Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vzpoura nebyla tak horká, její odhalení může přilepšit Vězeňské službě

Vzpoura, o níž informovaly Vězeňská služba a ministerstvo spravedlnosti, zřejmě nebyla až tak nebezpečná. A nestáli za ní lidé z Berdychova gangu. Jsou už totiž většinou na svobodě. Sám David Berdych patří mezi vzorné vězně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Králík Roger

Je to velmi jednoduché - jednoznačně dát vězňům najevo, že

případná vzpoura bude vítanou příležitostí, jak je postřílet. Sodruh Stalin by dokázal do dosavadních prostor narvat desetinásobek současného počtu vězňů.

0/0
18.10.2011 21:24

pepa_praha

No jo. Musí se Kalousek o věznice líp starat...

...za chvíli se tam bude s kamarádama stěhovat, tak aby to tam měli hezký..."jaký si to uděláš, takový to máš."

+1/0
18.10.2011 20:26

inža

Je to průhledný

!! Ať řeknou kolik stojej všechny ty sociální programy a kroužky ve věznicích. Tohle byla prachsprostá  hra o peníze a bohužel bude slavit úspěch;-€

0/0
18.10.2011 19:42

kdo toho více nakecá

Nešlo by napětí vězňů ventilovat prací?

Třeba 4 h  denně veřejnoprospěšnými pracemi na obecním ...

0/0
18.10.2011 17:42

dr. Tereskin

Re: Nešlo by napětí vězňů ventilovat prací?

problém je nedostatek financí, vězně musí někdo hlídat, musí být zajištěna logistika atd atd... Krom jistého etnika se většina vězňů do práce hlásí, bohužel stát není schopen jim jí poskytnout.

0/0
18.10.2011 18:19

Ravenek

Re: Nešlo by napětí vězňů ventilovat prací?

Krom jistého etnika, takže je to vlastně menšina vězňů :)

0/0
18.10.2011 19:21

Já rád játra

Re: Nešlo by napětí vězňů ventilovat prací?

Jeden den kopat jamu na dvore, druhy den ji zasypavat.

0/0
18.10.2011 19:38

inža

Re: Nešlo by napětí vězňů ventilovat prací?

Nešlo z jednoho prostého důvodu. Statisticky je minimálně 40% vězňů práce neschopných pro různá onemocnění!!!! Je to hnus, protože v civilu s tím lidi běžně chodí do práce!!!!!!

0/0
18.10.2011 19:44

Trupman

To teda!

;-D Samozřejmě to nemohlo být nic nebezpečného. Největší lumpové jsou totiž na svobodě.

+2/0
18.10.2011 17:12

dr. Tereskin

V Pankrácké věznici

již před 4-5 týdny přišli na to, že si vězni v kovovýrobě dělali ostré předměty, použitelné též jako zbraně. Proto již v tu dobu, byly zastaveny předávky věcí na návštěvách (pracující vězni mohou nakoupit v kantýně např čokolády pro děti). Dále bylo již před třemi týdny jasné, že návštěvy se přesunou do tělocvičny, místo návštěvní místnosti. Celá "vzpoura" byla jen o několika "blbostech" a aktivitě nového ředitele věznice. Mimochodem, ten byl dosazen po sebevraždě člověka podezřelého v případě "Anička" - desítky jiných sebevražd, nebo pokusů o ně nebylo ani pořádně vyšetřeno. Vězňům bych se ovšem v bouření nedivil, nejsem pro "lehké" kriminály, ale koupání 1x týdně je věc nechutná a odporující lidské důstojnosti, nikoliv trest. Vládnutí těch nejhorších muklů na oddílech je také realita a naplněnost věznic jistým 5% etnikem... Škoda slov.

0/0
18.10.2011 17:02

Henry_Kissinger

ona vlastně nebyla vůbec

ale nějaký práce se přeci vykázat musí, tak jsme si jí vymysleli...

0/0
18.10.2011 16:53

inža

Bublina

splaskla;-D. Nějakej mukl chtěl určitou výhodu (třeba přemístit blíž k bydlišti), tak na revanš prásknul pár kolegů. Tak to zpravidla v base chodí..:-P

0/0
18.10.2011 16:26

moudryclovek1

Re: Bublina

Máte snad osobní zkušenost?

0/0
18.10.2011 16:42

thorough2

Re: Bublina

co je ti do toho?

0/0
18.10.2011 18:40

nemsi

nevim, nevim, Marenko

Ve statech se dycinky neco podobnyho stane dys je na poradu zvyseni platu bacharum!  To se dycky "nahodou" neco stane ..a bachari prokazou ze si "zaslouzi" vic! Jinak vsechno bla, bla, bla!

0/0
18.10.2011 16:13

isabell

Re: nevim

Zkuste něco o "náhodě" kvůli zvýšení platu říci pozůstalým po bachařích z Leopoldova :-/

0/0
18.10.2011 16:30

Králík Roger

Mohu Vás 100% ujistit, že v 80 letech by se nic takového

nestalo a dnes nejspíš už také ne - viz můj dřívější příspěvek.

0/0
18.10.2011 21:27

Mitchell

Přeplněné věznice?

Frustrovaní vězni?

Co takhle konečně začít udělovat alternativní tresty u (např.) nedbalostních trestných činů. A u těch závažnějších by mohli vězni také třeba pracovat (dobrá forma trávení volného času). Pokud pracovat nebudou, po skončení trestu by se po nich mohly vymáhat náklady na ubytování a stravu.

0/0
18.10.2011 16:13

isabell

Re: Přeplněné věznice

Kde žijete? To všechno, co jste napsal u nás samozřejmě funguje, (alternativní tresty bohužel nemá kdo dozorovat a stát na to nemá), jenže práce je málo i pro lidi na svobodě, natož pro vězně, ti, co pracovat mohou, tak pracují a platí z toho své dluhy a až pak věznici a ti co nemohou (např. kvůli tomu, že na to nemají vzdělání, ale i proto, že sedí za něco vážného), po těch se samozřejmě platby vymáhají po vypršení trestu ...

0/0
18.10.2011 16:29

Mitchell

Re: Přeplněné věznice

No jo, no. Ale k tomu dozorování - pořád to vyjde levněji, než vězeň v base. Na tom by se snad ušetřit dalo.

0/0
18.10.2011 16:34

Filuta12

Re: Přeplněné věznice

To co zde čtu je výsledkem mediální masáže. Nejlépe by asi bylo Vás vzít a zavřít Vás na 1měsíc do vězení, kde by jste zakusili život vězně v plné parádě. Ono jde o to, že je spousty odsouzených, kteří pracovat chtějí, ale vnitřní směrnice to zkrátka nedovolí. Buď májí krátký trest, nebo moc dlouhý trest. Další překážkou je vzdělání. Pokud jste vzdělaný a jste inteligentní jste pro VS hrozba. Vždy se najde důvod proč Vás ve VT nezaměstnat. Jiná situace je pokud máte peníze, potom si můžete zaplatit místo třeba na Pankráci kde pracovat musíte. Stačí jen malý úplatek řediteli nebo někomu z vedení věznice a máte výkon trestu jak z pohádky.Myslím, že by bylo rozumné začít používat rozum, využijme odsouzené na stavbu silnic, nebo jejich opravu. Jednak to bude rychle hotové, bude to za třetinovou cenu, odsouzení budou splácet své pohledávky a nebudou mít čas na ptákoviny, stát bude mít na jiné věci třeba důchody a v neposlední řadě ona velká černá díra zvaná vězeňská služba nebude tak velká.

0/0
18.10.2011 17:37

chochola

Nejhorší je,

že tato, ryze účelová, informace mediím má svůj důvod, jehož logika nám všem uniká...;-D;-D;-D

0/0
18.10.2011 15:55

krachle

Re: Nejhorší je,

trestem je odneti svobody, tj. X let zavren na jednom prostoru bez moznosti jej opustit. To je trest. Vse ostatni je navic. Uvedom si, ze kazdeho vezne musis nekdy pustit. Tim, ze ho budes ve vezeni tyrat, docilis akorat toho, ze az bude na svobode, bude zase pachat trestnou cinnost a budes ho muset zase zavrit. Nicemu tim nepomuzes, ba naopak. To mas jako s detma. Tyrane a zanedbavane dite ma slusnou sanci, ze se z nej stane kriminalnik. Takze, ac se ti to muze nezdat, tak i s vezni by se melo zachazet v ramci moznosti slusne.

0/0
18.10.2011 16:03

Babul

Re: Nejhorší je,

Správně! Asi tak slušně, jako oni zacházeli se svými oběťmi.

+1/0
18.10.2011 16:22

socyálňy inženyr

Re: Nejhorší je,

8-o8-o8-o hroznej blábol tohle ;-€Rv za krádež useknout ruku a fertig, voni by si to rychle rozmysleli ;-€

+1/0
18.10.2011 16:25

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Nejhorší je,

a pak dalsi a pak nohu ? vzdyt by se 3/4 naroda pohybobala jen driblovanim ;-D Rv

0/0
18.10.2011 16:27

Králík Roger

No, tam, kde ty tresty platí se kupodivu tolik nekrade

Jinak Mark Twain popisuje situaci v Maroku v druhé polovině 19 století. Za první krádež usekli zloději ruku, za druhou zbývající ruku a nohu. No a v dávnějších dobách zloděje rovnou věšeli a to i u nás.

0/0
18.10.2011 21:37

sámvelkýmao

no

frustrovaní muklové, to tu ještě nebylo hahaha. každýmu jednoho cvokaře a lázně zdarma.........

0/0
18.10.2011 15:44

aljavX

líbil se mě nápad,

co zde někdo napsal , a to že by ti vězni mohli být zaměstnání při výstavbě nových věznic R^R^R^

0/0
18.10.2011 15:36

r-man

Re: líbil se mě nápad,

Ale to je prece blbost, to by si tam rovnou udelali tajny vychody...a nebo by minimalne vedeli jak cela stavba vypada. To neni dobrej napad.

0/0
18.10.2011 15:58

zemlo

Re: líbil se mě nápad,

Blbost to není a Vy máte bujnou fantazii. Stačí, aby vězni, kteří se na stavbě věznice podíleli, do ní následně nebyli umístěni. Toto opatření by Váš problém s tajnými chodbami jistě vyřešilo;-D.

+1/0
18.10.2011 16:14

Mitchell

Re: líbil se mě nápad,

Nevyřešilo. Nebyl by problém, aby mukl namaloval plán tajných východů a poslal do "správné" basy. :-)

0/0
18.10.2011 16:37

r-man

Re: líbil se mě nápad,

Diky, presne to jsem chtel napsat. Oni do tech planu stavby proste nesmi ani nakouknout, to by bylo prilis velke riziko.

0/0
18.10.2011 20:03

aljavX

hahaha

My bychom rádi umožnili vězňům napětí ventilovat různými aktivitami

A co třeba prací ? Nebo jen 12ti hodinovým přenášením kamenů z jednoho rohu dvoru do druhého, a zase zpět. Ony by je roupy přešli a z ězení by se hned stalo místo trestu a nikoli holliday place

+2/0
18.10.2011 15:26

Psychor - detoxikovaný

FAKE

Rv

0/0
18.10.2011 15:18

Mitchell

Re: FAKE

Tak se dívám, že reakce na tento příspěvek zmizely úplně a nejsou vidět ani ve smazaných příspěvcích. ... Divné a smutné.

0/0
18.10.2011 16:08

Psychor - detoxikovaný

Re: FAKE

Pravda, je to nějaké záhadné...

0/0
18.10.2011 16:10

Mitchell

Re: FAKE

Mně už to došlo. Ve smazaných je to vidět pod originální příspěvkem, který byl smazaný. Ve "slušné" verzi se to přilíplo sem.

0/0
18.10.2011 16:14

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: FAKE

slusny clovek si rovnou zapne hardcore mod ;-D

+1/0
18.10.2011 16:20

Mitchell

Re: FAKE

Mám. Jen mi vadí, že po napsání příspěvku se to automaticky přepne zpátky.

0/0
18.10.2011 16:32

jenik221

Re: :))))) Proč není diskuze u článku

http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?r=domaci&c=A111017_111525_domaci_jb&foto=JB3e8b5e_12.jpg

ten v tom červeným tričku u okna

0/0
18.10.2011 15:30

Psychor - detoxikovaný

Re: :))))) Proč není diskuze u článku

;-D

0/0
18.10.2011 15:58

nejmenovaný zdroj z vlády

Usama palil po vrtulnikach raketama

pouzil manzelky jako zive stity, v kazde ruce kulomet mel....nestrileli po vrtulnikach....nepouzil manzelky...nebyl ozbrojenej ;-D 

Chytili mluvciho Ibrahima v zenskych satech....nebyl prevlecen za zenu....nechytili ho...

Tak to je neco podobneho...udajne, mozna, pry a z nejmenobvaneho zdroje ;-D Rv

+1/0
18.10.2011 15:11

Laco Pravičák

Re: Usama palil po vrtulnikach raketama

Soudruhu a co to má společného s českými vězni.Buď v práci v šest;-D

0/0
18.10.2011 15:51

nejmenovaný zdroj z vlády

Re: Usama palil po vrtulnikach raketama

to ma spolecnou jen duveryhodnost informaci ktere jsou ti predhazovany vlastne jen proto aby nasledujici den mohly byt dementovany ;-D byd v praci do 10PM jinak exekutor :-P

0/0
18.10.2011 16:05

Švédman

info

očekávejme amnestii, tím se nejvíc ušetří

bude se týkat 15 % odsouzených a obviněných

jde řádově o 450 000 000 Kč ročně

"dobrý zdroj" ;-)

0/0
18.10.2011 14:58

michaljn

CO JE POTŘEBA SKOVAT ????

Co chce kdo zakrýt tím, že vymyslel takovouto hloupost o vězeňské vzpouře ??? Jaká kauza se nemá dostat ven ???? 8-o8-o8-o8-o

0/0
18.10.2011 14:51

-Komedie-

Re: CO JE POTŘEBA SKOVAT ????

Tvoje paranoia?

+1/0
18.10.2011 14:53

michaljn

Re: CO JE POTŘEBA SKOVAT ????

a nebo tvoje zabržděnost ;-D

0/0
18.10.2011 14:59

michaljn

Re: CO JE POTŘEBA SKOVAT ????

CO BY NĚJAKÁ VZPOURA PŘINESLA ???? dyť se tam maj jak v bavlnce !!!

0/0
18.10.2011 15:00





Najdete na iDNES.cz