Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Drogová válka ve Střední Americe: 1 z 50 mladíků se nedožije 31 let

Jeden z padesáti dvacetiletých mužů ze Střední Ameriky zemře do svých 31. narozenin násilnou smrtí. Tento počet se stále zvyšuje a už dosáhl "kritického bodu", varuje OSN v čerstvé zprávě o vraždách ve světě. Loni podle ní bylo na zeměkouli zavražděno 468 tisíc lidí, nejvíc v Africe a v Americe.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ormir

Čím to je, že v určitých oblastech je tolik násilí ?

Týká se to většinou jižněji položených zemí. Je to dané rasou nebo čím, že mají takové sklony k násilí. Zajímalo by mě, jak by svět vypadal, kdyby ho obývali třeba jen běloši. Byli bychom dál ve vědě, průmyslu, vzdělání nebo by se i tak našlo stejné procento lumpů a násilníku ?

0/0
9.10.2011 12:46

lucinecka

Re: Čím to je, že v určitých oblastech je tolik násilí ?

Běloši se po staletí zabíjejí mezi sebou, válčili spolu po celou histrorii Evropy. A ve 20. století mezi sebou vedly dvě války s desítkami miliónu obětí. Teď máme netradiční 70 letý mír díky evropské integraci.To je zjištění, co? 8-o8-o8-o

0/0
9.10.2011 15:46

Tomásek

Afrika

Black Eyed Peas - Where is The Love?

0/0
8.10.2011 21:44

Jean-Luc Picard

Afriku si klidně vynásobte dvěma

Co se odehraje mimo civilizaci - kmenové a rodové spory se většinou ztratí a nepočítá.

0/0
8.10.2011 17:48

jjyyyj

Austrálie a Antarktida patří kam a kolik % je tam ?

Mexiko a okolí je pro drogovou mafii ideální prostředí. Čím větší restrikce, tím lepčí(vzor hepčí)kšeft, tím větší svinstvo a dráž se prodává...

0/0
8.10.2011 17:27

Angorka kocka domaci

Re: Austrálie a Antarktida patří kam a kolik % je tam ?

Drahe? To je O.K.! Nemuze koupit kazdy. Nemuze kazdy delat business. Drugs je spatne. Potom guns, vrasdy, gang... Co vy? Mate resheni?

0/0
8.10.2011 17:37

jjyyyj

Není to jednoduché, ale když stát může prodávat alkohol a ta

bák, může prodávat legálně cokoliv. Kdo chce, drogy bral, bere, bude brát. Daně a určitý zaručený standart látky by byl pro stát dobrý kšeft a záruka pro závislého, že si nedá strychnin, omítku, jiné svinstvo... Zákazy vedou k ředění dýlery a většímu kšeftu pro mafie. Státní prodej by byl bez guns, vrasdy, gang... Každá prohibice plodí zločin.

Běžnou marjánku ať si vypěstují legálně pro sebe a kamarády sami uživatelé, téměř jistě nedosáhnou vysokého obsahu THC, Vietnamci a spol. jsou bez práce.....

I divoká zviřátka milují drogy a od nich to převzal vývojem i předčlověk a dále člověk....  Co vy? Mate resheni?

0/0
9.10.2011 15:37

duhacenzor5

násilí se zabrání tím,

že se omezí střelné zbraně - tak to jo, ideální mírová společnost je taková, kde zbraně mají jen zločinci a vláda...;-D Mimochodem všimněte si, že země socialismu a islámu ( + Thajsko) drogové překupníky bez milosti popravují, proč asi?;-D,  vezměte si z nich příklad, popravujte drogomany a zločinnost se podstatně sníží.

0/0
8.10.2011 17:24

stopKSČM

1 z 50 mladíků se nedožije 31 let?

Že by?

0/0
8.10.2011 17:09

Sed_ut_perspiciatis

Re: 1 z 50 mladíků se nedožije 31 let?

:-)

0/0
8.10.2011 19:55

Fai Rodis

Re: 1 z 50 mladíků se nedožije 31 let?

Tez nad tim uvazuji. A jak je to pak po tricitce?

Mimochodem - kluci a holky se rodi v pomeru 102:100, v 18 letech se pomer srovna, protoze matka priroda jaksi pocita s 2% ubytkem mladencu v prubehu rustu.

0/0
8.10.2011 20:39

tcoudi

Výsledek prohibice

Fakt a´t žuije válka proti drogám.jen se ukazuje k čemu to vede.k soukromým armádám a občanské válce.

0/0
8.10.2011 16:57

thunderclap

Důchodová reforma v Česku:

1 z 50 mladíků se možná dožije důchodu...

+1/0
8.10.2011 16:56

danhar1

Re: Důchodová reforma v Česku:

R^

0/0
8.10.2011 16:59

jaris07

Re: Důchodová reforma v Česku:

49 z 50 se nedozije duchodu :D

0/0
8.10.2011 18:11

cartouche

xxx

Klídek. Jedná se o normální malthuziánskou samoregulaci. Mexiko prostě nemůže 100+ milionů lidí uživit.

0/0
8.10.2011 16:31

tuan4

Re: xxx

............ano,až bude poměr obrácený,tak to bude zajímavý.

0/0
8.10.2011 16:42

vrgf

preklad Americas

ve zprave se mluvi o tretine zavrazdenych v 'Americas', plural, cim se samozrejme mysli Severni a Jizni Amerika, nejen USA, ktere si vetsinou predstavime pod nazvem 'Amerika'

0/0
8.10.2011 16:26

stryke

Re: preklad Americas

No to teda nevím, mě bylo z českého textu hned jasné, že se jedná o severní i jižní Ameriku. Amerika je označení kontinentu a tak se to myslím učí i v zeměpisu.

0/0
8.10.2011 16:30

Angorka kocka domaci

Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

Evropa to nezna tam.

0/0
8.10.2011 16:18

vrgf

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

ja myslel, ze USA jsou hlavni pricinou toho co se tam deje

0/0
8.10.2011 16:24

Cislo 2

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

rozviň svou myšlenku ...

0/0
8.10.2011 16:31

stryke

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

Kde je poptávka, je i nabídka... Kdyby neexistovala obrovská poptávka z USA, tak by v jižní a střední Americe zřejmě nepůsobilo tolik drogových gangů. Neříkám, že by tam nebyly... domácí poptávka tvoří část příjmů drogových gangů, ale už kvůli relativní chudobě místních neskýtá až tak lákavou příležitost k výdělku. 100 $ za gram je pro jihoameričana opravdu veliká motivace, ve srovnání s 2 $ za gram v Kolumbii.

0/0
8.10.2011 16:44

tcoudi

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

hlavně zvedá cenu americký boj proti drogám,díky kterému bohatou narkobaroni.americké soukromé věznice sou zase plné  drobných dealerů.systém jak má být.prohibice jim evidentně jako odstašující příklad nestačila.

0/0
8.10.2011 16:59

Angorka kocka domaci

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

Well, kolik % ? To je hodne malo. Kdyz by US nehlidal tak hodne zla situace bude. Ted jsou hlidany. FBI vi zna. Toto je dobre. Mexicance lip hlidaji. Ja nevidim spatne toto.

0/0
8.10.2011 17:31

tuan4

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

......................zatím nic nerozvinul,což?;-D

Asi došly argumenty.

0/0
8.10.2011 16:44

nemsi

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

asi se zabalil do us vlajky a zapalil se!

0/0
8.10.2011 16:49

Angorka kocka domaci

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

Well, ja balit US vlaika a palim se. Right, ja mam rad svoje zeme. Vy svoje branite nebo zradyte? :-). Vy nepiste odpoved. Ja znam odpoved. Vy nebranite. Czesi malo maji radi.

0/0
8.10.2011 17:25

mocmocmedviku

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

Jenže je rozdíl mít rád svou zem a slepě podporovat všechno.

0/0
8.10.2011 18:42

Angorka kocka domaci

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

Ja rozumim. Politika, to neni dobre k vsem. Ale, ja neurazim muj stat. Nikdy.

0/0
8.10.2011 22:00

Orwell2008

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

To je fakt,komu by koks prodaval ty obrovsky kvanta kdyby nebyli spolehlivá kupci v USA.

0/0
8.10.2011 16:38

Angorka kocka domaci

Re: Kdyz by US nepomahalo tam, umre kazdy. Deti taky.

Vy neznate situace tam. Ja vidim.

0/0
8.10.2011 17:20

on6.

Kolik mladych u nas zahyne diky automobilu ci motorce?

0/0
8.10.2011 16:13

mocmocmedviku

Re: Kolik mladych u nas zahyne diky automobilu ci motorce?

A co s tím chcete dělat ? zakázat mladistvé, nebo motorky ? myslím, že váš komentář se sem nehodí, vy si snad myslíte, že v Mexiku mladí na silnicích neumírají ?

0/0
8.10.2011 16:28

jan_bivoj

Re: Kolik mladych u nas zahyne diky automobilu ci motorce?

U nás je úmrtnost mladých mužů mezi 20 a 31 lety podle úmrtnostních tabulek ČSÚ z roku 2009 0,88%, ještě v roce 2003 to bylo 1,13%. Čili oproti té latinské Americe aktuálně méně než poloviční.

0/0
8.10.2011 16:38

fouly

Této situaci

nikdo nezabrání, jedině až se vybijí,  tak snad bude klid!

0/0
8.10.2011 16:03

Angorka kocka domaci

Re: Této situaci

US tam brani. FBI.

0/0
8.10.2011 16:19

fouly

Re: Této situaci

Nechápu,  co to plácáš ?

0/0
8.10.2011 20:37

nemsi

mexico?

Mexico ve stredni Americe? ( Central America) ? kdo todle udelal? nejspis nekdo z Ceska ktere je ve vychodni Evrope ?

+2/0
8.10.2011 16:01

xenofobní rasista Soulburner

Re: mexico?

tak se ta oblast prostě označuje, milej zlatej ;-DRv

0/0
8.10.2011 16:19

on6.

Re: mexico?

Nemate pravdu

http://cs.wikipedia.org/wiki/St%C5%99edn%C3%AD_Amerika

0/0
8.10.2011 16:21

nemsi

Re: mexico?

Dekuji za podporu! Je tady banda vychodoevropskych ignorantu!

0/0
8.10.2011 16:43

nemsi

Re: mexico?

Ale neoznacuje! milej zlatej boubelatej !

0/0
8.10.2011 16:48

Angorka kocka domaci

Re: mexico?

To je dobre. Nazev je O.K.

+1/0
8.10.2011 16:20

vrgf

Re: mexico?

ve zprave je Mexico zahrnuto pod 'Central America'.

Na zemepisu nas ucili jinak, ale Americane a Kanadane pod vyrazem Severni Amerika mysli USA+Kanada.

0/0
8.10.2011 16:30

nemsi

Re: mexico?

nemate pravdu!  Ze Mexico je v severni Americe, vi kazdy Mexican, Canadan a Obcan spojenych statu! Uz jste nekdy slysel o NAFTA ?

0/0
8.10.2011 16:42

thunderclap

U nás...

...49 z 50 mladíků nepozná co je práce.

+1/0
8.10.2011 15:59

fouly

Re: U nás...

Oni ji ani nechtějí poznat, u nás je to něco podobného v určitých vrstvách společnosti, které parazitují na ostatních občanech!

0/0
8.10.2011 16:07

mocmocmedviku

Re: U nás...

no jestli myslíte ty mladíky které já :-)

0/0
8.10.2011 16:29

superpiryn

Tvrdá represe

Je tam třeba zavést tvrdou represi, za výrobu,přechovávání a držení drogy okamžitě dotyčného zhoupnout na nejbližším stromě. R^

0/0
8.10.2011 15:59





Najdete na iDNES.cz