- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na červenou (což je průser), tak tu bylo řečí, že soukromníky na koleje ne, že to neumí, že ... a ejhle, ono se může něco takového stát i ve státní, dokonalé a neomylné ČD
Nevím, proč do toho taháte Jančuru. Je jasné, že se taková věc může stát každému dopravci, nehledě k tomu, že u této poslední události není jasné, zda je vina skutečně na straně dopravce, tedy ČD. Teprve budoucnost může ukázat, který dopravce je nejbezpečnější a který naopak, přičemž je třeba brát v úvah počet vozidel, najetých kilometrů apod. Ale když už jste toho Jančuru vytáhl, tak si dovolím podotknout, že asi není právě dobré, když se mu něco podobného stane při jedné z prvních jízd, to o moc velké profesionalitě nesvědčí. Na druhou stranu, ČD na to, kolik provozují vlaků, zase tak zlou bilanci nemají. Naopak Jančura má těch průšvihů, včetně nehod autobusů, na to málo, co provozuje, poměrně dost.
někdo , jak jsou na tom litinová spřáhla soupravy......
To je kolej,co ji kus chybi? Ja jen ,ze se to tu dost casto opakuje.
Kolej, která nepokračuje.
bordel,marasmus,komunismus
Tys moc rozumu nepobral, viď?
myslím, že neměl zimní gumy. a to je jádro pudla............
Jede vlak, najednou z ničeho nic vylítne z kolejí, valí do pšeničního lánu, ven z pšenice, valí dál do kukuřice, ven z kukuřice, valí na louku, až zastaví. Policie byla alarmovaná k vlakovému neštěstí. Přijedou na místo činu, několik raněných, strojvedoucí v mírném šoku, škoda pár miliónů. Začnou vyslýchat strojvedoucího, co se stalo:
Proč jste vykolejil? Na kolejích stál xy.
Ohrozil jste tolik životů, materiální škody...
Člověče to jste ho nemohl raději srazit?
Já chtěl, ale on utíkal, nejprve do pšenice, potom do kukuřice...
První dvě fotky vykolejeného vlaku jsou pořízeny za světla, ale o půl osmé byla už tma. Vystvětlí mi to někdo?
Nic proti, tam je osmdesátková vexle, takže nevím. Spíš bych řekl, že něco chybělo, když se tam potulují všelijaké pofidernosti z mokrých čtvrtí...
Ta výhybka je odvratná do kusé koleje, osmdesátkové jsou spojky mezi traťovými kolejemi.
Malé upřesnění. Stalo se to v odbočce Odra. Průšvih zřejmě byl v tom, že záchranářům zřejmě volal někdo z cestujících a udal, že se to stalo ve svinovském lese, což je hloupost, takový neexistuje. Stalo se to v Polaneckém lese. Hasiči tedy jeli někam do Polanky ke Kovošrotu a odtamtud šli pěšky. Neleze mi do hlavy, že si to neověřili třeba u výpravčího ve Svinově, protože 100 metrů od odbočky je most přes Odru, kam se dá normálně přijet autem. Navíc vlak nevykolejil na výhybce, což je dost s podivem, ale vjel do kusé koleje, projel zarážedlo, několik metrů ještě jel ve štěrku, prorazil zarážedlo kusé koleje z opačné strany a vrazil do stožaru osvětlení.
Pokud jel nějakých 60, nemusel na výhybce vykolejit.
v těch místech se potulují různé existence, občas "ze srandy" dotáhnou na koleje ledničku, občas se pokoušejí rozebrat nedaleký železniční most... kdoví, jak to s tou vyhýbkou bylo.