Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gašparovič odvolá slovenskou vládu, Radičová novou sestavovat nebude

Dosluhující slovenská vláda premiérky Radičové nezůstane v úřadu do březnových předčasných voleb. Prezident Ivan Gašparovič jmenuje nový kabinet. Uvažuje se i o úřednické vládě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sharpe

otazka

Kdo je to tak v te cervene uniforme, anglican ?

0/0
15.10.2011 0:39

Theben

Re: otazka

Angličan nie, len slovenský vojak v dobovej uniforme. Nič viac a nič menej!

0/0
15.10.2011 11:26

Sharpe

Re: otazka

To sem nevedel. Je dobre si vazit historie v cesku zavedli pro hradni straz uniformy pruskeho stylu bez prihlednuti k tradici a historii.

0/0
15.10.2011 19:35

Theben

Re: otazka

Na Slovensku sa zašlo do histórie a zaviedli sa pre stráž uniformy dobové, slovenské, práve že sa prihliadalo k tradícii a histórii.

0/0
15.10.2011 20:35

van de velwideeck

Re: otazka

a kedyže nosila naša armáda takéto uniformy? Veď toto je oblečenie dobrovoľníkov z meruôsmeho...;-)

0/0
15.10.2011 21:44

vítek z prčice

Radičová

.. je supEr politička a ve svém věku pěkná kočka. Posílám ji pusu a vyměnil bych ji za Nečase. Sesadit toho Sulika je málo, měli ho rovnou hodit do Dunaje . Pokud ovšem umí plavat - jsem humanista.

0/0
14.10.2011 22:20

Theben

Re: Radičová

Sulíkova družina zabudla pomerne skoro že koaličnú zmluvu treba dodržovať a nie už krátko po jej podpise vytĺkať zo všetkého len politický kapitál vo svoj prospech často aj nevyberanými spôsobmi.

0/0
15.10.2011 11:34

Lotras , Rudý český čert

Gašparovič postupuje přesně dle ústavy

proto Radičové přečetl příslušné články ústavy a tím rozhovor skončil, protože Radičová čuměla jako žába vytažená z kyšky.

Tuto informaci nám bulvár zamlčel;-D

+1/0
14.10.2011 22:14

vítek z prčice

Re: Gašparovič postupuje přesně dle ústavy

I do hajzlu se dostanete ústavní cestou. U nás také Únor 48 nebyl žádným pučem, jak dnešní aktivisté tvrdí. Bylo to o to horší, že se to Gottwaldovi povedlo ústavní cestou. A také věděl, že Beneš v krizi neobstojí jako v roce 1938. Gašparovič se vydává obdobnou cestou ... :-)

0/0
14.10.2011 22:26

Theben

Re: Gašparovič postupuje přesně dle ústavy

Lotras ...

Asi tak nejako to bolo ako píšeš, prečo české médiá túto skutočnosť "pozabudli" zverejniť netreba komentovať. Aj keby tam bol hocikto iný na mieste prezidenta, bude pokračovať tak isto ako mu káže ústava a právomoci! Nie je to žiaden katastrofický scenár, len bežný vývoj na politickej scéne ako je to často aj v iných krajinách, Česko nevynímajúc.

0/0
15.10.2011 11:41

Vifon

Proč tolik zájmu

O Horní Uhry???;-D

0/0
14.10.2011 16:53

Theben

Re: Proč tolik zájmu

No pretože Slovensko ("Horné Uhorsko- Felvidék - Oberungarn") bola, je a aj bude vždy pekná, malebná a dôležitá krajina priamo v srdci Európy! :-)

0/0
15.10.2011 11:46

LimonadovyJoe03

A co kdyby tam EU rovnou jmenovala protektora?

Špidla má teď čas, tak by do toho mohl jít.

+1/0
14.10.2011 16:01

Theben

Re: A co kdyby tam EU rovnou jmenovala protektora?

Ďakujeme, už sme tých protektorov z Prahy mali dosť, vystačíme a najmä pomôžeme si aj sami, tomu ver! :-)

0/0
15.10.2011 11:47

asiplavam

V podstate o nič nejde.

Ak prestanem špekulovať, ostane kostra - pre Sulíka je odmietnuť podpísať sa pod Euroval dôležitejšie ako vláda. Pre Radičovú je neprijateľné pokračovať s niekým, s kým sa na takejto fundamentálnej veci nezhodne. Takže rozchod a koniec. Normálne, dospelé riešenie. A že sa vráti Fico? No ak mu ľudia dajú hlasy, tak ho tam asi chcú, tak nech ho majú. Všetko je, ako má byť.

+2/0
14.10.2011 14:31

11focus

Re: V podstate o nič nejde.

Ano, dobře vám tak.:-/

0/0
14.10.2011 17:03

Theben

Re: V podstate o nič nejde.

Najlepšia radosť je škodoradosť? ;-D Varíš kašu, varíš? No jesť ju nebudeš, nebudeš ... ;-D

0/0
15.10.2011 11:49

rb0000

Nemozno zrovnavat strany Sloty a Sulika !

Ak niekto nazve str.SAS populistickou nie je to presne.Je tam rozdiel.By som SAS zaradil s porovnanim so Smer a ostat.str.medzi tu lepsiu demokr.stranu,ktrora ma moznost sa lepsie v pozitiv.slova zmysle vyprofilovat vo svojich skutkoch v pozitiv. zmysle k obcanovi narozdiel od stran Fica a Dzurindu,za predpokl.samozrejme,ak nespravi niekde chyby,kde musi byt stale ostrazita!A teda dostat sa sporovnanim od stran Fica a takeho Dzurindu viac dopredu ak dostane nato prilezitost!Preco?Pretoze,sa domnievam,ze je tam uplne iny potencial a nasad.lepsie veci riesit ovplyvnuj.kazdod.zivot obcana SR,a zaroven ide tu i o inu gener.,ktora ma nejake skusen.v zahranici,kde sa domievam,ze by ich vedela zapracovat v prospech do real.zivota obcana SR o ktorom vela vie!Myslim,ze to je najpodstatnejsie!Preto,praveze treba dat takymto demokr.stranam akou v tuto chvilu SAS urcite je prilezitost !

ukáž viac

0/0
14.10.2011 14:27

Theben

Re: Nemozno zrovnavat strany Sloty a Sulika !

Už ukázali až príliš veľa a svojimi nezrelými ukážkami si práve sami ukázali politické smetisko!

0/0
15.10.2011 11:56

Pajus

Opět se ukázalo, že v parlamentech

zasedají malí haranti a ne dospělí. Za každou cenu se museli dohodnout čtyři strany, aby nebyl SMER ve vládě. Při tom nehleděli na rozdílný zájmy. To samé je u nás. ;-O;-O

+1/0
14.10.2011 13:56

Pajus

Re: Opět se ukázalo, že v parlamentech

Sorry za chybu R^ MuselY

0/0
14.10.2011 13:58

Qlk2

A už je to tady zase...

Nech odpadne, čo je kolísavé, nech odpadne, čo je oportunistické, ale nech v tej strane zostane, čo je pevné, čo je charakterné, čo chce za tento národ zápasiť.

0/0
14.10.2011 13:49

josefm

Reakce na sebe nenechaly dlouho čekat

http://trencin.sme.sk/c/6096511/rybnicek-zrejme-odvola-viceprimatorku-zo-strany-sas.html

0/0
14.10.2011 13:48

Qlk2

Proč tohle Radičová udělala?

Má už slíbené místo lidového komisaře evropského svazu? Nebo proč jinak? Nemáte někdo vysvětlení?

0/0
14.10.2011 13:28

normalni_cech

Re: Proč tohle Radičová udělala?

pretože žu k tomu doviedol zákerný Dzurinda!!! Je to obrovský politický intrigán a zlosyn!!! ;-O;-O;-O

0/0
14.10.2011 13:52

Qlk2

Re: Proč tohle Radičová udělala?

Ale není přece blbá. Jen tak pro nic za nic by tohle neudělala, ne?:-/

0/0
14.10.2011 13:56

normalni_cech

Re: Proč tohle Radičová udělala?

je politicky absolútne neskúsená!! dzurinda je intrigán a hráč iného kalibru! Presvedčil ju že to je jediná cesta pre ňu!! A pritom to narafičil tak, že to vyhovuje jemu a Ficovi!!! Uvidíš..že sa s Ficom dohodne ..z ješitnosti nemohol zniesť že jeho stranícka podriadená je predsedkyňou vlády !!! radičová mu uverila vsadila na jkednu kartu ..teraz už možno vidí že spravila fatálnu chybu!! A možno sa z toho celého chcela vyzout. a mať pokoj.....!!!:-/

0/0
14.10.2011 14:27

Qlk2

Re: Proč tohle Radičová udělala?

Nevím, tak moc jsem ji předtím nesledoval, ale jestli to takhle udělala jen tak, tak je prostě blbá, ne?

0/0
14.10.2011 15:02

woodward2.b

gašparovič je ficův kůň

takže je pochopitelný, že nenechá pravici u moci - i kdyby to bylo jenom "v demisi"

0/0
14.10.2011 13:25

josefm

Re: gašparovič je ficův kůň

Ano, je. Navíc Gasparovič agitoval dvacetkrát denně za euroval a při hlasování pak je mimo republiku...

0/0
14.10.2011 13:46

orchidey

Re: gašparovič je ficův kůň

presne ako píšeš. divim sa mate takyto prehlad o sk politike.. :) ale vidite to presne tak ako to je. bohužial ludia na slovensku oslavuju pad vlady a navrat Fica. zas nastanu akože problémy s madarmi a populizmus a demagogia. ale ludia čakaju lacnejšie rožky. europa je zhnita komunizmom, byrokraciou a korupciou!!!

+1/0
14.10.2011 14:42

Lionel 1

Re: gašparovič je ficův kůň

R^

0/0
14.10.2011 16:44

van de velwideeck

Radičová je už mimo...

tento euroval bude jej biĺagom, ako pozývací list na Biľakovi....keď sa prejavia jeho dôsledky.

0/0
14.10.2011 13:20

Fred2

Nezávidím naším sestrám a bratřím

Nezávidím naším sestrám a bratřím na Slovensku teď jejich situaci!Měli by teď pohledat Morica ,ať konečně představí tu kravu,co sa doma napase a podojí!Ta krava se musí naučit nejspíše dojit krev!:-P!!

0/0
14.10.2011 13:10

glycerius

SLOBODA A SOLIDARITA

Spravedlnost a Solidarita (SaS) -  to je SLOBODA A SOLIDARITA ...teda SVOBODA A SOLIDARITA...

0/0
14.10.2011 13:08

Durika

Asi prestanem citat idnes.cz

na spravy z domova mam aj lepsie spravodajske servre. A nic ine tu posledny tyzden neni:-P.

0/0
14.10.2011 12:45

kocourek25

Re: Asi prestanem citat idnes.cz

Aj sa vrať za reku Moravu. Nikdo o Těba tu nestojí.Rv

0/0
14.10.2011 13:33

_Xeon_

Re: Asi prestanem citat idnes.cz

odsunout ;-D[>-]

0/0
14.10.2011 13:40

Durika

Re: Asi prestanem citat idnes.cz

Podla komentara tipujem, ze tebe nestoji.

0/0
14.10.2011 13:50

martanecek

Re: Asi prestanem citat idnes.cz

to mělo být po slovensky? ;-D

0/0
14.10.2011 13:54

Einstein

to mělo být po slovensky?

na 33% slovensky a 64 % česky, takže spolu to je 100 % československy :-).

0/0
14.10.2011 14:18

Jen Aby

jediná humorná věc na tom je

že Gašparovič poprvé coby prezident bude muset něco dělat (no, možná že poprvé v životě vůbec) ... smutné naopak je, jak Radičová, která si myslím, že byla docela prima baba v politice, se shrbila před Bruselem tak, že v panické hrůze z neuposlechnutí začala pohřbívat celé své okolí .. myšlenkové pochody asi v takových případech podobné, jako nepř. za Husáka, který nejdřív dlouhá léta bručel v base, kam ho bolševik zavřel, aby se pak sám coby bolševik choval stejně hnusně vůči ostatním ze strachu z Moskvy

+2/0
14.10.2011 12:37

sh1

divní Slováci

Určitě je dobře, že ta euronadšenkyně už nebude premiérkou. Obecně vzato ty Slováky ale nechápu: přispívat na kapitalizaci francouzských a německých bank, potažmo na Řecko nechtějí, ovšem strana, která je otevřeně proti eurovalu (Sulíkovci), se prý dle průzkumů v březnu do parlamentu už asi nedostane. Protože je nacionalistická, zpátečnická, protiintegrační ....

+1/0
14.10.2011 12:24

Výstřik do tmy VI.

Re: divní Slováci

Abychom se nakonec nedivili.

+1/0
14.10.2011 12:33

1000101111001011

Re: divní Slováci

Už je onálepkovali. A teď proti nim půjdou všechna eurohujerská média, to by v tom byl čert, aby lidem nedokázali vysvětlit, že ta koule je hranatá...

+2/0
14.10.2011 13:05

indnes

Re: divní Slováci

Aby si sa nedivil. Slovaci, podobne ako cesi neznasaju, ked do niekoho, kto sa nemoze branit kopu. Proste my viac fandime slabsim.

A za druhe, velmi bude zalezat od toho, ako sa to s tym "eurovalom" vyvinie. Ak padne Grecko a bude terba platit, tak potom sa efekt averzie proti tym, kto to schvalili, znasobi.

Takze, vydrz casu, ako husa klasu !

0/0
14.10.2011 13:34

Einstein

Podľa dnešného internetového hlasovania

SaS 40%

SDKU 22%

Smer 12%

Bohužial reálne výsledky volieb budú trochu iné, pretože primitívna väčšina (prevažne voliči Smeru) na internet nechodí, lebo nedokážu ani zapnuť PC

+1/0
14.10.2011 14:24

El Commandante 10.1

Radičová

spravovala Sorosovú Open society 6,5 rokov a ani ju nenapadlo dať si to, pri kandidatúre na prezidentku SR do životopisu . Verte mi , média ju u vás vykreslújú ako solídneho človeka ale ja ju radím v slovenskej histórii do spoločnosti Tisa a Mečiara !!

0/0
14.10.2011 12:14

gessel

Re: Radičová

Tiso nebol členom Open society

0/0
14.10.2011 13:05

Lionel 1

Re: Radičová

;-DR^

0/0
14.10.2011 16:47





Najdete na iDNES.cz