Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud pravomocně potrestal Čechokanaďana za zpochybňování holokaustu

Za zpochybňování holokaustu na internetu dostal Čechokanaďan Vladimír Stwora pravomocně šestiměsíční trest vězení podmíněně odložený na zkušební dobu dvou let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Floyd

podnětná diskuze

http://vera-tydlitatova.eblog.cz/vladimir-stwora-ze-zvedavce-odsouzen

0/0
30.9.2011 12:41

modrozlodějskej fógl

Hm., asi ten pán byl nejdřív Kanaďan a nyní Čech,

Za bolševika se na školní výlety jezdilo do Terezína, Osvětimi, příp. dalších koncetráků. Zřejmě mu tato fáze unikla. Pravda, v těch koncetrácích nebyli však  jen Židé.

0/0
30.9.2011 11:28

petr_12345

Re: Hm., asi ten pán byl nejdřív Kanaďan a nyní Čech,

Vůbec jste to zjevně nepochopil.

Jinak kdo je ten odsouzený dohledá si na internetu i malé dítě.

0/0
1.10.2011 0:54

useknutahlava

.

když vraždí židy, tak je zákaz to zpochybnit.

když vraždí židi, tak to musí všichni zpochybnit a povinně.

+3/0
30.9.2011 9:15

babacek

Soudy

Musím se ptát proč doposud nebyl nikdo potrestán za zpochybňování komunistických zločinů ? 8-o

0/0
30.9.2011 8:33

ramm

Re: Soudy

páč to není v Trestnim zákoníku :) a kdyby bylo, tak by bylï zase bolševici naštvaný a hulákali by, že je to porušování svobody slova :)

0/0
30.9.2011 9:15

modrozlodějskej fógl

Re: Soudy

Babáčku, jako vždy kecáš hovadiny. samozřejmě že s to dá odstíhat jako ten holokaust! Ale když někdo napíše, že mu za komunistů bylo lépe, tak to asi těžko!!

0/0
30.9.2011 11:22

babacek

Re: Soudy

Já to rozhodně nepíši. Ty ano ?8-o

0/0
30.9.2011 14:20

petr_sleder

Tohle je

naše svoboda projevu v praxi. Není co dodat. :-/

0/0
30.9.2011 8:18

bar.bu.do

Není možno zpochybňovat oficiální verzi ...

... protože žádná neexistuje ...

0/0
30.9.2011 7:18

Adam Weishaupt

Nebude dlouho trvat a za chvili to bude opravdu horsi

jak za bolsevika.Osobne v existenci plynovych komor v koncentracnich taborech neverim a to z duvodu, ze je trestne o tom pochybovat.

0/0
30.9.2011 1:59

petr_sleder

Re: Nebude dlouho trvat a za chvili to bude opravdu horsi

Máš někoho, kdo ti bude posílat buchty do krikinálu? :-)

0/0
30.9.2011 8:23

Pepan11

tenhle pripad se bude vyvijet

Podle ceskych zakonu je to OK, ale mozna Kanada to bude povazovat za zasah do sve suverenity. Stalo se to v Kanade, mela to setrit Kanadska jizdni. Je to ponekud zvlastni, ze to nekdo v Cechach zvedl a dotlacil do rozsudku - kdyz normalne je system ve vsem velmi liknavy.

0/0
30.9.2011 0:40

petr_sleder

Re: tenhle pripad se bude vyvijet

Židi vládnou i v Kanadě naivko. :-)

0/0
30.9.2011 8:24

ramm

Re: tenhle pripad se bude vyvijet

mrkněte na působnost trestního zákoníku, je to cca 10 paragrafů na začátku, nejlíp s nějakym komentářem :)

0/0
30.9.2011 9:24

Lord.Fingolfin

"Názor"

Tady nejde vůbec o nějakou polemiku, ale o jasná fakta. Vraždění CyklonemB, plynové komory v Sobiboru či Treblince, krematoria, to je realita. O čem na tom chcete polemizovat? To je zcela bezvýznamné a beze smyslu. Slouží to zpravidla jen a pouze k vlastnímu zviditelnění (v lepším případě) nebo k "legitimizaci" nějakých choromyslných pitomostí (to v tom horším). Já prostě nechápu, o čem ten člověk chce zvedat diskusi... Fakt je, že šoa byla obrovská tragédie, to ostatní - počty mrtvých, počty komor, to jsou jenom kulisy. Nepřijde mi, že bych se na to měl dívat jinak, když by se jednalo o čtyři miliony místo šesti, i kdyby se mělo jednat "jen" o akce Einsatzgruppen...

0/0
30.9.2011 0:18

dr.Radarius

Re:

Přečti si Rudolfovu zpravu, to je moc pěkné čtení, málem sem se po precteni pozvracel...

0/0
30.9.2011 15:20

Slušný Občan

svoboda slova ?

to asi soudci nerespektují ustavu ne ? která zaručuje svobodu slova a projevu nebo je snad zák postaven nad ustavu ?

0/0
30.9.2011 0:11

Lord.Fingolfin

Re: svoboda slova ?

Jen pro zamyšlení: Když budu všude vykládat, že Vás někdy zabiju, tak se na to také budete dívat jako na svobodu slova? Musejí být nastaveny hranice.

0/0
30.9.2011 0:19

petr_sleder

Re: svoboda slova ?

Když to budeš všude vykládat, tak je to vyhrožování. To je z trochu jiného soudku.

0/0
30.9.2011 8:25

Monokulturalista

Velmi doporučuji přečíst

3.obhajovací řeč: http://zvedavec.org/zvedavec/2011/05/4358-treti-obhajovaci-rec.htm

0/0
29.9.2011 23:25

dan..

Voltaire:

Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale až do smrti budu hájit Vaše právo to říkat.

0/0
29.9.2011 22:00

John Rambo

Dvoji metr

nase soudy jsou az extremne benevolentni k levicovym extremistum, KSCM je legalni stranou zastoupenou dokonce v parlamentu. Ten kdo bude snazit vyvolat diskuzi o tom, ze v sovetskych koncentracich nezahynulo 20 milionu lidi, ale pouze 10 milionu a umisti clanek primo na servru v cesku se nemusi absolutne niceho obavat a nikdy s nim ani zadny soud nebude.

+1/0
29.9.2011 21:52

moš

Vítejte v totalitním státě.

Průběh soudu ukazuje,že nezávislost justice na mocenském centru je směšná iluze,!!

0/0
29.9.2011 21:28

PoslusnaOvce

Svoboda projevu je u nas zarucena Ustavou

No dopracovali sme to pekne. Clovek uz nejenom ze nemuze rici svuj vlastni nazor, ale za to, ze umozni jinym hlasat i nazory jinych lidi, muze jit sedet.

Nasi pani soudci se ale ridi Ustavou. V Ustave je totiz zarucena svoboda projevu, ale ROZHODNE tam neni nic o svobode PO projevu !!!!

A ted me reknete, jak se lisi nase "demokracie" od "demokracie pred rokem 89" ?

0/0
29.9.2011 21:00

pepa_praha

Jeden politik, jednou řekl...

...(jméno a rok nevím:-/) "S vaším názorem nesouhlasím, ale budu se do krve rvát, abyste ho mohl svobodně vyjádřit!" To jsme za ty roky udělali pokrok.:-/

0/0
29.9.2011 20:06

petr_sleder

Re: Jeden politik, jednou řekl...

Voltaire, 18. století.

0/0
30.9.2011 8:28

aaeeiioouu

duvenblejt

Rv

0/0
29.9.2011 20:00

pepa_praha

To bude za chvíli trestné i...

...zpochybňování mentálních schopností pana ministra Kalouska?:-/

0/0
29.9.2011 19:45

sanhedrinovich

Kde není demokracie,

není ani svoboda slova. Demokracie se totiž myšlenek nebojí. Doufám, že to pan Stwora nevzdá. Držím mu palce.

+1/0
29.9.2011 18:58

petr_sleder

Re: Kde není demokracie,

Upřímě pochybuji, že by ze sebe chtěl udělat Jana Husa. Kdyby to vzdal, tak ho úplně chápu.

0/0
30.9.2011 8:30

ippokorny

V normální společnosti platí svoboda slova,

jenom totalitní společnost se stále něčeho bojí. Říká někdo takové pitomosti? Tak ho neposlouchám a myslím si, že je zralý do blázince. A co Hyde corner v Hyde parku v Londýně?

Horší je to, když někdo tvrdí, že jedná v zájmu občanů a ve skutečnosti zvyšuje daně. Takové výroky chápu jako podvod a měly by být trestné. :-)P.P.

0/0
29.9.2011 18:29

JamesJosephWray22

Všiměte si prosím,

že ten předmětný článek holocaust ani nepopírá, pouze polemizuje s oficiálními údaji o rozsahu. Jinými slovy je v ČR trestné, když analyzujete oficiální údaje. To mě přijde naprosto absurdní. Opravdu jak v KLDR. A ještě jedna důležitá věc. Za tento obludný zákon "vděčíme" panu Jiřímu Paynovi ze Strany svobodných občanů. Považuji za maximálně pikantní, že strana, která hlásá svobodu má ve svém vedení člověka, který navrhl a prosadil maximálně nesvobodný zákon. Doufám, že již brzy někdo tyto bolševické zákony odešle tam, kam patří. Na smetišt ;-€Rv

+3/0
29.9.2011 18:15

jjyyyj

Špatné je, že soudy a zákony neberou stejný metr na zločiny

křesťanistů©Já a komunistů.

0/0
29.9.2011 17:31

Z-drcený kostkový cukr

A kolik tahle anabáze stála

a kolik důležitějších případů zůstalo ležet ladem?Rv

0/0
29.9.2011 17:22

dr.Radarius

Rudolfova zpráva

Pak si člověk přečte třeba Rudolfovu zpravu a zjistí co je to doopravdy za lži

0/0
29.9.2011 16:47

petr_sleder

Re: Rudolfova zpráva

On už by ti někdo vysvětlil, že Germar Rudolf je buď pitomec který tomu vůbec nerozumí, nebo náckovský propagandista.

0/0
30.9.2011 8:34

Joey nikdy neodejde

Justiční zvěř

Soudce je bolševík, jinak to není možnýRv

+1/0
29.9.2011 16:46

daaaanyyyy

Re: Justiční zvěř

nebo zid

0/0
29.9.2011 23:22

jaro23

Toto je jen dalsi maly dukaz

toho, kdo vladne celemu zapadnimu svetu.

0/0
29.9.2011 16:46

Slavia - mistr ligy 2011/2012

článek o svobodě slova může být z LZPaS vyškrtnut

je tam zřejmě jen okrasu [>-] Rv

+5/0
29.9.2011 16:35

lancik.blog.idnes.cz

ČR = KLDR střední Evropy

od doby, kdy byli uplaováni zpochybňovači placatosti Země se NIC nezměnilo [>-] Rv

+10/0
29.9.2011 16:34





Najdete na iDNES.cz