonska ) v B 747

0/0
23.10.2011 18:06

captain cook

Re: Tou linkou sem letěl

Umisteni kamer take zalezi na aerolince. Emiraty maji kamery namirene jako pohled z kokpitu vpred a dolu na svch A340tkach, SAS take - uz asi 8 let. Qantas ma kameru na A380 jednu, na ocase, coz dava pohled z vetsi vysky pres cele letadlo.

0/0
23.10.2011 18:43

meerek

Re: Tou linkou sem letěl

Pohodli uvnitr letadla ma jen velmi malo co do cineni s typem letadla. Konfigurace sedadel, zabava za letu, atd. zalezi temer vylucne na konkretni danych aerolinkach.

+1/0
23.10.2011 18:09

captain cook

Re: Tou linkou sem letěl

tak tak

0/0
23.10.2011 18:44

KOMON

Re: Tou linkou sem letěl

nj recht R^

0/0
23.10.2011 21:32





Najdete na iDNES.cz