Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Česku řádí příušnice, očkování proti nemoci selhalo

V České republice je třikrát větší počet pacientů s příušnicemi, než je obvyklé. Zatímco loni v lednu trpělo nemocí 695 lidí, letos v lednu se příušnice objevily u 2410 pacientů. Trápí většinou dospělé převážně v Ústeckém kraji. Nemoc přitom může vyvolat vážné komplikace a způsobit sterilitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

svatáDala

Zvláštní jev,

že největší výskyt příušnic je v Ústeckém kraji. Příroda si pomáhá sama proti přemnožení "škůdců";-) Jinde bych je naočkovala, aby případná sterilita pomohla proti množení se a budoucí pobírání sociálních dávek ve velkém!!!!!!!!!!!!!

Jinak je mi líto, že se znovu objevují nemoci, které byli za Komanče vymýceny.

Dneska do státu vleze kdejaký "přistěhovalec" z východu spolu s neléčenými nemocemi a je otázka času, kdy díky nim a špíně všude kolem, se vyskytne opět nějaký virus jako byl mor;-€ /nečíst pozpátku/!

+4/0
12.10.2011 14:28

milla

To tu bude zas odpíračů

očkování.  Nechápu, jak  docela   normální lidé  začnou  kolem  očkování  vždy čas od  času  vířit vodu. Ano, asi to bude dobrý  byznys pro  výrobce ale  výhodu  mají i  děti. Je přece spočítáno, že  v promořené populaci je  pravděpodobnost  šíření nemocí  minimální. Stratí  se tam  tedy i  pár jedinců, kteří očkováni nejsou -  ovšem  na úkor těch, kteří  se očkovat  dají. Jakmile  se  promořenost  sníží na 70 % - onemocnět může  prakticky každý, kdo  očkovaný  nebyl  a s dalším  poklesem  i  ten, kdo  očkován byl, ale ne dokonale. Takže ty  slepice, které tady hlásají, že má  být svobodná  volba,  za pár let budou  kdákat, že jejich  mimísek  dostal  nemoc  a budou  svolávat  všechny pohotovosti  světa, aby jim  tu jejich   Noční Bouři nebo  Tu, kterou  milujeme, zachránili. Vždy je něco  za něco. nenechat  očkovat  dítě  není  hrdinství, ale  tupost a bezohlednost k  ostatním.

+1/0
12.10.2011 13:28

šmudlíček

Re: To tu bude zas odpíračů

Souhlasím.

A těm,co nenechají své děti úmyslně na očkovat by se měla naúčtovat kompletní léčba.

+1/0
12.10.2011 14:26

PremetFugas

Re: To tu bude zas odpíračů

To asi předpokládáte, že očkované děti jsou zdravější než ty neočkované, viďte?

Pokud by si měli neočkovaní platit onemocnění plně, tak pak ale musíte zrušit zdravotní pojištění úplně. Nevím, proč by neočkovaní měli přispívat na hrazení vakcín a také na léčení jejich nežádoucích účinků. A do nežádoucích účinků nepočítám jen sledované krátkodobé, ale zejména ty dlouhodobé, u kterých "experti" souvislosti s očkováním nepřiznají. A počítám do toho např. i vyšší vnímavost k jiným nemocem následkem oslabeného imunitního systému apod.

+2/0
12.10.2011 21:08

mischplysch

Re: To tu bude zas odpíračů

No v tom případě by měl ale stát platit komplet léčbu dětí postižených očkováním + odškodnění. Co vím, tak v Británii na to mají fond, tady nic. To jen pro ty, kdo si myslí, jak je v čechách systém "skvělý".

Stát nás nutí očkovat, ale odmítá nést zodpovědnost za následky, nemluvě o tom, že téměř jakýkoliv zdravotní problém, nebo vážné postižení po očkování se smete ze stolu s tím, že to s očkováním nesouvisí. Příbalové letáky jsou plné možných rizik, ale pak skutek utek.

+1/0
13.10.2011 13:09

hamili

Re: To tu bude zas odpíračů

Souhlasím,

pokud stát nařizuje děti očkovat, měli by jím pověření odborníci v případě, že dojde k zdravotním problémům u dítěte v časové následnosti po očkování, jasně prokázat, že tyto problémy s očkováním nesouvisí, a to znamená najít a prokázat jinou příčinu těchto problémů.

Dnes je tomu přesně naopak - očkování má jakousi presumpci neviny. Dokud se nenajde a neprokáže příčinná souvislost s očkováním, očkuje se dále, očkování se považuje za nevinné, což vede k dalším a často mnohem větším škodám na zdraví takového dítěte, neboť neprokázání příčinné souvislosti s očkováním neznamená, že tam není.

Pokud má být očkování pro všechny děti skutečně co nejvíce bezpečné, pak je třeba v případě následných zdravotních problémů očkování považovat za nejpravděpodobnější příčinu, dokud se neprokáže příčina jiná. V případě že se neprokáže, pak je třeba toto dítě začít očkovat šetrnějším způsobem nebo ho přestat očkovat vůbec.

+2/0
14.10.2011 9:30

hamili

Re: To tu bude zas odpíračů

Jenže nic takového se u nás neděje, případné varující reakce jsou zlehčovány, lékaři je s očkováním nespojují, očkuje se hlava nehlava, prostě se počítá s tím, že některé děti to v "zájmu" společnosti odnesou zdravím nebo životem. Kdo ochraňuje děti před následky očkování? Lékaři určitě ne! A stát nařizuje, ale od následků dává ruce pryč, prostě naše děti jsou pro něj odpad, který odpadl při zajišťování ochrany společnosti, jenže zda je očkování vůbec tou proklamovanou ochranou společnosti vlastně vůbec není dokázáno, opakující se epidemie příušnic o tom zrovna nesvědčí, stejně jako nárůst výskytu černého kašle při 98% proočkovanosti. Lidi přemýšlejte trochu a nepapouškujte stále dokola ty proklamace o ochraně společnosti očkováním, které jste slyšeli ve škole, ale které třeba vůbec nefungují.

Zkuste začít třeba zde: http://rizikaockovania.sk/dok/Kolektivna_imunita-myty_a_fakty.pdf

+2/0
15.10.2011 0:28

mischplysch

Re: To tu bude zas odpíračů

Úplně souhlasím. Ty příběhy postižených dětí po očkování by možná nenastaly, kdyby rodiče měli víc informací, lékaři byli mnohem opatrnější a dál se v očkování nepokračovalo.

0/0
16.10.2011 13:16

iwwi

Re: To tu bude zas odpíračů

nesouhlasím s tím, že by to lékaři neřešili...můj syn dostal minulý měsíc po očkování priorixem (obsahuje očk. látku proti příušnicím) příušnice. Jednoduše u něj ta vakcína příušnice vyvolala a nám teď nezbývá, než všechno řešit s imunologem, protože naše lékařka je "osvícená" a nehodlá malého vystavovat dalšímu očkování jako by se nic nestalo. Díky jí za to.

0/0
20.10.2011 9:26

johoho

Re: To tu bude zas odpíračů

A těm, co nechají, taky. Za ekzémy, alergie, tisíc vyšetření, nesnášenlivost potravin, autismus, ochrnutí, jen tu smrt nevím kdo bude hradit. A vakcíny byste si taky měli platit, a povinně.

+1/0
29.11.2011 20:47

mischplysch

Re: To tu bude zas odpíračů

Ty jseš taky kdákalka, nech si ty slepice od cesty, bez těch urážek diskutovat neumíš? Kdyby se tak dala naočkovat slušnost, to by snad v čechách povinné být mělo ;-D

A víš vůbec jaká je proočkovanost v zemích, kde je očkování dobrovolné? A co o tom dál víš, než jen to, že ti co neočkují jsou tupci? Nejradikálnější jsou většinou ti, co o tom vědí nejmíň....

+1/0
12.10.2011 17:24

johanka67

Re: To tu bude zas odpíračů

jistě víte, že skoro každá vakcina obsahuje rtut a hliník...mimo jiných dobrot... ted nevím přesné hodnoty, ale obsah v jedné dávce odpovídá dle povolených hodnot váze člověka 250kg...takže, pokud zaočkujeme 5 kg mimino ve věku kolem 2 měsíců, kolik že násobek povolené hodnoty překročíme?

ještě pořád se divíte těm slepicím o kterých píšete, že tohle odmítají?

skuste si přečíst něco tady http://www.slobodavockovani.sk/

nebo taky tady http://rizikaockovania.sk/dok.html#mozTocId283765

a pokud si dáte čas a projdete jednotlivé články na stránkách, možná si poupravíte názor na očkování a jeho prospěšnost...

+2/0
12.10.2011 23:38

johoho

Re: To tu bude zas odpíračů

Si odporuješ. Očkuješ se, abys nedostal nemoc. Tak čeho se bojíš? Přece ji nemůžeš chytit - od toho seš očkovanej. A jestli to nefunguje - což takhle si to připustit, místo kdákání na slepice?

Tak chrání to očkování nebo ne - když tu nemoc můžeš chytit, co? Ty chytrej!

0/0
29.11.2011 20:39

rad3on

hm a jak se proti tomu mame branit....

...my kteri jsme zdravi? To bych v clanku docela i uvital

0/0
12.10.2011 13:27

rad3on

Re: hm a jak se proti tomu mame branit....

nepocitaje ockovani

0/0
12.10.2011 13:27

Titan.no1

Honem

Už to cítím, taková aura příušnic kolem mě, jsou čím dál větší a větší... Snad to ještě zachráním, jdu naplnit obálku pro lékaře, snad mi jich předepíše více... ;-)

0/0
12.10.2011 13:01

pavelthelong

novinky............

celkem vseobecne se vi, ze ockovani ma jistou dobu ucinnosti, ktera se lisi u ruznyych vakcin. Treba u cerneho kasle je matematicky model spocitan na 25 let, cili uz tak od 20 let po ockovani mohou nekterti lide onemocnet. Pracuji jako prakticky lekar v SRN a zde se bezne starsi lide ockuji vakcinou Di-Te, tzn. proti tetanu a cernemu kasli v jedne vakcine. Celozivotni imunita neni vubec bezna zalezitost........

0/0
12.10.2011 13:00

mfric

Re: novinky............

když se nejedná o poslaneckou imunitu.....;-)

0/0
12.10.2011 13:04

mischplysch

Re: novinky............

Když už jste u zdroje, je v Německu očkování dětí ze zákona povinné? Zajímalo by mě to...

0/0
12.10.2011 13:05

pavelthelong

Re: novinky............

v byvalem "zapadnim" nemecku nikdy povinne nebylo, bohuzel. Ossies jsou proockovani dobre a lze se na jejich ockovani spolehnout. U Wessies je problem, ze polovina nevi, kde ma ockovaci prukaz a mozna se vakcinace u takovych pacientu zdvojuji nebo ztrojuji, protoze nikdo nic nevi.....

+1/0
12.10.2011 14:53

peto30

Re: novinky............

Po prve, doba ucinnosti vakciny proti ciernemu kaslu sa aktualne odhaduje na 5 rokov, a aj to len v zmysle znizenia vyskytu typickeho cierneho kasla - vakcina nedokaze zabranit lahsim a atypickym priebehom a nechrani ani pred nakazlivostou!

Po druhe, DiTe je vakcina proti zaskrtu (difteria) a tetanu, nie ciernemu kaslu. Jedna z veci, ktora vadi "odmietacom ockovania" je, ze lekari ani nevedia, co vlastne ockuju.

+2/0
12.10.2011 20:31

Paveljan

Na tom, jestli je vakcinace

účinná, či dokonce škodlivá, vůbec nezáleží. Hlavně očkovat, očkovat, očkovat, ať se točí prachy. A kdyby se někdo bránil, tak násilím, je to přece "veřejný zájem".;-O

+5/0
12.10.2011 12:49

pavelthelong

Re: Na tom, jestli je vakcinace

pokud se budete o vec vice zajimat, tak zjistite, ze kazda cinnost - i divani se na televizi nebo brouzdani po internetu - muze mit smrtelne nasledky. Nez zakazovat vakcinaci bych predem zakazal televizi a internet - u ockovani pozitivni efekty  pro zdravi vylozene prevazuji

+5/0
12.10.2011 13:03

PremetFugas

Re: Na tom, jestli je vakcinace

Nejde o to něco zakazovat, jde o možnost si vybrat. Otázku, zda převažují pozitivní nebo negativní efekty si musí každý za sebe svobodně zodpovědět sám.

+2/0
12.10.2011 21:14

johoho

Re: Na tom, jestli je vakcinace

Prosím Vás, prvně si něco přečtěte, nejen ze zdejší malé kotliny, pak něco pište!!!

Víte, kolik smrtelný následků bylo po očkování??? Tady se to většinou tutlá, venku je těch prokázaných úmrtí a poškození významně více. Jen tady nikdy žádná spojitost...

Tak se očkujte a respektujte, že někdo jinak chce žít.

(Vás ohrozit nemůže přece, když jste očkován.)

Mimochodem, je dost horších nemocí, které tu jsou, ale o těch se nemluví, když na ně nejsou vakcíny. Proč asi.

0/0
29.11.2011 20:46

Labia Majora Zemanová

...

Sterilita v Usteckem kraji, jen to ne 8-oRv

+3/0
12.10.2011 12:22

Alechin

Re: ...

presne to me napadlo...

0/0
12.10.2011 12:47

jakobin

Re: ...

"Jim" se to právě vyhne!

0/0
12.10.2011 12:56

La Chat quatorze

Re: ...

;-D;-DR^

0/0
12.10.2011 14:48

barnabas_666

Trápí většinou dospělé v převážně v Ústeckém kraji.

Nemoc přitom může vyvolat vážné komplikace a způsobit sterilitu. :-)

+2/0
12.10.2011 12:17

Mamho Jakotyc

Re: Trápí většinou dospělé v převážně v Ústeckém kraji.

To vypadá jak když to někdo záměrně vypustil.....že?

0/0
12.10.2011 12:39

(š)moula

Úsporná opatření hlavního hygienika

Účinnost vakcíny je dána mnoha faktory. Už hexavakcína byla na hraně, protože představovala obrovskou zátěž pro očkované. Nyní máme oktavakcínu, tam už hrozí značné riziko. Proto řada lidí odmítá nechat očkovat své děti. Přitom vypadlo očkování přímo v porodnici, právě v důsledku zavádění oktavakcíny. Vynechat dříve povinné očkování proti TBC a očkovat až po odchodu z porodnice a jen rizikové skupiny (které se na očkování svých dětí prostě vykašlou) je v době imigrace lidí z míst, kde je TBC až 20x zozšířenější než v ČR, bude za 5 až 8 let představovat obrovský problém.

Optimální je provést tu nejdůležitější trojici očkování hned v porodnici a pak očkovat nadvakrát tetravakcínami (nebo možná i natřikrát). A zavést povinnost očkovat děti zákonem. Vzhledem k oblasti, kde očkování selhává, snad pochopíte o čem je řeč (rizikové skupiny).

+2/0
12.10.2011 12:16

mischplysch

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

Očkovat proti třem nemocem hned v porodnici? To taky asi není úplně dobře narvat do čtyřdenního mimina takovou dardu..... to je jak z bláta do louže.

Místo zavádění oktavakcín bych rozvolnila očkovací kalendář, dala větší pravomoce rodičům ve spolupráci s pediatrem rozhodovat o svých dětech. Přitvrzení a tvrdá ruka státu vyvolává jen protireakce.

Už tak nechápu proč očkujou malá batolata žloutenkou B, za chvíli je budou očkovat povinně i proti rýmě. Já jsem pro svobodnou volbu v očkování, jinde to funguje tak proč ne tady. Ona ta zákonná povinnost má taky své proti, pediatři se bojí neočkovat a některé děti tak očkování v nevjodnou dobu mohou odnést na svém zdraví.

+5/0
12.10.2011 12:27

mamina2

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

Lékař vždycky může neočkovat, když má podezření, že by to pro dítě nebylo vhodné.

0/0
12.10.2011 12:28

mischplysch

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

To je ideální stav, který se vždy neděje.

+2/0
12.10.2011 12:29

(š)moula

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

Ano je to trochu kruté vůči miminu. Ale rozhodoval lékař, ještě v porodnici. A to hlavně z toho důvodu, že některé matičky už pak (po odchodu z porodnice) nikdo nedonutil přivést dítě na očkování. Navíc v nově zaváděném systému zaplatíte 4x 30 Kč na regulačních poplatcích za jedno očkování. To když si výslovně budete přát očkování proti TBC. Nebo budete muset při vyplňování dotazníku lhát, že patříte do "rizikové skupiny".

0/0
12.10.2011 12:39

MiroTR

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

No, kdybych si měl vybrat, zda zaplatit 120 korun, nebo TBC...

0/0
12.10.2011 13:19

Toranoko

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

To si delate srandu ? Imunitni system novorozence neni jeste vyvinuty, take prave proto se od ockovani hned v porodnici upousti... pro me to teda optimalni neni.Naopak, je optimalni ho nechavat s matkou, protoze psychika je prvni a zakladni faktor, ktery spousti vsechny pozdejsi nemoci a problemy.

A ne telu pusobit traumata, dokud je nejzranitelnejsi.

+1/0
12.10.2011 12:40

janduben

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

jak vis ze psychika spousti vsechny pozdejsi nemoci, to jako ze psychika spusti cloveku rakovinu? vis ze umiraji na nemoci i lid ekteri maji psychiku zcela v poradku a jsou napr, stastni a spokojeni?

0/0
12.10.2011 12:49

holes5

Re: Úsporná opatření hlavního hygienika

rozbouraná psychika a stres spouští rakovinu zcela prokazatelně....a jinak, myslíte, že když je někdo šťastný a spokojený, tak je imunní vůči všem chorobám?

+1/0
12.10.2011 12:55

EMS

Aktuálnost

Jen tak mimochodem, hygienické stanice zprávy o nemocnosti vydávají každý měsíc. Informace v tomto článku je ovšem z ledna.... Tak nevím, jak moc je rozšíření příušnic v této době aktuální??????8-o

+2/0
12.10.2011 12:15

Šulivajda

V Česku řádí příušnice

A spousta lidí si myslela že v Česku řádí Kalousek a jeho parta Rv

+2/0
12.10.2011 12:07

Bea Bonifassi

V Česku řádí příušnice, očkování proti nemoci selhalo...

....už zase korektní vyjádření.Ráno v radiu řikali, že se jedná o Ústecký kraj. Hned mi došlo, že se jedná o skupinu bez základních hygienických návyků, žijící po třiceti v jednom bytě a nezajímajících se o nějaké očkování........

Ve skutečnosti mne udivilo, že tam zatím nevypukla epidemie žloutenky, cholery a dalších chorob.I když možná už se to děje......!:-P:-P

0/0
12.10.2011 11:53

tuan4

Re: V Česku řádí příušnice, očkování proti nemoci selhalo...

..............tak jich se neplodnost zcela jistě nedotkne!

0/0
12.10.2011 11:58

astma

k problemu TBC č.2

Epidemiologická situace ohledně TBC z mého pohledu vůbec není tak ideálí,jak se předkládá veřejnosti.Iincidence nemoci  neklesá, držíme se na číslech pod 20  nemocných na 100 000 za rok,ale pokles a úplne vymizení nemocí NENÍ a NEBUDE.

Proto si děti nechte očkovat,očkování je MOŽNÉ ale není povinné,infomujte se podle jednotlivých krajů  u místních plicařů.Ani očkování proti TBC  neochrání na 100% před onemocněním TBC,ale u dětí zabrání vzniku závažných a smrtelných forem TBC / tuberkulozní meningitída / a dále je známy /a zamlčovaný/ ochranný vliv před infekcí bakteriemi ,které jsou podoné  TBC a spůsobují různé záněty kůže a lymfatických uzlin...

+1/0
12.10.2011 11:52

johoho

Re: k problemu TBC č.2

Prosím o vysvětlení, jak je možné, že 99% lidí s TBC bylo řádně očkováno?

Prosím vysvětlit stařeckou TBC. Ta se nedostane na povrch v oslabeném organismu? Kde že se tam vzala?

A prosím o nějaké vysvětlení pro všechny ty děti, kterým např. uhnila po očkování TBC kost a jejich rodiče...

0/0
29.11.2011 20:54

astma

k problému TBC č.1

jako plicař si dovolím napsat několik slov k problému zrušení očkování proti TBC.

Jistě to souvisí s financemi a hlavně s tlakem jistých farm. firem,které prosazují očkování již spomínanou hexavakcínou.Hexavakcína je takovou imunitmí NALOŹÍ pro dítě,že  po naočkování  docházelo k abnormální vybuzeným reakcím imunity detí i na již problěhlé očkování proti TBC- dětem se zvětšovaly lymfatické uzly,nehojily se jizvičky po TBC  vakcíně,co zase komplikovalo život pediatrům,oddalovalo další očkování.Vina se samozřejmě a úplně  zbytečně hodila na BCG vakcínu proti TBC,která sama o sobě za nic nemůže:-).

Je to  vše díky tomu,že pediatři/proč asi/  neúměrně rozšiřují očkovací kalndář, v snaze ušetřit dítku bolest s vpichu  mu naperou do těla přípravek 6v jednom-případ hexavakcíny

.

+2/0
12.10.2011 11:52

tuan4

Re: k problému TBC č.1

....................a už se připravují i oktovakcíny.

Inu,pokroku se lidstvo neubrání.

0/0
12.10.2011 11:56

dulka

Re: k problému TBC č.1

R^R^

0/0
12.10.2011 12:00

Miles

Informace o priusnicich

http://www.priusnice.cz/

0/0
12.10.2011 11:29





Najdete na iDNES.cz