Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vary dělají mrtvého brouka. S Faganem o dluhopisech jednat nebudou

Primátor Karlových Varů zrušil schůzku s právníkem Edwardem Faganem. Ve čtvrtek s ním měl jednat o dluhopisech z roku 1924, na jejichž základě známý americký advokát požaduje od města pro své klienty deset miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jahana

Fagan žaloval Německo za dluhopisy 8 miliard. Vysoudil 0,00

www.sueddeutsche.de 18.10.2005 Schulden aus der Vergangenheit. Fagan zastupoval žalobce o 7,8 miliard dolarů, které požadovali za dluhopisy, vydané Německem po 1. světové válce. Nevysoudil ani kačku (pardon, marku).

0/0
24.10.2011 11:30

jahana

Faganův profil: Podvody, dluhy, ztráta advokátské licence

Americký soud odebral Faganovi advokátskou licenci. Podvod a dluhy v milionech.Zdroj: www.nzz.ch Do vyhledávače Ed Fagan.

0/0
24.10.2011 11:06

petr21

Je to absurdní!!!

Zajímalo by mě, zda by Ed Fagan zastupoval Českou republiku, kdyby jsme požádali Švédské království o navrácení pokladů, které nám byli zcizeny během Třicetileté války!!! ???

0/0
20.10.2011 18:44

Leva

Já bych fagana přivítal

Já bych fagana na letišti přivítal s eskortou těžkooděnců, na místě ho okamžitě obvinil za přípravu velkého podvodu, okamžitě bych ho poslal do vazby, hnad by následoval soudní proces a odsouzení na tvrdých 20 let s ostrahou za podvod o rozkrádání. Soud by mu přidělil obhájce, třeba samouka GroSSe. Žádná milost, ale pěkně dvacet roků na tvrdo! Po dvaceti letech šupem za Atlantik. A bylo by po ftákách.

0/0
20.10.2011 18:18

BARON FON SAXOFON III.

ed fagan...

tato groteskní postava se prostě tu a tam vynoří z new jerseyských bažin a na chvilku pobaví českou veřejnost a pak zase zmizí. je to holt takový "emerický jožin z bažin";-)

0/0
20.10.2011 12:02

vrgf

-

jednou zastupuje obeti holokaustu, pak ...

0/0
20.10.2011 11:57

Stoura

Re: -

Oběti holocaustu se ale teď pídí po zbytku peněz, které jim prý vysoudil. A Američané mu za nějaké prohřešky sebrali advokátskou licenci.

0/0
20.10.2011 14:53

Cavaliere

hm

To je teda fagan.

0/0
20.10.2011 9:42

doktor_chocholousek

Fagan ? Žádný problém

Karlovy Vary jsou ruské (bohužel) město. Magistrát má spoustu "přátel" mezi ruskými obyvateli tohoto města a stačí náznak nebo utrousit slovo a Fagan zmizí beze stopy.;-DR^

0/0
20.10.2011 5:52

Bouše

Re: Fagan ? Žádný problém

Už by bylo na čase. Je otravný jak činže. :-P

0/0
20.10.2011 9:40

dogi3

No, osobně nevidím důvod,

aby Vary své dluhy nezaplatily. Vždyť již dvacet let se vrací to, co údajně ukradli komunisti, tak proč by také nemělo být zaplaceno to, co si půjčili jejich předchůdci, tedy prvorepublikoví politici? Dluhy se mají plnit, že? Ale považuji za naprosto samozřejmé, že si ty dluhy uhradí přímo Vary ze svého majetku, nikoli my ostatní daňoví poplatníci. Jo, vážení, je třeba každému měřit stejným metrem. A ještě poznámku: Pokud Kalousek tvrdí a, určitě pravda bude někde mezi b a c. Vždyť je to lidovec! Pardon, překabátěný lidovec, a to je ještě horší sorta.

0/0
20.10.2011 5:29

La Chamiza

Re: No, osobně nevidím důvod,

PROTOŽE: ... 31. prosince 1946 ... stát převzal záruku za splácení těchto dluhopisů...

0/0
20.10.2011 8:43

BARON FON SAXOFON III.

Re: No, osobně nevidím důvod,

pokud se vezme promlčecí lhůta tehdy platného občanského zákoníku, tak sice dluh trvá, ale je promlčen. tedy, pokud někdo bude chtít proplatit faganovi ty dluhopisi, tak maximálně dobrovolně. není totiž žádná právní síla, která by tak mohla učinit a donutit dlužníka zaplatit.

0/0
20.10.2011 12:05

BARON FON SAXOFON III.

Re: No, osobně nevidím důvod,

sákryš... dluhopisy

0/0
20.10.2011 12:06

dogi3

Re: No, osobně nevidím důvod,

No, jednak zločiny spáchané komunistickým režimem, mají jiné promlčecí lhůty. A toto by se dalo podřadit pod takový zločin, neb někdo, kdo podepsal státní záruky, jakož i memorandum, zcela jistě věděl, že toto nedodrží, jinak by dluhopisy byly splaceny už za tzv. totality. Ale opět musím uvést jako příklad majetek, který byl údajně odebrán církvím. Tam by promlčecí lhůty z nějakého důvodu nefungovaly stejně?

0/0
21.10.2011 4:45

dogi3

Re: No, osobně nevidím důvod,

No, ale to bylo zřejmě proto, že postupně majetek měst přecházel do vlastnictví státu, že? Nebo nepamatujete podnik Československé státní lázně? Víte, docela mě míchá to, že komunisti podle současně obecně oblíbeného omylu vše rozkradli, takže je nutno, co rozkradli, vrátit. Nic proti tomu. Ale v každém případě, je nutné také počítat s tím, že když rozkradli majetek, tak s tím majetkem rozkradli i dluhy, které na takovém majetku vázly. A jestliže majetek byl státem varům vrácen, tak také byly vráceny jeho dluhy zpět. Vidím tam analogii s dědictvím: Když neodmítneš dědictví, přejímáš dluhy zůstavitele, aniž bys o nich musel vědět.

0/0
21.10.2011 4:39

antimultivitamin

Mrtvého brouka fakt nedělají

Prostě má Fagan smolíka, je to prostě kašpar a nepochodí. Vary nemají nejmenší důvod se tímto nesmysle zabývat.

0/0
20.10.2011 2:27

hafusak2

Mrtvého brouka?

Rád bych viděl někoho z našich politiků, který by byl tak hloupý, že by si sedl za stůl a jednal s pochybným hochštaplerem a podvodníkem celosvětově profláknutým E. Faganem. Rv:-)

+1/0
19.10.2011 23:02

VařícípolévkaGazpacho

Aby jste se všichni nedivili

až se zjistí kdo jsou ti držitelé těch dluhopisů . Mě by tedy vůbec nepřekvapilo pokud by to překvapivě byli naši politici a státní úředníci...

+1/0
19.10.2011 21:34

medabzuk

Re: Aby jste se všichni nedivili

zrovna jsem to sem chtel frknout, bo to bylo prvni co me napadlo :-/

+1/0
19.10.2011 21:52

KarelV

z Řecka nikdo nevyrazí EURO za současné dluhopisy

a to se jedná o STÁT ... tak jak může někdo chtít dostat něco za dluhopisy vydané MĚSTEM ... a to ještě před válkou (!), když navíc se tu 4x změnil režim... :-/ Rv ... když se to nybude řešit, tak jak nejhůř to může dopadnout? - Nechají Vary zdevastovat a spadnout? :-/

0/0
19.10.2011 21:17

joedrfr

pokud nejsou v tom článku

Pokud nejsou v tom článku zmatky,komunistický stát Československý se zaručil zaplatit v r.1984 za dluhopisy§Komunisti ,kteří jsou dědici toho vládnutí by měli být vyhledáni a mělo by se jim to naúčtovat!KIdyž né,odevzdat Vary věřitelům!;-D!!

0/0
19.10.2011 21:01

KarelV

Re: pokud nejsou v tom článku

Djó .. to s sebou nesou REVOLUCE !!! ;-D ... po každé revoluci je všechno vzhůru nohama! a nic není tak jako před tím.

0/0
19.10.2011 21:19

-Komedie-

Re: pokud nejsou v tom článku

Proc by se to melo nauctovat komunistum? byli to snad komunisti, kteri si v roce 1924 vydali dluhopisy a pujcovali si?

0/0
20.10.2011 0:30

duhacenzor5

A to jak to,

prece plati ty rovne podminky, dluzis 30 kc za navstevu doktora a hned je exekuce, nezaplatit dluh je prece kradez ne a navic i nemoralnost, chudak veritel, jak k tomu prijde. Nebo snad kdyz dluzi stat, plati jine podminky

0/0
19.10.2011 18:24

ivanhoe18

...

Vary patria pomaly Rusom.. predajte ich aj s nimi..

0/0
19.10.2011 18:08

jenda3

Panu Faganovi bych vzkázal (kdybych věděl jak)

Nudíte se, kupte si medvídka mývala

0/0
19.10.2011 17:58

medabzuk

Re: Panu Faganovi bych vzkázal (kdybych věděl jak)

napis mu na zed na fejsbůk ;-)

0/0
19.10.2011 21:54

Tryskomys Muf

No tak

No tak, Kalousek z kseftu vysachuje nejdrive mesto. Hned nato pak uzavre s Faganem neverejnou dohodu, ze mu za prislusny uplatek cast penez prevede. Dluh zaplati danovi poplatnici a napakuje se jak Fagan tak Kalousek. K tomu jeste budou danovi poplatnici castovat Kalouska oslavnym hykanim, jak skvele docilil snizeni dluhu napr. z 10 miliard na 7 miliard. K zbliti. RvRv

0/0
19.10.2011 17:50

Vanguard

Re: No tak

Jsem rád, že aspoň někdo už naprosto přesně ví, jak to dopadne. Živíš se jako cigánská věštkyně, předpokládám.

0/0
19.10.2011 18:42

Tryskomys Muf

Re: No tak

Neživím, ale když už si to nadhodil, popřemýšlím o tom :-).

0/0
20.10.2011 0:41

tobino

xxxxxxx

no jasně , věděly kdo kde co s papírama dělá , a jak přišlo na placení tak se nic neví ;-D

nicméně krásná ukázka inflace koruny od 1920 - 2011

0/0
19.10.2011 17:45

phdr.

Re: xxxxxxx

jak že to souvisí sjednané úroky a inflace?

0/0
19.10.2011 19:40

Alcatraz

kalousek? dluhopisy?

a napadlo nekoho, ze uplne presne stejnou citaci Kalousek (nebo nekdo jiny) pouzije az se bude blizit splatnost tech jeho dluhopisu obcanum (pote co jich uda jeste vic samozrejme)? :) U normalnich si to dovolit nemuze, tam nad tim ma dohled MMF, ale stat vs. obcane... to zadny mezinarodni soud resit nebude :)

0/0
19.10.2011 17:40

Vanguard

Re: kalousek? dluhopisy?

Blábolíš nemysly.

0/0
19.10.2011 18:00

Rubik1

Re: kalousek? dluhopisy?

Stačí, aby se vyměnila vláda, došlo ke změně některých zákonů a klidně k tomu může dojít. Stačí, aby ten dluhopis někdo držel dostatečně dlouhou dobu, například umřel a dědicové dluhopis našli až za dlouho. Fakt je, že je něco trochu jiného, když mezitím republika několikrát zanikla a vznikla jiná.

0/0
19.10.2011 18:08

Vanguard

Re: kalousek? dluhopisy?

Sorry, ale promlčení je přece standardní věc...nehledě na to, že celá ta tvoje konstrukce je zcela nesmyslná, protože dluhopisy jsou dematerializované (evidované pouze elektronicky), takže varianta "dědicové dluhopis našli až za dlouho" nepřipadá v úvahu.

0/0
19.10.2011 18:44

Rudla01

Takže budou postupovat podle čtyřfázové strategie

V první fázi tvrdí, že se nic nestane.

Ve druhé fázi tvrdí, že se něco stát může, ale oni s tím nesmí nic dělat.

Ve třetí fázi připustí, že něco by se s tím dělat mělo, ale oni s tím nic dělat nemůžou.

A ve čtvrté, že něco s tím něco dělat mohli, ale teď je pozdě.

+3/0
19.10.2011 17:06

heroforseason

Re: Takže budou postupovat podle čtyřfázové strategie

Přesně. Mrtvého brouka nepochopím, to je naprosto nesmyslná strategie. To je jak když mi dojde dluh od pojišťovny nebo pokuta od rezivora, a já si řeknu že na to kašlu a nějak se to vyřeší samo. Jo, vyřeší, dojde exekutor ;-)

0/0
19.10.2011 17:20

baranka

Re: Takže budou postupovat podle čtyřfázové strategie

Fagan si může s těma bezcenýma papírkama akorát vytapetovat.:-)

0/0
19.10.2011 17:47

Rubik1

Re: Takže budou postupovat podle čtyřfázové strategie

To záleží, co si o tom bude myslet mezinárodní soud.

0/0
19.10.2011 18:09

jahana

Rakouský příspěvek do diskuse

Wirtschafts Blatt 19.10.2011, název článku: Ed Fagan will von Karlsbad 10 Milliarden . K tomu napsal jeden čtenář tento komentář, cituji (v překladu):

"Wikipedia uvádí: 2005 aféra s nezletilou callgirl.Po Kaprunském procesu zákaz činnosti v Rakousku.2007 žádost o konkurz na Floridě kvůli dluhům 9,4 miliardy.2008 odebrání advokát. licence v New Yorku.2009 odebrání advokátské licence v New Jersey.Jeho webová stránka odstraněna, protože neplatil poplatky atd. atd.V Karlových Varech se prohýbají smíchy" Konec citátu.

+3/0
19.10.2011 16:30

Bijec modrých kanců a VeVerek

Naštěstí komunisté byli rozumní a toto

v náhradové dohodě   ČSSR - USA v r 1982 ošetřili

USA - Dohodou byly úplně vypořádány a vyrovnány všechny nároky státních příslušníků Spojených států vůči československé vládě zakládající se na znárodňovacích vyvlastňovacích a takových opatřeních, na jejichž základě bylo s majetky, právy a zájmy nakládáno, nebo zakládající se na jiných omezujících opatřeních zahrnujících převzetí vlastnictví nebo výkon kontroly nad jejich majetky, právy a zájmy, které vznikly přede dnem vstupu této dohody v platnost.

;-D

+3/0
19.10.2011 16:29

Kilián Nedory asi po čtrnácté...

Re: Naštěstí komunisté byli rozumní a toto

OK takže moudří komouši to vyřešili vůči státním příslušníkům USA, to je asi 170 mil lidí. Co zbývajících cca 6 miliard ty rudý intelektuále ?;-D

+1/0
19.10.2011 16:37

petrph

Re: Naštěstí komunisté byli rozumní a toto

Jo, a v roce 1984 to samé ČSSR zahraničnímu  majiteli dluhopisů podepsalo memorandum o

zaplacení neuhrazených dluhopisů. Začíná se to komplikovat. Tyhle dluhopisy prostě nebyly ani znárodněny, ani vyvlastněny,ani převzato vlastnictví, samo MF ČSSR uznalo v roce 1984 jejich platnost a to že je proplatí...Takže, Kalousku tuž se a střádej...

0/0
19.10.2011 16:41

krllo

A není to promlčené,

:-)

0/0
19.10.2011 16:45

Mathe

Re: Naštěstí komunisté byli rozumní a toto

Kalousek je sice vůl, obral nás o víc, než deset miliard, ale tenhle spor bych mu snad ani za vinu nedával.

+1/0
19.10.2011 16:48

Alcatraz

Re: Naštěstí komunisté byli rozumní a toto

ja jo :) jestli doporucil neplatit, protoze se mesto mezitim prejmenovalo, tak bych toho na nej nahazel ponekud vic :)

0/0
19.10.2011 17:42

nexus99

Těch 10 miliard je požadavek Fagana.

Jde o to pokud nějaký nárok vlastník má (nejspíš má), kolik je z těch 10 miliard oprávněných..

0/0
19.10.2011 16:29

Gemars Moše Dajan

Ten pan Fagan

vypadá na klasiku Izraelitu.

0/0
19.10.2011 16:28





Najdete na iDNES.cz