- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
fakt jsem zvědavej, na co vyšetřovatelé přijdou, co je to brzdilo, ale moc variant není
1. mechanicky? připadá do úvahy podvozek. pak je ale divný, proč letadlo zpomalilo i po odlepení od dráhy při plným tahu motorů. A podvozek by měl nést znatelné stopy.
2. aerodynamicky? polohy aerodynamických součástí letadla by měl mít zapisovač.
3. jinak? to jako pavučina napříč dráhou? nebo snad se někde za patník u dráhy zachytily pilotovy kšandy?
Celé mi to připadá ja detektivka od Agáty. Spousta zavádějících stop a teorií. Rusové a Francouzi jsou největší ututlávači a fabulátoři na týhle planetě. Nakonec bude a) všechno jinak nebo b) všechno nijak, prostě vypustěj ještě dalších 15 teorií, na to se nabalí dalších 1000 konspiračních a 50000 jiných teorií odborníků přes všechno od nočníku po dempr, lidi to přestane bavit, média to přestanou psát a rusáci to pak v tichosti zametou pod koberec.
Už to tady padlo stokrát, ale já si to nemůžu odpustit. Karle, Pepo, Honzo, Pavle, Sašo a všichni ostatní, doufám, že tam máte dobrej led :-) A děkuju za všechny ty skvělý chvíle. Ze srdce mockrát děkuju.
byl v pořádku a příčina není známa...tak asi selhal lidský faktor, ne?
Lidský faktor je ten, kdo tvrdí, že stroj byl v pořádku a příčina není známa.
Jinak nechápu, jak je možné, že po hodinovém výslechu člena posádky letadla, přečtení informací z černých skříněk není možné říci proč letadlo spadlo?! To snad není normální, ne? Mají veškerá technická data, mají svědka, který zdá se neztratil paměť a stejně neví, proč spadli?!!
... jak dlouho trvá v průměru takové vyšetřování?
přiměřeně
ale něco jiného ? Ruská atomová ponorka byla poškozená jakousi kocábkou, kde měli ochutnávku vodky.
Pilot Jaku 42, startoval z poloviny startovací dráhy, protože v době startu byl na letišti v Jaroslavi zvýšený provoz kvůli příletům VIP hostů a prezidenta Medveděva, pro kterého byla tato dráha připravována na jeho přistání, na právě začínající každoroční sumit v Jaroslavi v tomto období. Start ze zkrácené startovací dráhy je možný, vyžaduje však dobrou zkušenost pilota. Start by se vydařil, nebýt antény na konci dráhy o kterou letoun zavadil, čímž došlo ke změně trajektorie letu letadla a následně k nekontrolovatelnému pádu.
... na nebyli náhodou na tom zasedání všichni hosté ještě před nehodou? Neoznamovali to plnému sálu?
U nás když vleze pilot do úplně obyčejnýho éra.... trochu protůruje motor, zahejbá směrovkou a výškovkou a křídýlky, popojede.....a když je všechno OK, maže na start.
Jak se pak může někde napsat, že výškovka byla při startu zaaretovaná....
byl by už dávno v domácím ošetřování..