Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříletý hoch přečkal noc v polských hvozdech, zachránil ho věrný pes

Rodiče tříletého Dawida Stepiena už nikdy nezapomenou na probdělou noc ze čtvrtka na pátek, kterou strávili v hlubokých lesích středního Polska. Spolu se stovkou policistů a desítkami hasičů tam hledali syna, jenž odpoledne odběhl za svým psem a ztratil se. Pes ho věrně hlídal a vyštěkal pomoc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Trabant 2011i GTO

:)

Líbí se mi na té fotce ty hluboké lesy středního Polska a věrný oříšek. ;-):-):-P

+1/0
9.10.2011 7:32

neandrtálec

Re: :)

Věrného oříška nedokázal zpacifikovat ani myslivec, i když životní funkce malého chlapce nebyly známé, a mohlo jít o minuty.

:-)

0/0
9.10.2011 10:51

StG08

Tak dojemné, tak romantické, tak Americké!

0/0
9.10.2011 7:24

neandrtálec

Na ilustračním snémku to je vlčák

V běžném životě nechávají "chovatelé" větších plemen svoje psy volně pobíhat po krajině a mají z toho zábavu, jak mají ostrého psa.

:-)

Chovatelé meších plemen psů (ti bývají inteligentnější) si psa vedou na vodítku, a snaží se, aby s tím nikoho neobtěžovali.

:-)

0/0
9.10.2011 5:15

neandrtálec

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

V Americe tolik volně pobíhajících psů není.

:-)

0/0
9.10.2011 5:16

gfx3D

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

jojo v Emerice jim staci volne pobihajici pitomci se zbranema...

+1/0
9.10.2011 9:05

neandrtálec

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

Máš pravdu, Amerika řadu věcí řeší pomocí střelných zbraní.

:-)

0/0
9.10.2011 10:50

gfx3D

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

jo bohuzel vcetne mezilidskych vztahu...

0/0
9.10.2011 13:37

gfx3D

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

Takoveto nalepkovani je samozrejme blbost. Za prve, na snimku je ovcak, vlcak je uplne jine plemeno. Za druhe, majitele malych psu vodi sve psy na voditku predne proto, ze vetsinou jsou to nevycviceni/ nevycvicitelni psi, kteri by pri prvnim podnetu zdrhli a za druhe, ve sve podstate byvaji mensi psi paradoxne agresivnejsi, nez psi velci. Je to dane tim, ze v dusledku sve nedostatecne velikosti se citi mnohem casteji ohrozeni a mohou zareagovat utokem. Nemluve o tom, ze nechat rust velkeho psa bez vychovy je temer jistota budoucich problemu, u malych psu to byva pravidlem. Blbci jsou samozrejme jak mezi majiteli velkych, tak i mezi majitely malych psu. Bohuzel u tech velkych psu byvaji ty nasledky mnohem horsi...

+1/0
9.10.2011 8:29

neandrtálec

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

Německý ovčák je plemeno psa, pocházející z Německa. Je to nejrozšířenější plemeno psů na světě a nejrozšířenější služební plemeno – v podmínkách ČR se používá k ochraně majetku i k práci policejní, záchranářské, vodí slepce. Kdysi byl německý ovčák zneužit k hlídání zajatců v nacistických táborech.

:-)

0/0
9.10.2011 10:55

gfx3D

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

ok a co ma popis plemene NO spolecneho s mym prispevkem a tim, ze v puvodnim komentari k clanku jste zamenil Nemeckeho ovcaka s Ceskoslovenskym vlcakem?

0/0
9.10.2011 13:36

rasputinka

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

Nesouhlasím, mám dva smetáky, chodíme povětšinou na volno, na vodítku jen, když jsme u silnice. Holky mám vychované, poslouchají a na nějaké neposlouchání nemají ani pomyšlení, jelikož mají dostatek aktivity, např agility.

Také mi nikdy nezaútočily na psa, ba naopak je milují a spíše psi utočí na nás, i když je mám na vodítku, je nás více a stejňak si velký pes vybere mé holky, takže srabáctví.

Ono se ani nedivte, že malej pes utočí, jestliže se k němu žene plnou rychlostí o dost větší pes, to je strachová agrese, přec jen stačí blbé šlapnutí, či skočení na malého a může to odnést páteří - byla jsem svědkem.

0/0
9.10.2011 12:45

zluta-rozinka

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

neandrtálec zareagoval skutečně jako neandrtálec ;-D

+1/0
9.10.2011 10:47

neandrtálec

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

Pro neandrtálce je každý kousek stravy cenný, rozinko.

0/0
9.10.2011 10:48

zluta-rozinka

Re: Na ilustračním snémku to je vlčák

nevidím souvislosti :-P

0/0
9.10.2011 10:49

Rubik1

Pes kluka vylákal do lesa a zachránili ho lidé

Vůbec není pravda, že kluka zachránil pes. Naopak, kdyby nebylo psa, tak by kluk byl v pohodě doma. Kdyby byl ten pes alespoň trochu inteligentní, tak zase kluka dovede pomalu domů ještě před setměním.

0/0
9.10.2011 2:05

Scarlett from Scottland

Re: Pes kluka vylákal do lesa a zachránili ho lidé

kluk za nim nemusel chodit...

0/0
28.10.2011 14:24

kajak v zakoně

článek není bohužel úplný...

neni tam ta část, jak hajnej toho voříška zastřelil, aby se dostal k dítěti.. Jinak v pořádku...R^

+1/0
8.10.2011 23:35

sn63

a v Polsku

nemaji psa ktery umi vypracovat stopu pak hodin starou. V lese zase neni takový problém stopu zvladnout .

0/0
8.10.2011 22:42

Qíteček s modrým naslouchátkem..

Re: a v Polsku

Oni nechtěli riskovat, že by jim takovou kapacitu zadávil nějakej vořech, co jen hlídá svýho pána...

0/0
8.10.2011 23:13

vrgf

-

jeste jsem nevidel trilete dite, ktere po svych za 'dve minuty' zmizi tak daleko, ze ho nejde najit

0/0
8.10.2011 22:41

mattonka

Re: -

když jelo na psu... ;-)

+1/0
9.10.2011 8:59

Bígl

To je pašák!

Ten pejsek. A ať to malý kluk odnese nanejvýš rýmou.

+1/0
8.10.2011 20:38

Mesmeric

Pěkné

"Dobrodružství" s dobrým koncem, ještě že tak. Pes jak má býtR^

+1/0
8.10.2011 20:28

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Tak ještě, že to dopadlo OK.

R^

0/0
8.10.2011 20:23

knox

4 km ?

takže ušel 4km.....to v tom vrtulníku chlastali? A co ty policajti měli za psy,že neudrží stopu 4km ? neni to zas nějaká kachna ?

+2/0
8.10.2011 20:09

knox

Re: 4 km ?

TI :-)

0/0
8.10.2011 20:10

Hokki

Re: 4 km ?

Ty se odkopáváš úplně něčím jiným než nějakým blbým "y" nebo "i"!:-)

0/0
8.10.2011 21:29

knox

Re: 4 km ?

nepovídej, a nebo vlastně povídej. se možná dozvim něco nového :-)

0/0
9.10.2011 8:44

Obludni_K

Zase klasika,

zas nezodpovědný rodič který nechápe že 3.5leté dítě prostě nejde nechat bez dozoru. Když takové děcko příkladně v MŠ zakopne a odře se, rodič se automaticky ptá vychovatelky: a kde jste byla když se mu to stalo? Ale sám si obvykle myslí, že za své dítě stejnou zodpovědnost nemá...

+1/0
8.10.2011 19:35

Huckelberry Švédd 7

Re: Zase klasika,

hmmmm ... ty budeš asi bezdětnej(ná).... s žádným dítětem nemůžeš být pořád ( WC, telefon, pračka, pošťák ..... )

+1/0
8.10.2011 19:55

Morgiana

Re: Zase klasika,

Ale víte že ty rodiče si to opravdu myslí? Dělám ve škole a neustále nevycházím z údivu. P5esně jak píše kolega. Děcko sebou flákne na zahradě a už poslouchám řev, kde jsem byla , když spadlo a ušpinilo se.

+2/0
8.10.2011 20:05

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Zase klasika,

Já tohle učitelům nevyčítám... vím, že nemůžou být všude....

0/0
8.10.2011 20:24

petr____22

Re: Zase klasika,

Co kde byla - ale proc ho jeste navic nestihla chytit. Driv prisly deti domu s rozbitym kolenem a roztrzenyma kalhotama, dostaly na zadek a bylo to..

+1/0
9.10.2011 0:42

Toranoko

Re: Zase klasika,

Proste jde. Ale zpetne ma kazdy plno kecu. Kdyby se aplikovalo tvoje pravidlo, pulka sveta nejspis neexistuje - nebo si vazne myslis, ze vsude na svete jsou deti pod dozorem 24 hodin denne ?

0/0
9.10.2011 9:04

trojuhelník

1

u nás jeden čtyřletý stavěl v 1945 v Praze barikádu

+2/0
8.10.2011 19:34

medved.m

Re: 1

Nepovídej ;-D

I cihly podával?

0/0
8.10.2011 19:39

zlomená lopata

Re: 1Podával i oás do kulometu

Podával i pás do kulometu!

0/0
8.10.2011 19:44

trojuhelník

Re: 1Podával i oás do kulometu

proč, protože mu to myslelo politickyR^

0/0
8.10.2011 19:54

ČSLA

Re: 1Podával i oás do kulometu

:D protože mu to myslelo politicky, vy šchmejdi! ;-DR^

0/0
8.10.2011 20:41

Huckelberry Švédd 7

Re: 1

.... z lega ....:-/

0/0
8.10.2011 19:56

George Renel

Re: 1

A vf šestačtyřicvátým už šel volit:-)

0/0
9.10.2011 8:04

viveka

Šikovnej pejsek

:-)

+2/0
8.10.2011 19:17

Alfa samec

Hluboké hvozdy v Polsku

Já tedy střední Polsko moc neznám, ale nedokážu si tam představit ty hluboké hvozdy, maximálně tak na jihu u našich pohraničních hor.

0/0
8.10.2011 18:48

Já rád játra

Re: Hluboké hvozdy v Polsku

Pro novinarku co jaktezivo nevylezla z mesta je i par stromu bajnym hvozdem.

0/0
8.10.2011 19:12

Jean-Luc Picard

Re: Hluboké hvozdy v Polsku

Klasický novinář má problém se vyznat i o vánocích před supermarketem při prodeji stromků.

+1/0
8.10.2011 19:18

Zná ho někdo? Ne? Pak je to on!

Re: Hluboké hvozdy v Polsku

;-D;-D

0/0
8.10.2011 20:25

ivoš99

Re: Hluboké hvozdy v Polsku

No, když neznáte, tak je lépe se k tomu nevyjadřovat. Též bych řekl, že tam moc lesů není, ale zrovna na potvoru ves Karolinów (kousek od Leczna) je lesy obklopena.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/35-letniego-dawida-ktory-zaginal-w-lesie-uratowal-jego-piesek-misiek_208843.html

a mapy google (zadat "Leczno, Polska"), Karolinów leží asi 4km jiřně od Leczna.

0/0
8.10.2011 19:29

Wolodyjowski

Re: Hluboké hvozdy v Polsku

pche, ve východním Polskiu jsou lesy jakés nikdy neviděl, a ve středním polsku i krásné hory (Hory sv. Kříže) ve velkiopolsku ( Poznan) jsou krásné jedlové lesy, jaké u nás nejsou.

0/0
9.10.2011 16:16

s.m.

šťastný konec

pejsekR^R^

+2/0
8.10.2011 18:39





Najdete na iDNES.cz